|
Post by kaisa on Jul 30, 2016 21:01:59 GMT
Gianna Sofia Fierro löysi onnekseen uutta juttu seuraa pihalta, mutta tietysti myös Lucas oli pihalla. Tummaverikkö tunsi miten hänen isoveljensä tarkka katse porautui suoraan häneen ja hänen vaate valintaan. Tietyissä tilanteissa oli hänenkin mielestä kiva, että omisti suojelevan isoveljen, mutta taas joissain tilanteissa Lucas vei vain koko jutun aivan uudelle tasolle. Kyllä, Fierron perheen keskimmäisen alkuperäinen suunnitelma oli katsoa vain elokuvia perheen elokuvahuoneessa, mutta suunnitelmat pääsivät muuttumaan. Tosin Gianna katui nyt jo sitä, että ei ollut pitäytynyt alkuperäisessä suunnitelmassa, koska hän oli kerennyt olemaan bileissä ehkä kymmenen minuuttia ja oli jo käyttäytynyt eri tavalla kuin normaalisti. Normaalisti hänellä ei ollut todellakaan tapana puhua toisille silleen, kuin äsken Adrianalle ja Natelle, mutta tällä kertaa hän vain kohdisti oman huonon fiiliksensä aivan vääriin ihmisiin. Fierro sai katua vielä lisää äskeistä sanomistaan, kun Adriana saapui pihalle todella vihaisen näköisenä. Hiljaisena ja ujona tunnettu tummaverikkö olisi halunnut vain lähteä karkuun lähestyvää Adrianaa, mutta yritti kerrankin edes jotenkin puolustaa itseään. Gianna ei edes yllättynyt mitenkään siitä mitä hänen ystävänsä suusta tuli, koska olihan hän itse käyttäytynyt sisällä kuitenkin sen verran ämmämäisesti. Sitä hän ei voinut kuitenkaan vain niellä kun toinen veti Lucaksen sotkuun mukaan. "Anteeksi mun tietääkseni mä en ollu se kuka rupes säheltämään mun isoveljen kanssa, vaikka kuinka varotin !" Fierro huusi takaisin ja piti katseensa tiukasti Adrianassa. Nuoren kasvoilla oleva ilme ei kuitenkaan ollut vihainen vaan lähinnä surullinen ja anteeksi pyytävä. "Mun tietääkseni mä en ollu se kuka pilas alunperin meijän kaverisuhteen, joten anteeksi jos mua ketuttaa se, että menitin mun ainoan parhaan kaverin sen takia, että sun piti päästä panemaan mun isoveljeä", tummaverikkö lisäsi vielä, mutta sen verran hiljaisella äänensävyllä, että vain todella lähellä olevat ihmiset kuulivat sen. Varmaan ensimmäistä kertaa elämässään Gianna sai katseita ja huomiota muilta, mutta ei ollenkaan haluamallaan tavalla. Hän vihasi heti sitä tunnetta kun kaikki vain tuijottivat ja tunkivat nokkansa Adrianan ja hänen väliseen kinaan. Nyt italialainen oli enemmänkin kuin tyytyväinen siihen, että Lucas yleensä veti kaiken huomion itseensä ja jätti pikkusiskonsa varjoonsa. Juuri nyt Fierro olisi ollut enemmänkin kuin tyytyväinen varjossa olemiseen, jonka takia hän halusi hoitaa koko tilanteen vain nopeasti pois alta ja kadota sitten omaan huoneeseensa tai elokuva huoneeseen katsomaan elokuvia koko loppu illaksi. Hermostuneena Gianna vilkaisi nopeasti ympärillä seisovia ihmisiä ja sitten siirsi pahoittelevan katseensa takaisin Adrianaan.
