|
Post by taija on Jun 19, 2016 21:44:39 GMT
Lucadeas Alexander Bournéille, ala-aste kavereiden kutsumana Lucci, -katsoi kuinka Jimmy Quaintance, kuuluisa malli makasi siinä hänen sängyillään juuri portaat alas pudonneena ja joi vesilasillisen tabletin kera. Vau. Kuinka ihmeessä Lucadeas oli edes päätynyt tällaisen ihmisen seuraan? Saman katon alle? Samaan huoneeseen? Pikkuhiljaa tuon pää alkoi pistää vastaan alkoholille, tuoden miehelle mielikuvat noiden aiemmista painisessioista olohuoneessa ja altaassa, puhumattakaan sohvakohtauksesta tai siitä kuinka nuo olivat poltelleet tai juoneet. -Ja kuinka molemmat nyt makasivat hänen huoneessaan, toinen puolikuolleena ja toinen juomista sekaisin. Olihan sitä ehtinyt jo melkoista tapahtua muutamassa hassussa tunnissa, eikä Lucaksella ollut tietoakaan mitä muu porukka sillä samaisella hetkellä puuhaili. Ainoa mitä tuo näki oli hänen suurehkon huoneensa valtava luxus sänky, pieni vaatehuone peilillisellä ovella, sukkia lattialla ja nurkassa pieni pöytä ja tietokone, mukaanlukien toisessa nurkassa oleva vaatetanko täynnä miehen muotivaatteita. Niin, olihan se ehkä se toinen kitaransoiton lisäksi mistä muutamat hänet tiesivät. Lucadeas oli tosissaan seurannut monia muotiblogeja innoissaan ja rakasti suunnitella vaatteita, johon hänellä oli jopa kunnollinen ohjelma tietokoneeseensa kytkettynä. Olisi ollut supersiistiä suunnitella vaatteita jollekin talon kuuluisuuksista. Mutta se tulisi tuskin koskaan tapahtumaan. "Njääh mitä alatko sä nössöillä? Tän piti olla ryyppyilta joten pidetään se tottakai sellaisena. Tosin, uskon ettei sun olotilassa varmaan oo helppoa ryypätä kun kaikkialle vaan sattuu, mikä on ikävä kyllä mun vika yhä." Tuo sanahti ja katsoi taas todella syyllisenä kaikkialle muualle kuin Jimmyn silmiin. Bournéille ei ollut vieläkään päässyt yli siitä, miten tuo ei muka ollut huomannut portaikkoa toisen miehen takana näiden taistellessa. Hmmmh. "Mun on aivan pakko korvata tää sulle jotenkin joten..mitä mä voisin tehdä sun puolesta?" puoliksi ranskalaiset juuret omistava kysyi huultaan purren. "Vous misez, je le ferai." tuo vielä lisäsi ranskaksi täydellisellä aksentillaan, mikä tarkoitti 'sinä käsket, minä teen", vaikkei tätä toiselle jaksanut ruveta kääntämään. Jimmyn tummat hiukset näyttivät vieläkin hieman märiltä sängyllä, mutta Lucadeaksen omat olivat vieläkin melkein likomärät ja saivat tuon näyttämään hieman hassulta kun pisaroita valui yhä tuon naamaa pitkin alemmas paljaaseen ylävartaloon. '' Niska paskana ja olo on kuin helvetissä kärsivällä. Tekee kyllä mieli ryypätä. '', James Edward Quaintance mumisi kivuissaan sarkastisesti. Kuullessaan Lucadesin mainitsevan tapaturman olevan tämän syy Jimmy naurahti ja pudisti päätänsä varoen. '' Ei, ei tää sun syy ole. Minähän ehdotin tappelua ja sitä rataa. '', Quaintance sepitteli pitäen katsekontaktinsa vaaleaverikössä. James ei halunnut toisen syyttelevän itseään - se vain lisäsi tunnelmaan synkeyttä ja herätti liiallista keskustelua tapahtuneesta, jonka herra halusi jo unohtaa. Kun Bournéille kertoi hyvittävänsä niin kamalan tekonsa, miehen pupillit suurenivat automaattisesti. Pieni virne kasvoillaan Quaintance alkoi miettiä sopivaa tekoa, joka samalla olisi hyödyllistä molemmille. Ei tämä halunnut kaikkea vaivaa toisen niskaan laskea. Pakkohan se oli myöntää; Lucadeas oli ihastuttava persoona kaikkine täydellisyyksineen, kuten Ranskankielen osaaminen ja kauniit, lumoavat silmät. Tämämpä takia Jimmy olisi ehdottanut vain ystävällistä halausta, mutta se saattaisi olla hyökkäävää ja homma menisi päin helevettiä. Piti olla luova, jotain kivaa, jotain mistä Lucadeaskin pitäisi. Pian tummaverikkö keksikin jotain. Hän puraisi alahuultansa hiukan hermostuneena vaihtaen asentoa paremmaksi. '' Mitä jos vaan pysyt siinä, mun vieressä ja seurana? '', James ehdotti hiljaisella äänensävyllä katsoessaan vastapuolen silmiä. Mies katsoi empivästi kuinka Quaintance valitti kivustaan hieman sarkastiseen äänensävyyn, ja hiplaili päiväpeittoaan parempaan asentoon kun se oli mennyt ryttyyn, - minkä sille nyt helvetti saattoi että perfektionisti oli? Okei, ehkä pitää rauhoittua, ääni Lucadeaan sisällä määräsi ja samalla tuo veti syvään henkeä ja puhalsi sen nenänkautta ulos rauhoittuen hieman. Sitten tuo tarttui taas pulloonsa ja alkoi hörpätä kunnolla