|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2017 23:12:56 GMT
:DDD vaikuttaa hyvältä sarjalta Se muuten on! Muistin sen iteki vasta nyt pitkästä aikaa, katoin sitä ihan hulluna joskus 2013. Toi päähenkilö kans välillä kuvittelee et se on jossain ite keksimässä mielikuvitusmaailmassa ja sit se kutsuu kaikkia sen kollegoita mielikuvituskavereikseen :DD kuulostaa lupaavalta :DD pakko tsekata tää vähän tarkemmin tässä loman aikana + voisin alkaa kutsua kaikkia mielikuvituskavereiksi ihan vaan saadakseni nähdä miten siihen reagoitas
|
|
|
Post by Miopod on Mar 5, 2017 23:49:57 GMT
Se muuten on! Muistin sen iteki vasta nyt pitkästä aikaa, katoin sitä ihan hulluna joskus 2013. Toi päähenkilö kans välillä kuvittelee et se on jossain ite keksimässä mielikuvitusmaailmassa ja sit se kutsuu kaikkia sen kollegoita mielikuvituskavereikseen :DD kuulostaa lupaavalta :DD pakko tsekata tää vähän tarkemmin tässä loman aikana + voisin alkaa kutsua kaikkia mielikuvituskavereiksi ihan vaan saadakseni nähdä miten siihen reagoitas JOo! Ja sit teet käsilläs aina lainausmerkkejä ku sanot niitten nimen ääneen :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 6, 2017 8:43:52 GMT
kuulostaa lupaavalta :DD pakko tsekata tää vähän tarkemmin tässä loman aikana + voisin alkaa kutsua kaikkia mielikuvituskavereiksi ihan vaan saadakseni nähdä miten siihen reagoitas JOo! Ja sit teet käsilläs aina lainausmerkkejä ku sanot niitten nimen ääneen :DD :----D aijai
|
|
|
Post by Angelus on Mar 6, 2017 9:48:28 GMT
:DDD vaikuttaa hyvältä sarjalta Se muuten on! Muistin sen iteki vasta nyt pitkästä aikaa, katoin sitä ihan hulluna joskus 2013. Vois katsoo pari jaksoa nyt ku kerran mainitsit ... olikohan mulla pelkkä brittiversio vai myös amerikkalaisversio...
|
|
|
Post by Arabella on Mar 6, 2017 13:29:13 GMT
Se muuten on! Muistin sen iteki vasta nyt pitkästä aikaa, katoin sitä ihan hulluna joskus 2013. Toi päähenkilö kans välillä kuvittelee et se on jossain ite keksimässä mielikuvitusmaailmassa ja sit se kutsuu kaikkia sen kollegoita mielikuvituskavereikseen :DD kuulostaa lupaavalta :DD pakko tsekata tää vähän tarkemmin tässä loman aikana + voisin alkaa kutsua kaikkia mielikuvituskavereiksi ihan vaan saadakseni nähdä miten siihen reagoitas aijaa.com/sTVQSI
|
|
|
Post by Miopod on Mar 6, 2017 19:37:21 GMT
Se muuten on! Muistin sen iteki vasta nyt pitkästä aikaa, katoin sitä ihan hulluna joskus 2013. Vois katsoo pari jaksoa nyt ku kerran mainitsit ... olikohan mulla pelkkä brittiversio vai myös amerikkalaisversio... Brittiversio on kyllä ylivoimaisesti parempi. Mun muistaakseni ne ei saanu sitä amerikkalaisversioo ees kunnolla päätökseen ku se jo lopetettiin. Ja muutenki amerikkalaiset kuvas sen vaan jossain greenscreenin edessä ja sen kans huomas. Britit käytti oikeita kuvauspaikkoja.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 6, 2017 19:50:20 GMT
kuulostaa lupaavalta :DD pakko tsekata tää vähän tarkemmin tässä loman aikana + voisin alkaa kutsua kaikkia mielikuvituskavereiksi ihan vaan saadakseni nähdä miten siihen reagoitas aijaa.com/sTVQSIilluminati confirmed
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 23, 2018 15:31:33 GMT
Miks kaikki lesbiaanit on vegejä
|
|
|
Post by marrasaamu on Jan 24, 2018 14:44:30 GMT
Tää ei oo mun vaan viisvuotiaan työlapsen: tulevaisuus ei lopu ikinä.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 24, 2018 15:26:08 GMT
heti jos puhuu loukkaantumisesta tms. niin miksi sitten kaatuu varsin nopeasti puhuttuaan aiheesta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 19:38:02 GMT
niin noh, kyllähän jotkut niistä tappaa ja tekee hulluuksia sun muuta mut ehkä jotkut niistä jotka uskoo et maailma on niiden mielikuvituksen tuotetta, ajattelee, ettei ne kuitenkaan voi hallita sitä ja että tässä mielikuvitusmaailmassakin on omat sääntönsä ja täten ne vois myös joutua myös esim. vankilaan - vaikkei ne uskoiskaan joutuvansa sinne oikeasti vaan ikään kuin tietäisivät, että sekin tapahtuu vaan niiden pään sisällä, mut niin kauan kun ne on jumissa tässä mielikuvitusmaailmassa, ne pyrkii tekemään olostaan mahdollisimman siedettävää kunnes pääsevät pois/heräävät, tms? en mä tiedä, onhan se kieltämättä vähän kummallista Mulla tulee tästä ihan hirveesti mieleen Life on Mars -tv-sarja. MÄ YRITIN KOKO AJAN MUISTELLA MIKÄ TÄÄ SARJA NYT OLI MITÄ SUOSITTELIT MUT EN LÖYTÄNY TÄTÄ KESKUSTELUA ENÄÄ sit löysin sen yhessä vaiheessa jostain ja olin et huh noni sit unohin sen taas :DDDD :// nyt pistän oikewsti muistiin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 19:39:37 GMT
mua ja paria toista haisulia on mietityttäny et
jos on laiva ja siitä vaihtaa kaikki osat nii onks se enää sama laiva?
|
|
|
Post by Arabella on Feb 2, 2018 20:21:32 GMT
mua ja paria toista haisulia on mietityttäny et jos on laiva ja siitä vaihtaa kaikki osat nii onks se enää sama laiva? pitäs nyt niinku liittää tähän se koko keskustelu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 2, 2018 21:32:02 GMT
mua ja paria toista haisulia on mietityttäny et jos on laiva ja siitä vaihtaa kaikki osat nii onks se enää sama laiva? pitäs nyt niinku liittää tähän se koko keskustelu Jos teet sen niin bannaan Mut toisaalta tiiän et oot Rapu etkä jaksa hähää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:35:04 GMT
pitäs nyt niinku liittää tähän se koko keskustelu Jos teet sen niin bannaan Mut toisaalta tiiän et oot Rapu etkä jaksa hähää aikaa julmaa entykännyciestistä
|
|