|
|
|
Post by wifix on Jul 30, 2016 21:02:58 GMT
nate carter winslow - hymyili pienesti, tuntiessaan naisen huulet ihollaan, antaessaan kätensä kulkea rauhallisesti toisen lantiolla, jossa se oli lepäillyt nyt jo hetkisen. Aivan rehellisiä jos oltaisiin, herra piti naisen seurasta enemmän kuin kenenkään muun, ja oli jo nyt varma, että suhde tulisi onnistumaan huomattavasti paremmin kuin aikaisemmat suhteensa, jotka aina loppuivat tappeluihin ja tätä kautta eroon. Ja nyt Nate teki parhaansa saadakseen suhteen toimimaan. Täysin naiseen keskittyessään, ei hän edes huomannut paikalle saapuvaa Giannaa, joka ei vaikuttanut kovinkaan onnelliselta kaksikon suhteen kannalta. Päinvastoin, mikäli katseella olisi voinut tappaa, olisi Adriana varmastikkin kuollut jo sekunneissa, mieheen kun neiti ei edes vilkaissutkaan. Alahuultaan purren Winslow käänsi pian katseensa paikalle saapuneeseen naishenkilöön, päätymättä kuitenkaan sanomaan mitään ainakaan aivan vielä. Kätensä hän kuitenkin päästi liukumaan rauhallisesti pois sinihiuksisen naisen lantiolta, haluten tuolla kyseisellä hetkellä vain ja ainoastaan mahdollisimman vähän huomiota itseensä, taikka kaksikkoon ylipäätään - mutta tämäkin taisi olla jo myöhäistä. Gianna itse ei vaikuttanut kovinkaan iloiselta nähdessään Naten, mutta mikäpä yllätys tuokaan oli, kun herralla oli niinkin huonot välit naisen veljeen. Giannan viimeinkin lähdettyä paikalta, oli Winslow jo valmiina huokaisemaan helpotuksesta - mutta tämäkin tehtiin aivan turhan aikaisin. Eipä siinä mennyt kuin hetki, kun Adriana oli jo valmiina kiitämään parhaan ystävänsä perään, ja tuolla hetkellä mies ei ollut edes varma, pitäisikö hänen seurata naisia. Periaatteessa hän olisi hyvinkin kiinnostunut kuulemaan, mistä kaksikko päätyy keskustelemaan, mutta samalla tiesi että naiset varmasti haluaisivat jutella hetken ajan kaksin. Mieltään hän ei ehtinyt päättää, mutta vastaus taisi olla itsestään selvä, huomatessaan hänen seuraavan naisia pian aivan Adrianan jalanjäljissä, löytäen kaksikon alta aikayksikön. "Voitteko nyt vain vittu rauhoittua", toiselta nimeltään Carter päätyi mumisemaan hyvinkin hiljaiseen äänensävyyn, jäädessään naisystävänsä vierelle - jos nyt toista sillä nimellä pystyi kutsumaan. Kuten Adriana, myös kaikki muutkin tiesivät, ettei herra pitänyt huomiosta silloin kun sitä ei kaivattu. Ja nyt jos koskaan haluaisi hän vain viettää hetken aikaa kaksin naisen kanssa. - töks
|
|
|
Post by sini on Jul 30, 2016 21:46:26 GMT
Adriana Kozak päätyi puristelemaan käsiään nyrkkiin, purren samalla alahuultaan. Hän ei voinnut ymmärtää, miksi kyseinen nainen oli näinkin ärtynyt hänen ja Naten suhteesta. Luulisi, että toinen olisi iloinen hänen puolesta, sillä nainen oli viimeinkin hyvässä parisuhteessa, mitä Lucasin kanssa hänellä ei todellakaan ollut. Katse päätyi kiertämään ihmisissä, jotka olivat kiinnittäneet huomionsa nyt täydellisesti heihin. Olisi siis ajan kysymys, milloin hän ottaisi yhteen Lucasin kanssa. Ainakin sitä hän osasi odottaa. Naisen kuitenkin teki mieli vain huutaa ympärillä oleville ihmisille, että pitäisivät huolta