|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 19:58:06 GMT
mä laitanen takaa millon mut teen sen mä odotan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 20:03:57 GMT
mä laitanen takaa millon mut teen sen mä odotan mun psykan opettaja on oottanu kohta kuus kuukautta mun esseepalautusta
btw
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 20:10:52 GMT
mun psykan opettaja on oottanu kohta kuus kuukautta mun esseepalautusta
btwoon kärsivällinen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 20:36:41 GMT
mun psykan opettaja on oottanu kohta kuus kuukautta mun esseepalautusta
btwoon kärsivällinen älä pelottele
|
|
|
Post by Miopod on May 25, 2019 22:48:14 GMT
Pelkään aina et joku lukee mun ajatuksia vaikka tiedän ettei se oo mahdollista. Oon vieraampien ihmisten ja vähä tutumpienki kans irl tosi hiljanen, ja en usein tiedä yhtää mitä vastata joihinki asioihin ja sit en vaan vastaa mitää vaikka ehkä pitäs. Ihmiset pitää mua tosi introverttinä ja sulkeutuneena sen takia. Kukaa muu ei saa koskee mun nenän ja suun alueelle (en oikeen tiiä itekkää, en vaan tykkää siitä) mut sit kuitenki ite hiplailen niitä kaiken aikaa. Vihaan ku joku rummuttelee tai läpsyttelee käsillään asioita. Vihaan kaikkia sanoja ja sanontoja joita on hoettu useamman kerran. Tykkään synonyymeistä lol. Oon ihan super-obsessed jouluun. Oikeesti joulun jälkeen on ehkä pari kuukautta sillee jee pian tulee kesä mut tyyliin huhtikuus oon jo sillee että JOULUUN ON ENÄÄ KAHEKSAN KUUKAUTTA. Ja alan kuunteleen joululauluja jo elokuus. Ja muutenki jouluttaan jo heti ku koulu alkaa kesäloman jälkeen. Mä vaan rakastan joulua. Täs nyt ainaki näitä mitä ekana tulee mieleen. Se että mut diagnosoitiin hiljattain autismin kirjoon varmaan selittää tätä aika paljon... :'D
|
|
|
Post by Jp on May 30, 2019 6:19:35 GMT
Nauran omille vitseilleni.
|
|
|
Post by Saccree on Jun 14, 2019 11:25:57 GMT
Jos pelästyn mitään niin sen sijaan että kiljahdan tai kiroilen tai vastaavaa niin mun suusta kuuluu yleensä '' ÖGEGHSGÄSDFJÄDLFJD ''
|
|
|
Post by Angelus on Jun 20, 2019 1:50:47 GMT
Absolutisti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 12, 2019 2:41:36 GMT
pidän ite itteeni aika normaalina mut ihmiset jotenki kyseenalaistaa mun tekemisiä ja sanomisia niin paljon et pitää mun vähän kummallinen olla
en kyl keksi mitään nyt mut oon pete eikö se nyt riitä
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 9:06:47 GMT
alan höpöttää sekavia/outoja juttuja kun oon tarpeeksi läheinen jonkun ihmisen kanssa, lähinnä kaverien kanssa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 10:19:20 GMT
siis oon viime aikoina huomannu nyt sellasen homman että, millon ikinä lähellä on lapsia tai jotain niin mun suusta lentää kauheita ärräpäitä ja ihan hirveetä, siveetöntä ja rumaa kieltää muutenki sit kun lähimaillakaan ei oo ketään joka vois heristää mulle sormee, mun kirosanat vaihtuu luokkaan "no voi rölli! " 'no voi jukupätkä!" "voi räkä." "peekeleenpeekele" "voi mököpötti." en tiedä, kai mä yritän vaan säilyttää katu-uskottavuuden lasten silmissä
|
|
|
Post by Angelus on Apr 6, 2020 21:45:53 GMT
Tarkastan monesti ennen nukkumaan menoa, että ulko-ovi on varmasti kiinni/lukossa. En voi muuten nukahtaa 😶
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2020 9:07:04 GMT
Tarkastan monesti ennen nukkumaan menoa, että ulko-ovi on varmasti kiinni/lukossa. En voi muuten nukahtaa 😶 Mulle tulee tosi usein punkassa maatessani sellanen fiilis et oon jättäny ulko-oven sepposen selälleen :^D Tai että oon jättäny avaimet lukkoon. Spoileri: ovi on aina ollut kiinni ja lukossa ja avaimet paikallaan kun käyn tarkistamassa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 7, 2020 10:14:13 GMT
Ääntelen ja rallattelen aina ihan ihmeellisiä asioita, sekä yksin että porukassa, enkä ees tajua tekeväni sitä
viimeks tajusin vaan laulavani ääneen jotain VIISI KAHDEKSAN VIISI KUUSI
siis jotain ihan random numeroita
ois pitäny laittaa muistiin mitä ne oli, ehkä ne oli oikeesti jotain alitajunnan koordinaatteja jonkun aarteen luo.
|
|