|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:59:20 GMT
hei tiiättekö sen tunteen ku roolaatte innoissanne jotai tosi homoo tai muutenvaa pervoo ja teijä perhe tai poikaystävä tai kaverit tai joku tulee kattoo kokoaja ja ootte nii nopeita ku ikinä vaa pystytte et vaihdatte johki toisee välilehtee :''D tai sit etitte jotai roolauskuvii jollekki mieshahmolle ja ruutu täynnä hyvännäkösii jätkii ja joku on kattomas sillee 'mitä ihmettä sä katot' se o nii rasitttavaa TIEDÄN TUNTEEN! siis niin rasittavaa, iha tosi xd etenki toi kuvan ettimine toki myös noi homojutut - mulla ne sattuu menee niille tasoille ettei mtn rajaa :'''D nonii sama juttu ja kirjottelen itekki wordii meijä yleisellä käyttäjällä kaikkii homotarinoit ja pelottaa et joku iskä menee joskus lukee ku se tietää et oon hyvä kirjottaa kirjoi tai tarinoita :'''D ja eileki olin tääl ja roolasin jotai gayyyy ni poikaystävä vaa varasti puhelime ja yritti kattoo mut sain viimehetkel pelastettuu itteni 0------0
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 14:00:02 GMT
hei tiiättekö sen tunteen ku roolaatte innoissanne jotai tosi homoo tai muutenvaa pervoo ja teijä perhe tai poikaystävä tai kaverit tai joku tulee kattoo kokoaja ja ootte nii nopeita ku ikinä vaa pystytte et vaihdatte johki toisee välilehtee :''D tai sit etitte jotai roolauskuvii jollekki mieshahmolle ja ruutu täynnä hyvännäkösii jätkii ja joku on kattomas sillee 'mitä ihmettä sä katot' se o nii rasitttavaa jooo XDD se on kauhee tunne ku tuntuu et jäät kii jostai tosi sopimattomasta
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 14:01:33 GMT
TIEDÄN TUNTEEN! siis niin rasittavaa, iha tosi xd etenki toi kuvan ettimine toki myös noi homojutut - mulla ne sattuu menee niille tasoille ettei mtn rajaa :'''D nonii sama juttu ja kirjottelen itekki wordii meijä yleisellä käyttäjällä kaikkii homotarinoit ja pelottaa et joku iskä menee joskus lukee ku se tietää et oon hyvä kirjottaa kirjoi tai tarinoita :'''D ja eileki olin tääl ja roolasin jotai gayyyy ni poikaystävä vaa varasti puhelime ja yritti kattoo mut sain viimehetkel pelastettuu itteni 0------0 hahhahh XDD perus meitsi kans noitte tarinoiden kaa. Ite kirjotan käsin vihkoo kaikki mun homostelutarinat ja sit isoveikka hyökkää jostai ja yrittää lukee ne Dx
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 14:02:20 GMT
hei tiiättekö sen tunteen ku roolaatte innoissanne jotai tosi homoo tai muutenvaa pervoo ja teijä perhe tai poikaystävä tai kaverit tai joku tulee kattoo kokoaja ja ootte nii nopeita ku ikinä vaa pystytte et vaihdatte johki toisee välilehtee :''D tai sit etitte jotai roolauskuvii jollekki mieshahmolle ja ruutu täynnä hyvännäkösii jätkii ja joku on kattomas sillee 'mitä ihmettä sä katot' se o nii rasitttavaa jooo XDD se on kauhee tunne ku tuntuu et jäät kii jostai tosi sopimattomasta nii ja ei se nykynuorison mielest varmaa mitää ihmeellistä oo jos roolipelaa tai kattoo jotai kuvia mut tääl pyörii tota vanhempaa sukupolvee ja äiti ja iskä on ainaki tosi vanhoillisii ni ne varmaa järkyttyis tälläsestä ja pekko joo ite kirjotin joskus ficcejä ja päiväkirjaa ja sillonen poikaystävä löysi ja luki ja suhde kaatu sen takii et XDD
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 14:04:56 GMT
Tämä tunne kun hirveä, kamala, suunnaton mikälie R O P E H I M O / Tauno mitä XDD
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 14:06:36 GMT
Tämä tunne kun hirveä, kamala, suunnaton mikälie R O P E H I M O yup ja saan ideoja kokoajan lisää snif ootan sitä hetkee ku nea tulee pelastaa meidät ja sanoo et saa alottaa ಠ益ಠ jajoo kyllä kirjotin päiväkirjaan sillosia parisuhdeongelmia ja poikaystävä luki ne ilman mu lupaa ja thats it
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 14:07:46 GMT
Tämä tunne kun hirveä, kamala, suunnaton mikälie R O P E H I M O yup ja saan ideoja kokoajan lisää snif ootan sitä hetkee ku nea tulee pelastaa meidät ja sanoo et saa alottaa ಠ益ಠ nea tännenyt täällä ihmiset kärsii odotuksen takia Dxx
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 14:14:18 GMT
yup ja saan ideoja kokoajan lisää snif ootan sitä hetkee ku nea tulee pelastaa meidät ja sanoo et saa alottaa ಠ益ಠ nea tännenyt täällä ihmiset kärsii odotuksen takia Dxx ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ hyvää kannattaa odottaa hehehe lel kumminki se tulee just sillo ku meikä lähtee ajelee kaverin kaa tho en oo kuskissa et kännykkäroolilla sitten ಥ_ಥ
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 14:16:35 GMT
nea tännenyt täällä ihmiset kärsii odotuksen takia Dxx ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ hyvää kannattaa odottaa hehehe lel kumminki se tulee just sillo ku meikä lähtee ajelee kaverin kaa tho en oo kuskissa et kännykkäroolilla sitten ಥ_ಥ niimpä 8) ja joo toivottavast ei ny venähä myöhää alotus ko ei oo kone sitte käytös ja joutuu vetää kans kännykkäroolei :') kuulostin aikalailla lapselt ''ei oo kone sitte käytös'' Joudun nyt häipymää. Tuun joskus takasi joten älkäähän alottako ilma mua XD
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 14:29:57 GMT
ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ hyvää kannattaa odottaa hehehe lel kumminki se tulee just sillo ku meikä lähtee ajelee kaverin kaa tho en oo kuskissa et kännykkäroolilla sitten ಥ_ಥ niimpä 8) ja joo toivottavast ei ny venähä myöhää alotus ko ei oo kone sitte käytös ja joutuu vetää kans kännykkäroolei :') kuulostin aikalailla lapselt ''ei oo kone sitte käytös'' Joudun nyt häipymää. Tuun joskus takasi joten älkäähän alottako ilma mua XD nii :'''DDD no itel on onneks kone koko yön heti ku tuun ajelulta, en tosin tiiä kuinka pitkä kahvitteluajelu hetki me pidetää ja juuuu eipä kai
|
|
|
yökimppis
Jun 18, 2016 15:44:49 GMT
via mobile
Post by paskarusina on Jun 18, 2016 15:44:49 GMT
|
|
|
yökimppis
Jun 18, 2016 15:46:09 GMT