|
Post by Trixie™ on Nov 6, 2016 10:12:53 GMT
Meil oli eilen kauhee kyttäys siitä et pääsiskö pulkkamäkeen. Mun kämppä on parin minuutin päässä mäestä joten musta tuli viralkinen mäkivahti, harmi vaan et lunta ei oo ihan vielä tarpeeks
Vähän vielä
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 6, 2016 12:36:13 GMT
vähän näyttää sataneen, mutta nurmikko paistaa vielä läpi. parempaan päin kyllä!
|
|
|
Post by Hermeliini on Nov 6, 2016 20:42:35 GMT
Ensilumi tuli 2.11 ja siitä lähtien sitä on satanut koko ajan - kirjaimellisesti! Lumi on kivaa, paitsi se on kylmää, mut ei se mitään. Loska on sieltä missä aurinko ei paista )) Oikea lumimäärä olis semmonen pohkeen puoleenväliin ehkä. Ja ei semmosta märkää lunta, mut ei myöskään puuterilunta, koska puuterilumen alla on aina jäätä, ja viime talvena kaaduin niin monta kertaa, että mun häntäluu ja jalat ei ikinä unohda! Näin täällä ^^
|
|
|
Post by Miopod on Nov 7, 2016 0:10:26 GMT
Ruottis ja eteläs on kuulemma vissii lunta muttei tääl pohjanmaalla juurikaa??
Tai emt ei tääl rannikolla mis nyt oon mut veli sano ettei seinäjoella voi ainakaa mopol enää ajaa nii en tiä miten sinne on tullu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 7, 2016 13:23:11 GMT
Ruottis ja eteläs on kuulemma vissii lunta muttei tääl pohjanmaalla juurikaa?? Tai emt ei tääl rannikolla mis nyt oon mut veli sano ettei seinäjoella voi ainakaa mopol enää ajaa nii en tiä miten sinne on tullu. Itä-Suomessaki alkaa olla lunta ihan kivasti, tai ainakin täällä savon perukoilla
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 7, 2016 14:33:03 GMT
nyt täälä on vähän!
|
|