|
Post by petefromtheshop on Oct 7, 2017 13:00:28 GMT
möhm voisin koittaa tehä jonkinlaisen pohjan tälle ropelle ja sit tehä sellasen ns. luonnosalotuksen jossa vois ehottaa muutoksia ja lisäyksiä ja muutenkin halutessaan osallistua roolipelin tekoon. Ja samassa vois myös ilmoittautua mukaan/varata hahmoja etukäteen (lähettäisin sit kaikille näille viestiä kun rope alkais).
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 7, 2017 14:54:36 GMT
Kuulostaa erittäin hyvältä. Ei liity asiaa mut harmittaa en oo saanu mitään aikaiseksi siihen tiettyyn asiaan liittyen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 10, 2017 21:26:04 GMT
oon tehny ideointia ja jtn muistiinpanoja yritän koostaa näistä jonkun järkevän ulostulon tänne sit kun saan jonkin sortin kokonaisuuden aikaan :'D
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 21:11:12 GMT
oon tehny ideointia ja jtn muistiinpanoja yritän koostaa näistä jonkun järkevän ulostulon tänne sit kun saan jonkin sortin kokonaisuuden aikaan :'D onko tuloksia tullut?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 2, 2018 21:16:07 GMT
oon tehny ideointia ja jtn muistiinpanoja yritän koostaa näistä jonkun järkevän ulostulon tänne sit kun saan jonkin sortin kokonaisuuden aikaan :'D onko tuloksia tullut? muistiinpanot on yhä visusti talledda ja mielessä, luulen et viimestään kesäks koittasin saada kun sitgen ois oikeesti aikaa
|
|
|
Post by vanilijallinen on Feb 2, 2018 21:17:48 GMT
muistiinpanot on yhä visusti talledda ja mielessä, luulen et viimestään kesäks koittasin saada kun sitgen ois oikeesti aikaa agreed
|
|