|
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2016 15:44:04 GMT
ei siis sillä että oisit outo
...vaikka teetkin aika outoja asioita esim. sitä ja tätä ja sitä sun tätä
mut koska me ollaan kaikki jossain määrin outoja (ellet sitten oo täysin keskimääräinen ihmisotus kaikilla mittausasteilla, se vasta outoo oiskin), ajattelin, että ois hauskaa ja ihan vähän vaan ällöttävää listata niitä asioita jotka tekee meistä näin outoja, kummallisia, ihania ja yksilöllisiä ihmiskasoja <3
tässä mun lista:
- en voitele leipää voilla. tai muilla levitteillä. tai avokadolla. tai millään. se on vaan leipää - aina kun laitan niskan tiettyyn asentoon, kuulen variksen raakkuvan jossain. tai siks mä sitä ääntä aina erehdyn luulemaan. - mua janottaa tosi harvoin ja kärsinkin varmaan puolet ajasta nestehukasta siks kun en muista juoda mitään (paitsi kahvia) - etin jatkuvasti mukavia istumapaikkoja muualta kun istumiseen tarkotetuista paikoista, tällä hetkellä top kolmosena on äitin kangaspuut (ja ei, en istu siinä penkillä vaan ihan siellä kangaspuiden sisällä), vaatekaappi ja yks portaiden askelma jossa mahun just ja just suoristaa jalkani - mulla ei oo ikinä ollu facebookkia ja oon muutenki aika epäsomeaalinen ihminen (mikä ei siis mun mielestä oo outoo mutta muista kyllä) - oon aika varmasti vaihtolämpöinen, aina kun muut valittaa kylmästä tai kuumasta niin mä oon vaan "emt, musta tää on ihan sopiva". Sit ihmiset kauhistelee miten kykenen olemaan lyhythihaisella talvella tai farkuissa kesähelteillä... Runsaiden pohdintojen jälkeen olen siis tullut siihen tulokseen, että olen dinosaurus. - olen dinosaurus
ja nyt saatte tehdä omat listat, en halua jäädä kylän ainooks weirdolaiseks
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 17, 2016 18:02:06 GMT
Okei, okei tässä yksi.
- aina kun oon yksin kotona laitan television päälle. tän jälkee vaihdan kanavaks jonkun suomalaisen ohjelman, että tulee turvallisempi olo, jolloin saan sellasen tunteen et en oo yksin.
toisaalt en usko tätä oudoksi tavaksi. saattaapi olla niinkin et aika moni tekee tällast xd
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 17, 2016 20:20:24 GMT
Mulla ei ole mitään pitkää listaa, voin vaan mainita yhen mun dominoivan piirteen, joka yleensä saa mut huonosti tuntevat pitämään mua vähän erikoisena. Mä olen eksentrinen, tosi eksentrinen ja yhdistettynä mun ylitsevuotaan ekstroverttiyteen, tuloksena on henkilö jonka on vaikea pitää suutaan kiinni yli kolme minuuttia ja jonka jutut on aikalailla tuulestatemmattuja. Juttu on niin et mä puhun paljon ja suurimmassa osassa siitä mitä mä sanon ei ole päätä eikä häntää. Kerran puhuin puoli tuntia vaan siitä miten mä olin vaihto-oppilaana lintuyliopistossa linnuille vuonna 2013 ja suoritin siellä kolme tohtorintutkintoa. Mun päivät on täynnä tällasia tarinoita.
En tiedä mistä noi jutut ees tulee, puhun vaan mitä sylki suuhun tuo, mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia filttereitä, mikä ihan ymmärrettävästi voi olla aika hämmentävää. Jos mun kanssa viettää aikaa vähän enemmän, huomaa aika äkkiä että mä en oikeastaan edes yritä olla tosissani suurimman osan aikaa ja että mun "huumori" on lähinnä sitä että sanon jotain absurdia. Tän seurauksena mulla on myös paljon catchphraseja ja toistuvia tarinoita joihin viittaan tutussa seurassa. Tää on kaikki hirveän sekavaa mutta se pitää mut liikkeellä.
Mulle tää on tietysti kaikki ihan tuttua enkä laske itteäni mitenkään erityisen oudoksi, enkä mä pohjimmiltaan ole mitenkään vinksahtanu (ainakaan tietääkseni), oon vaan vähän vilkas mieleltäni ja parantumaton suupaltti. Asiaa ei auta se että värikäs kieli on mun suosikkiasioita ikinä - kiitos vuosikymmenen verran ahmittujen Aku Ankka -lehtien, joten mun sanavalinnat on välillä vähän tavallisuudestapoikkeavia, mikä saattaa omalta osaltaan nostaa mun juttujen kummallisuusfaktoreita. Sotken sekaan usein vielä läjän populaarikulttuuriviittauksia ihan siltä varalta että joku ois pysyny perillä siitä mitä mä olen tullut sanoneeksi.