vain omista asioistaan. Moni kuitenkin seurasi tilannetta pelkän kissatappelun toivossa. Sitä hän ei kuitenkaan tekisi vaan pitäisi tämän ihan vain sanallisena, eikä menisi nyrkkitappelun puolelle. Ainakaan toivon mukaan. "Tietääkseni ihmiset tekevät virheitä ja tällä kertaa veljesi sattui olemaan yksi typerimmistä virheistäni", nainen mumisee edelleen hyvinkin vihaisen oloisena. Katse päätyi siirtymään paikalle saapuneeseen Nateen, eikä nainen todellakaan ollut iloinen siintä, että keskustelu oli tällä hetkellä Lucasin ja naisen entisessä suhteessa. Hän kuitenkin tasantarkkaa tiesi, minkälaiset välit Lucasilla ja Natella oli, eikä tummatukkainen mies naisen vierellä varmaan tykännyt keskustelun aiheesta. "Niin tietenkin, kaikki on minun vikani, tietysti", sinitukkainen nainen päätyy kovaan ääneen mumisemaan naiselle, päätyen siirtymään lähemmäs Natea, joka varmasti osaisi rauhoitella naisen. "En anna hänen puhua tuolla tavalla, sillä olen niin onnellinen kanssasi. En todellakaan halua kenenkään käyttäytyvän samalla tavalla", Adriana päätyy mumisemaan tummaverikölle, asettaen käden toisen ympärille samalla. Hän halusi tehdä kaikille selväksi, ettei todellakaan alkaisi kuuntelemaan yhtään paskanjauhantaa sen takia, että he olivat löytäneet toisensa. Nate nyt, kun ei ollut mikään pidetyin persoona heidän koulussa, mutta eipä se naista kiinnostanut. Hänen seurassa mies oli todella mukava ja ihana, joten mitä väliä muiden mielipiteillä oli. Kaksikolla meni hyvin, joten hän ei halunnut turhaan kuunnella muiden valheita ja yrityksiä erottaa heitä.
|
|
|
Post by kaisa on Jul 30, 2016 22:13:48 GMT
Gianna Sofia Fierro vihasi koko sydämmestään tilannetta mihin hän oli joutunut. Hän vihasi riitelyä yli kaiken ja varsinkin Adrinana kanssa, koska valitettavasti molemmat naisista olivat puolustus kannalla. Tummaverikkö vilkaisi nopeasti isoveljensä suuntaan ja toivoi, että Dixon raahaisi toisen mahdollisimman nopeasti pois paikalta, ennen kuin Lucas hyökkäisi puolustamaan pikkusiskoaan. Fierro halusi pystyä hoitamaan tilanteen yksin, mutta se tuntui pienesti hankalalta ja epäreilulta, kun Nate päätti asettua seisomaan Adrianan viereen. Miehen sanat kuullessaan Gianna tiesi, että olisi hyvä aika lopettaa ennen kuin oikeasti joku pahoittaa mielensä, mutta juuri nyt ajoissa lopettaminen tuntui hänestä liian hankalalta. Pienesti alahuultaan purren tummaverikkö vei katseensa jalkoihinsa, mutta nosti sen takaisin Adrianaan, kun hänen huuliltaan pääsi taas muutamat sanat. "Oisko mun pitänyt vaan taputtaa käsiäni ja onnitella sillon ?" Gianna päätyi kysymään ja kohotti pienesti toista kulmaansa. Hän ei vain voinut ymmärtää sitä millä tapaa oli hänen vika, että Lucasin ja Adrianan säätö vahingoitti heidän ystävyyssuhdetta. "Ja mä olisin ollut Natesta ilonen, jos sä olisit edes voinut kertoa mulla vähän aikaisemmin kuin tällee, että tuutte vaan tänne ja sitten odotat, että oon taas vaan ilonen ja onnellinen ?" tummaverikkö lisäsi vielä ja hänen kasvoillaan oli oikeasti hämmästynyt ilme. Aina hän ei vain pysynyt oikein parhaan kaverinsa kanssa kärryillä, koska