|
Post by sini on Jun 20, 2016 19:58:02 GMT
mun naikkosille jotaa 8)) tost mun nuoremmast kaverii ainaki 8) joo 8))
|
|
|
Post by sini on Jun 20, 2016 20:00:34 GMT
Hmm, mahtuiskohan viel mukaan? :-) mahtuu
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 20, 2016 20:05:16 GMT
kavereit matthewille?
|
|
|
Post by nylander on Jun 20, 2016 20:06:37 GMT
Okei, no voisin vaikka tota lomaketta alkaa tekemään sit :-)
|
|
|
Post by sini on Jun 20, 2016 20:15:35 GMT
mun naisist saa ainaki 8))
|
|
|
Post by nylander on Jun 20, 2016 20:23:01 GMT
Adrienne Eva Cassandra Spaling - 19, 30.marraskuuta - nainen, hetero, sinkku - opiskelee lukiossa, tekee vuorotyötä läheisen kauppakeskuksen vaatemyymälässä kolmesti viikossa - asuu kahden veljensä kanssa kolmiossa - Adrienne on kotoisin Sunrisesta, Floridasta, jossa on asunut koko ikänsä - muutti pari vuotta sitten veljiensä luokse opiskelemaan San Franciscoon. Spaling on rikkinäisestä perheestä - ei ole koskaan tavannut isäänsä, joka on istunut koko hänen ikänsä vankilassa monista eri rikoksista - huumeista, varasteiluista ja kahdesta murhasta. Äiti puolestaan kärsii edelleenkin alkoholiongelmasta ja paranoidisesta skitsofreniasta. Adrienne on elänyt koko lapsuutensa oikeastaan kolmen vanhemman veljensä turvin isovanhempien kuoltua, tosin yksi veljistä päätyi isän perässä vankilaan huumeiden vuoksi noin kaksi vuotta sitten. Vanhemmista huolimatta on viettänyt ihan onnellisen lapsuuden, ja kasvanut tasapainoiseksi ihmiseksi. Kamalasti ei ollut sääntöjä tai rajotteita, jonka vuoksi joutuu joskus ongelmiin. Läheisyys ja hellyys ovat vieraita käsitteitä, sillä ovat olleet vieraita käsitteitä kasvaessaan veljiensä seurassa suurimman osan iästään. Vierastaa ja välttelee läheisyyttä, koska ovat täysin vieraita käsitteitä. Adrienne on harrastanut pelannut monenlaista lajia, pelasi pitkään jalkapalloa, ui ja kokeili potkunyrkkeilyäkin, mutta kaikki ovat jääneet. Kiinnostus loppui lajeja kohtaan, ja suuntautui yöelämään ja juhlimiseen. Nuoresta iästään huolimatta on kerennyt monissa kotijuhlissa ja juhlissa ylipäätänsä aikaansa viettämään. Muutettuaan veljiensä valvovan silmän alle takaisin meno on rauhoittunut hieman. Nykyään opiskelee lukiossa, ja haaveilee oman yrityksen perustamisesta - työskentelee kolmesti viikossa läheisen ostoskeskuksen vaatekaupassa. Nainen - Adrienne Spaling, 19 - hetero, sinkku - anna
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 20, 2016 20:35:48 GMT
mun naisist saa ainaki 8)) yaaas
|
|
|
Post by sini on Jun 20, 2016 20:35:55 GMT
Adrienne Eva Cassandra Spaling - 19, 30.marraskuuta - nainen, hetero, sinkku - opiskelee lukiossa, tekee vuorotyötä läheisen kauppakeskuksen vaatemyymälässä kolmesti viikossa - asuu kahden veljensä kanssa kolmiossa - laitan kohta Nainen - Adrienne Spaling, 19 - hetero, sinkku - anna Mietin sitä kuvaakin samalla joo mukana 8))
|
|
|
Post by nylander on Jun 20, 2016 20:52:17 GMT
Tosta tuli kamalan epäselvä, kuulostaa lähinnä huomionhakuselta ongelmamuksulta mutta..
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 23:18:58 GMT
kaikki sopii aina suhteita ja sit on meikä sillai yolo
|
|
|
Post by nylander on Jun 21, 2016 6:22:10 GMT
haluaisiko joku sopia ton mun naisen kanssa suhteita? :-D
|
|