tälläkertaa miettimättä millainen olo siitä saattaisi pian tulla, likööri kun oli raakana liian makeaa ihmiskeholle, sillä se oli suunniteltu länträttäväksi maidon kanssa. Nyt ei vaan sattunut jaksamaan nousta sängyltä minnekään keittiöön enää uudestaan, eikä varsinkaan houkuttanut toisen seurassa ruveta kaatelemaan maitoa lasiin niinkuin mikäkin pikkulapsi konsanaan. "No okei myönnetään ettei se sunkaan ehdotus mikään kovin järkevä ollu. Mut mä haluan silti korvata sen." Tuo sanoi yrittäen kuulostaa tomeralta ja tunsi kuinka likööri valui makeana alemmas ja alemmas hänen kehossaan. Se sai koko jätkän kauttaaltaan kylmiin väreisiin, jonka ansiosta tuon oli pakko vetää peitto Jimmyn alta itselleen ja kääriä se ympärilleen. Lucadeas näytti luultavasti aika naurettavalta peittäessään itsensä kokonaan peitolla niin, että ainoastaan tuon pää pysyi näkyvillä. Bournéille oli valmis kuulemaan kohtalonsa mitä tuon täytyisi tehdä hyvitykseksi rappusista, mutta ankaran kärsimyksen sijasta James käskikin tämän vain pysyä hänen vieressään. Hetken aikaa Lucas katsoi toista ihmeellinen ilme kasvoillaan miettien oliko tuo todella käskenyt tuon juuri vain pysyä siinä. Jos hän olisi itse ollut toisen tilassa, hän olisi luultavasti ilkeyttään käskenyt Jimmyn kuurata lattiat hänen puolestaan ja hoitaa koko viikon pyykit puhtaaksi ja tehdä is....okei ehkei. Edes hän ei olisi pystynyt siihen, ei ainakaan kun toinen olisi kuitenkin ollut vain mahdollisimman viattoman näköinen. 20-vuotias loi miehelle pienen hymyn ja käänsi hetkeksi katseensa muualle huomattuaan kuinka keskittyneesti tämä tuijotti hänen silmiään. Sitten tuo laski hieman yli puolet juodun pullon käsistään pöydälle ja tajusi kuinka huono olo valtasi kehon. "Hemmetti sentään en aijo oksentaa." Lucas kirosi asettuessaan takaisin makuuasentoon, ennen kuin pomppasi takaisin istumaan tajuttuaan ettei ollut edes vastannut Quaintancelle siitä jäisikö tämä paikoilleen. "Olen varma että nauttisit katsoa kun teen jotakin rankkaa työtä hyvitykseksi, mutta jos välttämättä haluat vain että jään tähän niin..kiinni veti. Mihinkä mä muutenkaan menisin, tää on hei mun huone!" Tuo huudahti iskien silmää ja nauroi niin että terävät kulmahampaatkin tulivat näkyviin, vaikkei asiassa mitään hauskaa ollutkaan. "AINIIN no mä ainakin kannoin sut sänkyyn, en tosin aatellu et se tapahtuis näin." Tuo lisäsi. Ehkä Lucadeas hyvittäisi ne portaat vielä jollain muullakin tavalla, tuon täytyi vain kerätä rohkeutensa tehdäkseen sen.
|
|
|
yökimppis
Jun 19, 2016 21:51:36 GMT
via mobile
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 19, 2016 21:51:36 GMT
Nukahdan puhelimen ääreen, joten roolaampa huomenna Heijheij
|
|
|
Post by taija on Jun 19, 2016 21:55:35 GMT
Nukahdan puhelimen ääreen, joten roolaampa huomenna Heijheij ilkeetä olin valmis roolaamaan koko yön ahhahaha okei ehkä mäki vaan syön ja meen nukkumaan tai tekeen jotaki yhtä tylsää :''DD moi
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 5:26:28 GMT
'' Niska paskana ja olo on kuin helvetissä kärsivällä. Tekee kyllä mieli ryypätä. '', James Edward Quaintance mumisi kivuissaan sarkastisesti. Kuullessaan Lucadesin mainitsevan tapaturman olevan tämän syy Jimmy naurahti ja pudisti päätänsä varoen. '' Ei, ei tää sun syy ole. Minähän ehdotin tappelua ja sitä rataa. '', Quaintance sepitteli pitäen katsekontaktinsa vaaleaverikössä. James ei halunnut toisen syyttelevän itseään - se vain lisäsi tunnelmaan synkeyttä ja herätti liiallista keskustelua tapahtuneesta, jonka herra halusi jo unohtaa. Kun Bournéille kertoi hyvittävänsä niin kamalan tekonsa, miehen pupillit suurenivat automaattisesti. Pieni virne kasvoillaan Quaintance alkoi miettiä sopivaa tekoa, joka samalla olisi hyödyllistä molemmille. Ei tämä halunnut kaikkea vaivaa toisen niskaan laskea. Pakkohan se oli myöntää; Lucadeas oli ihastuttava persoona kaikkine täydellisyyksineen, kuten Ranskankielen osaaminen ja kauniit, lumoavat silmät. Tämämpä takia Jimmy olisi ehdottanut vain ystävällistä halausta, mutta se saattaisi olla hyökkäävää ja homma menisi päin helevettiä. Piti olla luova, jotain kivaa, jotain mistä Lucadeaskin pitäisi. Pian tummaverikkö keksikin jotain. Hän puraisi alahuultansa hiukan hermostuneena vaihtaen asentoa paremmaksi. '' Mitä jos vaan pysyt siinä, mun vieressä ja seurana? '', James