|
Post by petefromtheshop on Aug 17, 2016 14:14:58 GMT
Tällasta keskustelua ei oo vielä tehty, eihän?
Anyway, listatkaa elokuvia joista tykkäätte syystä tai toisesta. :-D Ja saa täällä tietysti keskustellakin elokuvista, mutta yrittäkää olla spoilaamatta muita.
Tässä mun lista (joka ei oo mitenkään järjestyksessä ja on muutenkin kaikin puolin vajaa ja sekalainen):
- Twelve Monkeys - Evil Dead (1 & 2) - The Birds - The Rocky Horror Picture Show - Stand by Me - Dark Shadows (ihan idioottileffa btw) - Saksikäsi Edward - Corpse Bride - Jali ja suklatehdas - Painajainen ennen joulua (kyllä, mut on aivopesty tykkäämään tim burtonin leffoista) - Oliver ja Olivia (tervetuloa mun lapsuuteen) - Uhrilampaat - Jurassic Park - Cats (se musikaali) - The Sting - Taxi Driver
joo, oon just tämmönen basic kulttileffojen tuijottelija joka on nähny hitchcockin linnut sen sata kertaa eikä sekään riitä
|
|
|
Post by Jp on Aug 17, 2016 14:28:16 GMT
Tällasta keskustelua ei oo vielä tehty, eihän? Anyway, listatkaa elokuvia joista tykkäätte syystä tai toisesta. :-D Ja saa täällä tietysti keskustellakin elokuvista, mutta yrittäkää olla spoilaamatta muita. Tässä mun lista (joka ei oo mitenkään järjestyksessä ja on muutenkin kaikin puolin vajaa ja sekalainen): - Twelve Monkeys - Evil Dead (1 & 2) - The Birds - The Rocky Horror Picture Show - Stand by Me - Dark Shadows (ihan idioottileffa btw) - Saksikäsi Edward - Corpse Bride - Jali ja suklatehdas - Painajainen ennen joulua (kyllä, mut on aivopesty tykkäämään tim burtonin leffoista) - Oliver ja Olivia (tervetuloa mun lapsuuteen) - Uhrilampaat - Jurassic Park - Cats (se musikaali) joo, oon just tämmönen basic kulttileffojen tuijottelija joka on nähny hitchcockin linnut sen sata kertaa eikä sekään riitä Legenda suojelijoista ((Legend of the Guardians - The Owls of Ga'Hoole) Nälkäpelit (Hunger Games,Catching Fire,Mockingjay part 1 and 2) Kärpästen herra (Lord of the flies,1963 vuoden versio) Expelled (tämä ei lienee mikään yllätys) Narnian Tarinat: Prinssi Kaspian (mun lapsuus) Pahatar/Maleficent (tykkäsin ja vois katsoa milloin vaa uudelleen) Outolintu,Kapinallinen ja Uskollinen Twilight Aamunkoi osa 2 (sori, mut Alec)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 17, 2016 14:43:26 GMT
Tällasta keskustelua ei oo vielä tehty, eihän? Anyway, listatkaa elokuvia joista tykkäätte syystä tai toisesta. :-D Ja saa täällä tietysti keskustellakin elokuvista, mutta yrittäkää olla spoilaamatta muita. Tässä mun lista (joka ei oo mitenkään järjestyksessä ja on muutenkin kaikin puolin vajaa ja sekalainen): - Twelve Monkeys - Evil Dead (1 & 2) - The Birds - The Rocky Horror Picture Show - Stand by Me - Dark Shadows (ihan idioottileffa btw) - Saksikäsi Edward - Corpse Bride - Jali ja suklatehdas - Painajainen ennen joulua (kyllä, mut on aivopesty tykkäämään tim burtonin leffoista) - Oliver ja Olivia (tervetuloa mun lapsuuteen) - Uhrilampaat - Jurassic Park - Cats (se musikaali) joo, oon just tämmönen basic kulttileffojen tuijottelija joka on nähny hitchcockin linnut sen sata kertaa eikä sekään riitä Legenda suojelijoista ((Legend of the Guardians - The Owls of Ga'Hoole) Nälkäpelit (Hunger Games,Catching Fire,Mockingjay part 1 and 2) Kärpästen herra (Lord of the flies,1963 vuoden versio) Expelled (tämä ei lienee mikään yllätys) Narnian Tarinat: Prinssi Kaspian (mun lapsuus) Pahatar/Maleficent (tykkäsin ja vois katsoa milloin vaa uudelleen) Outolintu,Kapinallinen ja Uskollinen Twilight Aamunkoi osa 2 (sori, mut Alec) tykkäsin vielä kahesta ekasta nälkäpelistä, mut ne viimeset oli aika rahastuksen makusia kun kaikkee pitkitettiin niin paljon ja plääh. millon elokuvien tekijät oppii että yhestä kirjasta harvemmin saa kaks leffaa? Tai no siis jos kyseessä on sellanen läpyskä mitä nälkäpeli (..tai hobitti)
