|
Post by marianne on Jun 18, 2016 20:50:51 GMT
haluisin niin et tos toises roolipelis ois porukkaa paikal koska mua inspaa siihe nii paljo (( ok ei se siltä näytä mut oon innoissani siit nonii i perkule mul on periaattees alexin rooli valmiin mut en uskalla julkasta sitä kuii
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 20:50:55 GMT
Mua väsyttää ja ropehimottaa
|
|
|
Post by kaisa on Jun 18, 2016 20:51:30 GMT
nonii i perkule mul on periaattees alexin rooli valmiin mut en uskalla julkasta sitä kuii noku siit kuitenki puuttuu jotai XD okei laitain nyt alexin tekee vähä tyhmän tempun
|
|
|
Post by sini on Jun 18, 2016 20:52:50 GMT
JESSICA NELSON ei ehtinyt kauaa kirjoittelemaan, kun tajusi jo Louisin saapuvan paikalle. Leveä hymy muodostui naisen huulille, jotka oli tällä kertaa päätynyt huulipunalla värjäämään tummanpunaiseksi. Ei ollut melkeinpä päivää, jolloin naisella ei huulipunaa ollut, sillä hän yksinkertaisesti vain tykkäsi käyttää kyseistä meikkituotetta. Puhelimensa nainen laittaa näppäinlukkoon, asettaen sen pöydälle viinilasinsa viereen. Katseensa hän vei tämän jälkeen muutaman kuukauden nuorempaan mieheen, jota oli hetki sitten vasta ajatellut. Pieni naurahdus lipui naisen huulilta, kun hän kuuli miehen kutsuvan häntä romanttisella lempinimellä. Suhde oli siinä kohdassa, että käytettiin siirappisia lempinimiä ja muutenkin söpöiltiin mahdollisimman paljon, eikä esimerkiksi hassut yhteiskuvat Instagramissa olleet mitään harvinaisia. "Hei Tommo", Jesy päätyy vastaamaan pieneen virneen kera, vilkaisten miehen juoman. Mitenkään se ei yllättänyt naista, että toinen oli valinnut juomakseen kaljaa, eikä myöskään hampailla avaaminen yllättänyt naista. Siitä tummaverikkö oli monesti päätynyt huomauttamaan Louisille, muttei enää tällä kertaa jaksanut. Mieskin mitä luultavammin kyllästynyt siihen. Kätensä 25-vuotias nainen päätyi laskemaan miehen poskille, tuntien hieman parransänkeä vasten ihoaan. Nopean suudelman laulajatar laski samaa ammattia edustavan miehen huulille. Tämän jälkeen hän laski kätensä lepäämään miehen reidelle, kurottautuen ottamaan itselleen viinilasinsa. Aikaisemmin ostamansa viinipullon hän oli jättänyt sohvan vierelle maahan, josta sen löytäisi, kun lasi on tyhjä. "Tytöille meidän ryhmäkeskustelussa", nainen päätyy totemaan miehelle, ottaen hörpyn viinistään. Lasin nainen palauttaa tämän jälkeen takaisin pöydälle, laskien päänsä lepäämään miehen olkapäälle.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 20:55:29 GMT
Pekko taitaa ryömiä pehkuihin. näin ei kuitenkaan tapahdu vaan tuun kuitenki takasin
|
|
|
yökimppis
Jun 18, 2016 20:56:13 GMT
via mobile
Post by taija on Jun 18, 2016 20:56:13 GMT
James Edward Quaintance kuuli vaimeaa puhetta läheltään, jolloin tämä raotti silmiänsä varovaisesti nähden tutun kaverin edessään vesilasin kanssa. Mies kohotti toista kulmaansa kysyvästi mumisten jotakin epämääräistä, josta kukaan ei saanut selvää edes tarkkaan kuuntelemalla. Jimmy siirsi väsähtäneen katseensa vesilasiin nostaen sen huuliensa tasolle juoden koko lasin tyhjäksi ojentaen sen sitten takaisin Lucadeasille. Hetken Quaintance silmäili vastapuolen kasvoja naurahtaen huvittuneena. '' Paljo oot juonu? '', Jimmy kysäisi nousten jo parempivointisena istumaan. Musiikki pauhasi voimakkaasti. Se suorastaan sai Jimmyn voimaan pahoin, mutta ei niin pahoin, että pitäisi oksentaa - ehkä tämä selviäisi illasta oksentamatta - tai sitten ei. Tosin kun herra oli viimeksi ryypiskellyt ja oksentanut, oli tämä luvannut itselleen ettei koskaan enään juo, mutta tässä sitä