|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:01:28 GMT
haluun nii paljo päästä alottaa XD täs on nii paljo hyvii tyyppei nii roolaajii ku roolattaviaki mut mikey vois ottaa jotai kaverei tms mäki haluun alotttaa jo
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:06:39 GMT
hahh joo xd mitähä tästäki ropest tuloo ko näil tybeil o alkoholii :') voin vain ajatella mitä kaikkea jännää tulee tapahtuu rakastan roolata kännisil homoilla se on parhautta okei apua vähä pelottaa mitä roolimisesta aluks tulee ku en oo pitkää aikaa roolannu kunnol mut ainaki yksäl se näytti sujuva et kai sitt täälki mun ukkeli on sit aika hyvä kestämään alkoholia mut se juo tarpeeks ni laitan sen ainaki ees vähä kännii meis on sit jotain samaa xd mut siis joo itel kans tulee vhä tönkköö kosk siit o pitkä aika ko viimeks oon roolinu, mut uskompa et täst tulee jotai 8) miu ukkeli varmaa o iha tillintallin, mut hyvä niin ;3
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:11:03 GMT
menin nukkuu oikeesti joskus neljän aikaa ja tääl tultii herättää jo yheksält eli mun roolit tulee sit olee ihan kauheeta luettavaa :-))
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:12:13 GMT
menin nukkuu oikeesti joskus neljän aikaa ja tääl tultii herättää jo yheksält eli mun roolit tulee sit olee ihan kauheeta luettavaa :-)) älä ny, katotaa sitteko näette kaikki mun roolit.. :'DD
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:13:13 GMT
rakastan roolata kännisil homoilla se on parhautta okei apua vähä pelottaa mitä roolimisesta aluks tulee ku en oo pitkää aikaa roolannu kunnol mut ainaki yksäl se näytti sujuva et kai sitt täälki mun ukkeli on sit aika hyvä kestämään alkoholia mut se juo tarpeeks ni laitan sen ainaki ees vähä kännii meis on sit jotain samaa xd mut siis joo itel kans tulee vhä tönkköö kosk siit o pitkä aika ko viimeks oon roolinu, mut uskompa et täst tulee jotai 8) miu ukkeli varmaa o iha tillintallin, mut hyvä niin ;3 joo hyvä koska mun hahmot on ehkä enemmä sitä 'pitäätoisistahuolta jne' tyyppiä ja aaa a
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:13:58 GMT
menin nukkuu oikeesti joskus neljän aikaa ja tääl tultii herättää jo yheksält eli mun roolit tulee sit olee ihan kauheeta luettavaa :-)) älä ny, katotaa sitteko näette kaikki mun roolit.. :'DD otetaaks kisa kummal on paskemmat roolaukset XDDD
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:15:42 GMT
älä ny, katotaa sitteko näette kaikki mun roolit.. :'DD otetaaks kisa kummal on paskemmat roolaukset XDDD XDD kiinni veti!
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:21:00 GMT
älä ny, katotaa sitteko näette kaikki mun roolit.. :'DD otetaaks kisa kummal on paskemmat roolaukset XDDD älkää ny tahaltee paskasti roolakko :''''''D
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:23:01 GMT
otetaaks kisa kummal on paskemmat roolaukset XDDD älkää ny tahaltee paskasti roolakko :''''''D eeeiieeii :') oon iha jännittyneenä siit et mitä muut o mielt mun roolauksist XD haluun alottaa jo .u.
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:27:34 GMT
otetaaks kisa kummal on paskemmat roolaukset XDDD älkää ny tahaltee paskasti roolakko :''''''D se ois oikeesti kivaa 8)))) ehkä mä yritän pitää tän mahollisimman professional tasol mut ette naura sit aamu neljält mun tekstille ((
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:30:23 GMT
älkää ny tahaltee paskasti roolakko :''''''D eeeiieeii :') oon iha jännittyneenä siit et mitä muut o mielt mun roolauksist XD haluun alottaa jo .u. niimpä alotettais jo wääweeeeewää mun hahmot on aina alotustilantees kaikist eeppisimpii ja teen nytki jotai hauskaa jos yhtää inspaa lucaksel /ja ei naureta
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:31:18 GMT
älkää ny tahaltee paskasti roolakko :''''''D se ois oikeesti kivaa 8)))) ehkä mä yritän pitää tän mahollisimman professional tasol mut ette naura sit aamu neljält mun tekstille (( älä pelkää, en naura.. ehkä :3
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 13:32:12 GMT
eeeiieeii :') oon iha jännittyneenä siit et mitä muut o mielt mun roolauksist XD haluun alottaa jo .u. niimpä alotettais jo wääweeeeewää mun hahmot on aina alotustilantees kaikist eeppisimpii ja teen nytki jotai hauskaa jos yhtää inspaa lucaksel /ja ei naureta wäwäwääwwä joo vedämpä nyt Jimmyl vhä villimmi jos inspiroidun kunnollisesti
|
|
|
Post by marianne on Jun 18, 2016 13:33:53 GMT
se ois oikeesti kivaa 8)))) ehkä mä yritän pitää tän mahollisimman professional tasol mut ette naura sit aamu neljält mun tekstille (( älä pelkää, en naura.. ehkä :3 toimispa mul viel se gosun silmäemoji se sopis tähä 8)))
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 13:35:10 GMT
niimpä alotettais jo wääweeeeewää mun hahmot on aina alotustilantees kaikist eeppisimpii ja teen nytki jotai hauskaa jos yhtää inspaa lucaksel /ja ei naureta wäwäwääwwä joo vedämpä nyt Jimmyl vhä villimmi jos inspiroidun kunnollisesti guudguuudd!! mun ukko on sit aika huomionhakunen tiedoks kaikille et älkää ihmetelkö jos se on aina hyppelemässä sohvapöydillä ::
|
|