|
Post by rebdomine on Oct 28, 2016 17:09:59 GMT
niin, vähän positiivisuutta kehiin! (ja myös foruumiakin vähän henkiin :>) mulla - viikonloppu - on hyviä karkkeja - koulussa oli hyvää ruokaa - juttelin ihastukselle tänään!! kivaa viikonloppua kaikille :----)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 28, 2016 18:50:06 GMT
No se viikonloppu
ja sain ruokaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2016 18:51:22 GMT
- menin kymppiin - matikan testi meni hyvin eikä tehty muuta koko tunnil ku se testi - juttelin mun yhdelle kaverille ja oli tosi mukavaa sen kanssa :') - kuunneltiin bilsan tunnilla biisi mitoosista - mun ja serkun yhteen roolipeliin tuli liittyjiä - menin äidin kanssa kävelylle sateella - luin mun vanhoja tarinoita jotka olin kirjottanu joskus 10-vuotiaana... - viikonloppu alko
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 28, 2016 18:56:40 GMT
- menin kymppiin - matikan testi meni hyvin eikä tehty muuta koko tunnil ku se testi - juttelin mun yhdelle kaverille ja oli tosi mukavaa sen kanssa :') - kuunneltiin bilsan tunnilla biisi mitoosista - mun ja serkun yhteen roolipeliin tuli liittyjiä - menin äidin kanssa kävelylle sateella - luin mun vanhoja tarinoita jotka olin kirjottanu joskus 10-vuotiaana... - viikonloppu alko vanhat tarinat on parhautta :-D mun tarinoissa oli aina aiheena kissat ja sit niissä oli aina tosi dramaattiset plot twistit
|
|
|
Post by Miopod on Oct 28, 2016 19:07:28 GMT
Keitän kohta teetä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2016 19:14:00 GMT
- menin kymppiin - matikan testi meni hyvin eikä tehty muuta koko tunnil ku se testi - juttelin mun yhdelle kaverille ja oli tosi mukavaa sen kanssa :') - kuunneltiin bilsan tunnilla biisi mitoosista - mun ja serkun yhteen roolipeliin tuli liittyjiä - menin äidin kanssa kävelylle sateella - luin mun vanhoja tarinoita jotka olin kirjottanu joskus 10-vuotiaana... - viikonloppu alko vanhat tarinat on parhautta :-D mun tarinoissa oli aina aiheena kissat ja sit niissä oli aina tosi dramaattiset plot twistit Jep näis mun tarinoissa mitkä luin, juonet meni näin: 1) Koneet aloittivat kapinan päähenkilön kodista, sit kun kapina oli meneillään niin yhtäkkiä päähenkilö herää teho-osastolta ja (yllätys, yllätys) kaikki oliki vaan unta 2) Kolme toisilleen tuntematonta lasta sai salaperäsiä viestejä, joku tappo ne mut ne heräski jostai toisesta ulottuvuudesta ja siel oli yhen henkilön ukki ja ne sai selville et niiden isät oli hirviöitä kai ja ne oli lähettäny ne + sen ukin sinne paikkaan ja sit niiden käskettiin miettimään jotain paikkaa ja ne mietti kymmeniä vuosia ja pääty karkkimaailmaan ja sieltä new yorkiin ja ne oli menos tuhoomaan kolmen lapsen "isien ulkoiset hirviöt" (tarina loppu kesken ku en sillon joskus keksiny enää mitään, nyyh :c)
|
|
|
Post by Arabella on Oct 28, 2016 22:59:32 GMT
nyt kysyt kyllä vaikeita en voi ees sanoa että viikonloppu ku on muutenki syysloma ja se vaan tarkottaa että se loppuu no söin äsken suklaata se oli ihan jees tosin seki nyt loppu hirveetä
nää mun yritykset olla positiivinen ei jotenki onnistu ikinä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2016 10:00:07 GMT