tietysti asiat olisivat menneet toisin, jos Adriana olisi vähän aikaisemmin viitsinyt kertoa Natesta ja hänestä. "Mä en haluaisi olla sulle vihanen, mutta sun kanssa kärryillä pysyminen on vaan välillä ihan mahdotonta, joten anteeksi jos kerran ilmasin asian vähän väärin kuin mitä ois pitänyt", Gianna totesi vielä ja piti ruskeiden silmiensä katseen koko ajan ystävässään ja toivoi, että toinen rauhottuisi edes jotenkin ja ymmärtäisi myös sen, että ei ollut itsekään maailman täydellisin, koska juuri nyt Fierrosta tuntui siltä, kuin kaikki olisi jollain tapaa hänen vika. Muutenkin tummaverikkö oli vahvasti sitä mieltä, ettei puhumisesta tulisi mitään, koska Adriana oli selvästikin suuttunut yhdestä väärästä lauseesta, joita harvimmin Giannan huulien välistä pääsee. Italialaisen huulilla oli enemmänkin pettynyt kuin vihainen ilme, koska hän oli oikeasti pettynyt siihen millaiseksi hänen ja Adrianan välit olivat menneet. Ja tietysti hän oli pienesti loukkaantunut siitä, ettei hänen paras kaveri voinut mainita uudesta poikaystävästä hänelle. - töks --- meil on vähä mies pula tääl, koska kaikki ei roolaa xd
|
|
|
Post by wifix on Jul 31, 2016 3:13:32 GMT
nate carter winslow - oli luvannut itselleen heti paikalle saavuttuaan, ettei sanoisi sanaakaan, naisten välinen riitahan oli kuitenkin kyseessä. Ja näin myös tehtiin. Aivan hiljaa seisoen, herra kuunteli tarkkaavaisesti, mitä heillä oli toiselleen sanottavaa - mutta kuullessaan Adrianan puheet virheistä, ja mainiten samaisessa lauseessa Lucasin nimen, ei hän voinut olla naurahtamatta pieni virne huulillaan. Hän ei itse voinut sietää kyseistä herraa, jonka myötä pystyi aina vain nauttimaan kuinka ihmiset puhuivat toisesta suoraan sanottuna paskaa, taikka heittivät hänestä vitsejä. Tuollaiset hetket pitäisi aina tallentaa muistiin, jotta niitä voisi pahempina päivinä ajatella hymy huulilla. Nyt kun Lucaskin oli palautunut miehen muistiin, nosti Winslow pian katseensa pois kaksikosta, koittaen parhaansa mukaisesti etsiä kyseistä miestä pihapiiristä. Eikä siihen lopulta kauaa mennytkään. Hetken ajan tummatukkainen päätyi vain katselemaan toista päästä varpaisiin, ennen kuin päästi pienen, ilkikurisen virneen takaisin huulilleen. Katse tiukasti miehessä pysyen - toivoen samalla että toinen katsoisi heihin päin - laski hän kätensä rauhallisesti Adrianan takamukselle, puristaen siitä ensin varovaisesti, ennen kuin jätti kätensä lepäämään siihen ilman mitään ongelmia. Tämän tehtyään, siirtyi katse takaisin toisen nuorempaan sisareen, sekä sinihiuksiseen naiseen. - nyt jäi lyhyeks, tää oli tälläne pikaroolaus :ddd
|
|
|
Post by sini on Jul 31, 2016 6:17:50 GMT
