|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 8:54:54 GMT
29.4 kun wikipediasta katoin, 24.5 suljettiin lopullisesti Onko toi tieto Wikipedias... omg PAST IS OUR PLAYGROUND siellä oli kellonaikaki :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 3, 2016 9:00:27 GMT
Tuomiopäivä: mikä ikinä olikaan se päivä kun a**kala tuhottiin Eikö se ollu muutama päivä tän foorumin luomisen jälkeen? Jjep, tää on ku pääsiäinen tai joulu, monta pyhää peräkkäin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 9:05:24 GMT
Eikö se ollu muutama päivä tän foorumin luomisen jälkeen? Jjep, tää on ku pääsiäinen tai joulu, monta pyhää peräkkäin aika hassu juttu mun tongiskelin foorumia ja löysin oletettavasti oikeen päivän mut se on sama päivä millon gosu poistettin ah, muistoja: catland.boards.net/thread/32/history-catland-ankkala?page=124.5 - Foorumien tuomiopäivä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 9:38:45 GMT
Pitäs keksii enemmän juhlia loppuvuodelle, nyt suurin osa on joskus toukokuun paikkeilla
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2016 9:58:31 GMT
Eikö se ollu muutama päivä tän foorumin luomisen jälkeen? Jjep, tää on ku pääsiäinen tai joulu, monta pyhää peräkkäin voitas perustaa foorumiuskonto. Raamatussa kerrotaan Catlandin noususta, Ankkalan tuhosta ja Gosun suuresta konkurssista. Sit niille pyhäpäivät
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2016 10:00:14 GMT
Pitäs keksii enemmän juhlia loppuvuodelle, nyt suurin osa on joskus toukokuun paikkeilla muT LOPPUVUONNAHAN ON JOULU
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2016 13:40:25 GMT
Meiän on pakko pitää jotkut uudenvuoden bileet ja joulubileet! Ah muistoja kun aina itsenäisyyspäivänä menin gosun niihin decoreihin itsenäisyysjuhliin ja uutenavuotena pidin hauskaa foorumilla rakettien paukkuessa taustalla :c sit jouluisin keskusteltiin joulupukin kuumalinjasta... haikeaa Kai tänne muutes tulee kattilan joulukalenteri?!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 14:16:12 GMT
Pitäs keksii enemmän juhlia loppuvuodelle, nyt suurin osa on joskus toukokuun paikkeilla muT LOPPUVUONNAHAN ON JOULU niin no se tietysti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 14:17:58 GMT
Meiän on pakko pitää jotkut uudenvuoden bileet ja joulubileet! Ah muistoja kun aina itsenäisyyspäivänä menin gosun niihin decoreihin itsenäisyysjuhliin ja uutenavuotena pidin hauskaa foorumilla rakettien paukkuessa taustalla :c sit jouluisin keskusteltiin joulupukin kuumalinjasta... haikeaa Kai tänne muutes tulee kattilan joulukalenteri?! hahaa, olin just sanomassa että meidän pitäs tehä kattilalle oma joulukalenteri :DD eli kyllä, ehdottomasti onko kellään ideoita siitä millanen sen pitäs olla?
|
|
|
Post by Miopod on Nov 3, 2016 15:36:32 GMT
Meiän on pakko pitää jotkut uudenvuoden bileet ja joulubileet! Ah muistoja kun aina itsenäisyyspäivänä menin gosun niihin decoreihin itsenäisyysjuhliin ja uutenavuotena pidin hauskaa foorumilla rakettien paukkuessa taustalla :c sit jouluisin keskusteltiin joulupukin kuumalinjasta... haikeaa Kai tänne muutes tulee kattilan joulukalenteri?! hahaa, olin just sanomassa että meidän pitäs tehä kattilalle oma joulukalenteri :DD eli kyllä, ehdottomasti onko kellään ideoita siitä millanen sen pitäs olla? Mä voisin olla perinteinen kuvakalenteri ja piirtää jotain. lol emt. tai SUKLAAKALENTERI kaikki postittaa kaikille joulukuun joka päivä hirveet määrät suklaata. :DDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 16:48:23 GMT
hahaa, olin just sanomassa että meidän pitäs tehä kattilalle oma joulukalenteri :DD eli kyllä, ehdottomasti onko kellään ideoita siitä millanen sen pitäs olla? Mä voisin olla perinteinen kuvakalenteri ja piirtää jotain. lol emt. tai SUKLAAKALENTERI kaikki postittaa kaikille joulukuun joka päivä hirveet määrät suklaata. :DDDD kannatan suklaakalenteria jos kaikki postittaa suklaansa mulle :DD kattila-aiheinen kuvakalenteri vois olla aika hauska
|
|
|
Post by Jp on Nov 3, 2016 16:56:28 GMT
Mä voisin olla perinteinen kuvakalenteri ja piirtää jotain. lol emt. tai SUKLAAKALENTERI kaikki postittaa kaikille joulukuun joka päivä hirveet määrät suklaata. :DDDD kannatan suklaakalenteria jos kaikki postittaa suklaansa mulle :DD kattila-aiheinen kuvakalenteri vois olla aika hauska Se kuulostais kyl kivalta...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2016 20:02:23 GMT
Meiän on pakko pitää jotkut uudenvuoden bileet ja joulubileet! Ah muistoja kun aina itsenäisyyspäivänä menin gosun niihin decoreihin itsenäisyysjuhliin ja uutenavuotena pidin hauskaa foorumilla rakettien paukkuessa taustalla :c sit jouluisin keskusteltiin joulupukin kuumalinjasta... haikeaa Kai tänne muutes tulee kattilan joulukalenteri?! hahaa, olin just sanomassa että meidän pitäs tehä kattilalle oma joulukalenteri :DD eli kyllä, ehdottomasti onko kellään ideoita siitä millanen sen pitäs olla? Sellanen, että kattilan jäsenet voi varata aina yhden luukun - tai jos niitä ei mene niin kaks tai useamman, ja niiden varaaman luukun kohdalla niiden pitää keksiä joku juttu mikä niiden, jotka joulukalenteria "availee" pitäis (yrittää) toteuttaa. Vois olla esim. joku piirrostehtävä ("piirrä kattilan joulupukki") tai muu sellanen josta voi laittaa kuvaa? Tai sit et pistää linkin biisiin joka pitää kuunnella tai sit joku liikuntahomma :'D Huh tulipa sekava selitys
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 8, 2016 14:13:47 GMT
Mitämitämitä 16.5 kuuluu olla Hermeliinin synttärijuhlat täällä xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 8, 2016 16:57:24 GMT
Mitämitämitä 16.5 kuuluu olla Hermeliinin synttärijuhlat täällä xD miten nää kaikki juhlat tuntuu olevan toukokuussa? :--D
|
|