|
Post by petefromtheshop on Dec 15, 2016 20:52:45 GMT
|
|
|
Post by renak on Dec 15, 2016 20:58:28 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 15, 2016 21:00:28 GMT
hahahahahaahah! pian toi menee eduskuntaan ja pyörii siellä ikuisuuden ja sit ehkä jopa tapahtuu jotain!!! mietipä sitä!!
|
|
|
Post by renak on Dec 15, 2016 21:03:54 GMT
hahahahahaahah! pian toi menee eduskuntaan ja pyörii siellä ikuisuuden ja sit ehkä jopa tapahtuu jotain!!! mietipä sitä!! NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ😱😱😱😱😭
|
|
|
Post by Arabella on Dec 15, 2016 21:17:23 GMT
nyt on kyllä pakko allekirjottaa
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 15, 2016 21:38:18 GMT
Aika järeet säännöt / listat tulee kivasti töitä (Vanilijallinen raukka. Eka 1001 torttua ja perään runo.. + inkivääritee.. ) kiitos hienosta luvusta! ja kaikille tulee varmasti hauskaa!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2016 4:41:54 GMT
Mun pitää suunnitella illan ohjelma, hankkia tuulitunneli JA koristella piparit?! HIRVEÄ STRESSI
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 16, 2016 4:46:20 GMT
Haha :'D käsitekartta löytyy valmiina, odottelee arvosanaaa tällä hetkellä. Leikkien keksiminen kesken.. Hetkonen - miks mä joudun aina siivoamaan? (
|
|
|
Post by Aino on Dec 16, 2016 5:59:32 GMT
Tää joulukalenteri vain paranee päiväpäivältä, mukavasti kaikilla on tekemistä pikkujouluja varten :'D
|
|
|
Post by Jp on Dec 16, 2016 7:31:07 GMT
Enkös mä maininnu joskus et joulukuuses pitää olla palloja ja tähti?
|
|
|
Post by renak on Dec 16, 2016 7:59:49 GMT
Enkös mä maininnu joskus et joulukuuses pitää olla palloja ja tähti? Ehkä... 😎
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 16, 2016 9:31:52 GMT
sain enemmän allekirjotuksia mitä uskoinkaan kiitos kaikille allerkirjottaneille olette mukana tekemässä maailmasta paremman paikan <3
|
|
|
Post by vanilijallinen on Dec 16, 2016 9:50:20 GMT
sain enemmän allekirjotuksia mitä uskoinkaan kiitos kaikille allerkirjottaneille olette mukana tekemässä maailmasta paremman paikan <3 Of course we are!! 8)
|
|
|
Post by swordsman on Dec 16, 2016 10:05:21 GMT
... pokerikoulu mun vastuulla? Pelkään pahoin et joudun ite oppilaaks, oon nimittäin äärimmäisen huono kaikissa korttipeleissä (paitsi ehkä ristiseiskassa) :--D
|
|
|
Post by Angelus on Dec 16, 2016 13:53:00 GMT
Sancox's on kuin tehty tätä varten (se on siis mun yhdessä tekstissä [okei, siitä piti tulla tarina, mutta kehitin vain yhden luvun ja lopulta siitä tuli sitten roolipeli] esiintyvä kapakka :DD kehitin sen joskus alkuvuodesta 2013...)
{Sancoxs} Kapakka on avoinna kello yhdestä aina aamukahteen. Yhdestä kuuteen on nuorten mahdollisuus tulla kapakkaa, mutta silloin ei tarjoilla alkoholia. Kuudesta aina iltakymmeneen asti ikärajana on 20 vuotta ja siitä ylemmäs, tuona aikana on eri portsari kuin yöllä. Kapakkaan sisäänkäynti tehdään talon (kaksikerroksinen puutalo: ensimmäinen kerros on kapakka-aluetta, kun taas toinen kerros on asuintilaa, sis. kellarin) etuosassa olevasta ovesta, jossa iltakymmenestä aina aamukahteen asti seisoo toinen portsari, joka tarkistaa sisään pyrkivien ihmisten iät, sillä alle 24-vuotiaat eivät pääse siihen aikaan sisälle, ja ihmisten humalan tason. Liian humalaiset ihmiset eivät ole tervetulleita kapakan sisälle, sillä henkilökunta ei tahdo tappelupukareita. Kapakan henkilökunta ei myöskään tahdo mitään huumausaineita kapakan sisälle, joten he tarvittaessa siirtävät epäilyttävät henkilöt ulkopuolelle käyttäen talon takana olevaa takaovea ja juttelevat heille kapakan säännöistä ja huumausaineiden tuonnin kiellosta.
Asiakkaiden päästessä etuovesta sisään aukenee heidän edessään savutamminen parkettilattia, kiiltävän mustat ja pyöreät pöydät, tummansiniset seinät värikkäillä pilvenpiirtäjillä, punaiset kangasnojatuolit joita on kolme yhtä pöytää kohti, kaksi vihreällä päällysteellä olevaa biljardipöytää. Seinillä on mustavalkoisia tauluja menehtyneistä näyttelijöistä ja muista julkisuuden henkilöistä kuten Marilyn Monroesta, Amy Winehousesta, Tupac Shakur’sta, Big L’sta, Elvis Presleystä, Brian Joneksesta, Jimi Hendrixista… Katon rajassa löytyy kuutisen kappaletta valvontakameroita, joissa ei ole ääntä. Ulkona on myös kaksi valvontakameraa, yksi etuovella ja toinen takaovella, jotka molemmat tallentavat myös äänen.
Edetessä pöytien ja nojatuolien muokkaamaa käytävää, löytyy lopulta baaritiski. Ennen baaritiskiä on kuitenkin pakollista kolmen portaan nouseminen, sillä baaritiski ja dj-pöytä löytyvät hieman korkeammalta tasanteelta kuin nojatuolit ja mustat pöydät. Baaritiski on L-kirjaimen muotoinen, mutta pyöristetty reunoista, jotta vahingoilta vältyttäisiin. Baaritiski alkaa hieman ennen portaita, mutta siinä kohtaa ei kuitenkaan myydä drinkkejä tai muutakaan. Tiskin takaa löytyy suuri valikoima erilaisia alkoholeja. Tiskin päällä pystyy hyvin liu’uttamaan juomia ja tuolit ovat punaisia ja samanlaista materiaalia kuin nojatuolit. Tiskin ohittaessa pääsee takahuoneen ovelle sekä VIP-tilan ovelle. Takahuoneeseen pääsee vain kapakan henkilökunta avaimilla. VIP-tila on lukitsemattomana eli siihen ei tarvita avainta ja sinne pääsee noin kymmenen, sillä silloin se on jo melko täynnä.
|
|