|
Post by Hermeliini on Dec 7, 2016 9:14:21 GMT
Niantic sääti CP:ta, tai oikeestaan sitä kaavaa jolla se lasketaan statseista. Just esim kingler, gengar, alakazam, rhydon, gyarados ja eeveelutiot nousi mut sit toisaalta aika monet nerfas. Mun victreebell, vileplume, poliwrath ja kaikki lickitungit tippu asteikolla aika surullisesti :----D Ootteko muuten jo löytäneet dittoa? Ite oon nappaillu pidgeyja tosi ahkerasti mut viel ei oo näkyny Mulla on ditto, se vaan tuli yhtäkkiä. Miten sen voi saada siis (mitäköhän oon siis tehny)? Ja oon siis ite lv 22, team Instinct, parhaat pokémonit on reilu 1900cp Vaporeon ja noin 1800cp Snorlax
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 7, 2016 10:23:44 GMT
Niantic sääti CP:ta, tai oikeestaan sitä kaavaa jolla se lasketaan statseista. Just esim kingler, gengar, alakazam, rhydon, gyarados ja eeveelutiot nousi mut sit toisaalta aika monet nerfas. Mun victreebell, vileplume, poliwrath ja kaikki lickitungit tippu asteikolla aika surullisesti :----D Ootteko muuten jo löytäneet dittoa? Ite oon nappaillu pidgeyja tosi ahkerasti mut viel ei oo näkyny Mulla on ditto, se vaan tuli yhtäkkiä. Miten sen voi saada siis (mitäköhän oon siis tehny)? Ja oon siis ite lv 22, team Instinct, parhaat pokémonit on reilu 1900cp Vaporeon ja noin 1800cp Snorlax Ditto esiintyy pogossa vaan muiksi pokemoneiksi naamioituneena! Oot siis todennäkösesti napannu jonku pidgeyn tai rattatan ja jotenkin missannu animaation jossa se muuttuu ditoksi.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 7, 2016 19:23:53 GMT
Mulla on ditto, se vaan tuli yhtäkkiä. Miten sen voi saada siis (mitäköhän oon siis tehny)? Ja oon siis ite lv 22, team Instinct, parhaat pokémonit on reilu 1900cp Vaporeon ja noin 1800cp Snorlax Ditto esiintyy pogossa vaan muiksi pokemoneiksi naamioituneena! Oot siis todennäkösesti napannu jonku pidgeyn tai rattatan ja jotenkin missannu animaation jossa se muuttuu ditoksi. Ahaa, kiitti tästä informaatiosta :'D
|
|
|
Post by renak on Dec 8, 2016 21:46:43 GMT
Instics, level 27 tai joku sellainen, vahvin on joku päälle paritonninen Dragonite
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 26, 2016 11:52:18 GMT
Ootteko saanu babyja vielä? Ite kuorin eilen elekidin ja viikko sitten sain togepin, nyt niillä on ilmeisesti vielä korotettu todennäköisyys kuoriutua ja 10k-muniaki tuntuu satelevan tiuhemmin.
Oon taas jotenki ihan pipona pogosta, taso 28 täältä tullaan
|
|
|
Post by Miopod on Dec 26, 2016 20:40:42 GMT
MULLA ON CLEFFA ♥
Ite pelailen tätä lähinnä kesäaikaan. Nyt tarviin jonku syyn lähtee pihalle et voin pelata poke gota ja oon nyt sit vaan 15 levelille jähmettyny.7
Yks venonat vielä niin saan kehitettyä venomothin
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 26, 2016 21:41:37 GMT
MULLA ON CLEFFA ♥ Ite pelailen tätä lähinnä kesäaikaan. Nyt tarviin jonku syyn lähtee pihalle et voin pelata poke gota ja oon nyt sit vaan 15 levelille jähmettyny.7 Yks venonat vielä niin saan kehitettyä venomothin Kauhee ku kaikki eventit tulee tälleen loppuvuodesta ja sit pitää kädet jäässä viskoo palloja :--D Pelaan ite aina ku oon matkalla johonki ja nyt viime päivinä oon ihan tarkotuksella menny pogoomaan et saan munia kuorittua. Mult puuttuu seittemän poksuu ja sit on gen 1 pokedex täynnä, ihan sopivaan aikaan ku gen 2 on jo alkanu valuu esiin.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 27, 2016 2:11:02 GMT
MULLA ON CLEFFA ♥ Ite pelailen tätä lähinnä kesäaikaan. Nyt tarviin jonku syyn lähtee pihalle et voin pelata poke gota ja oon nyt sit vaan 15 levelille jähmettyny.7 Yks venonat vielä niin saan kehitettyä venomothin Kauhee ku kaikki eventit tulee tälleen loppuvuodesta ja sit pitää kädet jäässä viskoo palloja :--D Pelaan ite aina ku oon matkalla johonki ja nyt viime päivinä oon ihan tarkotuksella menny pogoomaan et saan munia kuorittua. Mult puuttuu seittemän poksuu ja sit on gen 1 pokedex täynnä, ihan sopivaan aikaan ku gen 2 on jo alkanu valuu esiin. Mulla tulee munista vaan ihan hulluna krabbyja ja mulla on kingleriki ollu jo satavuotta. :DD Sain venomothinki viimein. Oon nyt ainaki pari munaa kuorinu sillei et oon vaan istunu kotona ja kattonu kui gps bugaa ja liikuttaa sitä tyyppiä itekseen
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 27, 2016 14:29:50 GMT
Ootteko saanu babyja vielä? Ite kuorin eilen elekidin ja viikko sitten sain togepin, nyt niillä on ilmeisesti vielä korotettu todennäköisyys kuoriutua ja 10k-muniaki tuntuu satelevan tiuhemmin. Oon taas jotenki ihan pipona pogosta, taso 28 täältä tullaan En oo vielä saanu, odotan sitä hetkeä
|
|
|
Post by Hermeliini on May 27, 2017 17:33:14 GMT
Pelaako kukaa enää PokeGota?
|
|
|
Post by Miopod on May 27, 2017 22:50:09 GMT
Pelaako kukaa enää PokeGota? PELAAN!! Nappasin just viimeks Oulusta pääsykokeiden jälkeen Skarmonyn ja kuorin hirveesti munia ku piti kävellä sieltä koepaikalta takas hotellille.
|
|
|
Post by Hermeliini on May 29, 2017 18:09:05 GMT
Pelaako kukaa enää PokeGota? PELAAN!! Nappasin just viimeks Oulusta pääsykokeiden jälkeen Skarmonyn ja kuorin hirveesti munia ku piti kävellä sieltä koepaikalta takas hotellille. JES! En oo sitte ainut! Millä tasolla oot?
|
|
|
Post by Miopod on May 29, 2017 18:53:33 GMT
PELAAN!! Nappasin just viimeks Oulusta pääsykokeiden jälkeen Skarmonyn ja kuorin hirveesti munia ku piti kävellä sieltä koepaikalta takas hotellille. JES! En oo sitte ainut! Millä tasolla oot? 21 ihan millimetrin päässä kakskakkosesta. Sä?
|
|
|
Post by Trixie™ on May 29, 2017 20:55:59 GMT
En mäkään oo lopettanu :^D gotta catch 'em all ja niin edelleen Oon lvl 30 ja dexis on ~ 210 poksuu
|
|
|
Post by Hermeliini on May 31, 2017 17:27:44 GMT
JES! En oo sitte ainut! Millä tasolla oot? 21 ihan millimetrin päässä kakskakkosesta. Sä? joku 30 000 yli tason 26 kai
|
|