|
Post by Angelus on Oct 25, 2016 18:00:35 GMT
Kertokaas jtn hyviä levysoitintarvike sivuja, joista sais neuloja & muuta tarpeellista. Ja sitte voi mainita hyviä/huonoja puolia sivusta. Ajattelin pistää kuntoon ton soittimen, koska tilasin itelle joululahjaksi Anssi Kelan tulevan albumin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 25, 2016 21:36:40 GMT
Mulla on levysoitin mut totta puhuen mulla ei oo mitään hajua mistään tarvikkeista, oon vaan aatellu pahoinpiteleväni levyjä tolla samalla neulalla kunnes ne alkaa kuulostaa yhtä kauheilta mitä minä
tai siis toi on suunnitelma B, suunnitelma A on se että otan heilan joka tietää jotain näistä jutuista mut koska se on niin epätodennäköistä, kallistun suunnitelma B:hen
mut sen voin sanoo et yleensä tarvikkeiden hinnalla saa jo melkein uuden soittimen
Luulen että kannattaa lähtee etsiskelemään neuloja sun muita sen soittimen merkin mukaan ja sit kattoo mikä kauppa myy halvimmalla/tuntuu luotettavimmalta
|
|
|
Post by Miopod on Oct 26, 2016 10:27:54 GMT
Iskällä on levysoitin mut ei olla kuunneltu sitä varmaan ees koko sinä aikana ku oon ollu elossa. Tuos se vaan pölyyntyy.
Vois kokeilla joskus kuunnella sillä jotain :DD
|
|
|
Post by Angelus on Oct 28, 2016 19:16:06 GMT
Jtn vikaa tossa soittimessa näköjään on, mutta huomenna koitan perehtyä siihen ja ottaa selvää.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2016 10:11:12 GMT
Jtn vikaa tossa soittimessa näköjään on, mutta huomenna koitan perehtyä siihen ja ottaa selvää. Pyöriikö se normaalisti? Jos ei niin kannattaa kattoo onko vetohihnassa jotain häikkää
|
|
|
Post by Angelus on Oct 29, 2016 12:27:30 GMT
Jtn vikaa tossa soittimessa näköjään on, mutta huomenna koitan perehtyä siihen ja ottaa selvää. Pyöriikö se normaalisti? Jos ei niin kannattaa kattoo onko vetohihnassa jotain häikkää Se ei itseasiassa pyöri ollenkaan. Niih, voi johtua hyvinkin myös siitä. Soittimen yhteydessä oleva kasettisoitin toimii ja radiosta en ole vielä varma. //Hihna meni vasta siinä vaiheessa rikki, ku sitä koitti takas laittaa (oli sen verran hauras). Mutta tein kuminauhasta korvaavan hihnan - ei auttanut. Ei pyöri, ei. Varmaan sisäisempi ongelma sitten...
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 29, 2016 20:10:20 GMT
Pyöriikö se normaalisti? Jos ei niin kannattaa kattoo onko vetohihnassa jotain häikkää Se ei itseasiassa pyöri ollenkaan. Niih, voi johtua hyvinkin myös siitä. Soittimen yhteydessä oleva kasettisoitin toimii ja radiosta en ole vielä varma. //Hihna meni vasta siinä vaiheessa rikki, ku sitä koitti takas laittaa (oli sen verran hauras). Mutta tein kuminauhasta korvaavan hihnan - ei auttanut. Ei pyöri, ei. Varmaan sisäisempi ongelma sitten... Kuminauha ei oo hyvä korvike nimim. kokemusta on :DD Ebaysta löytyy ainakin halvalla noita hihnoja kun kirjottaa hakuun levysoittimen mallin. Itekin tilasin äidin vanhaan soittimeen sieltä uuden kun vanha kans meni palasiksi kun siihen koski.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 30, 2016 5:34:34 GMT
Se ei itseasiassa pyöri ollenkaan. Niih, voi johtua hyvinkin myös siitä. Soittimen yhteydessä oleva kasettisoitin toimii ja radiosta en ole vielä varma. //Hihna meni vasta siinä vaiheessa rikki, ku sitä koitti takas laittaa (oli sen verran hauras). Mutta tein kuminauhasta korvaavan hihnan - ei auttanut. Ei pyöri, ei. Varmaan sisäisempi ongelma sitten... Kuminauha ei oo hyvä korvike nimim. kokemusta on :DD Ebaysta löytyy ainakin halvalla noita hihnoja kun kirjottaa hakuun levysoittimen mallin. Itekin tilasin äidin vanhaan soittimeen sieltä uuden kun vanha kans meni palasiksi kun siihen koski. Kokemusta sellaisesta tavallisesta (punaisesta/päällystämättömästä) kuminauhasta vai kangaspäällysteisestä?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 30, 2016 16:46:08 GMT
Kuminauha ei oo hyvä korvike nimim. kokemusta on :DD Ebaysta löytyy ainakin halvalla noita hihnoja kun kirjottaa hakuun levysoittimen mallin. Itekin tilasin äidin vanhaan soittimeen sieltä uuden kun vanha kans meni palasiksi kun siihen koski. Kokemusta sellaisesta tavallisesta (punaisesta/päällystämättömästä) kuminauhasta vai kangaspäällysteisestä? Meillä on ihan tavallinen kuminauha ja hyvin se on sillä pyörinyt.
|
|