|
Post by Hermeliini on Oct 1, 2016 6:34:52 GMT
Moi Mun tekee mieli jutella porukan kanssa siitä pelistä, joten eiköhän aloteta xD Jos kiinnostaa liittyä keskusteluun, vastatkaa vaikka näihin: Mikä on teiän mielipide siitä? Pelaatteko? Millä tasolla ootte? Mikä tiimi?
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 1, 2016 15:04:44 GMT
Pogo on salee paras, en voi uskoo et jokin sai mut menee ulos :---D Oottelen innolla kakkosgeneraatiota vaikka pokedexista puuttuuki vielä ~40 lajia.
Instinct, taso 24, paras poksu cp 1764 victreebel // evolvasin itelleni just 1872 exeggutorin
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 2, 2016 22:09:32 GMT
pelaisin enemmän, mutta ei täälä landella oo pitään kivoi poksui ): 19lvl, mystic ja paras cp on vähä päälle tonnin hypno.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 3, 2016 12:26:10 GMT
Oon level 12 Mystic. Pidin pienen tauon siinä ku ei oo tullu käytyy pitkään aikaan ulkona, mut alotin taas Sain just tänään evolvattua toisenki eeveen. Nyt mullon Jolteon ja Flareon. Flareon on mun vahvin ja Jolteon toisiks vahvin. Tykkään kans ottaa kuvia niistä pokeista
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 3, 2016 18:32:30 GMT
Oon level 12 Mystic. Pidin pienen tauon siinä ku ei oo tullu käytyy pitkään aikaan ulkona, mut alotin taas Sain just tänään evolvattua toisenki eeveen. Nyt mullon Jolteon ja Flareon. Flareon on mun vahvin ja Jolteon toisiks vahvin. Tykkään kans ottaa kuvia niistä pokeista Mul oli tosi söpö kuva grimerista hellalla, harmi et menetin sen mun vanhan koneen mukana. Tykkään kans ihan liikaa poksujen nimeämisestä, kaikilla mun pokemoneilla (lukuunottamatta jotain hoardattuja/farmattuja weedleja ja pidgeyja) on typerät nimet
|
|
|
Post by Miopod on Oct 3, 2016 20:24:22 GMT
Oon level 12 Mystic. Pidin pienen tauon siinä ku ei oo tullu käytyy pitkään aikaan ulkona, mut alotin taas Sain just tänään evolvattua toisenki eeveen. Nyt mullon Jolteon ja Flareon. Flareon on mun vahvin ja Jolteon toisiks vahvin. Tykkään kans ottaa kuvia niistä pokeista Mul oli tosi söpö kuva grimerista hellalla, harmi et menetin sen mun vanhan koneen mukana. Tykkään kans ihan liikaa poksujen nimeämisestä, kaikilla mun pokemoneilla (lukuunottamatta jotain hoardattuja/farmattuja weedleja ja pidgeyja) on typerät nimet Mäki nimeen ne kaikki aina heti Mulla on Geodude jonka nimi on Teppo.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 8, 2016 20:59:57 GMT
Oon level 12 Mystic. Pidin pienen tauon siinä ku ei oo tullu käytyy pitkään aikaan ulkona, mut alotin taas Sain just tänään evolvattua toisenki eeveen. Nyt mullon Jolteon ja Flareon. Flareon on mun vahvin ja Jolteon toisiks vahvin. Tykkään kans ottaa kuvia niistä pokeista Mul oli tosi söpö kuva grimerista hellalla, harmi et menetin sen mun vanhan koneen mukana. Tykkään kans ihan liikaa poksujen nimeämisestä, kaikilla mun pokemoneilla (lukuunottamatta jotain hoardattuja/farmattuja weedleja ja pidgeyja) on typerät nimet Hahaa, poksujen nimeeminen on parasta, käytettiin yhen kaverin kanssa viiden tunnin automatka suurin piirtein vaan siihen :--D mut en kyl oo nyt pelannu aikoihin ja vähän luulen et talven tultua pelaaminen jää entistä vähemmäks tai sit jatkan siihen asti että mun sormet jäätyy Paitsi et onhan olemassa niitä kosketusnäyttösormikkaita!! Vihdoinkin niille on oikeesti käyttöö
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 2, 2016 17:34:11 GMT
Oliks hyvä eventi?
Mul ei ollu marowakii joten siltä osalta nää lisäspawnit oli tosi kätsyi. Niin ja sain kivasti karkkia, nyt mun ivysaurilla on ehkä mahdollisuus kehittyä tän vuosisadan puolella.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 3, 2016 17:13:55 GMT
jee sain evolvattuu gengarin!
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 3, 2016 19:07:54 GMT
jee sain evolvattuu gengarin! jee!! gastly-haunter-gengar on mun suosikkievoluutioketju ykkösgeneraatiosta
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 3, 2016 21:43:33 GMT
jee sain evolvattuu gengarin! jee!! gastly-haunter-gengar on mun suosikkievoluutioketju ykkösgeneraatiosta se on kyllä aika mainio ketju
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 25, 2016 12:31:25 GMT
siis mun joidenki poksujen cp on noussu?? :--D ennen ~980 kingler on nyt 1471 ja ~990 gengar on nyt 1283? en kyl valita
|
|
|
Post by Miopod on Nov 25, 2016 13:39:03 GMT
siis mun joidenki poksujen cp on noussu?? :--D ennen ~980 kingler on nyt 1471 ja ~990 gengar on nyt 1283? en kyl valita sisi joo mäki katoin et mun vahvin onki yhtäkkiä yli tuhat vaikkei ennen ollu
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 25, 2016 16:08:32 GMT
Niantic sääti CP:ta, tai oikeestaan sitä kaavaa jolla se lasketaan statseista. Just esim kingler, gengar, alakazam, rhydon, gyarados ja eeveelutiot nousi mut sit toisaalta aika monet nerfas. Mun victreebell, vileplume, poliwrath ja kaikki lickitungit tippu asteikolla aika surullisesti :----D
Ootteko muuten jo löytäneet dittoa? Ite oon nappaillu pidgeyja tosi ahkerasti mut viel ei oo näkyny
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 6, 2016 21:01:28 GMT
Kauhee kuumostus, gen 2 tulee ehkä ylihuomenna Mun dex on sen verran täysi ja loput on joko tosi hankala saada tai yhen poksun päässä, joten ihan valmis tähän
|
|