oltiin menossa mäkeä alas. Jimmy räpytteli hetken silmiänsä nojaten sitten päänsä luiseviin käsiinsä. Päätä särki niin pahasti, sekä tuon teki todellakin mieli juoda lisää, sillä ei tästä illasta selvittäisi millään ilman viihdykettä, ellei sitten se viihdyke ole jotain muutakuin alkoholia. / Oon tosi pahoillani lyhyist rooleist, mua väsyttää iha hemmetisti xdd Lucadeas ei ollut ollenkaan varma kämppiksensä tilasta, eikä sen katsominen tehnyt hänen omaakaan oloaan sen paremmaksi mitä se tällähetkellä oli. Toisen mumina oli niin epäselkeää ettei bournéille tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. Entä jos toinen yritti sanoa tälle jotakin tärkeää? Siniturkoosit silmät tuijottivat toista kiintoisina kun tuo nousi sohvalla istumaan ja joi raikkaan veden kurkkuunsa. Ensimmäinen selkeä kysymys sai lucaksen hymyilemään, sillä tuo tajusi että vesi oli todella tehnyt magiansa tälläkin kertaa. "Tarpeeksi että kusin vessassa nostamatta kantta ylös...en tiiä. Mut sä oot ilmeisesti juonu jo melki yrjöön saakka?" Tuo sanahti ja nauroi istahtaen toisen viereen. Lucadeas katsoi kuinka toinen nojasi käsiinsä näyttäen edelleen huonovointiselta juomisen takia. "Hei jäbä kokoo ittes, mä en haluu joutuu viemään sua sylissä sänkyys samalla kun muut juo ja pitää hauskaa. Suosittelen että pysyt vesilinjalla vielä hetken.." Tämä sanoi toiselle nauraen melko kummallissta ja käheää nauruaan. Sitten miehenalku käänsi katseensa oranssiin juomaansa joka oli yhä sohvapöydällä heidän edessään. "Ellet halua sitten alkaa riehumaan?" Tuo jatkoi nostaen lasinsa pöydältä ja hymyili tälle ojentaen sitä, mikä ei ehkä ollut aivan fiksuin veto. Lucas oli ollut jo monta tuntia samassa tilassa, joten oli ehkä hänenkin aikansa taas juoda. Ehkö tuo kuitenkin ensin auttaisi Jimmyä. Tunnelma oli hieman outo, kun musiikki soi niin lujaa että noiden oli melkein pakko huutaa toisilleen. Kaiken tämän lisäksi se ei ollut aivan sellaista musaa, mikä saisi Lucadeaksen ihon kananlihalle ja tukan pystyyn. Huultaan purren tuo siirsi katseensa toisten suuntaan, jotka riehuivat terassilla ja kuka missäkin. Näky sai tuon hymyilemään. Okei okei, oli pakko saada lisää juomista. Aivot ja jokainen kehon osa olivat vieläkin liian hermostuneet, että alkoholi suorastaan huusi miestä puoleensa. 21-vuotias hymyili katsoen jälleen James nimistä kanssa asukkiaan. Kyllä hän tuonkin vielä saisi nauttimaan illasta. / abteeks anteeks nyt oon kotona vihdoi ja alam roolaa swuraavat kunnolla
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 18, 2016 21:06:36 GMT
Louis Tomlinson - odotti rauhassa, että Jesy laittoi puhelimensa pois ja siirsi huomionsa häneen. Louis kietoi vapaan kätensä naisen ympärille ja hymyili leveästi itsekseen. Hymy kuitenkin haihtui nopeasti Louisin kuullessa tylsän lempinimensä naisen suusta. "Höh, olipa tylsä vastaus. Mä kutsun sua vaikka millä lässynlää nimillä ja sä sanot mua vaa Tommoksi", Louis marisi muka loukkaantuneena. Hän mutristi huuliaan ja yritti parhaansa mukaan näyttää loukkaantuneelta. Aika huonosti Louis siinä kuitenkin onnistui, ei hän ole koskaan ollut hyvä esittämään tietynlaista mielentilaa. Mies naurahti itselleen ja palautti hymyn sitten huulilleen, suukottaen naisen huulia nopeasti. Hetken aikaa naista silmäiltyään nosti Louis kaljapullon huulilleen ja joi lempialkoholijuomaansa pari hörppyä, asettaen pullon sitten pöydälle naisen viinilasin vierelle. "Miks mä en oo teijän ryhmässä? Mäkin haluan sinne puhumaan paskaa pojista. Vai puhuitteko te musta?", Louis virnuili, häntä lapsetti aivan järjettömän