|
Post by petefromtheshop on Jan 27, 2017 12:37:07 GMT
onneks en oo ainut, joka kaipaili sitä luukkua 24 ehkä petellä on vaan kiireitä ja siks se luukku ei oo vielä ilmaantunu tänne D: siinä tapauksessa isot pahoittelut, että täällä koko ajan oon painostamassa onhan mullaki tässä jotain mut me sovittiin renakin kaa et tehtäis se luukku yhdessä mut sillä on ollut kiireitä että niin, pitää nyt kattoo - ehkä teen jonkun väliaikaisluukun tänne jossain vaiheessa
|
|
|
Post by Sibe on Jan 27, 2017 12:44:02 GMT
onneks en oo ainut, joka kaipaili sitä luukkua 24 ehkä petellä on vaan kiireitä ja siks se luukku ei oo vielä ilmaantunu tänne D: siinä tapauksessa isot pahoittelut, että täällä koko ajan oon painostamassa onhan mullaki tässä jotain mut me sovittiin renakin kaa et tehtäis se luukku yhdessä mut sillä on ollut kiireitä että niin, pitää nyt kattoo - ehkä teen jonkun väliaikaisluukun tänne jossain vaiheessa hei älä ota paineita! se on ihan fine, että teillä molemmilla on omat kiireenne ^^
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 27, 2017 12:49:56 GMT
onhan mullaki tässä jotain mut me sovittiin renakin kaa et tehtäis se luukku yhdessä mut sillä on ollut kiireitä että niin, pitää nyt kattoo - ehkä teen jonkun väliaikaisluukun tänne jossain vaiheessa hei älä ota paineita! se on ihan fine, että teillä molemmilla on omat kiireenne ^^ juu :__D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 19, 2017 15:00:47 GMT
onks tänne enää tulossa sitä vikaa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 22, 2017 17:33:35 GMT
onks tänne enää tulossa sitä vikaa? emt musta tuntuu ettei renak oo tulossa takas hetkeen niin jospa mä vaan tekasen tänne jonkinlaisen joku päivä tässä (osasitte ehkä odottaa epämääräistä vastausta)
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 22, 2017 17:42:40 GMT
onks tänne enää tulossa sitä vikaa? emt musta tuntuu ettei renak oo tulossa takas hetkeen niin jospa mä vaan tekasen tänne jonkinlaisen joku päivä tässä (osasitte ehkä odottaa epämääräistä vastausta) Juu, kyllä kyllä
|
|
|
Post by Sibe on Feb 27, 2017 18:38:49 GMT
onks tänne enää tulossa sitä vikaa? emt musta tuntuu ettei renak oo tulossa takas hetkeen niin jospa mä vaan tekasen tänne jonkinlaisen joku päivä tässä (osasitte ehkä odottaa epämääräistä vastausta) jos intoa on, tee ihmeessä!
|
|
|
Post by Jp on Mar 9, 2017 7:26:09 GMT
Taidan odottaa sinne 23.12.2017
|
|
|
Post by miu on Aug 7, 2017 11:19:42 GMT
hyvä tarina missä luukku 24? eikö sitä oo? tuolta linkistä löytyy muuten pelkästään luukkuun 15 asti, et olis kätsyä jos sieltä löytyis loputkin kiitosta kirjoittajille
|
|
|
Post by miu on Aug 7, 2017 11:22:01 GMT
voiks tänä vuonna tulla uus joulukaleteri, samantyylinen ehkä? :3
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 7, 2017 19:31:25 GMT
hyvä tarina missä luukku 24? eikö sitä oo? tuolta linkistä löytyy muuten pelkästään luukkuun 15 asti, et olis kätsyä jos sieltä löytyis loputkin kiitosta kirjoittajille Luukku 24 taitaa olla olemassa vain jossain toisessa ulottuvuudessa, juhannusluukku ois kyl ollu ihan huikee :^D Tälle vuodelle ois kyl siistiä saada kans kalenteri, jos vaan tekijöitä on (Ja pakko sanoo et unohdin päivittää tota docsii..........taidan mennä koneelle copypastaamaan) // kaikki luvut on nyt pastattu, nyt ne ei katoa netistä ennen kuin minä päätän >:^) /// jestas tätä on melkein sata sivua .... 94 jos haluutte numeroita
|
|
|
Post by Miopod on Sept 1, 2017 17:56:26 GMT
Ai kaksnelosta ei ees ollu olemassakaa ite olin niin tohkeissani joulusta 22. päivän jälkeen et unohdin käydä kattoos tän enkä palannut ennenku vasta nyt :''DD Joo mä ainaki oisin messissä tänvuoden joulukalenterin kuvitukseen jos semmonen taas järjestetään P.s. meidän pitää alottaa ajois tänävuonna :'''DDDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 1, 2017 21:05:40 GMT
Ai kaksnelosta ei ees ollu olemassakaa ite olin niin tohkeissani joulusta 22. päivän jälkeen et unohdin käydä kattoos tän enkä palannut ennenku vasta nyt :''DD Joo mä ainaki oisin messissä tänvuoden joulukalenterin kuvitukseen jos semmonen taas järjestetään P.s. meidän pitää alottaa ajois tänävuonna :'''DDDD Marraskuussa jo kattilan torille huutelemaan Tosin nyt ku formaatti on jotenkuten koettu, alotuski voi olla helpompaa. Ehkä. Jos joku alkuasetelma löytyy, tajunnanvirtatarinat varmasti kelpaa kaikille jos mitään mullistavaa yhtenäistä juonta ei oiskaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 2, 2017 13:22:00 GMT
*insert luukku 24 here*
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 16:07:56 GMT
Ai kaksnelosta ei ees ollu olemassakaa ite olin niin tohkeissani joulusta 22. päivän jälkeen et unohdin käydä kattoos tän enkä palannut ennenku vasta nyt :''DD Joo mä ainaki oisin messissä tänvuoden joulukalenterin kuvitukseen jos semmonen taas järjestetään P.s. meidän pitää alottaa ajois tänävuonna :'''DDDD Marraskuussa jo kattilan torille huutelemaan Tosin nyt ku formaatti on jotenkuten koettu, alotuski voi olla helpompaa. Ehkä. Jos joku alkuasetelma löytyy, tajunnanvirtatarinat varmasti kelpaa kaikille jos mitään mullistavaa yhtenäistä juonta ei oiskaan. kuulostaa hyvältä kyllä tämmönenkin tosiaan
|
|