|
|
|
Post by swordsman on Aug 17, 2016 16:31:22 GMT
- Taru Sormusten Herrasta (koko trilogia) - Useimmat Marvel-leffat (tämänhetkinen suosikki on ehkä Ant-Man) - Paluu tulevaisuuteen (tähän trilogiaan en kyllästy ikinä)
ääh, mun aivot käy nyt hitaalla. Jatkan tätä listaa sit kun tulee mieleen muita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 17, 2016 17:33:05 GMT
- Taru Sormusten Herrasta (koko trilogia) - Useimmat Marvel-leffat (tämänhetkinen suosikki on ehkä Ant-Man) - Paluu tulevaisuuteen (tähän trilogiaan en kyllästy ikinä) ääh, mun aivot käy nyt hitaalla. Jatkan tätä listaa sit kun tulee mieleen muita taru sormusten herrasta on aika mahtava mut en ikinä jaksa kattoo niitä leffoja uudestaan.... :__D
|
|
|
Post by Jp on Aug 17, 2016 18:58:58 GMT
- Taru Sormusten Herrasta (koko trilogia) - Useimmat Marvel-leffat (tämänhetkinen suosikki on ehkä Ant-Man) - Paluu tulevaisuuteen (tähän trilogiaan en kyllästy ikinä) ääh, mun aivot käy nyt hitaalla. Jatkan tätä listaa sit kun tulee mieleen muita taru sormusten herrasta on aika mahtava mut en ikinä jaksa kattoo niitä leffoja uudestaan.... :__D En mäkään... Merlin on toinen mitä ei jaksa katsoa edes ekaa kertaa ainakin kolmen tunnin pläjäys ja kun se leffan aikana seikkailee ainakin kolme sukupolvee niin miks ei voinut tehdä silleen et jokaisen sukupolven hihhuloinneista oma leffa. Toisaalta se pääpahis ei vaihtunut, mut kuitenkin sekin sai seuraajan.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 17, 2016 20:17:59 GMT
:^)
K-Pax Labyrinth (se jossa david bowie tanssi sukkahousuissa nukkejen keskellä, ei se toinen) Nosferatu (1922, ei se kasariversio) Alien Dogville Kill Bill Pokemon 2 (joo tää on 90-prosenttisesti nostalgiaa) The Shining Psycho Star Trek Generations
Nää ny on vähän sekametelisoppaa mut menkööt
|
|
|
Post by Miopod on Aug 18, 2016 16:54:59 GMT
Paluu tulevaisuuteen trilogia Titanic Aarreplaneetta The Breakfast Club A Hard Day's Night Help! Across the Universe Matilda Hairspray Mamma Mia! The Curious Case of Benjamin Button Slumdog Millionaire Singing in the Rain Pleasantville Big Fish
Varmaan ois muutaki mut en just nyt muista.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2016 13:20:16 GMT
Enkelit ja demonit Paluu tulevaisuuteen (ne kaikki) Narnian tarinat: Velho ja leijona Nälkäpeli & Nälkäpeli Vihan liekit 007 Skyfall Harry Potterit Independence day Maailmojen sota Avatar Leijonakuningas Jurassic Park Labyrintti Nyt en oikein muista muita
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2016 13:21:16 GMT
Lisään vielä mun listaan Forrest Gumpin! (En jaksa avata catlandii selainversiossa et voisin muokata tota viestii)
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 19, 2016 17:33:25 GMT
- halloween (rob zombien remake) - we're the millers - horrible bosses 2
apua en ees muista mitä kaikkee oon kattonu, nii tossa tuskin on kaikki :--D
|
|
|
Post by Angelus on Aug 19, 2016 19:51:54 GMT
Voisin huomenna toteuttaa listan ja varoituksena vain semmoinen asia, että tulee useampi elokuva... ;D
|
|
|
Post by Angelus on Aug 20, 2016 8:03:25 GMT
Listassa olevat nimet ovat englanniksi, ruotsiksi ja suomeksi. Kaikkiin en ole jatko-osia lisäillyt, mutta niistäkin osa on kuitenkin hyviä. 1, 2 ja A-Ö, leffat eivät välttämättä ole aakkosjärjestyksessä.
