|
Post by sini on Jul 26, 2016 18:37:30 GMT
hitsi ku täält on kaikki kadonnu jonnekki haluisin roolaa niin miäki!!
|
|
|
Post by kaisa on Jul 26, 2016 18:39:02 GMT
hitsi ku täält on kaikki kadonnu jonnekki haluisin roolaa niin miäki!! ärsyttävää ku just kesäks kaikki on kadonnu täält
|
|
|
Post by sini on Jul 26, 2016 18:46:29 GMT
ärsyttävää ku just kesäks kaikki on kadonnu täält niimpä (
|
|
|
Post by sini on Jul 26, 2016 19:31:50 GMT
mulla on niin hyvä kolmiodraamaidea!!
|
|
|
Post by kaisa on Jul 26, 2016 19:33:56 GMT
mulla on niin hyvä kolmiodraamaidea!! kerro 8)
|
|
|
Post by sini on Jul 26, 2016 19:50:05 GMT
mulla on niin hyvä kolmiodraamaidea!! kerro 8) tai siis tää on troye sivanin blue neighbourhoodist mut niinku siin on ollu pari (aka mun nainen ja joku mies) ja sit naisel on huonompi maine ja kaikki ei tykkää siint ja sit mies on niinku suositumpi ja sit sen kaverit pitää niitte suhdetta tosi huonon ja yks naisist on sit ihastuneen siihe ja on vahvast sitä mieltä et niitte pitää eroo se mies sit myöntyy niitte tahtoo ja eroo siint naisest mut ei sillai et menee juttelee ja kertoo uutisen vaa välttelee sitä ja näin sit se mies ja ihastunu nainen alkaa tapailee ja tää nykynen ex sit näkee ne jossai kävelees käsikädes ja suuttuu iha sikanaa sit ja sit niinku jotaa mitä en oo viel keksin
|
|
|
Post by kaisa on Jul 26, 2016 19:58:16 GMT
tai siis tää on troye sivanin blue neighbourhoodist mut niinku siin on ollu pari (aka mun nainen ja joku mies) ja sit naisel on huonompi maine ja kaikki ei tykkää siint ja sit mies on niinku suositumpi ja sit sen kaverit pitää niitte suhdetta tosi huonon ja yks naisist on sit ihastuneen siihe ja on vahvast sitä mieltä et niitte pitää eroo se mies sit myöntyy niitte tahtoo ja eroo siint naisest mut ei sillai et menee juttelee ja kertoo uutisen vaa välttelee sitä ja näin sit se mies ja ihastunu nainen alkaa tapailee ja tää nykynen ex sit näkee ne jossai kävelees käsikädes ja suuttuu iha sikanaa sit ja sit niinku jotaa mitä en oo viel keksin must tuntuu et mun mies vois taas sopii toho XD
|
|
|
Post by sini on Jul 26, 2016 20:00:22 GMT
tai siis tää on troye sivanin blue neighbourhoodist mut niinku siin on ollu pari (aka mun nainen ja joku mies) ja sit naisel on huonompi maine ja kaikki ei tykkää siint ja sit mies on niinku suositumpi ja sit sen kaverit pitää niitte suhdetta tosi huonon ja yks naisist on sit ihastuneen siihe ja on vahvast sitä mieltä et niitte pitää eroo se mies sit myöntyy niitte tahtoo ja eroo siint naisest mut ei sillai et menee juttelee ja kertoo uutisen vaa välttelee sitä ja näin sit se mies ja ihastunu nainen alkaa tapailee ja tää nykynen ex sit näkee ne jossai kävelees käsikädes ja suuttuu iha sikanaa sit ja sit niinku jotaa mitä en oo viel keksin must tuntuu et mun mies vois taas sopii toho XD XDDD aattelin et mun nainen aineki sopii ku sil on menny mainetta sen vanhempien takii XDD
|
|
|
Post by sini on Jul 27, 2016 16:55:30 GMT
teen varmaa mun naisen lomakkeen uusiks XDD
|
|
|
Post by sini on Jul 27, 2016 17:30:09 GMT
