|
Post by Miopod on Oct 6, 2016 0:07:51 GMT
tätä nimittäin Aikamoiset melonit Biancalla.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2016 4:38:09 GMT
no on kyl
olin ite kosun uudempia tulokkaita kun tulin "vasta" 2009 <\3 tai joskus pinkin kosun jälkeen, idk, joka tapauksessa en muista noita muuten ku joistain keskusteluista missä haikailtiin vanhan gosun perään
|
|
|
Post by Miopod on Oct 6, 2016 10:33:22 GMT
no on kyl olin ite kosun uudempia tulokkaita kun tulin "vasta" 2009 <\3 tai joskus pinkin kosun jälkeen, idk, joka tapauksessa en muista noita muuten ku joistain keskusteluista missä haikailtiin vanhan gosun perään GOSUPERJONNE Mä olin ihan alusta asti. Toi keskimmäinen oli paljo hienompi look adminille ku se myöhempi joka näytti ihan aika paljo Biancalta
|
|
|
Post by Jp on Oct 6, 2016 14:17:25 GMT
tätä nimittäin Aikamoiset melonit Biancalla. On kyl... olen Gosujonne, mut mitä sit.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2016 14:34:04 GMT
Pakko sanoa etten muista. Millon tää oli? Mä tulin gosuun 2010.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 6, 2016 15:55:53 GMT
Pakko sanoa etten muista. Millon tää oli? Mä tulin gosuun 2010. Kai nää oli sit siinä 2007-2008 jos ne oli kerran 2009 mennes häipyny. Bianca (vasemmalla) oli se tyyppi joka toivotti tervetulleeksi kaikki uudet mallit ja oli kaikis niis infobokseis jotka näyttää miten gosu toimii ja mitä mikäki nappi tekee. Keskimmäinen oli Admin ja viimenen oli Cesar (tai Caesar emt) joka oli gosun "vaatesuunnittelija" ja hengas aina Supernovassa (vanhassa gosun vaatekaupassa) ja vaatehuoneessa.
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 7, 2016 0:35:38 GMT
ah muistoja!
|
|
|
Post by marrasaamu on Oct 7, 2016 16:57:48 GMT
Tulin gosuun kai 2007. Ainaki muistan Biancan. :-D Noita tissejä ei voi unohtaa.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 7, 2016 18:28:56 GMT
ah muistoja! TOHTORI X. Muistan ku se tuli ekan kerran silloon siinä joulukalenteritsydeemis ja ratkaisin koko joulukuun tohtori X:n arvoitusta ihan kakat housuissa. Mikä toi keskimmäinen on? Sitä en muista.
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 7, 2016 20:32:23 GMT
Tulin gosuun vähän liian myöhään et oisin nähny noi :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 7, 2016 20:54:41 GMT
ah muistoja! TOHTORI X. Muistan ku se tuli ekan kerran silloon siinä joulukalenteritsydeemis ja ratkaisin koko joulukuun tohtori X:n arvoitusta ihan kakat housuissa. Mikä toi keskimmäinen on? Sitä en muista. muistan vaan noi hiukset oisko ollu rori? tai joku semmonen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2016 6:51:06 GMT
ah muistoja! OMG rakastin Tohtori Xää. Se joulukuussa ollut Adminin katoaminen ja se zombijuttu oli ihan parhaita ;_; Rorista en kauheesti mitään muista, 'seurusteliko' se sen jonku jalkapalloilijan kans?
|
|
|
Post by swordsman on Oct 8, 2016 7:12:16 GMT
Mä taidan olla oikein kunnon gosuperjonne, kun muistaakseni loin mallini vasta 2012. Enkä muista niistäkään ajoista paljon mitään, kun en tehny gosussa muuta kun pelasin niitä pelejä. Mulla on selkeitä muistikuvia vasta vuodesta 2013 gosun loppuun asti, mut veikkaan että missasin siltäkin aikaväliltä aika paljon.
|
|
|
Post by Angelus on Oct 8, 2016 7:58:28 GMT
Liityin puolessa välissä joulukuuta 2008, mutta en muista niistä ajoista mitään ...
|
|
|
Post by Miopod on Oct 8, 2016 11:21:07 GMT
ah muistoja! OMG rakastin Tohtori Xää. Se joulukuussa ollut Adminin katoaminen ja se zombijuttu oli ihan parhaita ;_; Rorista en kauheesti mitään muista, 'seurusteliko' se sen jonku jalkapalloilijan kans? Mä en muista Rorista muuta ku nimen
|
|