|
Post by Jp on Oct 13, 2016 15:43:14 GMT
Harry Potter and Deathly Hallows part 2... ketuttaa se yks lisko. Mä ostin joskus jonkun hp pelin koneelle (mikähän osa se oli...). En muista heittikö lohikäärmekohdan jälkeen pelistä ulos vai miten olikaan. Lopulta poistin sen koneelta. Siin on kyl yks kohta mis pitää ohittaa lohikäärme... sain tän kyl suhkoht halval... pieni pettymys silleensä, et EA olis voinu antaa paljon enemmän. Ainoa plussat on ääninäyttelys niiden hahmonen kohdalta joiden näyttelijä ja ääninäyttelijä on sama.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 13, 2016 15:56:07 GMT
Mä luulen et toi mun on se kuoleman varjelukset (2.osa). Kannet on saksaksi
|
|
|
Post by Jp on Oct 13, 2016 16:22:28 GMT
Mä luulen et toi mun on se kuoleman varjelukset (2.osa). Kannet on saksaksi Kiva
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 13, 2016 20:46:48 GMT
cards against humanity
|
|
|
Post by Angelus on Oct 14, 2016 10:56:58 GMT
pitkästä aikaa town of salem
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 14, 2016 11:18:46 GMT
dragon saga
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 16, 2016 23:52:35 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Oct 18, 2016 11:32:30 GMT
Sims kakkosta. Mun sim katos johki bittiavaruuteen autoineen mökkireissulla Kolmijärvellä :DD
Laitoin sen meneen ravintolaan syömään ja sit ku ajatutin sen kotiin nii sillä kestiki satavuotta tulla pihaan ja sit se alko herjaan että se ei löydä parkkipaikkaa enää eikä voi saapua kotiin. :DD Eikä siihen pystyny rakentaankaa mitää ku ei ollu ketää muita talossa.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Oct 21, 2016 9:09:34 GMT
Sims kakkosta. Mun sim katos johki bittiavaruuteen autoineen mökkireissulla Kolmijärvellä :DD Laitoin sen meneen ravintolaan syömään ja sit ku ajatutin sen kotiin nii sillä kestiki satavuotta tulla pihaan ja sit se alko herjaan että se ei löydä parkkipaikkaa enää eikä voi saapua kotiin. :DD Eikä siihen pystyny rakentaankaa mitää ku ei ollu ketää muita talossa. ah sims 2 on meikän og rakkaus ♥ pelkkä sen boksin näkeminen tuo takas niin paljon tukahdutettuja lapsuusmuistoja koska oon literal #trash nakitin eilen joku 4h putkeen ac: rogueta kunnes silmät alko pyörimään päässä ja oli pakko lopettaa koska ei pystynyt tähtämään XD jos täällä keskustelussa pyörii jtn tyyppejä, niin kertokaa mitä kaikkia pelikonsoleita teillä on joskus ollu ja mikä on niistä lemppari! tai jos pelailee mieluummin tietokoneella, mitkä setupit himasta löytyy :_)
|
|
|
Post by Miopod on Oct 21, 2016 12:24:43 GMT
Sims kakkosta. Mun sim katos johki bittiavaruuteen autoineen mökkireissulla Kolmijärvellä :DD Laitoin sen meneen ravintolaan syömään ja sit ku ajatutin sen kotiin nii sillä kestiki satavuotta tulla pihaan ja sit se alko herjaan että se ei löydä parkkipaikkaa enää eikä voi saapua kotiin. :DD Eikä siihen pystyny rakentaankaa mitää ku ei ollu ketää muita talossa. ah sims 2 on meikän og rakkaus ♥ pelkkä sen boksin näkeminen tuo takas niin paljon tukahdutettuja lapsuusmuistoja koska oon literal #trash nakitin eilen joku 4h putkeen ac: rogueta kunnes silmät alko pyörimään päässä ja oli pakko lopettaa koska ei pystynyt tähtämään XD jos täällä keskustelussa pyörii jtn tyyppejä, niin kertokaa mitä kaikkia pelikonsoleita teillä on joskus ollu ja mikä on niistä lemppari! tai jos pelailee mieluummin tietokoneella, mitkä setupit himasta löytyy :_) Mä aloin pelaan sitä taas ku silloon ku sims 4 tuli ulos nii originista sai sims kakkosen kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen ilmaseksi koodilla nii nyt tykkään sit pelata tätä mis on eniten kamaa
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 21, 2016 19:09:40 GMT
kamulin kanssa pelailtiin gta vitosta :>
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Oct 21, 2016 20:40:19 GMT
ah sims 2 on meikän og rakkaus ♥ pelkkä sen boksin näkeminen tuo takas niin paljon tukahdutettuja lapsuusmuistoja koska oon literal #trash nakitin eilen joku 4h putkeen ac: rogueta kunnes silmät alko pyörimään päässä ja oli pakko lopettaa koska ei pystynyt tähtämään XD jos täällä keskustelussa pyörii jtn tyyppejä, niin kertokaa mitä kaikkia pelikonsoleita teillä on joskus ollu ja mikä on niistä lemppari! tai jos pelailee mieluummin tietokoneella, mitkä setupit himasta löytyy :_) Mä aloin pelaan sitä taas ku silloon ku sims 4 tuli ulos nii originista sai sims kakkosen kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen ilmaseksi koodilla nii nyt tykkään sit pelata tätä mis on eniten kamaa shiiiiiiit miksen ollut tietoinen tästä ): kelaa nyt kaikki kamasetit ja lisäosat = unelma
|
|
|
Post by Miopod on Oct 21, 2016 21:47:25 GMT
Mä aloin pelaan sitä taas ku silloon ku sims 4 tuli ulos nii originista sai sims kakkosen kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen ilmaseksi koodilla nii nyt tykkään sit pelata tätä mis on eniten kamaa shiiiiiiit miksen ollut tietoinen tästä ): kelaa nyt kaikki kamasetit ja lisäosat = unelma No nimen omaan Oon vaan innoissnai rakennellu hirveesti taloja ja tein oikein oman naapurustonki niitä varte.
|
|
|
Post by Jp on Oct 22, 2016 11:20:51 GMT
Mä aloin pelaan sitä taas ku silloon ku sims 4 tuli ulos nii originista sai sims kakkosen kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen ilmaseksi koodilla nii nyt tykkään sit pelata tätä mis on eniten kamaa shiiiiiiit miksen ollut tietoinen tästä ): kelaa nyt kaikki kamasetit ja lisäosat = unelma mul on sekä sims 2 että 3 unelma... ostin ¨kolmoseen vähän lisärei... Katy Perryn herkkuhetki puuttuu kyl viel, mut kaikki lisärit on kasas. www.g2a.com/ (tuolt saa halvalla ja itse oon aina saanu mitä oon halunnu) se kolmen euron shieldi toimii kai vakuutuksena, et saat kai rahat takas, jos se ei toimikaan.
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on Oct 22, 2016 22:22:54 GMT
shiiiiiiit miksen ollut tietoinen tästä ): kelaa nyt kaikki kamasetit ja lisäosat = unelma No nimen omaan Oon vaan innoissnai rakennellu hirveesti taloja ja tein oikein oman naapurustonki niitä varte. siis tota mä niin kaipaan kakkosesta, että voi rakentaa niin paljon taloja kun sielu sietää. nelosessa ne paikat on rajattu ja niitä on aika minimaalisesti mikä ärsyttää, koska tykkään nimenomaan rakennella kaikkea (tai sit meikä on niin urpo ettei osaa lisätä rakennuspaikkoja XD)
|
|