Tadaa.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 18, 2016 7:51:43 GMT
Mulla ei ole mitään pitkää listaa, voin vaan mainita yhen mun dominoivan piirteen, joka yleensä saa mut huonosti tuntevat pitämään mua vähän erikoisena. Mä olen eksentrinen, tosi eksentrinen ja yhdistettynä mun ylitsevuotaan ekstroverttiyteen, tuloksena on henkilö jonka on vaikea pitää suutaan kiinni yli kolme minuuttia ja jonka jutut on aikalailla tuulestatemmattuja. Juttu on niin et mä puhun paljon ja suurimmassa osassa siitä mitä mä sanon ei ole päätä eikä häntää. Kerran puhuin puoli tuntia vaan siitä miten mä olin vaihto-oppilaana lintuyliopistossa linnuille vuonna 2013 ja suoritin siellä kolme tohtorintutkintoa. Mun päivät on täynnä tällasia tarinoita. En tiedä mistä noi jutut ees tulee, puhun vaan mitä sylki suuhun tuo, mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia filttereitä, mikä ihan ymmärrettävästi voi olla aika hämmentävää. Jos mun kanssa viettää aikaa vähän enemmän, huomaa aika äkkiä että mä en oikeastaan edes yritä olla tosissani suurimman osan aikaa ja että mun "huumori" on lähinnä sitä että sanon jotain absurdia. Tän seurauksena mulla on myös paljon catchphraseja ja toistuvia tarinoita joihin viittaan tutussa seurassa. Tää on kaikki hirveän sekavaa mutta se pitää mut liikkeellä. Mulle tää on tietysti kaikki ihan tuttua enkä laske itteäni mitenkään erityisen oudoksi, enkä mä pohjimmiltaan ole mitenkään vinksahtanu (ainakaan tietääkseni), oon vaan vähän vilkas mieleltäni ja parantumaton suupaltti. Asiaa ei auta se että värikäs kieli on mun suosikkiasioita ikinä - kiitos vuosikymmenen verran ahmittujen Aku Ankka -lehtien, joten mun sanavalinnat on välillä vähän tavallisuudestapoikkeavia, mikä saattaa omalta osaltaan nostaa mun juttujen kummallisuusfaktoreita. Sotken sekaan usein vielä läjän populaarikulttuuriviittauksia ihan siltä varalta että joku ois pysyny perillä siitä mitä mä olen tullut sanoneeksi. Tadaa. Mulla on kyl aika sama juttu ku sul. Puheliaisuus ja tällane ''päätön'' tarinointi on mulle tuttuu, sekä joka päiväst. ah löysin siis jonkun samantyyppisen, en ole yksin. ♥
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2016 9:06:08 GMT
Nää listat on parhaita! - En pysty astumaan viivoille. Kuvittelen välillä, että esimerkiks pöydän kulmasta lähtee suora viiva, jonka päälle en voi astua, tai mistä tahansa muusta tällasesta, esimerkiks asfaltissa olevasta halkeamasta Siks mun käveleminen näyttää välillä tosi oudolta varmaan kun yritän väistellä näitä näkymättömiä viivoja, en vaan tykkää astua niille. - En kato yleensä ihmisiä silmiin kun puhun niille, ylipäätäänkin mulla on tosi paljon vaikeuksia puhua ihmisille oikeessa elämässä. - Rakastan bussissa istumista - Rakastan myös asioiden suunnittelua ja aikataulutusta - Haluaisin olla kaikessa parempi kuin muut - Mulla on yövalot, en pysty (yleensä) nukkumaan pimeessä - En osaa syödä kavereiden tai muiden kun perheen seurassa kunnolla (kädet tärisee jne jos syön muiden kanssa) - Mulla on minuutintarkka aikataulu arkiaamusin, siks en voi nukkua vaikka kahta minuuttia yli herätyksen
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2016 13:38:42 GMT
Pelkään aina et joku lukee mun ajatuksia vaikka tiedän ettei se oo mahdollista. Oon vieraampien ihmisten ja vähä tutumpienki kans irl tosi hiljanen, ja en usein tiedä yhtää mitä vastata joihinki asioihin ja sit en vaan vastaa mitää vaikka ehkä pitäs. Ihmiset pitää mua tosi introverttinä ja sulkeutuneena sen takia. Kukaa muu ei saa koskee mun nenän ja suun alueelle (en oikeen tiiä itekkää, en vaan tykkää siitä) mut sit kuitenki ite hiplailen niitä kaiken aikaa. Vihaan ku joku rummuttelee tai läpsyttelee käsillään asioita. Vihaan kaikkia sanoja ja sanontoja joita on hoettu useamman kerran. Tykkään synonyymeistä lol. Oon ihan super-obsessed jouluun. Oikeesti joulun jälkeen on ehkä pari kuukautta sillee jee pian tulee kesä mut tyyliin huhtikuus oon jo sillee että JOULUUN ON ENÄÄ KAHEKSAN KUUKAUTTA. Ja alan kuunteleen joululauluja jo elokuus. Ja muutenki jouluttaan jo heti ku koulu alkaa kesäloman jälkeen. Mä vaan rakastan joulua.
