|
Post by Hermeliini on May 31, 2017 17:28:43 GMT
En mäkään oo lopettanu :^D gotta catch 'em all ja niin edelleen Oon lvl 30 ja dexis on ~ 210 poksuu Jes Trixiekin pelaa edelleen 8) Oot paljo pidemmällä ku minä heh xD Missä joukkueissa te olittekaan? Koska oon niin laiska etten jaksa ettiä tuolta jostain alusta ups
|
|
|
Post by Trixie™ on May 31, 2017 18:43:30 GMT
En mäkään oo lopettanu :^D gotta catch 'em all ja niin edelleen Oon lvl 30 ja dexis on ~ 210 poksuu Jes Trixiekin pelaa edelleen 8) Oot paljo pidemmällä ku minä heh xD Missä joukkueissa te olittekaan? Koska oon niin laiska etten jaksa ettiä tuolta jostain alusta ups Instinct ✌ Btw Lissabonissa on hurjasti stopei :^D Ja kaikki salit on täynnä 3000+ tyrannitareja
|
|
|
Post by Miopod on May 31, 2017 19:23:26 GMT
En mäkään oo lopettanu :^D gotta catch 'em all ja niin edelleen Oon lvl 30 ja dexis on ~ 210 poksuu Jes Trixiekin pelaa edelleen 8) Oot paljo pidemmällä ku minä heh xD Missä joukkueissa te olittekaan? Koska oon niin laiska etten jaksa ettiä tuolta jostain alusta ups Mystic!! Olin taas Oulussa enkä pelannu yhtää pokegota.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 1, 2017 19:49:05 GMT
Jes Trixiekin pelaa edelleen 8) Oot paljo pidemmällä ku minä heh xD Missä joukkueissa te olittekaan? Koska oon niin laiska etten jaksa ettiä tuolta jostain alusta ups Instinct ✌ Btw Lissabonissa on hurjasti stopei :^D Ja kaikki salit on täynnä 3000+ tyrannitareja Jees, Team Instinct! ✌ uu, kelpais mullekin :'D ite oon periaatteessa niin "pienestä" paikasta, että kun lähtee keskustasta niin stopit katoaa kuin pieru Saharan autiomaahan XD
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 1, 2017 19:50:35 GMT
Jes Trixiekin pelaa edelleen 8) Oot paljo pidemmällä ku minä heh xD Missä joukkueissa te olittekaan? Koska oon niin laiska etten jaksa ettiä tuolta jostain alusta ups Mystic!! Olin taas Oulussa enkä pelannu yhtää pokegota. Teitä on joka paikassa. Siis oikeesti melkein joka gym on Mysticin hallussa! ootte liian hyviä xD No hupsistakeikkaa, ens kerralla sitte
|
|