|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 21:11:18 GMT
ja millasta se oli?
Mä tein viimeks viime viikolla ja se onnistu oikein hyvin
Hah!
olen edistynyt.
mut meillä ei ollukaa vaahterasiirappia
ja pannukakut on parhaita vaahterasiirapin kanssa :--(
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 15, 2016 6:44:36 GMT
Mutta se The Pannukakkuhan oli edistyksekkäin pannukakku maailmassa. Miten siitä voi enää edistyä?
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 10:44:50 GMT
en ees muista :0
|
|
|
Post by swordsman on Aug 15, 2016 11:21:16 GMT
en oo varmaan ikinä tehny ite pannukakkua, mut äitin tekemää taisin syödä viimeks muutama viikko sitten
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:42:04 GMT
Mutta se The Pannukakkuhan oli edistyksekkäin pannukakku maailmassa. Miten siitä voi enää edistyä? en tiiä ....oon velho >8)))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:45:59 GMT
sun pitää tulla meille syömään mun tekemää pannukakkua sit saat pisteyttää sen ykkösestä viiteen jos sanot yks, täytän sun talon pannukakulla jos viis, täytän sun talon pannukakulla
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 15:56:01 GMT
sun pitää tulla meille syömään mun tekemää pannukakkua sit saat pisteyttää sen ykkösestä viiteen jos sanot yks, täytän sun talon pannukakulla jos viis, täytän sun talon pannukakulla it is a deal
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:59:06 GMT
sun pitää tulla meille syömään mun tekemää pannukakkua sit saat pisteyttää sen ykkösestä viiteen jos sanot yks, täytän sun talon pannukakulla jos viis, täytän sun talon pannukakulla it is a deal jee mun pitää eka tehä pannukakkua
|
|
|
Post by Arabella on Aug 15, 2016 17:22:29 GMT
en muista mut siitä on aika kauan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 19:36:13 GMT
en muista mut siitä on aika kauan oliks se se kun olit sun pikkuveljen kaa jossai mistä sai pannukakkuja ja sulla oli paha olo ja sit sua alko ällöttää se kun kermavaahto ja hillo sotkeentu toisiinsa? siitä on aika kauan
|
|
|
Post by Arabella on Aug 15, 2016 20:49:25 GMT
en muista mut siitä on aika kauan oliks se se kun olit sun pikkuveljen kaa jossai mistä sai pannukakkuja ja sulla oli paha olo ja sit sua alko ällöttää se kun kermavaahto ja hillo sotkeentu toisiinsa? siitä on aika kauan aa aivan varmaan sillon siitä on aika kauan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2016 10:00:47 GMT
oliks se se kun olit sun pikkuveljen kaa jossai mistä sai pannukakkuja ja sulla oli paha olo ja sit sua alko ällöttää se kun kermavaahto ja hillo sotkeentu toisiinsa? siitä on aika kauan aa aivan varmaan sillon siitä on aika kauan nii siitä varmaan on
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 16, 2016 18:38:22 GMT
Söin töissä hillon ja kermavaahdon kanssa, hyvää oli
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 16, 2016 21:27:08 GMT
Söin töissä hillon ja kermavaahdon kanssa, hyvää oli kuulostaa hyvältä työltä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Aug 17, 2016 10:18:39 GMT
Söin töissä hillon ja kermavaahdon kanssa, hyvää oli kuulostaa hyvältä työltä Odotin aina ruokatuntia vaikka ruokalippu maksoikin kuus euroa </3
|
|