|
Post by petefromtheshop on Oct 12, 2016 17:06:30 GMT
Hola! Löytyykö täältä faneja? Tai muuten vain sarjasta kiinnostuneita? Kyseessä on siis George R. R. Martinin A Song of Ice and Fire -kirjasarjaan perustuva fantasia tv-sarja, joka nimensäkin mukaisesti kertoo valtaistuinpelistä eli siitä, kuka saa hallita Westorosin Seitsemää kuningaskuntaa ja laskea takapuolensa maailman epämukavimmalle tuolille, Iron Thronelle. Kymysyksiä: Seuraatteko tv-sarjaa vai luetteko kirjoja vai kenties sekä että? Odotatteko jo innolla uutta tuotantokautta vai ootteko vielä menossa edellisissä? Ketkä on teidän suosikkihahmoja ja miksi? Entä minkä suvun puolella ootte (Lannisterit, Starkit, Targaryenit, jne)? Kenet pistäisit istumaan rautavaltaistuimelle, jos saisit valita? Keskustella saa vapaasti, mutta spoilereista pitää varottaa etukäteen tai sitten käyttää oikean yläkulman -nappia. Jos joku kuitenkin spoilerin lipsauttaa - vahingossa tai tahalteen - niin pyrin parhaani mukaan niitä sitten muokkailemaan pois näkyvistä. Ja ei muuta ku Valar Morghulis !
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Nov 9, 2016 20:12:43 GMT
siis
oon nyt ihan hermona kun menin lukemaan sen seuraavan kauden transcriptin mikä oli vuotanu nettiin XD tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
valar dohaeris!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 10, 2016 5:42:33 GMT
siis oon nyt ihan hermona kun menin lukemaan sen seuraavan kauden transcriptin mikä oli vuotanu nettiin XD tyhmästä päästä kärsii koko kroppa valar dohaeris! ite en oo uskaltanu (vielä..) :DD oon kyl kuullu melkosia spekulaatioita, en kyllä osaa yhtään sanoo mitkä niistä kannattas ottaa todesta ja mitkä ei. Joskus sitä alkaa epäilee et sarja aikoo tosiaan toteuttaa "ja kaikki kuoli"-vitsin mut toivon mukaan ei. Ainakin tyrionin ja jamen pitää selvitä hengissä mut etenkin jälkimmäisestä mulla on aika epävarmat fiilikset
|
|
|
Post by Sibe on Nov 11, 2016 17:07:15 GMT
OMG TÄTÄ OLEN ODOTTANUT AAAAA
ja siis oon kunnon fani ja ihan umpikoukussa, vaikka alotinkin koko sarjan ystävien kanssa "vasta" 1.1.2016 - sunnuntaina vissiin tarkotus alottaa kautta kuus. ootan innolla! (oon kyllä ihan liikaa törmännyt netissä spoilereihin murrr). seiskakaudesta en tiiä mitään (ja en haluakaan tietää tässä vaiheessa :--D)
ootteko te lukenu niitä kirjoja? mulla on se eka omana ja oon sivulla 172, englanniksi tosiaan luen, yllättävän "helppoa" tai siis aattelin et tökkis enemmän mitä tähän mennessä on tökkiny.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 19:00:28 GMT
OMG TÄTÄ OLEN ODOTTANUT AAAAA ja siis oon kunnon fani ja ihan umpikoukussa, vaikka alotinkin koko sarjan ystävien kanssa "vasta" 1.1.2016 - sunnuntaina vissiin tarkotus alottaa kautta kuus. ootan innolla! (oon kyllä ihan liikaa törmännyt netissä spoilereihin murrr). seiskakaudesta en tiiä mitään (ja en haluakaan tietää tässä vaiheessa :--D) ootteko te lukenu niitä kirjoja? mulla on se eka omana ja oon sivulla 172, englanniksi tosiaan luen, yllättävän "helppoa" tai siis aattelin et tökkis enemmän mitä tähän mennessä on tökkiny. :DD ihanaa <3 mäki alotin vasta öö en muista, kesällä? katoin ekat viis kautta viikossa ja sit kuudennen sitä mukaa mitä se tuli hahaa, itekin oon nyt kärsiny spoilereista - mut en gotissa vaan walking