|
Post by rebdomine on Apr 15, 2017 20:24:16 GMT
muiden mielestä - en tykkää (suurimmasta osasta) kakuista/munkeista tai kermavaahdosta - en tykkää lapsista - tykkään "naapurinpojan" näkösistä pojista - vihaan draamaelokuvia
omasta mielestä - foruumeilla avaan kaikki kiinnostavat keskustelut välilehtiin ja asettelen kiinnostusjärjestykseen, luen tylsimmältä kuulostavan eka - jos kuuntelen jotain uutta biisiä, mun on pakko lukea sen sanotuksen ainaki kerran - vasenkätisyys on jostain syystä aika iso turn on - en tiiä onko tää nyt niin outo, mutta tykkään enemmän jos mua kutsutaan söpöks kuin kauniiks
|
|
|
Post by Miopod on Apr 16, 2017 1:42:30 GMT
- en tiiä onko tää nyt niin outo, mutta tykkään enemmän jos mua kutsutaan söpöks kuin kauniiks SAME en taho olla kuumis tahon olla söpö :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2017 19:26:54 GMT
- en tiiä onko tää nyt niin outo, mutta tykkään enemmän jos mua kutsutaan söpöks kuin kauniiks SAME en taho olla kuumis tahon olla söpö :DD mulla just toisinpäin, jotenki söpöks kutsuttaessa tulee sellanen kutistunu xdxdxd - olo :DD tosin kai se riippuu vähän tilanteesta ja tavasta millä se sanotaan, yleensä mua sanotaan söpöks just sillon kun yritän olla vakavasti otettava tai jotain xdxdxd
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 17, 2017 12:36:45 GMT
- en tiiä onko tää nyt niin outo, mutta tykkään enemmän jos mua kutsutaan söpöks kuin kauniiks SAME en taho olla kuumis tahon olla söpö :DD jee! ollaan söpöi yhdessä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2017 21:07:32 GMT
AINII
sanon aina "ai" tai "auts" tai vastaavaa kun tiputan jonkun esineen tai kuolen jossain pelissä
siis iha niiku se muka muhun sattus?? ja siis sovellan tätä vaan elottomiin esineisiin, kai mä samaistun niihin jotenkin enemmän
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2017 18:09:57 GMT
Sanon aina 'sori' jos hipasenki jotain toista ihmistä
|
|
|
Post by Hermeliini on May 10, 2017 5:08:44 GMT
AINII sanon aina "ai" tai "auts" tai vastaavaa kun tiputan jonkun esineen tai kuolen jossain pelissä siis iha niiku se muka muhun sattus?? ja siis sovellan tätä vaan elottomiin esineisiin, kai mä samaistun niihin jotenkin enemmän Samaistun tohon niin paljon! Jos tiputan vaikka jonkuu pienimmänkii tavaran toteen itte "au". Siis miten se sattuu muhun? Ja sitte saatan pyytää tavaroilta anteeks jos törmään niihin xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 10, 2017 17:00:58 GMT
AINII sanon aina "ai" tai "auts" tai vastaavaa kun tiputan jonkun esineen tai kuolen jossain pelissä siis iha niiku se muka muhun sattus?? ja siis sovellan tätä vaan elottomiin esineisiin, kai mä samaistun niihin jotenkin enemmän Samaistun tohon niin paljon! Jos tiputan vaikka jonkuu pienimmänkii tavaran toteen itte "au". Siis miten se sattuu muhun? Ja sitte saatan pyytää tavaroilta anteeks jos törmään niihin xD :DDDD vois alkaa harrastaa tota anteekspyytelyäki, nykyään lähinnä vaan huudan huonekaluille kun isken varpaan niihin tms
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 10, 2017 17:02:50 GMT
Sanon aina 'sori' jos hipasenki jotain toista ihmistä musta tuntuu että kaikki (paitsi mä) tekee tota kun multa aina pyydellään anteeks vaikka hädin tuskin oon ees huomannu et joku koski muhun :DD tai sit mulla on huonot refleksit
|
|
|
Post by marrasaamu on May 12, 2017 17:39:48 GMT
SAME en taho olla kuumis tahon olla söpö :DD mulla just toisinpäin, jotenki söpöks kutsuttaessa tulee sellanen kutistunu xdxdxd - olo :DD Sama! Viimeks vappuna baarissa joku kutsui mua söpöks. Alko tuntua siltä että muistutan jotain marsua tai mopsia.
|
|
|
Post by Magnifique on May 12, 2017 18:22:51 GMT
aa joo hei en syö kermavaahtoa kakussa. syön sitä vaa erikseen
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 12, 2017 20:35:35 GMT
mulla just toisinpäin, jotenki söpöks kutsuttaessa tulee sellanen kutistunu xdxdxd - olo :DD Sama! Viimeks vappuna baarissa joku kutsui mua söpöks. Alko tuntua siltä että muistutan jotain marsua tai mopsia. ah, sieluntoveri! nykyään mua ei enää söpötellä niin paljon kun oon tämmönen hävytön mut silti aina kun kuulen niin sanottavan niin oon ihan että hnngggg vaikka se sitten kohteliaisuudeks oiskin tarkotettu :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 15, 2017 18:23:18 GMT
Tuli mieleen edes se et mietin yksittäisiä sanoja ihan liikaa Siis alan purkaa niitä ja miettii et olipa siinäkin outo sana Esimerkiks yks päivä aloin miettiä silminnäkijää ja et miten tyhmä sana se on koska millä muullakaan se ihminen ois nähny kuin silmillään, toisaalta hyvin osuva sana koska se kuvaa sitä että joku on tosiaan nähnyt sen tapahtuman eikä vaan esimerkiks kuullu sen tapahtuvan.
Tai sit vakoilla ku sähän tavallaan oot esimerkiks oven vaossa eli kun sä oot siinä niin sä vakoilet ja se vako voi olla ihan vaan kielikuvallinenkin vako ku esimerkiks valtioiden vakoojat on kahden maan välissä-
... että tällä lailla juu-u
|
|
|
Post by Sibe on May 19, 2017 18:34:23 GMT
AINII sanon aina "ai" tai "auts" tai vastaavaa kun tiputan jonkun esineen tai kuolen jossain pelissä siis iha niiku se muka muhun sattus?? ja siis sovellan tätä vaan elottomiin esineisiin, kai mä samaistun niihin jotenkin enemmän tää pyysin tänään anteeksi ystävältä, jonka avaimiin törmäsin :---D se sano että varmaan joo avaimia sattuikin
|
|
|
Post by Sibe on May 19, 2017 18:35:23 GMT
Tuli mieleen edes se et mietin yksittäisiä sanoja ihan liikaa Siis alan purkaa niitä ja miettii et olipa siinäkin outo sana Esimerkiks yks päivä aloin miettiä silminnäkijää ja et miten tyhmä sana se on koska millä muullakaan se ihminen ois nähny kuin silmillään, toisaalta hyvin osuva sana koska se kuvaa sitä että joku on tosiaan nähnyt sen tapahtuman eikä vaan esimerkiks kuullu sen tapahtuvan. Tai sit vakoilla ku sähän tavallaan oot esimerkiks oven vaossa eli kun sä oot siinä niin sä vakoilet ja se vako voi olla ihan vaan kielikuvallinenkin vako ku esimerkiks valtioiden vakoojat on kahden maan välissä- ... että tällä lailla juu-u mulla sama juttu xD tai jos mietin jotain sanaa, että miten se kirjotetaan -> keksin oikean kirjoitusasun -> mietin sen outoutta
|
|