|
Post by Miopod on Sept 9, 2016 0:36:42 GMT
Tää mis on nää teletappien alkuperäset näyttelijät/ne tyypit niitten pukujen sisällä jokasen oman teletapin lempiesineen kanssa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 9, 2016 13:28:07 GMT
mitä hittoo en tienny et niillä oli näyttelijät
LUULIN ET NE OLI VAAN NUKKEJA
maailma on asteen verran pelottavampi paikka mitä luulin
|
|
|
Post by Miopod on Sept 9, 2016 13:33:27 GMT
mitä hittoo en tienny et niillä oli näyttelijät LUULIN ET NE OLI VAAN NUKKEJA maailma on asteen verran pelottavampi paikka mitä luulin Joo ja ne puvut oli ihan helvetillisen kokosia (niinku noista kamoistaki jo näkee)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 9, 2016 20:32:54 GMT
mitä hittoo en tienny et niillä oli näyttelijät LUULIN ET NE OLI VAAN NUKKEJA maailma on asteen verran pelottavampi paikka mitä luulin Joo ja ne puvut oli ihan helvetillisen kokosia (niinku noista kamoistaki jo näkee) ... nään painajaisia :DD
|
|
|
Post by adalmiia on Sept 15, 2016 13:46:52 GMT
Mäkään en tienny et niitten sisällä on näyttelijöitä O___O
|
|
|
Post by Miopod on Sept 15, 2016 15:16:37 GMT
Mäkään en tienny et niitten sisällä on näyttelijöitä O___O
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 15, 2016 15:27:16 GMT
Mäkään en tienny et niitten sisällä on näyttelijöitä O___O ... toi alkuperänen kuva oli ok ja oon nähnyt sen ennenkin Mut tää kuva tulee antamaan mulle painajaisia koska Tiivitaavi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 16, 2016 19:53:37 GMT
Mäkään en tienny et niitten sisällä on näyttelijöitä O___O mieti kun joku päivä vaan heräisit ja ryömisit ulos tiivi taavista
|
|
|
Post by Miopod on Sept 16, 2016 23:00:02 GMT
mieti kun joku päivä vaan heräisit ja ryömisit ulos tiivi taavista :DDD Mun on kyllä pakko näyttää kuva mun vanhasta Tiivi-Taavi nukesta joka näyttää nykyään joltain zombeja kontrolloivalta voodoo-nukelta Ykskää teistä ei nuku enää ens yönä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 17, 2016 14:21:31 GMT
mieti kun joku päivä vaan heräisit ja ryömisit ulos tiivi taavista :DDD Mun on kyllä pakko näyttää kuva mun vanhasta Tiivi-Taavi nukesta joka näyttää nykyään joltain zombeja kontrolloivalta voodoo-nukelta Ykskää teistä ei nuku enää ens yönä. KIITOS ... miten ihmeessä toi on ees mahollista?? :DDDDDDD
|
|
|
Post by Miopod on Sept 17, 2016 19:21:37 GMT
:DDD Mun on kyllä pakko näyttää kuva mun vanhasta Tiivi-Taavi nukesta joka näyttää nykyään joltain zombeja kontrolloivalta voodoo-nukelta Ykskää teistä ei nuku enää ens yönä. KIITOS ... miten ihmeessä toi on ees mahollista?? :DDDDDDD Se on kokenu enemmän ku kaikki maailman tiivitaavit yhteensä. Se on viettäny öitä naapureiden puissa vesisateessa ja sit se on uinu muunmuassa järvessä, ja laskenu pulkalla mäkee. Ja paljon muuta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 4:25:10 GMT
KIITOS ... miten ihmeessä toi on ees mahollista?? :DDDDDDD Se on kokenu enemmän ku kaikki maailman tiivitaavit yhteensä. Se on viettäny öitä naapureiden puissa vesisateessa ja sit se on uinu muunmuassa järvessä, ja laskenu pulkalla mäkee. Ja paljon muuta. :DDDD kirjota kirja Tiivi Taavi - elämä ja teot
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2016 7:24:16 GMT
Se on kokenu enemmän ku kaikki maailman tiivitaavit yhteensä. Se on viettäny öitä naapureiden puissa vesisateessa ja sit se on uinu muunmuassa järvessä, ja laskenu pulkalla mäkee. Ja paljon muuta. :DDDD kirjota kirja Tiivi Taavi - elämä ja teot Tein sille joskus freewebsillä nettisivut :DD Harmi että ne ei oo vissin enää olemas ku en oo päivittäny sitä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 14:03:13 GMT
:DDDD kirjota kirja Tiivi Taavi - elämä ja teot Tein sille joskus freewebsillä nettisivut :DD Harmi että ne ei oo vissin enää olemas ku en oo päivittäny sitä ehin jo innostua (
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2016 14:14:04 GMT
Tein sille joskus freewebsillä nettisivut :DD Harmi että ne ei oo vissin enää olemas ku en oo päivittäny sitä ehin jo innostua ( Ei siel kyllä ollu paljo mitää Joku tietopaketti Tipistä (Tippi oli siis mun tiivitaavin lempinimi) ja sit jotain teletappivideoita ja vieraskirja
|
|