|
Post by Jp on Aug 18, 2016 16:34:34 GMT
Päätin olla oma-aloitteinen ja tehdä tälle mahdollisesti tulevalle yhteiselle ropelle keskustelun. Ainakin mitä itse epäilen niin roolipelin ikähaarukka kannattaa olla varmaan melko laaja, koska esimerkiksi itse pelaan useimmissa ropeissa kakaroilla ja en ole varmaan ainoa, joka poikkeaa valtavirrasta ja pelaa jollain vähän erikoisemmalla hahmolla/tyylillä.
|
|
|
Post by tomatemygummybears on Aug 19, 2016 10:21:42 GMT
Pitäiskö tänne sit pistää ideoita yms. RoPen teemoilla. Aihe pitäisi varmaan olla sellainen johon saa paljon hahmoja.
|
|
|
Post by Jp on Aug 19, 2016 11:19:45 GMT
Jotain sinnepäin varmaan... Itseä kiehtois varmaan joku fantasia tai joku suhderope. Tosin melko moneen ropeen saa varmaan tosi helposti suhdesekoilua.
|
|
|
Post by Angelus on Aug 19, 2016 15:19:49 GMT
Sitte olis kiva semmoinen lisä, että (esim.) tv'stä tutut hahmot olis ok
|
|
|
Post by Jp on Aug 19, 2016 16:58:11 GMT
Sitte olis kiva semmoinen lisä, että (esim.) tv'stä tutut hahmot olis ok Niin...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 20, 2016 10:33:55 GMT
Joku perus kaupunkirope tietysti mahdollistaa paljon, mutta ne on helposti aika tylsiä ilman hyvää juonta. Itelläni oli joskus suunnitteilla joku post-apocalypsi jota varten keräsin vähän kuviakin: aijaa.com/GpPBRiSitten oon miettiny jtn menneisyyteen sijottuvia, joissa kuvataan siviilien elämää sodan jaloissa: aijaa.com/GozNXd mut menneisyydessä taas on vähän enemmän rajotuksia hahmojen suhteen. Ja sitten oon miettiny sellasta, joka olis noiden kahden yhdistelmä: tulevaisuuteen sijoittuva roolipeli, sodan tuhoamassa kaupungissa (tän kaupungin vois rakentaa noiden post-apocalypsikuvien pohjalta), jossa siviilit/sissit yrittää selviytyä - ja mahdollisesti taistella jotain vihollista vastaan. Tähän ainakin mahtuis kaikkia taaperoista vanhuksiin ja varmaan ne sarjoistakin tulleet hahmot ois suht helppo ottaa mukaan. Ja itse ropesta sais todella laajan, kun ottas mukaan historian, sodat ja politiikan vastauksina kysymyksiin miksi ja miten tähän päädyttiin. Mut joo, jos kiinnostuitte niin voin käydä tonkimassa koneelta lisää noihin ideoihin liiittyviä suunnitelmia. Toistaseks mulla ei tuu mieleen muita toteuttamiskelpoisia ideoita mut ilmottelen niistä sitten jos niitä tulee. Toivottavasti linkit toimii ja ymmärsitte edes jotain mun aamu-unisista selityksistä
|
|
|
Post by Angelus on Aug 20, 2016 10:56:10 GMT
tulevaisuuteen sijoittuva roolipeli, sodan tuhoamassa kaupungissa (tän kaupungin vois rakentaa noiden post-apocalypsikuvien pohjalta), jossa siviilit/sissit yrittää selviytyä - ja mahdollisesti taistella jotain vihollista vastaan. Tähän ainakin mahtuis kaikkia taaperoista vanhuksiin ja varmaan ne sarjoistakin tulleet hahmot ois suht helppo ottaa mukaan. Ja itse ropesta sais todella laajan, kun ottas mukaan historian, sodat ja politiikan vastauksina kysymyksiin miksi ja miten tähän päädyttiin.
tykkään ✌
|
|
|
Post by Jp on Aug 20, 2016 10:59:06 GMT
tulevaisuuteen sijoittuva roolipeli, sodan tuhoamassa kaupungissa (tän kaupungin vois rakentaa noiden post-apocalypsikuvien pohjalta), jossa siviilit/sissit yrittää selviytyä - ja mahdollisesti taistella jotain vihollista vastaan. Tähän ainakin mahtuis kaikkia taaperoista vanhuksiin ja varmaan ne sarjoistakin tulleet hahmot ois suht helppo ottaa mukaan. Ja itse ropesta sais todella laajan, kun ottas mukaan historian, sodat ja politiikan vastauksina kysymyksiin miksi ja miten tähän päädyttiin.
tykkään ✌
Mäki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 26, 2016 11:49:22 GMT
Mulla on ne ropen loput tiedot mun vanhalla koneella mut se ei oo mulla täällä just nyt, käyn hakee sen ehkä viikonloppuna jos kerkeen
Mutta että olen yhä kiinnostunut toteuttamaan tätä.
Onko teillä jtn toiveita tai ideoita ropeen liittyen? Esim. tuntisko hahmot toisensa ennalta vai ei, Millasia keskeisimmät paikat on jne?
en siis tosiaan oo tehny tätä valmiiks kokonaam, toi konsepti nyt on ainut ja seki voi vielä muuttua, eli käytännössä kaikki ideat on vielä toteutettavissa kun mitään lopullista ei ole vielä päätetty
niin ja sanokaa jos tiedätte haluavanne toteuttaa ropesta jonkun tietyn osan, esim. paikkakuvauksia, historiaa ja tällasta, voidaan sit kaikki yhdessä ideoida ja neuvotella niistä
|
|
|
Post by swinchester on Aug 30, 2016 16:11:47 GMT
toi post-apocalyptinen idea kiinnostais ainaki itteä :-)
|
|
|
Post by Jp on Aug 31, 2016 4:05:11 GMT
Noh ainakin joku saa tuulta alleen...
|
|
|
Post by Angelus on Sept 29, 2017 5:42:15 GMT
Mitään muutoksia? 🤔
|
|
|
Post by vanilijallinen on Oct 2, 2017 11:34:26 GMT
Se tunne ku törmäät tähän ja sydämet ilmestyy silmiin..
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 13:00:42 GMT
:DDD apua
oon kyl yhä kiinnostunu tekee tota ropee, mulla ei vaan oo kauheesti aikaa just nyt
Onks mitään ajankohtaa jolloin mahollisimman moni pääsis roolaa? Kesä nyt varmaan ainakin, tietty vähän kaukana mut siihen mennessä ainakin ois ehkä valmista lol.
|
|
|
Post by Jp on Oct 7, 2017 5:54:04 GMT
Toi on kyl hyvä kysymys
|
|