|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 19:37:21 GMT
Pete laita se oma lukusi JA ANTEEKSI ihmiset KISSAT :DD:D:D:D DRAAAMAA joo siis, okei, laitan nyt ainakin toistaseks (taas) sen IHMISET: sir Renak ei pääse vielä hetkeen esittämään meille hänen lukuaan joten toistaiseksi saatte turmella silmänne mun kirjottamalla, brutaalillla luvulla. Se tosin saatetaan sensuroida huomenna mutta kuitenkin!
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 5, 2016 19:38:27 GMT
Mä en halua taas sekasortoa. Jos pete kerra sano et se laittaa molemmat yhtä aikaa no kai se sen no tekee. Vai ymmärsinkö jotai ihan muuta
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 5, 2016 19:39:08 GMT
Hirveet säätämistä
|
|
|
Post by renak on Dec 5, 2016 19:43:42 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 19:46:22 GMT
LUKU LÖYTYY NYT SIVULTA KUUSI!
kiitos x))
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 5, 2016 19:50:54 GMT
ei tää ois kattila ilman pientä sählinkiä ´3´
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 19:53:25 GMT
Mä en halua taas sekasortoa. Jos pete kerra sano et se laittaa molemmat yhtä aikaa no kai se sen no tekee. Vai ymmärsinkö jotai ihan muuta Juu siis sori, ei mekään haluta tätä mutta näin nyt pääsi käymään :]] Pahoittelut, tää on vielä toistaseks tällasta säätämistä </3 Mutta siis nyt tuolla on toi mun luku ja katon sitten huomenna jos se muuttuu jollain tapaa me ei siis saada vielä renakin lukua tänne koska renak ei ole kotonaan jotta pääsisi sen laittamaan Mutta ideana luvussa joka tapauksessa on matka kattilan tiedekeskukselle, vaan noi kommellukset saattais olla toisessa luvussa erilaisia mut muuten ei mitään merkittävää muutosta :'D
|
|
|
Post by swordsman on Dec 5, 2016 19:58:55 GMT
vai että supersankarileffa kattilassa :--D
olin jo melkein unohtanu et tuun itekin esiintymään tässä ja nyt en voi lopettaa nauramista, uusin luku on niin hämmentävä ja huvittava samaan aikaan :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:03:20 GMT
vai että supersankarileffa kattilassa :--D olin jo melkein unohtanu et tuun itekin esiintymään tässä ja nyt en voi lopettaa nauramista, uusin luku on niin hämmentävä ja huvittava samaan aikaan :DD juups :''DDD ai kauhee :DDD löysit sit sieltä tollasen kivan yllätyksen ja joo siis tää luku on tosi... ensanomitään :DDD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 5, 2016 20:11:21 GMT
Apua, sain illan naurut xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:21:47 GMT
Apua, sain illan naurut xD Ihana kuulla :-----DD
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 5, 2016 20:24:17 GMT
Apua, sain illan naurut xD Ihana kuulla :-----DD Eli kiitos tästä xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 5, 2016 20:25:59 GMT
Ole hyvä vain :-----DDDd tänään on tullut taas kilistyä pahemman kerran
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 5, 2016 20:28:32 GMT
Ole hyvä vain :-----DDDd tänään on tullut taas kilistyä pahemman kerran Haha ei voi mitää, elämä o.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 5, 2016 20:57:56 GMT
Inspiroiduin kattoon Kissojen valtakunnan pitkästä aikaa tän kalenterin takia :DD
|
|