|
Post by wifix on Oct 4, 2016 21:54:00 GMT
ivan antonio becker - vain seisoi parvekkeella hiljaa. Hän oli saanut asiansa sanotuksi, hän oli saanut huudot huudetuksi ja jopa kyyneleetkin oltiin vuodatettu. Hänellä ei enää ollut mitään asiaa - nyt entiselle - poikaystävälleen. Siinä hän vain seisoi, täydessä hiljaisuudessa ja kyyneleet poskiaan pitkin valuen, samalla kun kaivoi taskustaan avainnipun jossa säilytti autonsa avaimia. Hän ei jaksanut enää sanoa mitään, hän ei jaksanut enää edes vittuilla takaisin, vaikka sitä hän saattoi yleensä jatkaa vaikka parikin tuntia. Mutta ei nyt. Mitään sanomatta, Becker astui pari askelta lähemmäs Bentonia, vilkaisten toista nopeasti silmiin, ja sitten pehmeä suudelma painettiin vasten toisen huulia. Ja kuten aina ennenkin, se tuntui niin helvetin hyvältä - tällä kertaa myös hyvin haikealta. Vaimeasti hän vielä sopersi jonkin sortin anteeksipyynnön vasten toisen huulia, lähtien sitten autonavaimet kädessään pois parvekkeelta, ja ripein askelin myös koko talosta. Hän ei pystyisi olemaan siellä enää hetkeäkään, vaan halusi päästä omiin oloihinsa hetkeksi. Ja kuten aina ennenkin, menisi hän nyt ainakin hetkeksi autoonsa istumaan - samassa paikkaa hän istui aina, kun tarvitsi aikaa itselleen. Samassa paikkaa hän on myös useasti istunut Bentonin kanssa, puhuen läpi ties mitä riitoja, ja useasti olivat he myös sopineet autossa välinsä. Tuokin auto piti sisällään niin helvetin paljon muistoja. Ei mennyt kauaakaan, kunnes Ivan viimeinkin istui tien varteen pysäköidyn autonsa kuskinpaikalla, ratista tiukasti kiinni pitäen. Kyyneleet puolestaan vain jatkoivat virtaamistaan pitkin miehen poskia, hänen yrittäessään rauhoitella itseään niin hyvin kuin suinkin vain mahdollista. Mitä helvettiä hän olikaan oikein mennyt tekemään. Takaisin ei varmastikkaan olisi enää paluuta, olisi vain ihme, mikäli Benton haluaisi edes enää koskaan nähdä häntä kaiken tapahtuneen jälkee. - töks
|
|
|
Post by kaisa on Oct 5, 2016 17:06:33 GMT
Tyler Justin Archer oli tyytyväinen siitä miten hän onnistui hämäämään Jazmynia ja ainakin luuli saaneensa tuon unohtamaan äskeiset draamat -, tosin kaikki voisi ihan hyvin olla myös päihteiden ansioista. Pieni virne huulillaan tummaverikkö kuunteli naisen selityksiä ja seurasi tuon liikkeitä, jotka menivät koko ajan vain entistä rivommiksi, mikä yllätti jopa itse Archerin. Hän piti kuitenkin nätisti suunsa vain kiinni ja nautti siitä, että hän sai olla Floresin kanssa täysin kahdestaan erityksessä bileiden muusta sakista. Juuri nyt kaikki oli oikein hyvin, eikä kukaan tulisi pilaamaan sitä. "Neiti on selvästi vaihtanut uuden vaihteen päälle", Tyler totesi hiljaa samalla, kun Jazmyn suuteli hänen kaulaa. Kieltämättä laituri ei ollut kaikista mukavin ja helpoin paikka ja varmasti talon sisältä olisi löytynyt parempiakin vaihtoehtoja. Paikan vaihtaminen sisälsi kuitenkin aivan liian monta riskiä ja matkalla voisi törmätä useampaan draamaan, jonka takia tummaverikkö päätyi tyytyä laituriin. Miehisyytensä säilyttääkseen miehen alku nosti Floresin leuasta hennosti niin, että sai painettua omat huulensa tuon pehmeille huulille. "Mutta mä tykkään tästä sun uudesta vaihteesta", Archer mutisi hiljaa suudelmien lomasta ja yritti parantaa asentonaan silleen, että pysyisi paremmin pystyssä eikä leviäisi laiturille. Toiseen käteensä Tyler nojasi ja toisen kätensä hän vei vaeltamaan ympäri Jazmynin keksikroppaa sekä sen muotoja. Ensimmäistä kertaa elämässään varmaankin tummaverikkö halusi oikeasti onnistuvansa ja olla parempi mies, jonka takia hetken huumassa hän ajatteli lopettavansa diilaamisen, koska rahasta hänellä ei puutetta ollut ja tuskin tulisi olemaan. - kökkö
Bess Oliva Penrose tunsi miten tunteet hänen sisällään alkoivat taas pikku hiljaa kuumentua ja äskeinen rauhottuminen tuntui melkein turhalta. Hetken aikaa hänellä meni käsitellä sitä faktaa, että hän oli itse ollut koko ajan aivan kuset housussa omasta salaisuudestaan Dylanin kanssa, mutta selvästi Benton oli vetänyt salailussa tällä kertaa pidemmän korren. Ensimmäiseksi vaaleaverikkö oli vain todella pettynyt siihen, että sai tällä tavalla kuulla veljensä homoudesta, asiasta hän olisi halunnut kuulla benilta itseltään. Ainakaan naisen alulla ei ollut mitään homoja vastaan jonka takia hän tunsi olonsa oikeasti loukkaantuneeksi, jos Benton oikeasti pelkäsi hänen kaksoissiskonsa tuomitsevansa hänen suhteensa ja seksuaalisen suuntautumisen. Pettymyksen ja loukkaantumisen pystyi selvästi lukemaan Penrosen kasvoilta, kun hän vain tuijotti omaa veljeään ja kuunteli hänen sekä Ivanin välistä riitaa josta ei draamaa puuttunut. Ivanin lähteässä paikalta ei Bess vain pystynyt pitämään suutaan kiinni. "Mä tosissani toivon, ettet sä oo niin sekasin päästäsi, ettet voinut kertoa mulle sen takia etten hyväksyisi sua", naisen alku aluksi selitti ja hänen äänensä tärisi pienesti. Ote Dylanin kädessä lujentui, mutta siniset silmät pysyivät vahvasti hänen veljessään. "Mä oon helvetti yrittänyt pitää tätä koko perhettä viimeisen vuoden edes jotenkin kasassa ja säkin oot vaan äidin ja isän rinnalla valehdellut mulle, ihan hiton hieno perhe meilläkin", vaaleaverikkö lisäsi vielä ja siirsi hetkeksi aikaa katseensa takaisin jalkoihinsa. Juuri nyt hänen olisi tehnyt taas mieli purskahtaa itkuun, mutta toisaalta hän juuri korjasi meikkinsä ja yritti hakea bilefiilistä takaisin. Penrose päätti ettei alkaisi itkemään, jonka takia hän nopeasti vilkaisi Dylania ja sen jälkeen Bentonia. "Ja ainiin kerran kun salaisuuksia paljastellaan niin sullekin vain tiedoksi, että seurustellaan Dylanin kanssa ja mua ei ainakaan paskaakaan kiinnosta sun mielipide asiasta - ei enää", Bess totesi vielä ennen kuin hän kääntyi ja lähti raahaamaan miesystäväänsä perässään pois huoneesta ja sen draamasta. Vaaleaverikkö yritti edes jotenkin peitellä tunteitaan ja piti huulilla liiankin epäaidon näköistä hymyä. Epäaito hymy huulillaan nainen suuntasi askeleensa keittiöön, josta hän löysi tutun viinapullo kätkön josta hän nappasi yhden pullon ja avasi sen välittömättömästi. Kerran hänen pillerit olivat mennyttä saisi alkoholi toimia tänä iltana sijaisena.
