|
Post by marianne on Jun 17, 2016 19:42:05 GMT
älä huoli mun pää on kipee ja oon ollu koko päivän hereil yritän pysyy joo mahollisimman myöhää hereil mut tekstist ei kyl tuu mitää XDD Joo o xd itel unirytmi pongahtanu päi sitä ja tätä nii valvon varmaa koko yön.. :') siis mä heräsin seittemält ja ostin es jotta pysyn hereil XDD pidätte mut sit porukal hereillä 8)
|
|
|
Post by marianne on Jun 17, 2016 19:43:01 GMT
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 19:44:32 GMT
Joo o xd itel unirytmi pongahtanu päi sitä ja tätä nii valvon varmaa koko yön.. :') siis mä heräsin seittemält ja ostin es jotta pysyn hereil XDD pidätte mut sit porukal hereillä 8) voin lähettää sul snäpis kaksarikuvii ni etköhän pysy hereillä
|
|
|
Post by kaisa on Jun 17, 2016 19:45:20 GMT
aaaa XD tai sit tuun harry mussukal sillee sit et sil ois pitkät hiukset viel mut iha sama kel pojal tuut paritan michaelin sille mut saat sitte iha kakka roolei koska mul seisoo nyt jo silmät pääs mut haluuks tehä mun puolest harrylle lomakkeen ja todellaki nii et sil on viel pitkät hiukset
|
|
|
Post by marianne on Jun 17, 2016 19:45:38 GMT
siis mä heräsin seittemält ja ostin es jotta pysyn hereil XDD pidätte mut sit porukal hereillä 8) voin lähettää sul snäpis kaksarikuvii ni etköhän pysy hereillä sinänsä aika sulosta <33
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 19:47:49 GMT
sillee sit et sil ois pitkät hiukset viel mut iha sama kel pojal tuut paritan michaelin sille mut saat sitte iha kakka roolei koska mul seisoo nyt jo silmät pääs mut haluuks tehä mun puolest harrylle lomakkeen ja todellaki nii et sil on viel pitkät hiukset joo ei se haittaa <3 kunhan pysyt hereillä ja roolaat ((yksää kans)) yass voin tehdä
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 19:48:10 GMT
voin lähettää sul snäpis kaksarikuvii ni etköhän pysy hereillä sinänsä aika sulosta <33 tiesin et tykkäät <33
|
|
|
Post by kaisa on Jun 17, 2016 19:49:06 GMT
mut saat sitte iha kakka roolei koska mul seisoo nyt jo silmät pääs mut haluuks tehä mun puolest harrylle lomakkeen ja todellaki nii et sil on viel pitkät hiukset joo ei se haittaa <3 kunhan pysyt hereillä ja roolaat ((yksää kans)) yass voin tehdä varaudu meijä yksäs pikku rooleihin koska yks poika kans häiritsee täl hetkel mun keskittymist ku pitää vastata sille snapis
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 17, 2016 19:50:33 GMT
Oon jo niiiiin väsyny et mua alkaa naurattaa teidä keskustelut :''d
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 19:51:29 GMT
joo ei se haittaa <3 kunhan pysyt hereillä ja roolaat ((yksää kans)) yass voin tehdä varaudu meijä yksäs pikku rooleihin koska yks poika kans häiritsee täl hetkel mun keskittymist ku pitää vastata sille snapis joo mä varaudun kaisaaa )) uuu
|
|
|
Post by kaisa on Jun 17, 2016 19:52:10 GMT
varaudu meijä yksäs pikku rooleihin koska yks poika kans häiritsee täl hetkel mun keskittymist ku pitää vastata sille snapis joo mä varaudun kaisaaa )) uuu se on 98 )))
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 19:56:02 GMT
joo mä varaudun kaisaaa )) uuu se on 98 ))) kauhee vanhus ((
|
|
|
Post by marianne on Jun 17, 2016 20:04:48 GMT
mä vaadin et joku toinenki juo eikä vaa alexis se ei saa hölmöillä yksin (
|
|
|
Post by marianne on Jun 17, 2016 20:05:24 GMT
atuna sä oot kyllä ihan kakki
|
|
|
Post by nea on Jun 17, 2016 20:09:57 GMT
mä vaadin et joku toinenki juo eikä vaa alexis se ei saa hölmöillä yksin ( mikey juo kaikki juo ja hölmöilee sitten yhessä
|
|