deadissä, en muistanu et se jatku jo nyt ja sit vaan harhailin netissä ja PAM päin pläsiä sellanen oikein mehevä spoileri </3 sen voin sanoo et kutos kausi on tosi hyvä - joittenkin mielestä se oli liian nopeetemponen mut emt, ite tykkäsin. jooo, mä lainasin kirjastosta, tosin suomeks (etin kyl englanninkielistäki mut en löytäny mut ainakin ymmärrän jotain hahah) mäki oon ekassa kirjassa :') mut jossain sivulla öö 400 ? ja jotain tykkään muuten siitä miten george r.r. martin nimee luvut hahmojen mukaan. :DD sit oon aina sillee ''jes, tyrion!!'' ja jatkan lukemista vaikka mun pitäis mennä nukkumaan
|
|
|
Post by Sibe on Nov 26, 2016 9:44:05 GMT
OMG TÄTÄ OLEN ODOTTANUT AAAAA ja siis oon kunnon fani ja ihan umpikoukussa, vaikka alotinkin koko sarjan ystävien kanssa "vasta" 1.1.2016 - sunnuntaina vissiin tarkotus alottaa kautta kuus. ootan innolla! (oon kyllä ihan liikaa törmännyt netissä spoilereihin murrr). seiskakaudesta en tiiä mitään (ja en haluakaan tietää tässä vaiheessa :--D) ootteko te lukenu niitä kirjoja? mulla on se eka omana ja oon sivulla 172, englanniksi tosiaan luen, yllättävän "helppoa" tai siis aattelin et tökkis enemmän mitä tähän mennessä on tökkiny. :DD ihanaa <3 mäki alotin vasta öö en muista, kesällä? katoin ekat viis kautta viikossa ja sit kuudennen sitä mukaa mitä se tuli hahaa, itekin oon nyt kärsiny spoilereista - mut en gotissa vaan walking deadissä, en muistanu et se jatku jo nyt ja sit vaan harhailin netissä ja PAM päin pläsiä sellanen oikein mehevä spoileri </3 sen voin sanoo et kutos kausi on tosi hyvä - joittenkin mielestä se oli liian nopeetemponen mut emt, ite tykkäsin. jooo, mä lainasin kirjastosta, tosin suomeks (etin kyl englanninkielistäki mut en löytäny mut ainakin ymmärrän jotain hahah) mäki oon ekassa kirjassa :') mut jossain sivulla öö 400 ? ja jotain tykkään muuten siitä miten george r.r. martin nimee luvut hahmojen mukaan. :DD sit oon aina sillee ''jes, tyrion!!'' ja jatkan lukemista vaikka mun pitäis mennä nukkumaan Got on lovea!! ja haha nice oot ollu tosi ahkera :-D yhh )):: inhoan spoilereita (ja spoilaajia), koska haluaisin kohdata ne asiat vasta siinä sarjassa enkä jo tietää etukäteen > suhtautuminen ees hilkun verran eri. mut toki sit taas vaikka inhoon spoilaamista ni jostain syystä en vaan kestä vaan pitää spoilata itelle kaikkea esim nyt gotin kutoskaudesta. kutoskausi oli ihan mahtava!! katottiin se eilen just loppuun ystävien kanssa aaa ♥ jaksot 6,7,8,9 ja 10. toki siinä ehti tapahtua vaikka ja mitä, mut enteilee kyllä hyvää seiskakautta! oijoi, siistiä et en oo sit ainut! mitä oot tykänny siitä kirjasta? ja haha nice :3 mä en oo edenny yhtään ton englannin kielisen kanssa, en vaan oo jaksanu (ja okei köh kaikki aika meni pottereiden lukemiseen, nyt pitäis lukea pari kirjaston lainaa) haha se on just jees, tykkään kanssa!! ja hups (tyrion on kyl ihana indeed)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 26, 2016 10:03:11 GMT