ehdotti hiljaisella äänensävyllä katsoessaan vastapuolen silmiä. Mies katsoi empivästi kuinka Quaintance valitti kivustaan hieman sarkastiseen äänensävyyn, ja hiplaili päiväpeittoaan parempaan asentoon kun se oli mennyt ryttyyn, - minkä sille nyt helvetti saattoi että perfektionisti oli? Okei, ehkä pitää rauhoittua, ääni Lucadeaan sisällä määräsi ja samalla tuo veti syvään henkeä ja puhalsi sen nenänkautta ulos rauhoittuen hieman. Sitten tuo tarttui taas pulloonsa ja alkoi hörpätä kunnolla tälläkertaa miettimättä millainen olo siitä saattaisi pian tulla, likööri kun oli raakana liian makeaa ihmiskeholle, sillä se oli suunniteltu länträttäväksi maidon kanssa. Nyt ei vaan sattunut jaksamaan nousta sängyltä minnekään keittiöön enää uudestaan, eikä varsinkaan houkuttanut toisen seurassa ruveta kaatelemaan maitoa lasiin niinkuin mikäkin pikkulapsi konsanaan. "No okei myönnetään ettei se sunkaan ehdotus mikään kovin järkevä ollu. Mut mä haluan silti korvata sen." Tuo sanoi yrittäen kuulostaa tomeralta ja tunsi kuinka likööri valui makeana alemmas ja alemmas hänen kehossaan. Se sai koko jätkän kauttaaltaan kylmiin väreisiin, jonka ansiosta tuon oli pakko vetää peitto Jimmyn alta itselleen ja kääriä se ympärilleen. Lucadeas näytti luultavasti aika naurettavalta peittäessään itsensä kokonaan peitolla niin, että ainoastaan tuon pää pysyi näkyvillä. Bournéille oli valmis kuulemaan kohtalonsa mitä tuon täytyisi tehdä hyvitykseksi rappusista, mutta ankaran kärsimyksen sijasta James käskikin tämän vain pysyä hänen vieressään. Hetken aikaa Lucas katsoi toista ihmeellinen ilme kasvoillaan miettien oliko tuo todella käskenyt tuon juuri vain pysyä siinä. Jos hän olisi itse ollut toisen tilassa, hän olisi luultavasti ilkeyttään käskenyt Jimmyn kuurata lattiat hänen puolestaan ja hoitaa koko viikon pyykit puhtaaksi ja tehdä is....okei ehkei. Edes hän ei olisi pystynyt siihen, ei ainakaan kun toinen olisi kuitenkin ollut vain mahdollisimman viattoman näköinen. 20-vuotias loi miehelle pienen hymyn ja käänsi hetkeksi katseensa muualle huomattuaan kuinka keskittyneesti tämä tuijotti hänen silmiään. Sitten tuo laski hieman yli puolet juodun pullon käsistään pöydälle ja tajusi kuinka huono olo valtasi kehon. "Hemmetti sentään en aijo oksentaa." Lucas kirosi asettuessaan takaisin makuuasentoon, ennen kuin pomppasi takaisin istumaan tajuttuaan ettei ollut edes vastannut Quaintancelle siitä jäisikö tämä paikoilleen. "Olen varma että nauttisit katsoa kun teen jotakin rankkaa työtä hyvitykseksi, mutta jos välttämättä haluat vain että jään tähän niin..kiinni veti. Mihinkä mä muutenkaan menisin, tää on hei mun huone!" Tuo huudahti iskien silmää ja nauroi niin että terävät kulmahampaatkin tulivat näkyviin, vaikkei asiassa mitään hauskaa ollutkaan. "AINIIN no mä ainakin kannoin sut sänkyyn, en tosin aatellu et se tapahtuis näin." Tuo lisäsi. Ehkä Lucadeas hyvittäisi ne portaat vielä jollain muullakin tavalla, tuon täytyi vain kerätä rohkeutensa tehdäkseen sen. Lucades näytti huvittavalta märkine hiuksineen ja peittoon kääriytyneenä - ihankuin tortilla koko mies. James Edward Quaintance hymyili tuolle jälleen vaihtaessaan asentoa. Tuntui kuin jokainen asento olisi huono ja niska kipeytyisi enemmän liikkeistä, mutta se ei kiinostanut jätkää. Hän halusi nauttia Bournéillen seurasta ja hänen.. Juomisestaan, sekä naurettavasta räpeltämisestä. Räpellyksellä Jimmy ei tarkoittanut mitään pahaa, hän tykkäsi siitä kuinka kaveri oli liikkeessä ja puhui - se sai tummaverikön miltein nukahtamaan. Lucadesin mainittua jotain hänen 'rangaistuksestaan' James kohotti tuolle kulmiansa kysyvästi. Eihän tällä ollut tapana rääkätä toista millään suurella hyvityksellä. Quaintancelle oli hyvin tärkeää, ettei läheinen tai kaveri kärsisi liikaa miehen puolesta. Se oli ollut tapana pikkulapsesta saakka, mutta ei siitä sitten sen enempää. '' Miten sen olis pitäny sitte tapahtua? '', Jamesin uteliaisuus heräsi kun vaaleaverikkö puhui 'sänkyynkantamisesta', joka oli ollut puheenaiheena jo aijemmin ryypätessä. Olisihan se voinut tapahtua toisellakin tavalla, mutta mennyt on mennyttä, voihan sen tehdä uudestaankin joskus. Malli sulki pikkuhiljaa silmänsä painaen päänsä paremmin tyynyyn, joka sattui sopivasti olemaan pään alla. Pieni silmien leputtaminen, ei muuta, ellei tämä sitten nukahda.