adriana melanie kozak - 18 ja syntynyt 2. kesäkuuta - nainen, panseksuaali ja kysymysmerkki x upea ja suuri talo sijaitsee todella hyvällä paikalla, takapihalta alkaa portaat, josta pääsee yksityiselle rannalle, joka kuuluu tosiaan vielä talon piha-alueeseen. pitkien portaiden varrella on kaksi kohtaa, jossa voi istuskella ja nauttia auringosta sekä maisemista. etupihalta pääsee suoraan hyvälle autotietelle, hienostoalueen kaduille. arkkitehtiäiti on suunnitellut talon ja isoisän rakennusyritys hoitanut rakentamisen. hulppeaa taloa on vähän väliä sisustettu ja remontoitu uudestaan. rantapaikalle on rakennettu adrianaa varten pieni rantatalo, jossa monesti onkin juhlittu. x x adrianan isä tunnetaan suurena teknologiajättinä, jonka yritys on ollut paljon älypuhelimien kanssa viime aikoina tekemisissä. uuden aluevaltauksen takia on isä matkustanut paljon aasiaan ja ympäri yhdysvaltoja. tämän takia herra kozak ei ole juurikaan kotona, josta on paljon puhuttu newport beachilla, varsinkin sen takia, että miehellä on jäännyt paljon tapahtumiakin välistä. isä on taas hieman varttuneemman ikäinen, kun naisen äiti taas on hyvinkin nuori ja adrianan silmissä täysi gold digger, joka päätyi lähtemään nuoren mallimiehen matkaan, kun oli saannut tarpeeksi hyväksikäytettyä nykyisen ex-miehensä rahoja. tästä 18-vuotias adriana onkin hyvin katkera äidilleen, nähtyään toisen todellisen puolen. kun pariskunta erosiniin adriana teki hyvin selväksi äidilleen, että ei halua enää koskaan keskustella tai nähdä toista, joka oli äidille onnenpotku, sillä tämä sai näin ollen helpommin jätettyä entisen elämän taakseen. isän matkustellessa paljon työnsä takia, päätyy nainen yleensä viettämään paljon aikaa yksin kotona. asunnolla käy kuitenkin muutaman kerran viikossa taloudenhoitaja, rachel, jonka kanssa adriana tulee hyvin toimeen. toinen onkin naiselle ikään kuin äitihahmo, joka huolehtii onko nainen syönnyt tarpeeksi ja, että kaikki on muutenkin hyvin. hyvä puoli taloudenhoitajan kanssa on myös se, että toinen ei kerro herra kozakille mahdollisista bileistä, joita nainen kuitenkin järjestää harvoin. nainen, kun ei ole mikään koulun suosituimmista, joten yleensä bileet ovat hyvinkin pienet, ellei joku ole saannut hommattua ihmisiä paikalle. koulussa nainen tunnetaan aika ujona persoonana, mutta vapaa-ajalla nainen on paljon rennompi ja sosiaalisempi. myös paljon rohkeampi. hän lähtee paljon enemmän kaikkeen mukaan ja onkin paljon villimpi kuin antaa koulussa ymmärtää. nainen haluaa vain menestyä hyvin koulussa isänsä takia, jonka takia yrittää olla vain rauhallinen koulussa ja kuunnella kiltisti tunneilla. vielä hiukan aikaisemmin nainen oli sosiaalisempi koulussa, kunnes kaikille paljastui, että adrianan äiti on gold digger, mistä riemu repesi ja nainen sai kuulla paljon vittuilua siintä. tämä myös sai monet kääntämään selkänsä naiselle, siinä ajatuksessa, että hän olisi varmaankin samanlainen ongenonkija kuin äitinsäkin. viime aikainen huumeiden käyttökin sai monet hyvätapaiset ystävät kaikkoamaan, sillä nainen on suoraan sanottuna jäännyt koukkuun vahvempiin huumeisiin ja niitä menee joka viikonloppu. yksinhuoltajaisän kilttiä tyttöä esittävä narkkari ▻ adriana melanie kozak ▻ kahdeksantoista ▻ nainen, panseksuaali ja en tiedä ▻ sini ▻ 3
|
|
|
Post by kaisa on Jul 27, 2016 17:37:36 GMT
Mul on giannan suhteen paha kuva ongelma
|
|
|
Post by sini on Jul 27, 2016 17:39:11 GMT
Mul on giannan suhteen paha kuva ongelma onks sul jotaa vaihtoehtoi 8))
|
|
|
Post by kaisa on Jul 27, 2016 18:07:54 GMT
Mul on giannan suhteen paha kuva ongelma onks sul jotaa vaihtoehtoi 8)) nyt taisin löytää ku sen pitää olla semmosen kiltin tytön näkönen
|
|
|
Post by sini on Jul 27, 2016 18:09:22 GMT
onks sul jotaa vaihtoehtoi 8)) nyt taisin löytää ku sen pitää olla semmosen kiltin tytön näkönen uuu toi on kiva 8))
|
|
|
Post by kaisa on Jul 27, 2016 18:12:14 GMT
nyt taisin löytää ku sen pitää olla semmosen kiltin tytön näkönen uuu toi on kiva 8)) toi sopis viel hyvin giannaks, koska se on vähä semmone hissukka joka on ain jääny vaa isoveljensä varjoon 8)
|
|