|
|
|
Post by nea on Oct 5, 2016 17:47:40 GMT
Viimeistään, kun benton des penrose tunsi tutut huulet omillaan, tajusi hän kuinka pahasti oli kussut kaiken. Kuinka vuodenpäivät vierivät hukkaan, kuinka jokainen anteeksipyyntö, jokainen suudelma vain katosi. Suunnilleen mikään eri merkannut enää mitään, ja tunsi herra olonsa aivan helvetin tyhjäksi. Tästä hetkestä eteenpäin hänellä ei yksinkertaisesti ollut ketään, kehen turvautua. Ei ollut sitä yhtä, kenelle soittaa, ja pyytää tulemaan viereen nukkumaan, kun pelottaisi, taikka ahdistaisi. Tästä lähtien hän olisi yksin ajatustensa, sekä tunteidensa kanssa. ''Sä Bess oot kyllä niin helvetin hyvä hyvä puhumaan yhtään mitään valehtelusta, tai, no pikemminkin asioiden salailusta!'' huusi Benton takaisin siskolleen jaksamatta sanoa mitään enempää parhaan ystävänsä, sekä siskonsa suhteesta. Hänelle oli tänäiltana aivan sama, kuka teki, mitä teki, ja kenen kanssa. Muutaman askeleen hän otti lähemmäs kyseistä kaksikkoa, asettuen Dylanin vierelle, painaen huulensa lähes kiinni toisen korvaan niin, ettei kukaan muu kuulisi mitään, mitä hän sanoisi. ''Ja sinä, meillä oli sopimus, meillä jumalauta oli sopimus, ja sä kusit sen. Oot niin helvetin hyvä ystävä, etten sanoisi'', murahti hän toisen korvanjuurelle tietäen tarkalleen toisen tietävän, mitä hän tarkoitti. Heillä todellakin oli sopimus, jonka mukaan parhaan ystävän sisaruksiin, exiin, kavereihin tai edes tuttuihin ei kosketa. Ja tässä nähtiin, kuinka helvetin vaikeaa sellaista lupausta on pitää. Parvekkeelta poistuminen oli tällä hetkellä ainut, ja oikea vaihtoehto - joten niin hän myös tekikin. Yhden pullon nappasi kirjahyllyltään, tälläkertaan omaa sekoitustaan, jossa oli tequilan lisäksi vaikka ja mitä. Ei se mitään hyvää ollut, mutta sisälsi runsaasti alkoholia, joka tässä tilanteessa oli vain hyvä juttu. Yksi asia, jota hän ei ikipäivässä uskonut tekevänsä, oli Tylerille vapaaehtoisesti puhuminen. Tai ylipäätään hänelle puhuminen muutoin, kuin riiellessä. Mutta siinä nähtiin, kuinka vihan sokaisemana mies asteli pisin kämppää etsien tuota kyseistä henkilöä, ja valitettavasti tuloksetta. Muutamalta hän kyseli, olivatko he nähneet Tylerin viimeksi missä, ja vastaukseksi tuli vain, että rannassa - pitihän sen arvata. No, sinne hän suuntasi kaataen rintakehää polttelevaa juotavaa kurkustaan alas. Saavuttuaan rantaan, huokaisi hän hetken rauhasta, kunnes kiinnitti katseensa laiturilla oleskelevaan Tyleriin, sekä parhaan ystävänsä siskoon - mahtavaa, lisää suhteita, joista hän ei tiennyt. ''Tyler, mä tiedän, että sä tiedät, kuinka helvetisti mä vihaan sua, ja kuinka paljon mä vihaan itseäni, kun tulen puhumaan vapaaehtoisesti sulle, mutta mä tarviin jotain. Jotain, joka vie mun ajatukset täysin jonnekin muualle tästä maailmasta. Ja sä nyt olet ainut, joka pystyy asiaan auttamaan millään tavalla, joten oo kiltti'', puheli hän tietäen kuulostavansa säälittävältä, mutta mitä vain saadakseen ajatukset muualle.
|
|
|
Post by pokemon on Oct 6, 2016 18:13:23 GMT
Dylan Elijah Jerome Bellamy puri hermostuneena alahuultaan, kun he kävelivät Bentonin huoneeseen ja ilmeisesti Bess jätti kerromisen hänelle. Mies ehti jo vaikeana avata suunsa, mutta pian kuitenkin tämän hetken valtasi Ivan. Tummaverikkö ei tainnut edes hirveästi tajuta mitään kuullessaan toisen puheita, hän vain kurtisti kulmiaan ja vaikeana hieroo kädellä niskaan, koska tuntee tilanteen olevan hyvin kiusaantunut. Nämä asiat eivät varmaan olleet tarkoitettu aivan kaikille - tai niin hän ainakin itse pohtii. Kaikki tämä tuli niin äkkiä ja oli erittäin outoa tietää tälläistä fatkaa parhaasta ystävästään, mutta Bellamyllä itsellään ei olisi varaa olla mitenkään vihoissaan, kun itse on mennyt rikkomaan lupauksensa. Pian kuitenkin kaikki karkasi käsistä enemmän, kun kaiken kyseisen tapahtuneen päälle päätyy Bess kertomaan heidän suhteestaan, joka saa tummaverikön taas hermostuneeksi. Ei aikaakaan kun Dylan kuulee valitut sanansa ja päätyy olemaan vain hiljaa ja mutisemaan jotain että on pahoillaan. Bentonin poistuessa lähtee mies itsekkin askeltamaan pois vaaleaverikön perässä, Hän löysi itsensä sitten alakerrasta, jossa ilmeisesti Bess tyytyi juomaan mikä olisi ihan hyvä vaihtoehto, ainakin huumeiden sijasta. Alahuultaan purren mieskin ottaa pöydältä hieman viinaa ja vetää sitä sitten raakana alas, sanomatta hetkeen mitään. Vielä hetken Dylan jatkoi hiljaisuuttaan, koska ei vain yksinkertaisesti tiennyt mitä sanoisi Bessille. Miten helvetissä kaikki vain räjähti noin isosti käsiin, mies ei pystynyt vain käsittämään. Hän myös vihasi kaikenlaista draamaa ja riitelyä, joten tämä ei auttanut miehen omaakaan oloaan yhtään, vaikka naisystävälleen tilanne oli varmasti vielä ainakin puolet vaikeampi. "Oletko kunnossa?" Bellamy päätyy mutisemaan, kun ei muutakaan saa suustaan ulos. Ei toinen kunnossa todellakaan ollut, muttei mies osannut mitään muutakaan sanoa. Hiuksiaan pörröttäen mies vain katselee maahan - tuhisten itsekseen jotain. Helvetti, pitikin mennä pilaamaan kaikki. -------------- Jazmyn Belicia Malia Flores virnuilee pienesti kuullessaan toisen sanat. Hän oli jo humalassa aivan tarpeeksi ja Tylerin antavat pillerit saivat hänet enemmän sekaisin. Pian nainen tuntee toisen huulet omillaan, joka saa hänet pienesti hymyilemään. Tällä hetkellä hän ei