|
|
|
yökimppis
Jun 20, 2016 10:29:18 GMT
via mobile
Post by taija on Jun 20, 2016 10:29:18 GMT
Oho däämn vois nousta sängstä ja roolaa
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 10:59:43 GMT
Mies katsoi empivästi kuinka Quaintance valitti kivustaan hieman sarkastiseen äänensävyyn, ja hiplaili päiväpeittoaan parempaan asentoon kun se oli mennyt ryttyyn, - minkä sille nyt helvetti saattoi että perfektionisti oli? Okei, ehkä pitää rauhoittua, ääni Lucadeaan sisällä määräsi ja samalla tuo veti syvään henkeä ja puhalsi sen nenänkautta ulos rauhoittuen hieman. Sitten tuo tarttui taas pulloonsa ja alkoi hörpätä kunnolla tälläkertaa miettimättä millainen olo siitä saattaisi pian tulla, likööri kun oli raakana liian makeaa ihmiskeholle, sillä se oli suunniteltu länträttäväksi maidon kanssa. Nyt ei vaan sattunut jaksamaan nousta sängyltä minnekään keittiöön enää uudestaan, eikä varsinkaan houkuttanut toisen seurassa ruveta kaatelemaan maitoa lasiin niinkuin mikäkin pikkulapsi konsanaan. "No okei myönnetään ettei se sunkaan ehdotus mikään kovin järkevä ollu. Mut mä haluan silti korvata sen." Tuo sanoi yrittäen kuulostaa tomeralta ja tunsi kuinka likööri valui makeana alemmas ja alemmas hänen kehossaan. Se sai koko jätkän kauttaaltaan kylmiin väreisiin, jonka ansiosta tuon oli pakko vetää peitto Jimmyn alta itselleen ja kääriä se ympärilleen. Lucadeas näytti luultavasti aika naurettavalta peittäessään itsensä kokonaan peitolla niin, että ainoastaan tuon pää pysyi näkyvillä. Bournéille oli valmis kuulemaan kohtalonsa mitä tuon täytyisi tehdä hyvitykseksi rappusista, mutta ankaran kärsimyksen sijasta James käskikin tämän vain pysyä hänen vieressään. Hetken aikaa Lucas katsoi toista ihmeellinen ilme kasvoillaan miettien oliko tuo todella käskenyt tuon juuri vain pysyä siinä. Jos hän olisi itse ollut toisen tilassa, hän olisi luultavasti ilkeyttään käskenyt Jimmyn kuurata lattiat hänen puolestaan ja hoitaa koko viikon pyykit puhtaaksi ja tehdä is....okei ehkei. Edes hän ei olisi pystynyt siihen, ei ainakaan kun toinen olisi kuitenkin ollut vain mahdollisimman viattoman näköinen. 20-vuotias loi miehelle pienen hymyn ja käänsi hetkeksi katseensa muualle huomattuaan kuinka keskittyneesti tämä tuijotti hänen silmiään. Sitten tuo laski hieman yli puolet juodun pullon käsistään pöydälle ja tajusi kuinka huono olo valtasi kehon. "Hemmetti sentään en aijo oksentaa." Lucas kirosi asettuessaan takaisin makuuasentoon, ennen kuin pomppasi takaisin istumaan tajuttuaan ettei ollut edes vastannut Quaintancelle siitä jäisikö tämä paikoilleen. "Olen varma että nauttisit katsoa kun teen jotakin rankkaa työtä hyvitykseksi, mutta jos välttämättä haluat vain että jään tähän niin..kiinni veti. Mihinkä mä muutenkaan menisin, tää on hei mun huone!" Tuo huudahti iskien silmää ja nauroi niin että terävät kulmahampaatkin tulivat näkyviin, vaikkei asiassa mitään hauskaa ollutkaan. "AINIIN no mä ainakin kannoin sut sänkyyn, en tosin aatellu et se tapahtuis näin." Tuo lisäsi. Ehkä Lucadeas hyvittäisi ne portaat vielä jollain muullakin tavalla, tuon täytyi vain kerätä rohkeutensa tehdäkseen sen. Lucades näytti huvittavalta märkine hiuksineen ja peittoon kääriytyneenä - ihankuin tortilla koko mies. James Edward Quaintance hymyili tuolle jälleen vaihtaessaan asentoa. Tuntui kuin jokainen asento olisi huono ja niska kipeytyisi enemmän liikkeistä, mutta se ei kiinostanut jätkää. Hän halusi nauttia Bournéillen seurasta ja hänen.. Juomisestaan, sekä naurettavasta räpeltämisestä. Räpellyksellä Jimmy ei tarkoittanut mitään pahaa, hän tykkäsi siitä kuinka kaveri oli liikkeessä ja puhui - se sai tummaverikön miltein nukahtamaan. Lucadesin mainittua jotain hänen 'rangaistuksestaan' James kohotti tuolle kulmiansa kysyvästi. Eihän tällä