|
Post by Jp on Jul 28, 2016 13:34:04 GMT
Eli haluaisiko joku pelaa mun kaa kyseiseen peliin sijoittuvaa ropea niin yksä kuin julkinen kelpaa.
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Aug 16, 2016 7:38:37 GMT
Meillä on kyllä jo vähän kuolleenpuoleinen rope, koska oon epäaktiivinen, mutta haluaisin niin kovasti pelata AC-ropea. En vaan oo pelannu Syndicatea, vaan suurinpiirtein kaikkia muita... >:
|
|
|
Post by Jp on Aug 16, 2016 8:00:40 GMT
Meillä on kyllä jo vähän kuolleenpuoleinen rope, koska oon epäaktiivinen, mutta haluaisin niin kovasti pelata AC-ropea. En vaan oo pelannu Syndicatea, vaan suurinpiirtein kaikkia muita... >: Mitäs sanot AC-ropesta, joka sijoittuis johonkin aikakauteen x, johon olis tullut eri aikakausien assasiinei.
|
|
Milori
Ninja The Cat
|
Post by Milori on Aug 16, 2016 8:12:56 GMT
Meillä on kyllä jo vähän kuolleenpuoleinen rope, koska oon epäaktiivinen, mutta haluaisin niin kovasti pelata AC-ropea. En vaan oo pelannu Syndicatea, vaan suurinpiirtein kaikkia muita... >: Mitäs sanot AC-ropesta, joka sijoittuis johonkin aikakauteen x, johon olis tullut eri aikakausien assasiinei. Okei tämä ehdottomasti kyllä
|
|
|
Post by Jp on Aug 16, 2016 8:18:37 GMT
Mitäs sanot AC-ropesta, joka sijoittuis johonkin aikakauteen x, johon olis tullut eri aikakausien assasiinei. Okei tämä ehdottomasti kyllä Mietin et olisko sama myös vihollisten kaa, koska "voimatasapaino"
|
|
|
Post by Jp on Aug 16, 2016 8:25:18 GMT
Mitäs sanot AC-ropesta, joka sijoittuis johonkin aikakauteen x, johon olis tullut eri aikakausien assasiinei. Okei tämä ehdottomasti kyllä //Miks musta tuntuu et AC-sarja ottaa viitteit niin uskonnosta kuin historiasta.
|
|
Milori
Ninja The Cat
|
Post by Milori on Aug 16, 2016 8:26:33 GMT
Okei tämä ehdottomasti kyllä //Miks musta tuntuu et AC-sarja ottaa viitteit niin uskonnosta kuin historiasta. Niinhän se ottaa
|
|