Adriana Kozak pyöräytti silmiään ystävätärelleen, pysytellen kuitenkin koko ajan lähellä Natea. Ei hän haluaisi, että ilta menisi tämän takia pilalle. Mahdollisesti hän välttelisi Giannaa loppuillan, jotta voisi keskittyä sitten enemmän Naten seuraan, joka tällä hetkellä oli tällä hetkellä sata lertaa parempaa kuin Giannan. Raskaan oloisen huokauksen nuori nainen päästää huuliensa välistä, turhautuen yhä enemmän koko tilanteeseen. Miksei kyseinen nainen voinnut olla onnellinen Adrianan puolesta? Naine oli kuitenkin hyvin onnellinen Naten seurassa, joten miksi Gianna oli niin vihainen. "Miksi et voi olla onnellinen puolestani?", sinitukkainen nainen päätyi kysymään ystävältään, joka ei todellakaan vaikuttanut iloiselta. Alahuultaan hellästi purren, kuunteli nainen koko aika mitä toisella oli asiaa. Ei hän tietenkään mieluusti riitelisi ystävänsä kanssa, mutta ei hän myöskään halunnut kuunnella mitään haukkuja valinnoistaan, kun kerta tällä kertaa se oli hyvinkin onnistunut. Kyllä hän nyt tiesi, että oli löytänyt oikean miehen itselleen. Ei Giannan mielipide tulisi muuttamaan asiaa yhtään. Nate oli täydellinen Adrianalle. "Miten niin perässäni on vaikea pysyä? Väitätkö minua horoksi?", Adriana päätyy kysymään naiselta, edelleen kovaäänisen, mutta volyymi oli selkeästi laskenut aikaisemmasta. Pieni virne muodostui naisen huulille, kun mitään sanomatta Nate laskee kätensä nuoren naisen takamukselle, jolloin nainen osittain toivoi, että Lucas näkisi tämän. Tietenkin nainen halusi ärsyttää kyseistä miestä mahdollisimman paljon ja saada tuon näkemään, mistä olikaan jäännyt paitsi.
|
|
|
Post by sini on Jul 31, 2016 9:14:10 GMT
pääsen 14:30 mut käyn eka varmaa pasaatis nii roolailen sen jälkee 8))
|
|
|
Post by sini on Jul 31, 2016 9:19:04 GMT
okei no oikeesti päädyn varmaa käymää vaa glitteris ja ruokakaupas ku ei oo seuraa XDDD
|
|
|
Post by kaisa on Jul 31, 2016 9:39:35 GMT
Gianna Sofia Fierro alkoi pikku hiljaan menettämään hermonsa Adrianan suhteen, koska toinen ei selvästikään voinut kuunnella vaan veti täysin omia johtopäätöksiä. Tummaverikkö vihasi sitä koko sydämestään, että hänen suuhunsa pistettiin sanoja ja juuri nyt Adriana teki sitä koko ajan. Rehellisesti sanottuna hän ei edes ymmärtänyt miksi yhtäkkiä hänen paras kaveri yritti tehdä hänestä tarinan pahista. Fierro tiesi, että Adriana tasan tarkkaan tietää millainen ihminen hän on ja myös sen, ettei hän ole koskaan kuulunut ilkeisiin tyttöihin, jonka takia hän oli pienesti hämmästynyt sinitukkaisen asenteesta. Tietysti italialainen voisi olla niinkin ilkeä kuin vain osaisi, mutta ei vain halunnut saada ilkeän tytön leimaa jota Adriana yritti selvästi tehdä. "Miksi sä yrität tehä musta yhtäkkiä sun vihollista ?" Gianna päätyi kysymään ja katsoi Adrianaa toivoen, että toinen voisi edes vähän tajuta, että vikaa oli myös hänessä itsessään eikä ainoastaan Giannassa. Tummaverikkö oli aivan varma siitä, että aikoisi itse aivan juuri luovuttaa ja antaa vain asian olla. Nuori vihasi koko tilannetta niin paljon, että oli jopa valmis ottamaan sinitukkaisen ystävänsä haukut vastaan ja pyytämään asioita, jotka eivät edes olleet hänen virheitään. Fierro ei myöskään ymmärtänyt sitä miksi hän ei saisi olla Lucaksen puolella, joka oli hänen perhettään toisin kuin Adriana. Italialaisena perhe oli kaikki kaikessa tummaverikölle, jonka takia hänen tärkeysjärjestyksessä perhe meni etusijalle eikä hän nähnyt siinä itse mitään väärää. Perhe olisi kuitenkin loppujen lopuksi ne ketkä ovat aina paikalla toisin kuin ystävät. "Mä oon