Täs nyt ainaki näitä mitä ekana tulee mieleen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 3:53:27 GMT
Okei, okei tässä yksi. - aina kun oon yksin kotona laitan television päälle. tän jälkee vaihdan kanavaks jonkun suomalaisen ohjelman, että tulee turvallisempi olo, jolloin saan sellasen tunteen et en oo yksin. toisaalt en usko tätä oudoksi tavaksi. saattaapi olla niinkin et aika moni tekee tällast xd klassikko
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 3:56:08 GMT
Nää listat on parhaita! - En pysty astumaan viivoille. Kuvittelen välillä, että esimerkiks pöydän kulmasta lähtee suora viiva, jonka päälle en voi astua, tai mistä tahansa muusta tällasesta, esimerkiks asfaltissa olevasta halkeamasta Siks mun käveleminen näyttää välillä tosi oudolta varmaan kun yritän väistellä näitä näkymättömiä viivoja, en vaan tykkää astua niille. - En kato yleensä ihmisiä silmiin kun puhun niille, ylipäätäänkin mulla on tosi paljon vaikeuksia puhua ihmisille oikeessa elämässä. - Rakastan bussissa istumista - Rakastan myös asioiden suunnittelua ja aikataulutusta - Haluaisin olla kaikessa parempi kuin muut - Mulla on yövalot, en pysty (yleensä) nukkumaan pimeessä - En osaa syödä kavereiden tai muiden kun perheen seurassa kunnolla (kädet tärisee jne jos syön muiden kanssa) - Mulla on minuutintarkka aikataulu arkiaamusin, siks en voi nukkua vaikka kahta minuuttia yli herätyksen ömg, mäki teen tota viivajuttua!! :---DDD en kyllä käsitä miten silti onnistun aina iskemään varpaani pöydän nurkkaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 4:00:42 GMT
Pelkään aina et joku lukee mun ajatuksia vaikka tiedän ettei se oo mahdollista. Oon vieraampien ihmisten ja vähä tutumpienki kans irl tosi hiljanen, ja en usein tiedä yhtää mitä vastata joihinki asioihin ja sit en vaan vastaa mitää vaikka ehkä pitäs. Ihmiset pitää mua tosi introverttinä ja sulkeutuneena sen takia. Kukaa muu ei saa koskee mun nenän ja suun alueelle (en oikeen tiiä itekkää, en vaan tykkää siitä) mut sit kuitenki ite hiplailen niitä kaiken aikaa. Vihaan ku joku rummuttelee tai läpsyttelee käsillään asioita. Vihaan kaikkia sanoja ja sanontoja joita on hoettu useamman kerran. Tykkään synonyymeistä lol. Oon ihan super-obsessed jouluun. Oikeesti joulun jälkeen on ehkä pari kuukautta sillee jee pian tulee kesä mut tyyliin huhtikuus oon jo sillee että JOULUUN ON ENÄÄ KAHEKSAN KUUKAUTTA. Ja alan kuunteleen joululauluja jo elokuus. Ja muutenki jouluttaan jo heti ku koulu alkaa kesäloman jälkeen. Mä vaan rakastan joulua. Täs nyt ainaki näitä mitä ekana tulee mieleen. lol toi ajatustenlukupelko on niin totta :---DDD saatan alkaa kesken päivän ajattelemaan jotain random tylsää asiaa siinä pelossa että joku lukee mun ajatuksia ois jännä nähä miten peruna piirtyis aivokäyrälle
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 4:07:04 GMT
Mulla ei ole mitään pitkää listaa, voin vaan mainita yhen mun dominoivan piirteen, joka yleensä saa mut huonosti tuntevat pitämään mua vähän erikoisena. Mä olen eksentrinen, tosi eksentrinen ja yhdistettynä mun ylitsevuotaan ekstroverttiyteen, tuloksena on henkilö jonka on vaikea pitää suutaan kiinni yli kolme minuuttia ja jonka jutut on aikalailla tuulestatemmattuja. Juttu on niin et mä puhun paljon ja suurimmassa osassa siitä mitä mä sanon ei ole päätä eikä häntää. Kerran puhuin puoli tuntia vaan siitä miten mä olin vaihto-oppilaana