pystynyt ajattelemaan muutakuin sitä, että kuinka ihana toinen olikaan. Ruskeaverikkö oli kuin yläasteella oleva ihastunut pikkutyttö, mikä oli hänestä jotenkin todella ihanaa. Tai no, nyt varmaan kaikki olisikin niin ihanaa ja kaunista kun oltiin päästään hetkellisesti sekaisin. "Mä tykkään susta", humalaisena kikattaen nainen sopertaa suudelmien välistä, oikeastaan ollen itsekkin hieman hämmentynyt. Ruskeaverikkö oli itse kokoajan yrittänyt olla hieman vaikea Tylerille ja nyt hänestä alkoi tuntumaan vain ettei hän enää jaksaisi. Toisaalta ei Jazmyn halunnut ollakkaan mikään helppo, mutta aina voisi tekosyyksiä sanoa että hän oli vain niin sekaisin. Pienesti virnuillen naisenalku tuntee toisen kädet kropallaan, joka saa pienesti kylmät väreet kulkemaan pitkin hänen vartaloa, miehen kosketus tuntui kieltämättä mukavalta. Kauaakaan hetkeä ei ehtinyt jatkua, kunnes Flores säpsähtää hieman kuullessaan puhetta, Ensin nainen kääntää päänsä katselemaan kuka kyseinen henkilö olisi ja se saikin ruskeaverikön hieman puremaan alahuultaan. Lyhyenläntä nainen nousee horjuvasti pois toisen sylistä, nousten siitä seisomaan, alahuultaan purren vieden katseensa Tyleriin - tietäen mitä Benton halusi. "Benton onks kaikki okei?" nainen päätyy esittämään hieman tyhmän kysymyksen, tietäen varmaan ainakin osan mikä toisella oli. "Taisit kuulla Bessistä ja Dylanista?" selvästi närskästyneenä nainen lisää, parannellen hiuksiaan samalla.
|
|
|
Post by kaisa on Oct 6, 2016 19:49:51 GMT
Bess Olivia Penrose puristi mansikalla maustetusta vodkapullosta todella kovaa ja yritti saada edes jotenkin ajatuksensa takaisin yhdeksi kappaleeksi. Kaikki tuntui kerralla kaatuvan niskaan ja kaikista eniten vaaleaverikkö vihasi tapella Bentonin kanssa, koska tuo sattui kuitenkin loppu peleissä olemaan se ihminen kenelle voisi kertoa kaiken ja kehen pystyi luottamaan. Oli väärin toimittu naiselta, kun hän syytti veljeään ja vanhempiaan samassa lauseessa, mutta juuri nyt tunteiden hallitseminen tuntui todella hankalalta. Tunteitaan Penrose yritti alkoholin mukana huuhdella alas ja mietti hetken aikaa mitä vastaisi Dylanille, koska tuo nyt oli viimeinen henkilö kuka oli tehnyt tänään mitää väärää -, ressukka oli enemmänkin vain yrittänyt saada hermoromahduksen partaalla olevasta naisystävästään selvää. "En oikeestaan, mutta ei mulla ole kauheasti muita vaihtoehtoja kuin pärjätä, koska mun pitäisi olla näiden saatanan bileiden järjestäjä ja sen takia mulla ei ole just nyt varaa mihinkään hermoromahdukseen", Bess totesi tiukan kuuloisena, koska ei vain voinnut sille mitään, että koko tilanne kävi niin hemmetin pahasti hänen hermoilleen ja kaiken muun lisäksi käynnissä olivat ehkä maailman surkeimmat synttäribileet. "Rehellisesti sanottuna mua ketuttaa ihan hemmetisti se, että olin suunnitellu ihanan illan, jossa kaikki menisi vain hyvin, mutta oishan mun pitänyt arvata, että se oli liikaa pyydetty", vaaleaverikkö mutisi vielä perään ja kittasi vielä vähän lisää alkoholia alas kurkustaan. Alkoholi ja pillerit kolahtaisivat millä tahansa hetkellä naisen päähän ja silloin kun se tapahtuu tulisi hän olemaan seikaisin kuin seinäkello. Hetken aikaa Penrose mietti olisko ilta edes jotenkin pelastettavissa, mutta juuri nyt hän ei keksinyt mitään, jonka takia hän päätti ottaa pullosta vielä viimeiset hörpyt ennen kuin laski sen takaisin pöydälle. Hassua mutta totta illan aikana nautitut päihteet alkoivat pikku hiljaa tuntua Bessin päässä joka näkyi pienenä horjumisena, kun hän lähti kävelemään keskelle väkijoukkoa ja katsoi jokaista vierasta epätoivoinen hymy huulillaan. Onneksi suurin osa vieraista oli tajunnut oma toimisesti lähteä pois paikalta, koska parvekkeelta kantautunut riitely oli varmasti onnistunut karkoittamaan osain vieraista. "Dylan tuu tanssimaan mun kanssa, mä en jaksa koko aikaa vaan seisoa ja murehtia", naisen alku sopersi ja päihteiden ansiosta hänen mielen tilansa alkoi huomattavasti muuttua. Pienesti horjahdellen vaaleaverikkö tunki itsensä kaikkien ihmisten keskelle tanssimaan ja antoi vain musiikin viedä.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tyler Justin Archer oli aika varma siitä, että sisällä olisi nytkin joku draama käynnissä sillä Bessin ja Dylanin suhteen paljastuminen ei voinut tietää mitään muuta kuin draamaa. Miehen alku oli onneksi saanut parin suhteen pois hänen ja Jazmynin keskusteluista, eikä hän aikoisi sitä tuoda enää esille. Kaikki oli hyvin ja ilta edistyi hänen suunnitelmien mukaisesti, tosin hänen diilaamisen paljastumisen ei kuulunut tulla esille, mutta siitäkin tummaverikkö oli yllättävän hyvin selvinnyt. Varmasti päihteillä oli oma osansa siihen miksi Flores oli unohtanut äskeisest draamat, mutta parempi näin Archerille kuin se, että joutuisi keskustelemaan asiasta. Juuri kun Tyler oli vastaamassa Jazmynille kuuli hän oikein tutun äänen vierestään, mutta pienesti yllättävässä yhteydessä. "Okei ihan ekana mun on pakko kysyä mikä hemmetin pilleriperjantai tänää on menossa, koska multa loppuu kohta teijän takii kamat", tummaverikkö vastasi ja nousi samalla itsekin seisomaan. Kaikki hänen lauseessaan oli totta sillä ei miehen alku osannut näin paljoa varastoida kamaa mukaan, mutta luultavasti hänen autostaan löytyisi vielä ainakin muutamat nappulat jotka luultavasti kelpaisivat oikein Penrosen