ollut tapana rääkätä toista millään suurella hyvityksellä. Quaintancelle oli hyvin tärkeää, ettei läheinen tai kaveri kärsisi liikaa miehen puolesta. Se oli ollut tapana pikkulapsesta saakka, mutta ei siitä sitten sen enempää. '' Miten sen olis pitäny sitte tapahtua? '', Jamesin uteliaisuus heräsi kun vaaleaverikkö puhui 'sänkyynkantamisesta', joka oli ollut puheenaiheena jo aijemmin ryypätessä. Olisihan se voinut tapahtua toisellakin tavalla, mutta mennyt on mennyttä, voihan sen tehdä uudestaankin joskus. Pian malli sulki pikkuhiljaa silmänsä painaen päänsä paremmin tyynyyn, joka sattui sopivasti olemaan pään alla. Pieni silmien leputtaminen, ei muuta, ellei tämä sitten nukahda. Lucadeasta nauratti jostakin syystä huono olonsa, sillä tuo rupesi vasta nyt miettimään kuinka paljon oli oikeasti illan aikana juonut. Ehkä pitäisi stopata juominen ainakin hetkeksi ennenkuin menisi liiallisuuksiin. Bournéille ei tiennyt näkikö Jimmy kuinka hyvin hänen humalatilansa, mutta huojuminen ja hikka ei varmasti auttanut piilottamaan sitä. Tuolle oli nyt ihan se ja sama mitä tapahtuisi, kun tuo ei kuitenkaan pystyisi hillitsemään kehoaan tekemästä juttuja ajattelematta ensin. Sinisilmäinen Lucas alkoi hihittää taas huomatessaan, kuinka Quaintance kohotteli tälle kulmakarvojaan ja ilmeili sitäkin hauskemmin. Paidaton 20-vuotias peitto ympärillään sai annettua vastaukseksi vain olkien kohautuksen ja hymyn, ennenkuin Jimmy avasi suunsa puhuakseen. Kesti hetken, kunnes miehenalku vasta ymmärsi mitä asiaa kysymys koski, eihän tuo kovin nopeallakaan siinä tilassa käynyt. Lucadeas alkoi miettiä asiaa itsekin, ja sai päähänsä vain mielikuvia siitä kuinka Jimmy olisi juonut liikaa ja sammunut vain keskelle olohuonetta tai keittiötä ja tuo olisi joutunut kantamaan tämän sänkyynsä, - tai sitten siitä kuinka hän olisi itse mennyt juomaan liikaa ja alkanut lähennellä mallia kantelemalla tätä ympäriämpäri niinkuin mitäkin morsianta konsanaan. Mielikuvat saivat tosiaan miehen repeämään railakkaaseen nauruun, jonka jälkeen tuo oli lähellä tippua sängyltä. Nauru loppui vasta, kun tuo pomppasi sängyltä ylös ja käveli vaatehuoneensa peilin eteen, avasi peilin ja astui sisälle kaivaen hyllyltä savukkeita. Tuo otti kaksi olettaen, että myös savukkeen rentouttava vaikutus auttaisi Jimmyn kipuun. "Tupakkakätkö (ja kaikki muu kätkö) vaatehuoneessa on kyllä pahe." Mies mumisi itsekseen, ennenkuin pomppasi takaisin sängylle toisen viereen ja hymyili ojentaen savukkeen välittämättä Quaintancen suljetuista silmistä tyynyä vasten. Samalla tuo sytytti huulien välissä olevaa omaa savukettaan ja pian koko huone olisi taas savuverhossa. "-niin. Sen olisi pitänyt tapahtua siten, että herra kultapuppeli olisi mennyt juomaan enemmän ja lopulta hän olisi ollut niin sekaisin, ettei jaksaisi enää kävellä itsekseen, vaan kkääntyisi rakkaansa puoleen ja anelisi tätä kuljettelemaan häntä sylissään." Bournéille alkoi selittää Jimmystä kolmannessa persoonassa ja repesi sen jälkeen tietämättä mitä kännissä selosti.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 11:19:21 GMT
Lucades näytti huvittavalta märkine hiuksineen ja peittoon kääriytyneenä - ihankuin tortilla koko mies. James Edward Quaintance hymyili tuolle jälleen vaihtaessaan asentoa. Tuntui kuin jokainen asento olisi huono ja niska kipeytyisi enemmän liikkeistä, mutta se ei kiinostanut jätkää. Hän halusi nauttia Bournéillen seurasta ja hänen.. Juomisestaan, sekä naurettavasta räpeltämisestä. Räpellyksellä Jimmy ei tarkoittanut mitään pahaa, hän tykkäsi siitä kuinka kaveri oli liikkeessä ja puhui - se sai tummaverikön miltein nukahtamaan. Lucadesin mainittua jotain hänen 'rangaistuksestaan' James kohotti tuolle kulmiansa kysyvästi. Eihän tällä ollut tapana rääkätä toista millään