oikeasti pahoillani siitä mitä sanoin Natelle ja sulle, koska tietysti mä oon onnellinen sun puolesta ja toivon, että voisit ymmärtää sen", Gianna aloitti ja katsoi myös Natea pienesti paloittelevana. "Mutta mä jätän teidät viettämään iltaa rauhassa, koska mä en ihan oikeasti ala sun kanssa tappelemaan", tummaverikkö vielä lisäsi ja vilkaisi nopeasti isoveljeensä, joka oli yllättäen pysynyt koko ajan rauhallisena ja kerrankin antanut pikkusiskonsa itse hoitaa tilanteen. Pahoittelevan näköisenä Fierro poistui takaisin sisälle ja sisälle päästyään juoksi nopeasti portaat ylös omaan huoneeseensa. Tummaverikkö heitti korkokenkänsä pois heti huoneeseensa päästyä ja istui meikkipyödän ääreen korjaamaan meikkejään ja hiuksiaan. Pienten ulkonäkö korjausten jälkeen Gianna olisi taas valmis menemään takaisin bileisiin, mutta hetken aikaa hän halusi vain yksin rauhoittua omassa huoneessaan ja miettiä äskeistä riitaa Adrianan kanssa. - kökkö
|
|
|
Post by nea on Jul 31, 2016 9:53:04 GMT
kunnianhimoinen vapaaottelija ▻ jonathan 'jace' cameron stapleton ▻ 20 ▻ mies, biseksuaali, vapaa kai ▻ nea ▻ 10 tä on sit dixin puolveli ei kokoveli :DDDD ok nauran ''kokoveli''
|
|
|
Post by nea on Jul 31, 2016 10:15:15 GMT
dixon dominic stapleton siirsi katseensa pidemmän herran sisareen, joka kieltämättä näytti erilaiselta, kuin yleensä. Syynä saattoi olla ei paljon mitään ajatuksen varaan jättävä mekko, taikka sitten muutenvain se, ettei mies ole hetkeen nähnyt kyseistä naishenkilöä. Kaikki oli tässä tapauksessa mahdollista. Myös se, että hän oli voimakkaasti alkoholin vaikutuksen alaisena. ''Se ei näytä omalta itseltään'', päätyi Dixon mutisemaan, irroittautuen Lucasista, astellen tuon eteen, jotta näki herran kasvot. Hymy kipusi vaaleaverikön huulille ihan vain siitä syystä, ettei ollut hetkeen nähnyt pidempää, ja halusi vain suudella tuota. Kuitenkin jätti sen tekemättä kuullessaan miehen seuraavat sanat; ilta menisi siis keskustellessa siitä, miltä Gianna näytti, ja miksi näytti. Tosin ihan sama sinäänsä, kunhan saisi olla Lucasin lähellä. Hän kaipasi kosketusta, hellää sellaista. Ei mitään nyrkkitappeluja, ei ainakaan tänään. Vaikka Stapleton kantoi mukanaan kiltin pojan roolia, ei hän sellainen ollut. Mies oli kaikkea muuta, kuin kiltti. Ensinnäkin hänen suhteensa alkoholiin oli erittäin intensiivinen, sekä jokseen vaarallinen. Kyllä Dixon sen itsekin tiedosti, muttei osannut tehdä asialle mitään. Eikä osannut kukaan muukaan, ja siihen oli omat syynsä; kukaan ei tiennyt. Ei kukaan Jacen, sekä Lucasin lisäksi. Okei, tiesi hänen isänsäkin, ainakin luultavasti, mutta itse kun ei ollut kertonut, niin eivät hekään voineet tehdä yhtään mitään. Dix kun oli kieltänyt Lucasia, sekä Jacea kertomasta kenellekään. ''Joo, mennään'', Dixon nyökkäsi tarttuen vapaalla kädellään Lucasia kädestä, lähtien kuljettamaan toista pois takapihalta, johonkin paljon, paljon rauhallisempaan paikkaan. xx kökköö ( #sosad
|
|
|
Post by wifix on Jul 31, 2016 10:50:24 GMT