miespuoliselle. "Mutta nii meidän pitää hakee mun autosta lisää, nii Jazmyn etin sut sitten tuolta takapihalta, koska en haluu että jäät yksin tänne laiturille hillumaan", Archer mutisi ja varmaan ensimmäistä kertaa hänen huolehtiva puoli tuli esille. Varovasti Tyler otti toisella kädellään Floresin lantiosta kiinni ja lähti kävelemään tuo vierellään kohti takapihaa ja sitä kautta etupihalle jossa hänen autonsa odottaisi. Ensiksi hän haluaisi kuitenkin saada naisen takapihalle, jossa hän tuskin voisi mitään typerää tehdä ja josta miehen olisi helppo löytää hänet. Takapihalle päästyä tummaverikkö painoi pienen suudelman naisen otsalle ja toivoi oikeasti, ettei nainen katoaisi minnekkään. "Mä tuun kohta takaisin", Archer mutisi ja kääntyi samalla katsomaan tajusiko Benton seurata häntä. - hhmm vähä sekava
|
|
|
Post by sini on Oct 6, 2016 20:05:01 GMT
Shannon Isadora Galchenyuk seisoi koko ajan sivummalla, seuraten parvekkeella olevaa menoa. Mitään hän ei missään vaiheessa sanonut, nokkaansa hän ei tällä kertaa viitsinyt työntää mukaan. Eiköhän hänen osuutensa oltu jo hoidettu aiemmin alakerrassa. Juomaansa nainen nautti hieman, harkiten vakavasti juhlista poistumista. Hänen fiiliksensä oli aivan tipotiessään jo. Kun tilanne alkoo viimeinkin rauhottua ja ihmiset poistua paikalta, jäi nainen hetkeksi vielä parvekkeelle. Hiukan hän oli yllättynyt Ivanin tekemästä paljastuksesta. Siihen hän ei mitään voisi sanoa, olihan hänelläkin ollut lyhyitä suhteita naisten kanssa. Ei siinä mitään pahaa ollut. Viimeinkin Shannon päätyi poistumaan parvekkeelta, lähtien suuntaamaan kohti uloskäyntiä. Ehkä olisi vain parempi poistua paikalta, sillä ainakaan naista ei enää huvittanut olla täällä. Hän ei edes tuntenut ketään, paitsi Benin juuri ja juuri. Mitään syytä jäämiselle ei siis ollut. Alahuultaan purren nainen suuntasi ihmisjoukon läpi kohti ulko-ovea, jonka näki hieman kauempana. Nainen ei keskittynyt edes väistelemään ihmisiä vaan toiset joutuivat häntä väistelemään. Hän halusi vain nopeasti ulos ja mieluusti lähtisikin kotia kohti. Siellä hän voisi juoda liköörinsä loppuun ja keksiä sitten miten saisi syyn pois niskoiltaan. Aivan niinkuin aikaisemminkin oli onnistunut siinä. Silloim Ivan oli aina saannut syyt niskoilleen. Ulos päästyään nainen lähti suuntaamaan kohti jalkakäytävää, parannellen hieman laukkuaan olallaan. Katse osui tuttuun autoon. Ivanin autoon. Muutaman kirosana lipui naisen huulilta, kun nainen huomasi miehen auton kyydissä. Vaikka hän kuinka vihasi miestä niin ei hän missään tapauksessa voisi antaa toisen ajaa kännissä. Turhautunut huokaisu lipui naisen huulilta, kun hän suuntasi miehen autoa kohti. Hän päätyi siirtymään pelkääjän paikalle istumaan, vetäen ovensa perässään kiinni. "Ajattelitko lähteä ajelulle tuossa kunnossa?", Galchenyuk päätyy kysymään, asettaen laukkunsa ja likööripullon jalkotilaan, nojautuen vasten selkänojaa kunnolla. "Vaikka oletkin mun top kolme vihatuimmissa niin en siltikään ajatellut päästää sinua ajamaan", nainen päätyy toteamaan, pitäen katseensa suoraan edessään.
|
|
|
Post by wifix on Oct 6, 2016 20:32:58 GMT
ivan antonio becker - oli istunut autossa vasta hetken, mutta tämänkin ajan hän oli käyttänyt vain omaa nyyhkytystään kuullessaan. Hän katui päätöstään jo nyt. Hän katui sitä niin helvetin paljon, että ote ratista koveni vain hetki hetkeltä. Jos vain olisi mahdollista, hän palaisi ajassa taaksepäin niin nopeasti kuin suinkin vain mahdollista, ja tällöinkin vain ne vajaat viisi minuuttia riittäisivät sopivasti estämään häntä jättämästä Bentonia. Kaksikon suhde oli hänelle ensimmäinen kunnollinen suhde, kaikki muut olivat vain pienen ihastuksen pohjalta syntyneitä, kuukauden tai maksimissaan kahden mittaisia suhteita, mutta nyt tunteet olivat kerenneet jo kasvamaan - mikäli hän suinkin vain jotain rakkaudesta tietäisi, voisi hän ehkä jopa sanoa olevansa rakastunut kyseiseen mieheen. Toisen kanssa oltiin vain aina onnellinen, näin yksinkertaisesti sanottuna. He riitelivät harvoin kunnollisista syistä, ja pienet riidat päättyivät jokaisella kerralla makuuhuoneen puolelle. Pienesti säpsähtäen, Becker kääntyi katsomaan kuka autoon saapui. Ei ehkä mieluisin ihminen maailmassa, mutta tällä hetkellä jopa Shannonin seura kelpasi miehelle paremmin kuin hyvin. Hän ei halunnut olla yksin, silloin suurimmat typeryydet yleensä tapahtuivatkin. Alahuultaan pienesti purren, hän jatkoi kyyneliensä pidättelyä, pyyhkien jo kyynelten kastelemia poskiaan hieman. Ote ratista oltiin irrotettu jo kokonaan, ja tällöin selkä päästiin painamaan rauhallisesti vasten tuolin selkänojaa. Katse puolestaan siirrettiin tuttuun tapaan pois vierustoveristaan, jääden vain katselemaan eteensä, tietämättä lainkaan mitä itse edes katsoi. "Hän vihaa mua", oli kaikki mitä Ivan sai suustaan ulos, ja tämäkin tuli todella hiljaa. Samassa pari kyyneltä vierähti jälleen pojan poskelle, katseen laskeutuessa sylissään lepääviin käsiinsä, joissa pyöriteltiin Tyleriltä ostamiaan minigrip pusseja. "Mä en vittu tiedä mitä mä enää teen, kaikki mitä teen tuntuu vaan olevan väärin", hän jatkoi hiljaiseen äänensävyyn, painaen hampaansa nyt syvälle alahuuleensa. Hän ei olisi ikinä voinut uskoa edes puhuvansa sisarpuolelleen ilman ylimääräistä vittuilua, mutta nyt vain kaivattiin jotakin kuka vain kuuntelisi.
