Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 20, 2016 17:20:43 GMT
Ai niin lisään jälkikäteen listaani; inhoon paperin repimisestä ja muutenkin paperista tulevia ääniä. Muutenkin oon tosi herkkä äänille (en osaa selittää, mutta ne ärsyttää mua ja yhtäkkii vaan keskityn pelkästään ärsyttävään ääneen), esimerkiks syömisestä tulevia ääniä en voi sietää xd
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 20, 2016 17:33:25 GMT
Näit on kyl nii kiva lukee :')
|
|
|
Post by Angelus on Sept 21, 2016 9:32:50 GMT
En muista lapsuudestani oikeastaan mitään: en ensimmäistä koulupäivääni, lempiasioitani, unelma-ammattiani, juhlia, matkoja... Kuvat tai tutuilta tuntuvat tilanteet saattavat vähän antaa muistikuvia menneisyydestä.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 31, 2017 23:46:34 GMT
Mua aina joskus "ahdistaa" se ku tiättekö ku jollain videolla tai jossain ohjelmas joku kattoo suoraan kameraan ja sit se näyttää siltä ku se kattois ruudun läpi mua. Ja varsinki jos se sattumalta elehtii tai ilmehtii niinku se näkis mitä teen. Tiättekö vähä samalla tavalla ku julisteet joissa on ihmisiä näyttää aina siltä ku niiden katse seurais minne ikinä meenki.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 1, 2017 8:16:54 GMT
Tän pitäis olla täydellinen keskustelu mulle mut arvatkaa tuliko mulle täydellinen blackout nyt kun tulin tänne ja aloin miettii et mitäs kaikkea outoa meikäläinen elämässään tekeekään ))) Ehkä palaan kun spontaanisti keksin jotain
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 9:19:16 GMT
Mua aina joskus "ahdistaa" se ku tiättekö ku jollain videolla tai jossain ohjelmas joku kattoo suoraan kameraan ja sit se näyttää siltä ku se kattois ruudun läpi mua. Ja varsinki jos se sattumalta elehtii tai ilmehtii niinku se näkis mitä teen. Tiättekö vähä samalla tavalla ku julisteet joissa on ihmisiä näyttää aina siltä ku niiden katse seurais minne ikinä meenki. ....ootko ikinä kattonu officee? :DD
|
|
|
Post by Miopod on Apr 1, 2017 9:43:49 GMT
Mua aina joskus "ahdistaa" se ku tiättekö ku jollain videolla tai jossain ohjelmas joku kattoo suoraan kameraan ja sit se näyttää siltä ku se kattois ruudun läpi mua. Ja varsinki jos se sattumalta elehtii tai ilmehtii niinku se näkis mitä teen. Tiättekö vähä samalla tavalla ku julisteet joissa on ihmisiä näyttää aina siltä ku niiden katse seurais minne ikinä meenki. ....ootko ikinä kattonu officee? :DD Joo. Ja auta armias kun tulee uutiset.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 9:53:02 GMT
....ootko ikinä kattonu officee? :DD Joo. Ja auta armias kun tulee uutiset. :---D oh no voin vaan kuvitella!
|
|
|
Post by Sibe on Apr 1, 2017 15:05:27 GMT
Tän pitäis olla täydellinen keskustelu mulle mut arvatkaa tuliko mulle täydellinen blackout nyt kun tulin tänne ja aloin miettii et mitäs kaikkea outoa meikäläinen elämässään tekeekään ))) Ehkä palaan kun spontaanisti keksin jotain tämä
|
|
|
Post by Hermeliini on Apr 1, 2017 19:50:22 GMT
- syön kalapuikot aina ketsupin kanssa - en pysty nukahtamaan illalla ennen kun mun selkä on naksahtanut
Siis unohin kaiken mitä teen kun aloin kirjottamaan viestiä :008
|
|
|
Post by Arabella on Apr 1, 2017 21:14:51 GMT
no mää kerran hukkasin meidän pakastimen ja musta tuntuu että se kertoo musta ihmisenä ihan tarpeeks update: meidän vedenkeitin on nyt ollut hukassa aika pitkään
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 1, 2017 23:51:41 GMT
no mää kerran hukkasin meidän pakastimen ja musta tuntuu että se kertoo musta ihmisenä ihan tarpeeks update: meidän vedenkeitin on nyt ollut hukassa aika pitkään se oli se naapuri joka vei sen
|
|
|
Post by Arabella on Apr 2, 2017 10:18:47 GMT
update: meidän vedenkeitin on nyt ollut hukassa aika pitkään se oli se naapuri joka vei sen ainiijoo tietenki hirvee nyt en voi juoda teetä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 2, 2017 12:51:37 GMT
se oli se naapuri joka vei sen ainiijoo tietenki hirvee nyt en voi juoda teetä sun pitää tehä jääteetä
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 2, 2017 17:36:25 GMT
Tän pitäis olla täydellinen keskustelu mulle mut arvatkaa tuliko mulle täydellinen blackout nyt kun tulin tänne ja aloin miettii et mitäs kaikkea outoa meikäläinen elämässään tekeekään ))) Ehkä palaan kun spontaanisti keksin jotain mulla vähän sama just nyt :DD
|
|