nate carter winslow - katseli kuinka lyhyempi nainen askelsi pian pois paikalta, jättäen kaksikon välille pienen hiljaisuuden. Mies ei juurikaan tiennyt pitäisikö hänen lohduttaa Adrianaa, vai oliko neiti aivan sujut äskeisten tapahtumien kanssa. Alahuultaan varovaisesti purren hän laski katseensa vierellään seisovaan naiseen, painaen hetken päästä pehmeän suukon toisen ohimolle. Mitään ei sanottu, huulien vain annettiin levätä tuolla paikkaa hetken, ennen kuin nainen vedettiin lähemmäs itseään, käsien kietoutuessa varovaisesti hänen ympärilleen. Yksi monista hetkistä, jotka saisivat hänen puolestaan kestää ikuisuuden. Winslow oli aina tähänkin asti pystynyt olemaan vittuilematta, sekä aiheuttamatta itse mitään sen kummempaa draamaa, mutta nähdessään sivusilmällään kauempana kulkevan kaksikon, ei hän voinut enää hillitellä itseään - kyllä hänenkin nyt herranen aika jotakin oli saada sanottavaksi. Katseensa hieman kauempana käveleviin Lucasiin sekä Dixoniin nostaen, nosti hän halveksuvan näköisen irveen huulilleen, katsoessaan miehiä hetken aikaa mitään sanomatta. Kuuluvasti rykäisten, alkoi mies pian avata ajatuksiaan itseään huomattavasti lyhyemmälle naiselle, sen verran kovaan ääneen että kaksikon oli väistämättäkin pakko kuulla puheista edes pieni osa. "Eikö täällä nyt oikeasti enää ketään heteroa ole, kaikki jätkät kuljeskelee käsi kädessä ja käy nurkan takana runkkaamassa ristiin. Helvetin kuvottavaa", Nate totesi katse tiukasti kaksikossa pysyen, ennen kuin päästi sen laskeutumaan takaisin naisystäväänsä. Eipä hänellä oikeasti mitään homoja, taikka ketään muitakaan vastaan ollut - jokainen saisi hänen puolestaan tykätä kenestä haluaa. Ja mikäli aivan rehellisiä oltaisiin, oli herra itsekkin kokeillut joskus miehiä, ja ei vieläkään tyrmäisi tätä vaihtoehtoa, mikäli sopiva mies vastaan kävelisi. Olihan hän aikoinaan pyytänyt jopa vanhempiaan äänestämään tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. Oli miten oli, hänen maineellaan kaikesta oli pakko saada jotain valittamista, oli kyseessä sitten mikä - tai kuka - tahansa. Ja tällä kertaa oli miesten seksuaalinen suuntautuminen oli jäänyt hänen pilkkansa kohteeksi.
|
|
|
Post by wifix on Jul 31, 2016 12:11:13 GMT
- teen koko lomakkeen loppuun myöhemmin, nyt tässä tää pikkulomake (: entinen alkoholisti, sekä perheen musta lammas ▻ asher "ash" jonathan winslow ▻ 20 ▻ mies, bi & vapaa? ▻ veera ▻ 10
|
|
|
Post by pokemon on Jul 31, 2016 13:52:01 GMT
✧ Lomake esmee yvonne agatha lopez - 19, 12. joulukuuta - nainen, bi ja vapaa - iso, hulppea talo jonka takapihalta alkaa ranta. - vanhemmat omistaa kauneusfirman jolla ovat rikastuneet kiitettävästi, naisella on yksi isoveli - kosmetologina vanhempiensa firmassa - molemmilla vanhemmilla jonkinlaisia alkoholiongelmia ja muutenkaan heidän avioliitto ei kukoista erityisemmin. esmee on vanhempiensa silmäterä ja niin sanotusti isin pikkutyttö, joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi enkelin roolia kantava draamakuningatar ▻ esmee yvonne agatha lopez ▻ 19 ▻ nainen, bi ja ? ▻ katri ▻ 10
|
|
|
Post by paskarusina on Jul 31, 2016 14:44:51 GMT
mua ei yhtää inspaa roolaa ku joudun roolaa puhelimel ja mun hahmo on tylsä ja yksinäinen
|
|