|
|
|
Post by nea on Oct 7, 2016 8:07:29 GMT
benton des penrose pudisti päätään kuullessaan Jazmynin kysymyksen - kaikki ei todellakaan ollut okei, ellei se jo selväksi tullut jokaiselle vieraalle. Hän odotti innolla seuraavaa päivää, ja niitä viestitulvia puhelimessaan, kun tämän muutkin ystävät olisivat saaneet tietoon Benin homouden, ja sen lisäksi vielä vuodenpäivät kestävän suhteen. Entisen sellaisen, mutta kuitenkin. Hän oli ihan oikeasti pitänyt asiaa salassa parhaimmilta ystäviltään. Hän oli vuoden salannut asiaa, ja aina, kun joku oli tältä jotain parisuhteisiin liittyvää kysynyt, kertoi vain etsivänsä sitä oikeaa. Vaikka se oikea taisi löytyä jo edellisenä kesänä, ehkä jo vähän aikaisemminkin. Ja nyt se oikea oli poissa. Muutamalla väärällä sanalla sai hänetkin karkotettua elämästään. Kukakohan seuraavaksi? Dylan? Bess? ''Kuulin, mut ei se mua kiinnosta'', pieni vale, mutta niitä hän nyt on jakanut muutoinkin ympäriinsä. ''Oon tässä mielentilassa, koska Ivan kuulutti kaikille, että oon homo, ja sen jälkeen jätti mut. Tosin kaikki johtuu siitä, että se sai tietoonsa, et petin sitä sen nykysen siskopuolen kanssa viimekesän lomamatkalla'', hän lausui tarpeeksi kovaan ääneen, jotta muutkin rannalla olevat kuulivat siitä - mahdollisesti myös hieman kauempana olevat, mutta mikäs siinä. ''Et ihan vitun hyvää syntymäpäivää minä'', mutisi hän vielä perään, pitäen kuitenkin katseensa laiturilla olevassa kaksikossa. ''Eiks se oo vaan hyvä juttu? Saat ainaki rahaa'', pyöräytti Benton silmiään Tylerin sanoille. Ainakin hänen järkensä mukaan oli positiivista, että kamat loppuisivat - olisi ainakin tilalla helvetillinen tukku rahaa, ellei mitään muuta. No, hän tosin ei ollut pahemmin kiinnostunut kyseisistä hommista, eikä ole aikaisemmin mihinkään vastaavaan sekaantunut, ja ehkä parempi jättääkkin tähän yhteen kertaan. Nyt piti enää toivoa, ettei Bess, Dylan, eikä varsinkaan Ivan saisi tästä tietää. Ehkä myös parempi, ettei kukaan muukaan saisi tietää, ettei asia leviä. Se olisi viimeinen asia, mitä hän halusi ihmisten tietävän, vaikkakin kyseessä olisi vain yksi kerta. Sanomatta sanaakaan Benton lähti seuraamaan Tyleria, jättäen kuitenkin sopivasti väliä. Hän ei halunnut olla liian lähellä kyseistä henkilöä ihan vain varmistaakseen oman turvallisuutensa. Nimittäin tässä mielentilassa se olisi yksikin väärä sana, ja muistot kaikesta paskasta tulisi mieleen, ja niin nähtäisiin, kuinka Penrose menettäisi jälleen kerran hermonsa. Eikä hän ajatellut niitä enää tänäiltana menettää.
|
|
|
Post by pokemon on Oct 8, 2016 21:09:07 GMT
Dylan Elijah Jerome Bellamy juo viinansa loppuun ja laskee muovikupin pöydälle, päättäen ettei hän tulisi enään juomaan. Jonkun oli kuitenkin katsottava hieman Bessin perään, kun toisella ei selvästikkään kaikki ollut mallillaan. Silloin nainen voisi tehdä vaikka mitä, sekä vaaleaverikkö olisi varmasti pian ihan sekaisin - lääkkeistä sekä alkoholista. Tummia hiuksiaan parannellen mies vie katseensa muihin, joita selvästi oli vähemmän mitä oli ollut noin vartti sitten. Ehkä joku oli käynyt häätämässä toisia pois tai sitten yläkerrasta tuleva huuto oli saanut ihmiset tajuamaan, että kaikki ei olisi hyvin ja he olisivat tajunneet poistua. Kuinka vain, asia oli pelkkää plussaa niin mitään isompaa vahinkoa ei tulisi käymään ja Bellamy voisi itse katsoa tilannetta ja heittää tarvittaessa häiriköitä ulos. Alahuultaan tiukasti purren mies päättää antaa naisen mennä tanssimaan, päätyen kuitenkin ensin ilmoittamaan toiselle ja selvittävänsä pari asiaa. "Mee vaan pitään hauskaa ja tee nyt siitä se ihana ilta, mä voin vahtia ettei mikään lähe käsistä", lohduttavasti hymyillen mies sanoo, nojaten keittiötasoon. "Tuu sanomaan sit jos joku on huonosti tai oot lähtemässä täältä ulos niin voin kyllä tulla sun kanssa", tummaverikkö päätyy vielä lisäämään - katsellen naisystävänsä menoa ilmeisesti olohuoneeseen tanssimaan, mihin toinen oli yrittänyt häntäkin saada. Mielellään mies olisi mennyt katselemaan, mutta hän nyt haluaisi auttaa Bessiä - sekä Bentonia, joka tulisi olemaan hänelle aivan varmasti hyvin vihainen, ei kyllä mikään ihme. ----------- Jazmyn Belicia Malia Flores parantelee mekkonsa asentoa ja asettelee hiuksiaan hyvin - heiluen kevyesti siinä samalla. Hän ei ollut varmaan vuoteen ollut näin sekaisin ja tämä tuntuikin erittäin hauskalta. Hän päätyy kuitenkin kuuntelemaan Bentonin sanoja, joka ei ilmeisesti ollut yhtään vihainen heidän sisarustensa suhteista - joka sai Floresin hieman kurtistamaan kulmiaan. Miten toinen ei ollut yhtään suuttunut? Kuitenkaan ennenkuin ruskeaverikkö oli ehtinyt edes avaamaan suutaan, kuulee hän oikean syyn joka saa pienesti hänen kulmat koholle, ei hän olisi aivan heti Bentonista ajatellut - mutta Jazmyn hyväksyi täysin toisen homouden. "Hmm, no etteköhän te saa Ivanin kanssa vielä sovittua. Ootte varmasti tosi söpö pari!" jopa iloisesti hihkaisten nainen katsoo onnellisena Tyleriä, joka kertoi lähtevänsä hakemaan pillereitä Bentonille. Hymähtäen nyökkäillen hän katseli toista, kunnes tunsi tummaverikön käden lantiollaan ja pian he kävelivätkin ilmeisesti kohti takapihaa - oli todella suloista, että Tyler huolehti hänestä. Sekaisin oleva Jazmyn ei kuitenkaan tainnut tajuta olevansa niin sekaisin, että tarvitsisi huolehtimista, mutta se oli silti ihan kivaa - vaikkei hän haluaisi mitenkään Tylerin pilaavan omaa iltaansa. "Mä pysyn täällä", humalaisesti kikattaen nainen sanoo tuntiessaan toisen huulet nopeasti otsallaan. Niin kauan kun hän näki vielä kaksikon pysyi nainen paikoillaan, mutta toisten kadotessa etupihalle nainen lähtee terassin kautta kävelemään sisälle - tavaten monia tuttuja matkallaan joille jäätiinkin sitten puhumaan. Ei aikaakaan kun hän kuitenkin viimeinkin saavutti olohuoneen, vieden katseensa tanssilattialle jossa huomasikin Bessin tanssivan. Se sai pienen hymyn nousemaan ruskeaverikön naamalle - kadoten melkein yhtä nopeasti muistaessaan vielä itsensä vihoittelevan toiselle. "Oottekste oikeesti yhessä Dylaninkaa?" lyhyenläntä naisenalku askeltaa kaikkien välistä Bessin viereen, kohottaen kulmiaan kuin toivoen toisen vastauksen olevan negatiivinen.
