|
Post by Candypompom on Jul 11, 2016 16:54:58 GMT
Sibe n ehkä alle puol minuuttii ja se sano moi mulle!!! ja sit olin Hermeliini n kaa ja se oli ihan sekasin <3
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 11, 2016 16:57:06 GMT
Ihana. :-D
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 11, 2016 18:05:16 GMT
Moi x3 Oon yksisarvinen, eli elämä on mallillaan <333
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 11, 2016 18:06:19 GMT
Sibe n ehkä alle puol minuuttii ja se sano moi mulle!!! ja sit olin Hermeliini n kaa ja se oli ihan sekasin <3 Ja siis ainahan mä oon hullu ku pullosta tullu
|
|
|
Post by Jp on Jul 11, 2016 18:10:41 GMT
Sibe n ehkä alle puol minuuttii ja se sano moi mulle!!! ja sit olin Hermeliini n kaa ja se oli ihan sekasin <3 Ja siis ainahan mä oon hullu ku pullosta tullu Mut siis yks nopea tie hautaan käy pullon kautta joten ehkä Herppa tuli pullosta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2016 19:32:38 GMT
Awwww ootte hassuja!!
|
|
adminjokaeijaksakirjautuu
Guest
|
Post by adminjokaeijaksakirjautuu on Jul 11, 2016 19:37:32 GMT
ja siis mun naama oli aivan räjähtänyt ei se normaalisti ole niin ruma.. sitte ku sibe ja aava tuli sielt autost löin varpaani siihe kivetyksee ku mua jännitti niin paljon XDDD sit mun varpaast vuos verta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2016 19:43:43 GMT
ja siis mun naama oli aivan räjähtänyt ei se normaalisti ole niin ruma.. sitte ku sibe ja aava tuli sielt autost löin varpaani siihe kivetyksee ku mua jännitti niin paljon XDDD sit mun varpaast vuos verta :---D pistä seuraavalla kerralla paremmat kengät
|
|
|
Post by höhöö admin on Jul 12, 2016 7:55:16 GMT
ja siis mun naama oli aivan räjähtänyt ei se normaalisti ole niin ruma.. sitte ku sibe ja aava tuli sielt autost löin varpaani siihe kivetyksee ku mua jännitti niin paljon XDDD sit mun varpaast vuos verta :---D pistä seuraavalla kerralla paremmat kengät nokuuun mulla ei ollu kenkii jalas XDD
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 15, 2016 19:56:17 GMT
Ja siis ainahan mä oon hullu ku pullosta tullu Mut siis yks nopea tie hautaan käy pullon kautta joten ehkä Herppa tuli pullosta. Okei, nyt mä oon huolestunut mun elämästä :'o
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 15, 2016 19:58:12 GMT
ja siis mun naama oli aivan räjähtänyt ei se normaalisti ole niin ruma.. sitte ku sibe ja aava tuli sielt autost löin varpaani siihe kivetyksee ku mua jännitti niin paljon XDDD sit mun varpaast vuos verta En mä ees kiinnittäny huomiota sun naamaan sen enempää, mitä normaalisti kiinnitän ihmisten naamoihin xD Ja olit taitava xD se Frozen-sydänlaastari oli ihana xD <3
|
|
|
Post by Jp on Jul 15, 2016 20:06:44 GMT
Mut siis yks nopea tie hautaan käy pullon kautta joten ehkä Herppa tuli pullosta. Okei, nyt mä oon huolestunut mun elämästä :'o sanonta
|
|
|
Post by Sibe on Jul 29, 2016 11:02:49 GMT
ja siis mun naama oli aivan räjähtänyt ei se normaalisti ole niin ruma.. sitte ku sibe ja aava tuli sielt autost löin varpaani siihe kivetyksee ku mua jännitti niin paljon XDDD sit mun varpaast vuos verta oh no, senkin hupsu :') en mie oo kovin kummallinen, mut oon ite tosi ujo haha toivottavasti teillä oli kumminkin hauska päivä! :33
|
|