1.12 apinaa 16 blocks 2.28 päivää myöhemmin A. the A-team American history X American psycho Angel eyes the Astronaut farmer Austin powers Australia B.Bad boys (kaksi eri elokuvaa) Batman (myös returns, begins...jne) Beck Be cool Benknäckargänget (tais olla jotenkin ”luunmurskaajat”) Blood work Bonfire Born on the fourth of july Bringing down the house C.Captain america Conspiracy theory - salaliittoteoria Cop land Cop out Cross Cry-baby D.Daredevil the Day after tomorrow Deadpool Death race Demolition man Depth charge Deuce bigalow Die hard (1, 2, 3, 4 & 5) Django Dying of the light Dödlig deadline E.Edward scissorhands Elää ja kuolla L.A:ssa the Expendables F.Face/off Fight club Firetrap Flags of our fathers From dusk till dawn G.G.I. Joe Grease H.Hachiko Hairspray Hamilton the Happening Hart’s war Hellboy Hot fuzz the High school conspiracy Hirttäkää heidät! Hudson hawk I.I am legend Ikuisesti nuori I, robot I love you phillip morris Iron man (1, 2 & 3) Isku mogadishuun J.JFK - nuoruusvuodet Jokikyttä the Judge Jumper K.Katkuinen kuoleman tie the Killer inside me Koskemattomat Kostoisku Kummisetä (1, 2 & 3) Kuudes aisti L.Last man standing Leap of faith Lethal weapon Look who’s talking Looper Lucky number slevin M.Maailmojen sota Mad max (1, 2, 3 & 4) Mamma mia Master and commander – the far side of the world Me, kaksi & irene My bloody valentine Määränpää graceland N.Non-stop O.Operaatio rescue dawn P.Pearl harbor Pimeyden ytimessä Pulp Fiction Päivä ilman sotaa Q. -
R.Rambo Ratkaisun hetket Red Red dawn Red scorpion Retribution Road House (1 & 2) S.Saving private ryan Scarnner cop Sherlock holmes She’s the man Showtime Sin city Sista utvägen Soldier Spider-man Surrogates Sähköputkimies T.Takaikkuna Taken Taksikuski Taxi Tears of the sun Ten inch hero Thor Top Gun the Towering inferno Transformers the Truman show U.Unbreakable Under pressure Usko koetuksella V.Viiden päivän sota Viimeinen partiopoika W.
a Walk among the tombstones Wolverine World trade center Wrecked X.
- Y.- Z.- Å.- Ä.- Ö.-
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 21, 2016 2:31:45 GMT
Listassa olevat nimet ovat englanniksi, ruotsiksi ja suomeksi. Kaikkiin en ole jatko-osia lisäillyt, mutta niistäkin osa on kuitenkin hyviä. 1, 2 ja A-Ö, leffat eivät välttämättä ole aakkosjärjestyksessä.
1.12 apinaa 16 blocks 2.28 päivää myöhemmin A. the A-team American history X American psycho Angel eyes the Astronaut farmer Austin powers Australia B.Bad boys (kaksi eri elokuvaa) Batman (myös returns, begins...jne) Beck Be cool Benknäckargänget (tais olla jotenkin ”luunmurskaajat”) Blood work Bonfire Born on the fourth of july Bringing down the house C.Captain america Conspiracy theory - salaliittoteoria Cop land Cop out Cross Cry-baby D.Daredevil the Day after tomorrow Deadpool Death race Demolition man Depth charge Deuce bigalow Die hard (1, 2, 3, 4 & 5) Django Dying of the light Dödlig deadline E.Edward scissorhands Elää ja kuolla L.A:ssa the Expendables F.Face/off Fight club Firetrap Flags of our fathers From dusk till dawn G.G.I. Joe Grease H.Hachiko Hairspray Hamilton the Happening Hart’s war Hellboy Hot fuzz the High school conspiracy Hirttäkää heidät! Hudson hawk I.I am legend Ikuisesti nuori I, robot I love you phillip morris Iron man (1, 2 & 3) Isku mogadishuun J.JFK - nuoruusvuodet Jokikyttä the Judge Jumper K.Katkuinen kuoleman tie the Killer inside me Koskemattomat Kostoisku Kummisetä (1, 2 & 3) Kuudes aisti L.Last man standing Leap of faith Lethal weapon Look who’s talking Looper Lucky number slevin M.Maailmojen sota Mad max (1, 2, 3 & 4) Mamma mia Master and commander – the far side of the world Me, kaksi & irene My bloody valentine Määränpää graceland N.Non-stop O.Operaatio rescue dawn P.Pearl harbor Pimeyden ytimessä Pulp Fiction Päivä ilman sotaa Q. -
R.Rambo Ratkaisun hetket Red Red dawn Red scorpion Retribution Road House (1 & 2) S.Saving private ryan Scarnner cop Sherlock holmes She’s the man Showtime Sin city Sista utvägen Soldier Spider-man Surrogates Sähköputkimies T.Takaikkuna Taken Taksikuski Taxi Tears of the sun Ten inch hero Thor Top Gun the Towering inferno Transformers the Truman show U.Unbreakable Under pressure Usko koetuksella V.Viiden päivän sota Viimeinen partiopoika W.
a Walk among the tombstones Wolverine World trade center Wrecked X.
- Y.- Z.- Å.- Ä.- Ö.- ohhoh Sä oot nähny paljon :-Dd
|
|
|
Post by Angelus on Aug 21, 2016 6:58:25 GMT
ohhoh Sä oot nähny paljon :-Dd Joo.. Ostelen paljon elokuvia ja keräsin noi nyt suurimmaksi osaksi tuolta hyllystä.
|
|