|
|
|
Post by kaisa on Oct 8, 2016 21:58:32 GMT
Bess Olivia Penrose heilui ihmisten keskellä edes jotenkin musiikin tahtiin ja antoi hetkeksi aikaa kaiken vain olla. Juuri nyt hän oli päättänyt nauttia nousu tilastaan ja murehtia asioita sitten uudestaan kun lasku tilan aikana. Vaalaeaverikkö piti lähes koko ajan silmiään kiinni ja teki välillä ehkä vähän turhankin rivoja tanssiliikkeitä, mutta olihan hän nyt sentään toinen juhlien tähdistä, joten miksi pidätellä sitten tanssilattian puolella. Lääke ja alkoholi coktail alkoi iskemään koko ajan lujempaa, joka ainakin toistaiseksi aiheutti hyvän olon tunteen ja vei mukanaan kaiken illan paskan. Penrose avasi silmänsä, kun hän kuuli viereltään tutun äänen. Jazmyn oli löytänyt paikkansa hänen viereen ja kysyi uudestaan Dylanin ja hänen parhaan kaverinsa suhteesta. "Ollaan ja mä oon oikeasti kerrankin mun elämässä onnellinen joten en anna sun ja Bentonin viedä sitä multa - muutan vaikka toiselle puolelle koko tätä maata jos teitä niin paljon häiritsee, mutta Dylanista mä en eroa", vaaleaverikkö vastasi todella sammaltavalla äänellä ja heilui koko ajan musiikin tahdissa. Oikeasti Bentonin ja Jazmynin mielipiteillä oli paljonkin väliä, mutta samalla naisen alku halusi kerrankin pitää kiinni omasta onnestaan. Suurimman osan ajan elämästään hän oli aina asettanut muut itsensä esille, mutta nyt ensimmäistä kertaa hän päätti laittaa itsensä ensimmäiseksi. "Mä en haluaisi riidellä sun kanssa tästä asiasta, koska mä oon liian väsynyt siihen että mun pitäis aina vaan miellyttää toisia ja olla muille mieliksi",Penrose lisäsi ja yritti puhua edes jotenkin selkeästi ja toivoi, että hänen viestinsä menisi edes jotenkin perille, koska ainakaan tänä iltana hän ei haluaisi tapella enää kenenkään kanssa mistään. Koko ilta oli ollut pelkkää tappelua tähän menessä ja jossain vaiheessa asioista olisi pakko keskutella Bentonin kanssa edes nopeasti, mutta nyt oli vielä aivan liian aikaista siihen. "Joten haluatko sä vaan koko illan märehtiä asiaa mihin sulla ei oo mitään vaikutus valtaa vai aiotko pitää hauskaa?" Bess lisäsi vielä ennen kuin itse jatkoi musiikin tahdissa heilumista. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tyler Justin Archer oli itse jotenkin hämmästynyt siitä tilanteesta, että Benton oikeasti tuli pyytämään häneltä kamoja, koska kaksikon välit olivat aina olleet surkeimmasta päästä. Tummaverikkö ei kuitenkaan halunnut kieltäytyä mahdollisista kaupoista, eikä halunnut saada vaaleaverikön vihoja lisää niskaansa. Muutenkin ilta oli ollut täynnä yllätyksiä, eikä vastannut millään tasolla miehen odotuksia, kaikessa kiireessä hän oli kerennyt nauttimaan yhden kaljan ja siihen se oli jäänytkin. Mitään överi kännejä hän ei joka tapauksessa Jazmynin takia voinnut juoda, mutta toisaalta asia ei edes haitannut Archeria millään tapaa. Tyler kaivoi mustien farkkujensa taskusta autonsa avaimet ja hänen autonsa sattui nyt olemaan mukavan kokoinen mattamusta Range rover. Tietysti hänen perheellään oli useita muitakin autoja, mutta Range roverin tummaverikkö oli saanut ainoastaan omaan käyttöönsä, jonka takia hän oli myös omilla rahoillaan tuunannut autoa oman näköisekseen. Itse tummaverikkö ei kiinnittänyt mitään huomiota, että etupihalla autojen luona olisi ketään muuta ollut nimittäin ei hän itse ainakaan ruvennut tiirailemaan muiden pimeiden autojen ikkunoista sisään. Tärkeintä olisi vain saada kaupat hoidettua ja palata mahdollsimman nopeasti takaisin Floresin seuraan. "Sähän oot ensikertalainen ? Ja näytät kans siltä, että oot juonu kiitettävästi joten en suostu antamaan vahvimmasta päästä olevaa kamaa sulle", Tyler mutisi lähinnä itselleen ja yritti olla jotenkin vastuuntuntoisen kuuloinen. Tosiasiassa Jazmynin aikaisemmat sanat diilamisesta ja tuon ilmeet asiaan liittyen olivat aiheuttaneet kysymyksiä miehen alun päähän, jonka takia hän oikeasti harkitsi jättävänsä vähitellen diilaamisen sivuun. Niskaansa hieroen tummaverikkö käveli autonsa takakontille jonne hän oli jättänyt ihan tavalliselta näyttävän urheilukassin. Urheiluvaatteiden lisäksi kassi sisälsi paljon rahaa sekä enää muutaman pienen muovipussin. Hetken mietiskelyn jälkeen Archer nappasi yhden pillerin sisältävän pussin ja sulki takakontin. Pilleri oli alunperin lääkekäyttöön tarkoitettu rauhoittava lääke ja juuri nyt Tyler arveli sen sopivan parhaiten Bentonille. "30 dollaria", tummaverikkö totesi ja ojensi samalla pussin vaaleaverikölle. Pian kaupat olisi hoidettu ja hän pääsisi jatkamaan iltaansa Jazmynin lapsenvahtina.
