|
Post by rebdomine on May 21, 2017 13:25:17 GMT
aina jos yritän selittää jotaki ja meen sanoissa sekasin, sanon sillee "pölölölöl" ja alotan alusta
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 21, 2017 20:09:27 GMT
aina jos yritän selittää jotaki ja meen sanoissa sekasin, sanon sillee "pölölölöl" ja alotan alusta mä vaan jään takeltelee ja yritän loppuun asti saada sen lauseen kuulostaa ees vähän järkevältä ja sit vaan saan kielen kahta kauheemmin solmuun :DD että sanoisin ton 'pölölölölön' olevan parempi tekniikka
|
|
|
Post by Hermeliini on May 31, 2017 18:26:54 GMT
aina jos yritän selittää jotaki ja meen sanoissa sekasin, sanon sillee "pölölölöl" ja alotan alusta TEEN IHAN SAMAA
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 9:36:58 GMT
aattelen aina et voisin laittaa tänne jotain mut sit en ikinä keksi mitään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 10:08:34 GMT
aattelen aina et voisin laittaa tänne jotain mut sit en ikinä keksi mitään oot tommonen omituisuus että sussa oudoimpia on kaikki normaalit asiat niiku öö niiku se että sulla on normaalin kokoset jalat (mitä en kyllä usko edelleenkään)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 12:39:58 GMT
aattelen aina et voisin laittaa tänne jotain mut sit en ikinä keksi mitään oot tommonen omituisuus että sussa oudoimpia on kaikki normaalit asiat niiku öö niiku se että sulla on normaalin kokoset jalat (mitä en kyllä usko edelleenkään) pete sun pitää vaan hyväksyä että mun jalat on ihan normaalit
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 15:22:37 GMT
oot tommonen omituisuus että sussa oudoimpia on kaikki normaalit asiat niiku öö niiku se että sulla on normaalin kokoset jalat (mitä en kyllä usko edelleenkään) pete sun pitää vaan hyväksyä että mun jalat on ihan normaalit mut ne näytti niin pieniltä!!
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 15:50:00 GMT
pete sun pitää vaan hyväksyä että mun jalat on ihan normaalit mut ne näytti niin pieniltä!! nomut mun kengänkoko on kuitenki 38 se on hei ihan normaali koko
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 16:17:22 GMT
mut ne näytti niin pieniltä!! nomut mun kengänkoko on kuitenki 38 se on hei ihan normaali koko no onhanse aika pieni mieti mun on 39
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 16:23:00 GMT
nomut mun kengänkoko on kuitenki 38 se on hei ihan normaali koko no onhanse aika pieni mieti mun on 39 no ehkä sulla on vaan isot jalat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 17:18:22 GMT
no onhanse aika pieni mieti mun on 39 no ehkä sulla on vaan isot jalat MUN JALAT ON HEI IHAN NORMAALIN KOKOSET
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 19:20:24 GMT
no ehkä sulla on vaan isot jalat MUN JALAT ON HEI IHAN NORMAALIN KOKOSET no en usko
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 19:25:33 GMT
MUN JALAT ON HEI IHAN NORMAALIN KOKOSET no en usko entä jos laitan kuvan uskotko sit
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 19:35:38 GMT
entä jos laitan kuvan uskotko sit ehkä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 19:52:27 GMT
entä jos laitan kuvan uskotko sit ehkä mä laitanen takaa millon mut teen sen
|
|