suurella hyvityksellä. Quaintancelle oli hyvin tärkeää, ettei läheinen tai kaveri kärsisi liikaa miehen puolesta. Se oli ollut tapana pikkulapsesta saakka, mutta ei siitä sitten sen enempää. '' Miten sen olis pitäny sitte tapahtua? '', Jamesin uteliaisuus heräsi kun vaaleaverikkö puhui 'sänkyynkantamisesta', joka oli ollut puheenaiheena jo aijemmin ryypätessä. Olisihan se voinut tapahtua toisellakin tavalla, mutta mennyt on mennyttä, voihan sen tehdä uudestaankin joskus. Pian malli sulki pikkuhiljaa silmänsä painaen päänsä paremmin tyynyyn, joka sattui sopivasti olemaan pään alla. Pieni silmien leputtaminen, ei muuta, ellei tämä sitten nukahda. Lucadeasta nauratti jostakin syystä huono olonsa, sillä tuo rupesi vasta nyt miettimään kuinka paljon oli oikeasti illan aikana juonut. Ehkä pitäisi stopata juominen ainakin hetkeksi ennenkuin menisi liiallisuuksiin. Bournéille ei tiennyt näkikö Jimmy kuinka hyvin hänen humalatilansa, mutta huojuminen ja hikka ei varmasti auttanut piilottamaan sitä. Tuolle oli nyt ihan se ja sama mitä tapahtuisi, kun tuo ei kuitenkaan pystyisi hillitsemään kehoaan tekemästä juttuja ajattelematta ensin. Sinisilmäinen Lucas alkoi hihittää taas huomatessaan, kuinka Quaintance kohotteli tälle kulmakarvojaan ja ilmeili sitäkin hauskemmin. Paidaton 20-vuotias peitto ympärillään sai annettua vastaukseksi vain olkien kohautuksen ja hymyn, ennenkuin Jimmy avasi suunsa puhuakseen. Kesti hetken, kunnes miehenalku vasta ymmärsi mitä asiaa kysymys koski, eihän tuo kovin nopeallakaan siinä tilassa käynyt. Lucadeas alkoi miettiä asiaa itsekin, ja sai päähänsä vain mielikuvia siitä kuinka Jimmy olisi juonut liikaa ja sammunut vain keskelle olohuonetta tai keittiötä ja tuo olisi joutunut kantamaan tämän sänkyynsä, - tai sitten siitä kuinka hän olisi itse mennyt juomaan liikaa ja alkanut lähennellä mallia kantelemalla tätä ympäriämpäri niinkuin mitäkin morsianta konsanaan. Mielikuvat saivat tosiaan miehen repeämään railakkaaseen nauruun, jonka jälkeen tuo oli lähellä tippua sängyltä. Nauru loppui vasta, kun tuo pomppasi sängyltä ylös ja käveli vaatehuoneensa peilin eteen, avasi peilin ja astui sisälle kaivaen hyllyltä savukkeita. Tuo otti kaksi olettaen, että myös savukkeen rentouttava vaikutus auttaisi Jimmyn kipuun. "Tupakkakätkö (ja kaikki muu kätkö) vaatehuoneessa on kyllä pahe." Mies mumisi itsekseen, ennenkuin pomppasi takaisin sängylle toisen viereen ja hymyili ojentaen savukkeen välittämättä Quaintancen suljetuista silmistä tyynyä vasten. Samalla tuo sytytti huulien välissä olevaa omaa savukettaan ja pian koko huone olisi taas savuverhossa. "-niin. Sen olisi pitänyt tapahtua siten, että herra kultapuppeli olisi mennyt juomaan enemmän ja lopulta hän olisi ollut niin sekaisin, ettei jaksaisi enää kävellä itsekseen, vaan kkääntyisi rakkaansa puoleen ja anelisi tätä kuljettelemaan häntä sylissään." Bournéille alkoi selittää Jimmystä kolmannessa persoonassa ja repesi sen jälkeen tietämättä mitä kännissä selosti. Pienen torkunnan keskellä savun haju täytti ilman, jolloin James Edward Quaintance säpsähti hereille katsellen ympärilleen, huomaten Lucadeasin olevan savun syynä. Mies katsoi savuketta kätösensä vieressä, kunnes siirsi sen toisaalle painaen päänsä takaisin tyynyyn nukkuakseen. Jotenkin olo oli niin uninen, eikä Jimmy vaan jaksanut kuunnella kaveriansa, joka oli melko epäkohteliasta herralta. Tummaverikkö silmäili hetken ystäväänsä sulkien silmänsä, jolloin rentoutui ja oli valmiina untenmaille. Bournéillen sanoihin Quaintance vastasi mumisten ja naurahdellen, mutta ei mitenkään erikoisemmin. '' Kerro tarina. '', Jimmy mumisi hetken kuluttua vetäen peittoa itselleen tirskahdellen - huvittavaa oli tosiaan se, että jo yli kaksikymppinen mies pyysi toista kertomaan iltasadun.