vanhat tarinat on parhautta :-D mun tarinoissa oli aina aiheena kissat ja sit niissä oli aina tosi dramaattiset plot twistit Jep näis mun tarinoissa mitkä luin, juonet meni näin: 1) Koneet aloittivat kapinan päähenkilön kodista, sit kun kapina oli meneillään niin yhtäkkiä päähenkilö herää teho-osastolta ja (yllätys, yllätys) kaikki oliki vaan unta 2) Kolme toisilleen tuntematonta lasta sai salaperäsiä viestejä, joku tappo ne mut ne heräski jostai toisesta ulottuvuudesta ja siel oli yhen henkilön ukki ja ne sai selville et niiden isät oli hirviöitä kai ja ne oli lähettäny ne + sen ukin sinne paikkaan ja sit niiden käskettiin miettimään jotain paikkaa ja ne mietti kymmeniä vuosia ja pääty karkkimaailmaan ja sieltä new yorkiin ja ne oli menos tuhoomaan kolmen lapsen "isien ulkoiset hirviöt" (tarina loppu kesken ku en sillon joskus keksiny enää mitään, nyyh :c) mun tarinoissa oli aina kissa, joka teki jotain tosi rikollista ja sit se lähti maanpakoon elämään elämäänsä saapasjalkakissana
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2016 10:09:41 GMT
- menin kymppiin - matikan testi meni hyvin eikä tehty muuta koko tunnil ku se testi - juttelin mun yhdelle kaverille ja oli tosi mukavaa sen kanssa :') - kuunneltiin bilsan tunnilla biisi mitoosista - mun ja serkun yhteen roolipeliin tuli liittyjiä - menin äidin kanssa kävelylle sateella - luin mun vanhoja tarinoita jotka olin kirjottanu joskus 10-vuotiaana... - viikonloppu alko Mihin ropeen tuli ja ketä...
|
|
|
Post by Jp on Oct 29, 2016 10:10:21 GMT
nyt kysyt kyllä vaikeita en voi ees sanoa että viikonloppu ku on muutenki syysloma ja se vaan tarkottaa että se loppuu no söin äsken suklaata se oli ihan jees tosin seki nyt loppu hirveetä nää mun yritykset olla positiivinen ei jotenki onnistu ikinä SYYSLOMAN LOPPU ON HIRVEETÄ
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2016 18:35:40 GMT
Jep näis mun tarinoissa mitkä luin, juonet meni näin: 1) Koneet aloittivat kapinan päähenkilön kodista, sit kun kapina oli meneillään niin yhtäkkiä päähenkilö herää teho-osastolta ja (yllätys, yllätys) kaikki oliki vaan unta 2) Kolme toisilleen tuntematonta lasta sai salaperäsiä viestejä, joku tappo ne mut ne heräski jostai toisesta ulottuvuudesta ja siel oli yhen henkilön ukki ja ne sai selville et niiden isät oli hirviöitä kai ja ne oli lähettäny ne + sen ukin sinne paikkaan ja sit niiden käskettiin miettimään jotain paikkaa ja ne mietti kymmeniä vuosia ja pääty karkkimaailmaan ja sieltä new yorkiin ja ne oli menos tuhoomaan kolmen lapsen "isien ulkoiset hirviöt" (tarina loppu kesken ku en sillon joskus keksiny enää mitään, nyyh :c) mun tarinoissa oli aina kissa, joka teki jotain tosi rikollista ja sit se lähti maanpakoon elämään elämäänsä saapasjalkakissana Ihana :"D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2016 18:36:20 GMT
- menin kymppiin - matikan testi meni hyvin eikä tehty muuta koko tunnil ku se testi - juttelin mun yhdelle kaverille ja oli tosi mukavaa sen kanssa :') - kuunneltiin bilsan tunnilla biisi mitoosista - mun ja serkun yhteen roolipeliin tuli liittyjiä - menin äidin kanssa kävelylle sateella - luin mun vanhoja tarinoita jotka olin kirjottanu joskus 10-vuotiaana... - viikonloppu alko Mihin ropeen tuli ja ketä... skpisara.suntuubi.com <-- tonne tuli pari henkilöö
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 29, 2016 18:57:36 GMT
Sain 16/11 scoren yhdellä kuolemalla Uncharted 4:n multiplayerissä
#kaikkiymmärsivät
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 29, 2016 21:07:41 GMT
Mul oli tosi kiva päivä?? Olin kirjamessuil ja siel oli hauskaa :^)
|
|
|
Post by Arabella on Oct 29, 2016 21:14:15 GMT
mun paidasta lähti nappi irti mut sit ompelin sen siihen takas Ihan Itse oon niinku käsitöiden ihmelapsi se ei kyl varmaan pysy siinä kovin kauaa mutta yritys oli nyt kova
|
|