|
yökimppis
Jun 18, 2016 13:36:00 GMT
via mobile
Post by sini on Jun 18, 2016 13:36:00 GMT
jesylle viel tyylii exää jne 8))
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:36:12 GMT
älä pelkää, en naura.. ehkä :3 toimispa mul viel se gosun silmäemoji se sopis tähä 8))) Gosun emojit oli eeppisii for real
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:39:40 GMT
toimispa mul viel se gosun silmäemoji se sopis tähä 8))) Gosun emojit oli eeppisii for real nii oli mul on ikävä niit D: tän paikan emojit ei oikee kosketa mua nii paljoo ainii alexisilleki jotai 8))
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:41:31 GMT
Gosun emojit oli eeppisii for real nii oli mul on ikävä niit D: tän paikan emojit ei oikee kosketa mua nii paljoo ainii alexisilleki jotai 8)) mua koskettaa vain ja ainoastaan yks tämä; niin kaunis, niin pahaenteinen ja lumoava ♥
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:43:15 GMT
nii oli mul on ikävä niit D: tän paikan emojit ei oikee kosketa mua nii paljoo ainii alexisilleki jotai 8)) mua koskettaa vain ja ainoastaan yks tämä; niin kaunis, niin pahaenteinen ja lumoava ♥ XDDD toi näyttää silt et joku kuolee iha koht
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:45:42 GMT
mua koskettaa vain ja ainoastaan yks tämä; niin kaunis, niin pahaenteinen ja lumoava ♥ XDDD toi näyttää silt et joku kuolee iha koht oon nii väsyny et nauran sisäelimiäni ulos tällähetkellä hymiön takii
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:46:03 GMT
mua koskettaa vain ja ainoastaan yks tämä; niin kaunis, niin pahaenteinen ja lumoava ♥ XDDD toi näyttää silt et joku kuolee iha koht sitäpä! siis toi on niin sellane minkä vois kohdata jossai pimeäs XDD okei meni yöunet..
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:48:33 GMT
XDDD toi näyttää silt et joku kuolee iha koht oon nii väsyny et nauran sisäelimiäni ulos tällähetkellä hymiön takii jo nyt :DDD et tuu selvii yöl pekko älä tuo mitää mielikuvii nyt mun mielee jos aattelin valvoo ( en saa unta
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:49:35 GMT
oon nii väsyny et nauran sisäelimiäni ulos tällähetkellä hymiön takii jo nyt :DDD et tuu selvii yöl pekko älä tuo mitää mielikuvii nyt mun mielee jos aattelin valvoo ( en saa unta
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:50:21 GMT
oon nii väsyny et nauran sisäelimiäni ulos tällähetkellä hymiön takii jo nyt :DDD et tuu selvii yöl pekko älä tuo mitää mielikuvii nyt mun mielee jos aattelin valvoo ( en saa unta pyhpah mä selviin kahvilla ja tupakalla kaikesta MIELIN MÄÄÄRIN KAHVIA TUPAKKAAA ja hei mursut onksteil mitää kutsuma/lempinimii miksi teitä voi kutsuu vai puhutellaako vaa norminimil mua saa kyl sanoo iha vaa taunoks
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:51:01 GMT
jo nyt :DDD et tuu selvii yöl pekko älä tuo mitää mielikuvii nyt mun mielee jos aattelin valvoo ( en saa unta pyhpah mä selviin kahvilla ja tupakalla kaikesta MIELIN MÄÄÄRIN KAHVIA TUPAKKAAA ja hei mursut onksteil mitää kutsuma/lempinimii miksi teitä voi kutsuu vai puhutellaako vaa norminimil mua saa kyl sanoo iha vaa taunoks minuu voitte kutsuu iha Pekoks :3
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:52:13 GMT
jo nyt :DDD et tuu selvii yöl pekko älä tuo mitää mielikuvii nyt mun mielee jos aattelin valvoo ( en saa unta hy yäk lopeta nyt heti 8((( noku mun nimi on marianne ni ei mua voi oikee kutsuu muul XDD
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:53:11 GMT
hy yäk lopeta nyt heti 8((( okeijokeij 8c
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:53:48 GMT
hei tiiättekö sen tunteen ku roolaatte innoissanne jotai tosi homoo tai muutenvaa pervoo ja teijä perhe tai poikaystävä tai kaverit tai joku tulee kattoo kokoaja ja ootte nii nopeita ku ikinä vaa pystytte et vaihdatte johki toisee välilehtee :''D tai sit etitte jotai roolauskuvii jollekki mieshahmolle ja ruutu täynnä hyvännäkösii jätkii ja joku on kattomas sillee 'mitä ihmettä sä katot' se o nii rasitttavaa
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:56:20 GMT
hei tiiättekö sen tunteen ku roolaatte innoissanne jotai tosi homoo tai muutenvaa pervoo ja teijä perhe tai poikaystävä tai kaverit tai joku tulee kattoo kokoaja ja ootte nii nopeita ku ikinä vaa pystytte et vaihdatte johki toisee välilehtee :''D tai sit etitte jotai roolauskuvii jollekki mieshahmolle ja ruutu täynnä hyvännäkösii jätkii ja joku on kattomas sillee 'mitä ihmettä sä katot' se o nii rasitttavaa TIEDÄN TUNTEEN! siis niin rasittavaa, iha tosi xd etenki toi kuvan ettimine toki myös noi homojutut - mulla ne sattuu menee niille tasoille ettei mtn rajaa :'''D
|
|