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 11:51:34 GMT
Lucadeasta nauratti jostakin syystä huono olonsa, sillä tuo rupesi vasta nyt miettimään kuinka paljon oli oikeasti illan aikana juonut. Ehkä pitäisi stopata juominen ainakin hetkeksi ennenkuin menisi liiallisuuksiin. Bournéille ei tiennyt näkikö Jimmy kuinka hyvin hänen humalatilansa, mutta huojuminen ja hikka ei varmasti auttanut piilottamaan sitä. Tuolle oli nyt ihan se ja sama mitä tapahtuisi, kun tuo ei kuitenkaan pystyisi hillitsemään kehoaan tekemästä juttuja ajattelematta ensin. Sinisilmäinen Lucas alkoi hihittää taas huomatessaan, kuinka Quaintance kohotteli tälle kulmakarvojaan ja ilmeili sitäkin hauskemmin. Paidaton 20-vuotias peitto ympärillään sai annettua vastaukseksi vain olkien kohautuksen ja hymyn, ennenkuin Jimmy avasi suunsa puhuakseen. Kesti hetken, kunnes miehenalku vasta ymmärsi mitä asiaa kysymys koski, eihän tuo kovin nopeallakaan siinä tilassa käynyt. Lucadeas alkoi miettiä asiaa itsekin, ja sai päähänsä vain mielikuvia siitä kuinka Jimmy olisi juonut liikaa ja sammunut vain keskelle olohuonetta tai keittiötä ja tuo olisi joutunut kantamaan tämän sänkyynsä, - tai sitten siitä kuinka hän olisi itse mennyt juomaan liikaa ja alkanut lähennellä mallia kantelemalla tätä ympäriämpäri niinkuin mitäkin morsianta konsanaan. Mielikuvat saivat tosiaan miehen repeämään railakkaaseen nauruun, jonka jälkeen tuo oli lähellä tippua sängyltä. Nauru loppui vasta, kun tuo pomppasi sängyltä ylös ja käveli vaatehuoneensa peilin eteen, avasi peilin ja astui sisälle kaivaen hyllyltä savukkeita. Tuo otti kaksi olettaen, että myös savukkeen rentouttava vaikutus auttaisi Jimmyn kipuun. "Tupakkakätkö (ja kaikki muu kätkö) vaatehuoneessa on kyllä pahe." Mies mumisi itsekseen, ennenkuin pomppasi takaisin sängylle toisen viereen ja hymyili ojentaen savukkeen välittämättä Quaintancen suljetuista silmistä tyynyä vasten. Samalla tuo sytytti huulien välissä olevaa omaa savukettaan ja pian koko huone olisi taas savuverhossa. "-niin. Sen olisi pitänyt tapahtua siten, että herra kultapuppeli olisi mennyt juomaan enemmän ja lopulta hän olisi ollut niin sekaisin, ettei jaksaisi enää kävellä itsekseen, vaan kkääntyisi rakkaansa puoleen ja anelisi tätä kuljettelemaan häntä sylissään." Bournéille alkoi selittää Jimmystä kolmannessa persoonassa ja repesi sen jälkeen tietämättä mitä kännissä selosti. Pienen torkunnan keskellä savun haju täytti ilman, jolloin James Edward Quaintance säpsähti hereille katsellen ympärilleen, huomaten Lucadeasin olevan savun syynä. Mies katsoi savuketta kätösensä vieressä, kunnes siirsi sen toisaalle painaen päänsä takaisin tyynyyn nukkuakseen. Jotenkin olo oli niin uninen, eikä Jimmy vaan jaksanut kuunnella kaveriansa, joka oli melko epäkohteliasta herralta. Tummaverikkö silmäili hetken ystäväänsä sulkien silmänsä, jolloin rentoutui ja oli valmiina untenmaille. Bournéillen sanoihin Quaintance vastasi mumisten ja naurahdellen, mutta ei mitenkään erikoisemmin. '' Kerro tarina. '', Jimmy mumisi hetken kuluttua vetäen peittoa itselleen tirskahdellen - huvittavaa oli tosiaan se, että jo yli kaksikymppinen mies pyysi toista kertomaan iltasadun. Lucadeas poltti savukettaan niin kännisesti, että se jopa putosi muutaman kerran lattialla ja syntyi pieni paniikki jonka aikana herra nopeasti nosti sen sieltä takaisin sormiensa väliin. Saatuaan poltettua, tuo vilkaisi Jimmyyn joka oli jo aivan nukahtamaisillaan. 20-vuotias katsoi tätä hymyillen, sillä toinen näytti jopa suloiselta maatessaan aivan tokkurassa paikoillaan. Lucas etsi katseellaan tuhkista, jonka tuo kuitenkin löysi sänkynsä alta, -tyhjä oluttölkki kahden päivän takaa. Tuo pudotti sen reiästä tumpin sisälle ja nosti tölkin pöydälle katsoen tupakkia jonka oli tuonut Jimmylle. Hetken mietittyään miehenalku katsoi peittoa joka oli rutussa hänen vieressään, ja nosti sen käsiinsä peitellen Quaintancen kunnolla sen alle, -kuitenkin niin että tuo saisi happea. Sitten Bournéille oli lähellä horjahtaa, muttei kaatunut vaan lysähti sängyn päälle itsekin. Sänky oli onneksi tarpeeksi iso kahdelle yli 20-vuotiaalle, mistä hän oli todella kiitollinen sillä kotopuolen sänky ei siihen olisi riittänyt. Kuultuaan pyynnön tarinasta, Lucadeas katsoi tätä hämillään ja mietti oliko kuullut oikein. Tarina? Tarinoiden kertomisesta tuli mieleen vain ne lukemattomat kerrat kun hän oli kotona Lontoossa jokainen ilta peitellyt pikkusisaruksensa ja lukenut näille tarinaa kunnes nuo olivat nukahtaneet, -ja sitten tuo oli vielä suudellut kaikkia otsalle ennen kuin oli itse kadonnut tietokoneelle kirjoittamaan tai suunnittelemaan jotakin tai ihan vain nukkumaan. Tarinoita Lucadeaksella siis riitti aivojensa varastoissa, mutta tuo ei ollut varma halusiko Jimmy kuulla sen sorttisia lastentarinoita. Ei tuo kuitenkaan mitään muutakaan keksinyt. Joten, niimpä Bournéille sitten hymyili ja kävi makuulle Jimmyn viereen katsoen tämän kiinni olevia silmiä ja vetäen lattialle tippuneen toisen tyynyn oman päänsä alle. Ja Lucadeas alkoi kertoa kuuluisaa iltasatua yksinäisestä ketusta, joka vaikeuksien ja plääplääplää kautta löysi elämäänsä onnen. Oikeastaan tarina oli rakkaustarina ihmisistä, mutta sitä oltiin verrattu tarinassa kettuun, - ties mistä syystä? Tarinan kerrottuaan, Bournéillea alkoi itseäänkin väsyttää kummallisesti. Tuo yritti pitää silmiään auki, mutta se oli hyvin vaikeaa kun Jimmy hengitteli hänen vierellään niin rauhallisesti. Musiikki pauhasi yhä yläkerrassa, mutta se oikeastaan kuului vain mukavana ja vaimeana iltamusiikkina hänen muutoin hiljaiseen huoneeseensa.
