Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2016 14:42:17 GMT
Ketkä on täällä teidän mielestä sellasia, ettei niistä oikein ota selvää, tai ehkä haluaisi tietää niistä lisää? Tän keskustelun ei ole tarkoitus loukata. Mun mielestä Jp ainakin on sellainen, että jokasesta viestistä paljastuu jotain uutta ja samalla tulee vaan uusia kysymyksiä. Jotenkin tulee salaperäinen fiilis (johtuu varmaan kolmesta pisteestä...)
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 15:07:14 GMT
Jp todellakin, miksi muuten hän olisi Kattilan profeetta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 15:44:34 GMT
Jp todellakin, miksi muuten hän olisi Kattilan profeetta Sä oot aika salaperäinen, tai ainakin sun avatar on :---DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2016 16:09:53 GMT
Jp todellakin, miksi muuten hän olisi Kattilan profeetta Totta Mun mielestä petekin on jotenki salaperänen kun ei kerro tääl hirveesti mitään ainakaan tarkkaa omasta elämästään :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 16:46:13 GMT
Jp todellakin, miksi muuten hän olisi Kattilan profeetta Totta :D Mun mielestä petekin on jotenki salaperänen kun ei kerro tääl hirveesti mitään ainakaan tarkkaa omasta elämästään :'D omasta mistä? :O
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 17:33:45 GMT
Ne jotka ei ikinä poistu roolipeli-osiosta mut niil on kuitenki joku sata viestii ja ne on liittyny tyyliin 5.6.1602
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 17:38:33 GMT
Ne jotka ei ikinä poistu roolipeli-osiosta mut niil on kuitenki joku sata viestii ja ne on liittyny tyyliin 5.6.1602 :-----DDD tämä
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 17:47:48 GMT
Jp
|
|
|
Post by swordsman on Dec 14, 2016 17:54:01 GMT
mua kyllä kiinnostais tietää lisää ihan kenestä vaan, ootte kaikki niin erilaisia mut vaikutatte kaikki tosi kivoilta! oon samaa mieltä et ainakin jp on välillä tosi salaperäinen, mut eikös petekin ollu joskus aika mysteerityyppi? Ja on varmaan vieläkin, mut muistan kuinka ihmeissään kaikki joskus oli kun peten ikä saatiin selville
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 14, 2016 17:55:54 GMT
mua kyllä kiinnostais tietää lisää ihan kenestä vaan, ootte kaikki niin erilaisia mut vaikutatte kaikki tosi kivoilta! oon samaa mieltä et ainakin jp on välillä tosi salaperäinen, mut eikös petekin ollu joskus aika mysteerityyppi? Ja on varmaan vieläkin, mut muistan kuinka ihmeissään kaikki joskus oli kun peten ikä saatiin selville Jep ite kuvittelin peten kolmisen vuotta vanhemmaks xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 18:30:54 GMT
mua kyllä kiinnostais tietää lisää ihan kenestä vaan, ootte kaikki niin erilaisia mut vaikutatte kaikki tosi kivoilta! oon samaa mieltä et ainakin jp on välillä tosi salaperäinen, mut eikös petekin ollu joskus aika mysteerityyppi? Ja on varmaan vieläkin, mut muistan kuinka ihmeissään kaikki joskus oli kun peten ikä saatiin selville Jep ite kuvittelin peten kolmisen vuotta vanhemmaks xD XD voi ootte ihan pölöjä ja siis joo olin mä joskus aika mysteeri mut nykyään oon tylsä varmaan vähän tasapainosempi ihmisenä niin et saatan oikeesti esim. ajatella
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 19:00:53 GMT
Aletaan vaan kaikki jakaa kiusallisen yksityisiä asioita itsestämme Kuka haluu alottaa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 19:10:20 GMT
Aletaan vaan kaikki jakaa kiusallisen yksityisiä asioita itsestämme Kuka haluu alottaa? hirvee ripuli, närästää ja pissittää samaan aikaan ja haisen ihan eltaantuneelta menkkavereltä enkä tiedä minne syövereihin peräpukamani ovat kadonneet ei vaan öö
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:23:29 GMT
Ai niin myös Angelus vaikuttaa tosi salaperäiseltä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2016 19:24:14 GMT
Aletaan vaan kaikki jakaa kiusallisen yksityisiä asioita itsestämme Kuka haluu alottaa? Tää on hyvä idea!! Tälleen meistä tulis ihan ku oikee perhe, miettikää!
|
|