:DD ihanaa <3 mäki alotin vasta öö en muista, kesällä? katoin ekat viis kautta viikossa ja sit kuudennen sitä mukaa mitä se tuli hahaa, itekin oon nyt kärsiny spoilereista - mut en gotissa vaan walking deadissä, en muistanu et se jatku jo nyt ja sit vaan harhailin netissä ja PAM päin pläsiä sellanen oikein mehevä spoileri </3 sen voin sanoo et kutos kausi on tosi hyvä - joittenkin mielestä se oli liian nopeetemponen mut emt, ite tykkäsin. jooo, mä lainasin kirjastosta, tosin suomeks (etin kyl englanninkielistäki mut en löytäny mut ainakin ymmärrän jotain hahah) mäki oon ekassa kirjassa :') mut jossain sivulla öö 400 ? ja jotain tykkään muuten siitä miten george r.r. martin nimee luvut hahmojen mukaan. :DD sit oon aina sillee ''jes, tyrion!!'' ja jatkan lukemista vaikka mun pitäis mennä nukkumaan Got on lovea!! ja haha nice oot ollu tosi ahkera :-D yhh )):: inhoan spoilereita (ja spoilaajia), koska haluaisin kohdata ne asiat vasta siinä sarjassa enkä jo tietää etukäteen > suhtautuminen ees hilkun verran eri. mut toki sit taas vaikka inhoon spoilaamista ni jostain syystä en vaan kestä vaan pitää spoilata itelle kaikkea esim nyt gotin kutoskaudesta. kutoskausi oli ihan mahtava!! katottiin se eilen just loppuun ystävien kanssa aaa ♥ jaksot 6,7,8,9 ja 10. toki siinä ehti tapahtua vaikka ja mitä, mut enteilee kyllä hyvää seiskakautta! oijoi, siistiä et en oo sit ainut! mitä oot tykänny siitä kirjasta? ja haha nice :3 mä en oo edenny yhtään ton englannin kielisen kanssa, en vaan oo jaksanu (ja okei köh kaikki aika meni pottereiden lukemiseen, nyt pitäis lukea pari kirjaston lainaa) haha se on just jees, tykkään kanssa!! ja hups (tyrion on kyl ihana indeed) joo, ootan seiskakautta innolla tosin siitähän on tulossa vähän lyhyempi - oliko vaan seitsemän jaksoo? Ja sit en muista oliks se just noiden jaksojen vai minkä käsikirjottaja joka vissiin jää pois tiimistä - mikä kyl on harmi kun sen jaksot oli yksiä parhaista. Kirja on ollu tosi hyvä, vaikka muutama tylsähkökin luku on ollu - tällä hetkellä munkin lukeminen on vähän jääny kun ei vaan yksinkertaisesti oo aikaa
|
|
|
Post by Sibe on Nov 28, 2016 11:53:18 GMT
Got on lovea!! ja haha nice oot ollu tosi ahkera :-D yhh )):: inhoan spoilereita (ja spoilaajia), koska haluaisin kohdata ne asiat vasta siinä sarjassa enkä jo tietää etukäteen > suhtautuminen ees hilkun verran eri. mut toki sit taas vaikka inhoon spoilaamista ni jostain syystä en vaan kestä vaan pitää spoilata itelle kaikkea esim nyt gotin kutoskaudesta. kutoskausi oli ihan mahtava!! katottiin se eilen just loppuun ystävien kanssa aaa ♥ jaksot 6,7,8,9 ja 10. toki siinä ehti tapahtua vaikka ja mitä, mut enteilee kyllä hyvää seiskakautta! oijoi, siistiä et en oo sit ainut! mitä oot tykänny siitä kirjasta? ja haha nice :3 mä en oo edenny yhtään ton englannin kielisen kanssa, en vaan oo jaksanu (ja okei köh kaikki aika meni pottereiden lukemiseen, nyt pitäis lukea pari kirjaston lainaa) haha se on just jees, tykkään kanssa!! ja hups (tyrion on kyl ihana indeed) joo, ootan seiskakautta innolla tosin siitähän on tulossa vähän lyhyempi - oliko vaan seitsemän jaksoo? Ja sit en muista oliks se just noiden jaksojen vai minkä käsikirjottaja joka vissiin jää pois tiimistä - mikä kyl on harmi kun sen jaksot oli yksiä parhaista. Kirja on ollu tosi hyvä, vaikka muutama tylsähkökin luku on ollu - tällä hetkellä munkin lukeminen on vähän jääny kun ei vaan yksinkertaisesti oo aikaa joo, seittemän se tais olla, kasikaudessa tais olla vaan kuus jaksoa? hyhyhyhy. ja oh no voi ei D::: jees, kiva kuulla! ite oon ihan rakastunut alusta alkaen, vaikkei oikeestaan mitää ihmeellistä oookkaan ehtinyt tapahtua tai silleen, jotenkin on niin cool vaan lukea tota :-D ja joo ymmärrän!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 12:38:04 GMT