|
|
|
yökimppis
Jun 20, 2016 13:51:35 GMT
via mobile
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 13:51:35 GMT
Roolaan ko oon tullu kylält
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 14:40:16 GMT
Roolaan ko oon tullu kylält juu itekki pesin mautoo ja teen muita siivoushommia
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 15:03:15 GMT
Holy shit en keksi roolattavaa toho ko mu ukko nukkuu XD
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 15:25:32 GMT
Holy shit en keksi roolattavaa toho ko mu ukko nukkuu XD no herätä se vaikka tai roolaa jotenki et se nukkuu ja kuuntelee tarinaa tai emmätiä
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 16:33:05 GMT
Holy shit en keksi roolattavaa toho ko mu ukko nukkuu XD no herätä se vaikka tai roolaa jotenki et se nukkuu ja kuuntelee tarinaa tai emmätiä Jhoo yritän täs keksii jtn mikä edistäis tätä tilannetta xdd
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 20, 2016 16:54:29 GMT
Kuunneltuaan tarinan maagisesta ketusta ja sen onnesta James Edward Quaintance haukotteli syvään parantaen asentoansa sängyllä. Miekkonen raotti silmiänsä katsoen vieressään makoilevaa vaaleaverikköä pienen hymyn kera. '' Mistä vetäsit ton tarinan? '', James kysäisi unisena siirtäen peittoa hieman toisaalle, sillä huoneessa oli melko kuuma, vaikka molemmat olivatkin ilman paitoja. Malli antoi katseensa vaeltaa huoneen seinillä ja huonekaluissa. Kaikki oli niin omaperäistä ja niin Bournéillen tyylistä. Jimmyn oma huone oli pelkkää mustaa ja valkoista, eipä tuo myöskään viettänyt siellä aikaansa sen kummemmin. Herra tykkäsi eniten olla olohuoneessa tai keittiössä, - mistä kaikki tarvittava löytyi; juomat ja luksus sohva mihin pystyi majoittautua koko päiväksi katsomaan muiden touhuja. Toisaalta kun tarkemmin Quaintance ajatteli huonettaan, niin tämä ei ole käynyt siellä pitkiin aikoihin.. Ellei lasketa sitä kun tuo kävi vaihtamassa vaatteensa joka päivä, mutta muuten. Esimerkiksi hän ei ole nukkunut huoneessaan pariin päivään - yöt on siis vietetty olkkarissa tai ties missä muualla kuin omassa pikkusängyssä. Ajatukset katkesivat ja James heräsi todellisuuteen. Tummaverikkö siirsi katseensa pois lakanasta Lucadesin väsyneisiin silmiin, jotka vetivät puoleensa kuin magneetti. Siksipä ilman harkintaa miekkonen tulikin kaveriansa lähemmäksi, että sai katsella toisen simmuja oikein tarkkaan - ne olivat niin nätit tuon mielestä. / tönkkö.fi
|
|
|
yökimppis
Jun 20, 2016 18:25:11 GMT
via mobile
Post by taija on Jun 20, 2016 18:25:11 GMT
Kuunneltuaan tarinan maagisesta ketusta ja sen onnesta James Edward Quaintance haukotteli syvään parantaen asentoansa sängyllä. Miekkonen raotti silmiänsä katsoen vieressään makoilevaa vaaleaverikköä pienen hymyn kera. '' Mistä vetäsit ton tarinan? '', James kysäisi unisena siirtäen peittoa hieman toisaalle, sillä huoneessa oli melko kuuma, vaikka molemmat olivatkin ilman paitoja. Malli antoi katseensa vaeltaa huoneen seinillä ja huonekaluissa. Kaikki oli niin omaperäistä ja niin Bournéillen tyylistä. Jimmyn oma huone oli pelkkää mustaa ja valkoista, eipä tuo myöskään viettänyt siellä aikaansa sen kummemmin. Herra tykkäsi eniten olla olohuoneessa tai keittiössä, - mistä kaikki tarvittava löytyi; juomat ja luksus sohva mihin pystyi majoittautua koko päiväksi katsomaan muiden touhuja. Toisaalta kun tarkemmin Quaintance ajatteli huonettaan, niin tämä ei ole käynyt siellä pitkiin aikoihin.. Ellei lasketa sitä kun tuo kävi vaihtamassa vaatteensa joka päivä, mutta muuten. Esimerkiksi hän ei ole nukkunut huoneessaan pariin päivään - yöt on siis vietetty olkkarissa tai ties missä muualla kuin omassa pikkusängyssä. Ajatukset katkesivat ja James heräsi todellisuuteen. Tummaverikkö siirsi katseensa pois lakanasta Lucadesin väsyneisiin silmiin, jotka vetivät puoleensa kuin magneetti. Siksipä ilman harkintaa miekkonen tulikin kaveriansa lähemmäksi, että sai katsella toisen simmuja oikein tarkkaan - ne olivat niin nätit tuon mielestä. / tönkkö.fi View AttachmentRoolaan pia
|
|