|
|
|
Post by pokemon on Oct 8, 2016 22:22:03 GMT
Jazmyn Belicia Malia Flores pörröttää hiuksiaan, hieman kysyvän oloisena. Toisaalta eihän hänellä olisi sanavaltaa mihinkään, mutta silti tuntui niin epäuskottavalta, että hänen oma veljensä ja paraskaverinsa olisivat yhdessä. Olisi outoa ajatella Bessin tulevan Dylanin takia aina heidän luo eikä enää naisen itse. Ehkä ruskeaverikkö jossain syvällä sisimmässään pelkäsi Bessin menettämistä veljelleen, joka nyt ei kuitenkaan tuntunut mahdolliselta - ei Dylanin kanssa voinut puhua mistään naistenjutuista, mutta silti jotenkin tuollainen tunne oli Floresin sisällä, hänen osaamatta käsitellä sitä oikein. Alahuultaan purren ruskeaverikkö pitää katsettaan hetken maassa, miettien mitä hän voisi vastata ystävättärelleen ettei saisi heti paskaa niskaansa. "No ei Bentonia edes haitannut toi kuulemma..", nainen mutisee selvästi ärsyyntyneenä, purren alahuultaan. Ei hän oikein itsekkään tiennyt, että miksi oli tilanteesta näin tuohtunut, mutta osasyynä oli se ettei hänelle oltu kerrottu yhtään mitään. "Sä saisit ihan varmasti jonkun paremmankin", Jazmyn sepittää ihanan kehuvasti veljestään, vaikka hän kyllä tiesi Dylanin olevan ihan okei tyyppi. Toinen ei kyllä ollut koskaan tehnyt mitään erityisen tyhmää kellekkään - paitsi mitä nyt nuorempana vain hyppeli sängystä sänkyyn, mutta Floresin raivoamisen takia toinen tajusi lopettaa senkin. "Ei muakaan ois haitannut, jos oisit kertonut mulle. Mikset kertonut? Etsä voi luottaa muhun?" pienesti tiuskaisten, ehkä hieman surullisena sirokokoinen naisenalku sanahtaa, vieden kätensä puuskaan hieman lapsellisesti. Katseensa laskettiin hetkeksi maahan, kunnes Jazmyn kuuli toisen viimeisemmänkin lauseen - olisi kyllä todella typerää viedä toisen ilo varsinkin vaaleaverikön omana syntymäpäivänä, joten ehkä hänen pitäisi tehdä jotain kivaa Bessin kanssa. "Mä voin pitää sunkaa hauskaa sitten jos vastaat mun kysymyksiin", pienesti virnuillen nainen kohottaa haastavasti kulmakarvojaan, alahuultaan hennosti purren. Hänen kuuluisi pitää toisen kanssa hauskaa, mutta ei nainen oikein tiennyt että mitä he voisivat tehdä - kaikenlisäksi hänen pitäisi olla myös Tylerin kanssa, mutta toisella olisi nyt muuta joten kai hänkin sai tehdä jotain Bessin kanssa.
|
|
|
Post by kaisa on Oct 9, 2016 17:15:36 GMT
Bess Oliva Penrose heilahteli pienesti puolelta toiselle ja vaikka kuinka hän olisi mielummin keskittynyt vain musiikin kuunteluun vein Jazmyn hänen huomionsa. Tietysti vaaleaverikkö tarvitsisi vielä parasta ystäväänsä, koska kuitenkin oli monia alueita joista miesten kanssa ei vain yksin kertaisesti puhua. Tietysti nyt kun asia oli tullut julki tulisi hän vierailemaan ystävänsä talolla myös miesystävänsä takia, mutta ei Dylan voisi koskaan tunkea puolisiskolleen tarkoitetulle paikalle. "Hhmm ehkä ihan aluksi mä en edes itse tajunnut mitä oli tapahtumassa, että mulla oli oikeasti tunteita Dylania kohtaan", Penrose mutisi ekaksi vastaukseksi, kun hän mietti miksi he olivat salailleet suhdetta Bellamyn kanssa. "Ehkä mä eniten pelkäsin, että menettäisin sut ja bentonin jonka takia siirrettiin kertomista koko ajan vaan eteen päin", Bess selitti nopeasti vielä lisää ja siirsi samalla katseensa jalkoihinsa. Kaikki hänen kertomansa oli täysin totta, koska pelko menettämisestä oli ollut liian painava ja estänyt suhteesta kertomisen. Salailemisessa ainakin vaaleaverikkö sai pitää kaiken mitä halusi, parhaan ystävänsä sekä miesystävänsä. Syvään huokaisten Penrose käänsi katseensa takaisin Floresiin. "Noniin mä kerroin, joten nyt sä saat pitää mun kanssa hauskaa", nainen totesi ja nosti samalla huulilleen viekkaan hymyn. Ensimmäisenä hänelle tuli mieleen takapihalla oleva poreamme sekä uima-allas. "Sä varmaan muistat, että meillä on aina ollu tapana käydä joko meressä tai uima-altaassa bileiden aikana ja alakerran isossa kylppärissä on vieläkin ainakin yhdet sun uikkareista", Penrose selitti ja nosti samalla kasvoillaan olevaa viekasta virnettä. "Joten miten ois vanhojen aikojen kunniaksi?" vaaleaverikkö kysäisi vielä ja piti pienesti kannustavaa ilmettä kasvoillaan ja toivoi, että Flores tarttuisi ehdotukseen kiinni.
|
|
|
Post by nea on Oct 9, 2016 17:53:59 GMT
benton des penrose seurasi Tyleria aina autolle asti, jääden tosin seisomaan muutaman metrin päähän. Hän kaiveli takataskustaan samalla kaksi kahdenkymmenen dollarin seteliä, kun toinen hääräsi takakontilla, mitä luultavasti erilaisten pussien kanssa, joiden sisältöä Ben ei välttämättä edes halunnut tietää. Hän ei ikinä ajatellut edes ajautuvan tähän tilanteeseen, ei todellakaan. Toisaalta hän ei myöskään ikinä ajatellut näiden juhlien menevän näin. Ennemminkin ajatteli viettää mahtavaa iltaa, mahtavassa seurassa, ja yön pikkutunneilla käpertyä Ivanin kainaloon, mutta ei. Näin ei todellakaan käynyt. Ehkä sen piti jo arvatakin, ei Penrosen juhlat mennyt ikinä niin, kuin hän halusi. Aina sattui ja tapahtui jotakin. Viime synttärijuhlissa, joissa itse oli toinen sankareista, oksensi hän sängylleen samassa kun yritti änkyttää Ivanille pitävänsä tuosta. Eihän siitä loppupeleissä mitään selvää saanut, ja sattui vaaleaverikkö myös sammumaan tuon kyseisen oksennusläjän päälle. Mitään muuta illasta ei sitten muistissa olekkaan - eikä kyseistä oksennustapaustakaan olisi, ellei Ivan olisi kertonut kyseistä tapausta kymmeneen otteeseen juhlia seuraavana päivänä. ''Äläkä nyt oleta, että tän kaupan jälkeen hyväksyn sen, että diilasit Bessille, sekä Ivanille. Tai, no, diilaat, mutta kuitenkin. Mulle on ihan vitun sama mitä sä vapaa-ajallas teet, mutta kun siihen alkaa liittymään mulle läheiset ihmiset... Sitä mä en hyväksy'', Bentonin oli pakko sanoa jotain negatiivistakin ihan vain muistuttaakseen itselleen, mitä Tyler oli tehnyt, mitä tekee edelleen, ja kuinka huonoissa väleissä he olivatkaan. ''Mut mä en myöskään jaksa riidellä siitä, en ainakaan tänään, joten, kiitos'', lisäsi hän vielä tarttuen pussiin, ojentaen samalla setelit miehelle. ''Niin, ja jos jotain positiivista pitää sanoo, ootte helvetin sulosia Jazmynin kanssa'', virnisti vaaleaverikkö lähtien kävelemään poispäin Tylerista. Tosin hänellä ei ollut mitään tietoa minne menisi, ja mitä tekisi. Omaan huoneeseen tuskin olisi enää menemistä, kun ovi jäi vahingossa auki. Joku kyllä pitäisi huolen siitä, ettei Bentonin pedattu sänky olisi enää kauaa pedattu. No, ehkä hän menisi johonkin nurkan taakse kiroamaan elämäänsä ja toivomaan, että pilleri, jonka sai, auttaisi edes jollain tapaa ja hän saisi juhlamielen takaisin.