lintuyliopistossa linnuille vuonna 2013 ja suoritin siellä kolme tohtorintutkintoa. Mun päivät on täynnä tällasia tarinoita. En tiedä mistä noi jutut ees tulee, puhun vaan mitä sylki suuhun tuo, mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia filttereitä, mikä ihan ymmärrettävästi voi olla aika hämmentävää. Jos mun kanssa viettää aikaa vähän enemmän, huomaa aika äkkiä että mä en oikeastaan edes yritä olla tosissani suurimman osan aikaa ja että mun "huumori" on lähinnä sitä että sanon jotain absurdia. Tän seurauksena mulla on myös paljon catchphraseja ja toistuvia tarinoita joihin viittaan tutussa seurassa. Tää on kaikki hirveän sekavaa mutta se pitää mut liikkeellä. Mulle tää on tietysti kaikki ihan tuttua enkä laske itteäni mitenkään erityisen oudoksi, enkä mä pohjimmiltaan ole mitenkään vinksahtanu (ainakaan tietääkseni), oon vaan vähän vilkas mieleltäni ja parantumaton suupaltti. Asiaa ei auta se että värikäs kieli on mun suosikkiasioita ikinä - kiitos vuosikymmenen verran ahmittujen Aku Ankka -lehtien, joten mun sanavalinnat on välillä vähän tavallisuudestapoikkeavia, mikä saattaa omalta osaltaan nostaa mun juttujen kummallisuusfaktoreita. Sotken sekaan usein vielä läjän populaarikulttuuriviittauksia ihan siltä varalta että joku ois pysyny perillä siitä mitä mä olen tullut sanoneeksi. Tadaa. nauhoita ne tarinoinnis ja julkase äänikirja! loisit uuden kirjallisuuden lajin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2016 15:39:01 GMT
Nää listat on parhaita! - En pysty astumaan viivoille. Kuvittelen välillä, että esimerkiks pöydän kulmasta lähtee suora viiva, jonka päälle en voi astua, tai mistä tahansa muusta tällasesta, esimerkiks asfaltissa olevasta halkeamasta Siks mun käveleminen näyttää välillä tosi oudolta varmaan kun yritän väistellä näitä näkymättömiä viivoja, en vaan tykkää astua niille. - En kato yleensä ihmisiä silmiin kun puhun niille, ylipäätäänkin mulla on tosi paljon vaikeuksia puhua ihmisille oikeessa elämässä. - Rakastan bussissa istumista - Rakastan myös asioiden suunnittelua ja aikataulutusta - Haluaisin olla kaikessa parempi kuin muut - Mulla on yövalot, en pysty (yleensä) nukkumaan pimeessä - En osaa syödä kavereiden tai muiden kun perheen seurassa kunnolla (kädet tärisee jne jos syön muiden kanssa) - Mulla on minuutintarkka aikataulu arkiaamusin, siks en voi nukkua vaikka kahta minuuttia yli herätyksen ömg, mäki teen tota viivajuttua!! :---DDD en kyllä käsitä miten silti onnistun aina iskemään varpaani pöydän nurkkaan OIKEESTI?!?! Luulin et oon ainoo xD ja sama juttu lol
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 16:16:58 GMT
ömg, mäki teen tota viivajuttua!! :---DDD en kyllä käsitä miten silti onnistun aina iskemään varpaani pöydän nurkkaan OIKEESTI?!?! Luulin et oon ainoo xD ja sama juttu lol hahhaah, samiksii :DD
|
|
|
Post by Arabella on Sept 19, 2016 18:47:33 GMT
no mää kerran hukkasin meidän pakastimen ja musta tuntuu että se kertoo musta ihmisenä ihan tarpeeks
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 20, 2016 4:24:39 GMT
no mää kerran hukkasin meidän pakastimen ja musta tuntuu että se kertoo musta ihmisenä ihan tarpeeks mutta löysit sen myös!!
|
|
|
Post by Arabella on Sept 20, 2016 14:27:36 GMT
no mää kerran hukkasin meidän pakastimen ja musta tuntuu että se kertoo musta ihmisenä ihan tarpeeks mutta löysit sen myös!! joo se oli hieno hetki
|
|