|
Post by digimonkaiser on Nov 21, 2016 14:53:29 GMT
Saatte ehottaa mulle laidasta laitaan artisteja, bändejä ja muuta musiikkia. Jos jaksatte vielä linkata tai ees kertoa jonkun tietyn biisin niin oon kiitollinen. Tällä hetkellä kuuntelen lähinnä Digimonin soundtrackeja, rakastan myös ylipäätään elokuvien ja sarjojen soundtrackeja ja niitäkin saa ehottaa. Mun listalta löytyy myös mm. Nightwishiä, Eminemiä, Metallicaa, One Directionia ja 5 Seconds Of Summeria. Nightwishiltä mulla on lähes kaikki paitsi Floorin aikaset, Eminemiltä mulla on lähinnä vaan tunnetuimpia biisejä, Metallicaltakin vaan tyyliin tunnetuimpia biisejä. One Directioniin ja 5 Seconds Of Summeriin oon jo vähän kyllästyny ja koska ne on ollu iso osa mun kaikkia listoja niin tarvin täytettä mun listoihin. Tykkään eniten hitaista, syvällisistä tai muuten vaan surullisista biiseistä. Ja eikun ehdottelemaan! Kiitos etukäteen.
|
|
|
Post by Miopod on Nov 21, 2016 17:32:07 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 21, 2016 19:14:22 GMT
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 2, 2016 22:03:47 GMT
disturbed - the sound of silence avril lavigne - everybody hurts paz, crywolf, aylen - silence ghost - he is mikelwj - dear diary (pt. 2) unkle adams - on the inside d at sea - nightmare
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 20, 2016 11:58:37 GMT
Osittain Metallican perusteella nämä:
Testament - koko tuotantoa Demonicia lukuunottamatta, mut alota vaikka Dark Roots of Earthista tai The New Orderista Anthrax - Persistence of Time Stam1na - Stam1na, Uudet kymmenen käskyä Lost Society - Fast Loud Death, Terror Hungry Ranger - koko tuotanto (sitä tosin ei oo kovin paljoo :'D) Stone - koko tuotanto taas
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jan 9, 2017 16:04:48 GMT
Kiitos kaikille ehotuksista!
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 11, 2017 18:47:56 GMT
|
|