|
|
|
Post by sini on Oct 9, 2016 18:06:51 GMT
Shannon Isadora Galchenyuk istui aivan hiljaa autossa, sillä suoraan sanottuna lohduttaminen ei kuulunut hänen vahvuuksiinsa. Hän oli ikään kuin täysin kädetön tässä tilanteessa, sillä ei tiennyt mitä pitäisi sanoa, ei varsinkaan, kun kyseessä oli Ivan, jolle ei koskaan puhuttu mitenkään nätisti, eikä edes sinne suuntaan. Alahuultaan hellästi purren, päätyi nainen ottamaan jalkotilasta itselleen likööripullon, josta oli illan mittaan juonnut jo jonkin verran. Avattuaan pullon, nainen päätyi hieman siintä juomaan, jonka jälkeen sulki korkin ja tyrkkäsi samassa sen miehen syliin. Toinen saisi siintä lohdutusta. Naisen mielestä, kun alkoholi auttoi jokaiseen tilanteeseen. Niin se vain oli. "Viha on voimakas sana", nainen toteaa, muka joten filosofisesti. Katse kiinnittyi samassa minigrippusseihin, joita mies räpläsi. Turhautunut huokaisu lipui naisen huulilta, kun hän päätyi nappaamaan nopein liikkeein pussit käsiinsä. Eiköhän niiden käyttö olisi nyt jo riittänyt. Hetken Shannon pohdiskeli mitä niissä voisi olla, mutta sen enempää miettimättä päätyi nainen nappaamaan itselleen yhden pillerin, nielaisten sen nopeasti. Heti tämän jälkeen hän tiputtaa käsissään oleva pussit jalkotilaan, jottei Ivan niitä heti saisi käsiinsä. Hän ei halunnut selitellä isäpuolelleen, miksi Ivan olisi huonossa jamassa, jos tuo vetelisi huumausaineita yhtään sen enempää. "Anna sen rauhoittua, jutelkaa sitten sen kanssa", Galchenyuk toteaa miehelle, yrittäen auttaa toista parhaansa mukaan. Hän ei vain osannut hommaa oikein, sillä ei tiennyt, mitä toiselle kannattaisi sanoa. "Sinä muuten sitten veit tuon pullon. Minä en ole sitä nähnytkään", Shannon päätyy toteamaan vitsaillen. Tosin niin tulisi käymään, Ivan saisi syyt niskoilleen huomenna viimeistään. Nainen oli jokaikinen kerta onnistunut syyttämään Ivania, hän itse oli oikea enkeli, eikä tehnyt mitään pahaa koskaan. Tummaverikkö päätyy tekemään olonsa mukavaksi, laskien selkänojaa hieman, jonka jälkeen nosti jalkansa kojelaudalle. "Eikö olekkin kiva pitää tälläisi juttutuokioita isosiskon kanssa", 19-vuotias nainen toeaa, sillä olihan hän nyt vuoden vanhempi. Hän käytti sitä aina valttikorttina.
|
|
|
Post by pokemon on Oct 9, 2016 18:30:47 GMT
Jazmyn Belicia Malia Flores antoi itsekkin pikkuhiljaa kroppansa lähteä liikkumaan, nimittäin oli erittäin typerää olla kaikkien keskellä vain paikoillaan. Kaikenlisäksi hieman jouneena nainen ei edes jaksanut välittää mitä kukakin ajatteli, eikä kukaan varmaan ainakaan mitään pahaa ruskeaverikön tanssimisesta ajattelisi - varsinkaan kännissä. Täällä ei ollut varmaankaan yhtäkään, joka olisi selvinpäin ja se olisi vain pelkkää plussaa. Paitsi Tyler ei nyt ollut hirveän sekaisin, mutta toinen ei kuitenkaan ollut talossa sisällä - ainakaan luultavasti ei ollut. Alahuultaan purren Flores laittaa hiuksiaan paremmin, odottaen ystävättärensä vastauksia. Tarkkaavaisena, tai ainakin niin hyvin kuin humalainen voi kuunnella - kuunteli Jazmyn toisen puheita, hieman mietiskellen ennenkuin sanoi yhtään mitään. Hän yritti miettiä asiaa myös Bessin ja Dylanin kannalta, koska olihan tuo nyt outoa, että kaksikko seurusteli. Ei ainakaan Jazmyn osannut kuvitella tuollaista. "No mä pelkään, että menetän sut Dylanille, käyt vaan kuitenkin aina sen luona", selvästi katkerana nainen sanoo, vaikka ei todellakaan haluaisi kyllä tulla kahden rakkaan ihmisen onnen tielle. Kaksikko oli varmasti söpöjä yhdessä, mutta pienesti espanjalaissukuinen pelkäsi vaaleaverikön menettämistä veljelleen. Pieni virne alkoi kohoamaan ruskeaverikön kasvoille, kuullessaan toisen seuraavat lauseet. Tosiaan - olihan noista ajoista jo vierähtänyt hetkisen, mutta ei se vieläkään pahalta idealta kuulostanut. "Hmm, no miten mä voisin ees kieltäytyä?" Jazmyn aloitti lauseensa hieman vaikeasti, kunnes leveästi hymyillen antoi siis positiivisen vastauksen toiselle - napaten ystävättärensä kädestä kiinni ja lähti pujottelemaan väkijoukon keskeltä pois, hakemaan uikkareitaan - jotka ehkä olisi vielä toisen kylppärissä. "Käydään hakees ne!" nauraen nainen veti toista perässään huojuen hieman, päästen lopulta alakerran kylpyhuoneeseen ja katseli hetken ympärilleen - josko niitä näkyisi missään. Pian tutut, valkoiset bikinit huomatessaan hän nappasi ne käteensä ja hieman naurahtaen katsahti Bessiin.
|
|