joo, ootan seiskakautta innolla tosin siitähän on tulossa vähän lyhyempi - oliko vaan seitsemän jaksoo? Ja sit en muista oliks se just noiden jaksojen vai minkä käsikirjottaja joka vissiin jää pois tiimistä - mikä kyl on harmi kun sen jaksot oli yksiä parhaista. Kirja on ollu tosi hyvä, vaikka muutama tylsähkökin luku on ollu - tällä hetkellä munkin lukeminen on vähän jääny kun ei vaan yksinkertaisesti oo aikaa joo, seittemän se tais olla, kasikaudessa tais olla vaan kuus jaksoa? hyhyhyhy. ja oh no voi ei D::: jees, kiva kuulla! ite oon ihan rakastunut alusta alkaen, vaikkei oikeestaan mitää ihmeellistä oookkaan ehtinyt tapahtua tai silleen, jotenkin on niin cool vaan lukea tota :-D ja joo ymmärrän! joo :---D ''luen tätä koska se on coolia'' mut siis joo tykkään pitäs itse asiassa jatkaa lukemista mutku tuomiopäivä koEVIIKKO
|
|
|
Post by Arabella on Nov 28, 2016 17:46:58 GMT
tiiän vaan et siinä on semmonen pieni mies
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 28, 2016 20:59:21 GMT
tiiän vaan et siinä on semmonen pieni mies :DDDDDDDDDDDDDDDDdddd se on tyrion josta tulee mieleen se miten näin kerran unta jossa juoksin sen kaa rullaportaita ylös alas
|
|
|
Post by Sibe on Nov 29, 2016 11:45:02 GMT
joo, seittemän se tais olla, kasikaudessa tais olla vaan kuus jaksoa? hyhyhyhy. ja oh no voi ei D::: jees, kiva kuulla! ite oon ihan rakastunut alusta alkaen, vaikkei oikeestaan mitää ihmeellistä oookkaan ehtinyt tapahtua tai silleen, jotenkin on niin cool vaan lukea tota :-D ja joo ymmärrän! joo :---D ''luen tätä koska se on coolia'' mut siis joo tykkään pitäs itse asiassa jatkaa lukemista mutku tuomiopäivä koEVIIKKO XDD ei mut siis apua se kirja on niin hyvä ja oon vaan koukussa, koska jotenki uudella tasolla pääsee tutustumaan tohon mahtisarjaan :3 en siis tosiaankaan lue koska on coolia, en vaa osaa kirjottaa (vaikka tuskin sitä arvelitkaa hehe) yas mä luin muuten kaks sivua tänä aamuna !!!! ei kyllä auttanu enkun kokeessa oh well koeviikko on PYLYSTÄ ja ihana toi rullaporrasuni
|
|
|
Post by Jp on Dec 1, 2016 5:41:32 GMT
Kirotaan koeviikko yhdessä... ehkä se sit katoaa kun me hyökätään sen kimppuun yhdessä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 1, 2016 14:44:22 GMT
joo :---D ''luen tätä koska se on coolia'' mut siis joo tykkään pitäs itse asiassa jatkaa lukemista mutku tuomiopäivä koEVIIKKO XDD ei mut siis apua se kirja on niin hyvä ja oon vaan koukussa, koska jotenki uudella tasolla pääsee tutustumaan tohon mahtisarjaan :3 en siis tosiaankaan lue koska on coolia, en vaa osaa kirjottaa (vaikka tuskin sitä arvelitkaa hehe) yas mä luin muuten kaks sivua tänä aamuna !!!! ei kyllä auttanu enkun kokeessa oh well koeviikko on PYLYSTÄ ja ihana toi rullaporrasuni :'DD mä en oo lukenu hetkeen ollenkaan pff joo, siinä unessa me ootettiin star warsin ensi-iltaa ja sillä oli darth vader puku mut sit se portaiden juokseminen olikin hauskempaa mitä se elokuva ne portaat vielä oli sellaset U-muotoset et ei ne johtanu mihinkään, niitten läpi vaan pysty juoksee??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 3, 2016 18:27:28 GMT
luin yhden luvun eteenpäin!!
olen ylpeä itsestäni
|
|