paljon - tosin tämäkään ei ollut uutta Tomlinsonilta. Vaikka mies olikin jo kaksikymmentäneljä, osasi hän olla välillä todella lapsellinen, sekä leikillään että tosissaan. "Mitä sä viinillä tissuttelet? Onko susta tullu nössö?", Louis kiusasi tyttöystäväänsä suukottaen sitten naisen huulia pariin otteeseen. "Vai ajattelitko sä toimia mun lapsenvahtina, kun vedän ihan vitulliset perseet?", Louis jatkoi kyselyään, hänellä oli liikaa energiaa. Sanoja vain tulvi Louisin suusta, hänestä irtoaisi vielä paljon juttua täksi illaksi. //ompa laadutonta Attachments:
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 21:08:25 GMT
tuleepas muute mullaki ny huonoja rooleja omg nyt meikä juo kahvia ja ottaa itteensä niskasta kii hahahaha yritän saada jotai humorististaki seuraavaks aikaa 0w0
ei hitto se ku tajuut et tää ilta voi vielä parantuu kaapis on viiniä ja täysinäine kokispullo 〜(^∇^〜)(〜^∇^)〜
|
|
|
yökimppis
Jun 18, 2016 21:10:40 GMT
via mobile
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 21:10:40 GMT
Jimmy piti päänsä edelleen käsiensä lomassa, sillä olo oli edelleen huonovointinen. Tosin Lucadeasin jokaiset lauseet ja sanat saivat herran hymyilemään omaperäisesti, ehkä myös naurahtelemaan, koska humala tuotatti tälle melkoista nauravaisuutta. Herra nosti katseensa kaverinsa silmiin, jolloin tämä töyttäisi tätä nyrkillä hellästi olalle. Muista vastapuolen sanoista ei miekkonen pahemmin jaksanut välittää, mutta kuullessaan sanan "riehumaan" hän vasta heräsi kunnolla. " Sillä ehdolla riehumaan jos kannat sänkyyn sitten.. ", Jimmy virnisti ja nappasi Lucadeasin kädessä olevan juoman itselleen, josta tämä kaatoi suurimmanosan kurkustaan jälleen alas. Quaintance halusi todella riehua nyt kun siihen oli kaverikin — paskat tämä välitti mitään oksentamisesta.
/ Anteeks lyhyt oon puhelimel!
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 21:29:58 GMT
Jimmy piti päänsä edelleen käsiensä lomassa, sillä olo oli edelleen huonovointinen. Tosin Lucadeasin jokaiset lauseet ja sanat saivat herran hymyilemään omaperäisesti, ehkä myös naurahtelemaan, koska humala tuotatti tälle melkoista nauravaisuutta. Herra nosti katseensa kaverinsa silmiin, jolloin tämä töyttäisi tätä nyrkillä hellästi olalle. Muista vastapuolen sanoista ei miekkonen pahemmin jaksanut välittää, mutta kuullessaan sanan "riehumaan" hän vasta heräsi kunnolla. " Sillä ehdolla riehumaan jos kannat sänkyyn sitten.. ", Jimmy virnisti ja nappasi Lucadeasin kädessä olevan juoman itselleen, josta tämä kaatoi suurimmanosan kurkustaan jälleen alas. Quaintance halusi todella riehua nyt kun siihen oli kaverikin — paskat tämä välitti mitään oksentamisesta. / Anteeks lyhyt oon puhelimel! Hymy toisen kasvoilla ja naurun äänet riittivät tuomaan energiaa Lucadeakseen ja vahvisti sitä, että tuo todella halusi juoda lisää. Tämä oli ollut miehen PITÄÄ TEHDÄ -listalla jo kauan aikaa, - hieno kämppä, kuumaa juomaseuraa ja paljon juomista. Saatuaan nyrkistä olkapäähän, 20-vuotias kohotti kulmakarvojaan ja katsoi tätä yllättyneenä, kun tuo sanahti että tulisi todella tarvitsemaan sänkyyn kantajaa. Leveän virneen myöntä toinen sitten nappasikin juoman tämän kädestä ja kaatoi litkun suuhunsa. "Daamn kerrankin joku joka osaa juoda." Tuo mumisi ja naurahti jälleen nousten nopeasti paikaltaan ylös. "Mä pidän sua silmällä joten älä karkaa minnekkään." Bournéille totesi ja hyppeli sitten taas hieman hara -askelin keittiöön nuuskimaan lisää juomista. Tuolla ei ollut enää tietoakaan mitä juomia hän oli itse taloon ostanut, sillä keittiö oli kuta kuinkin täysi kaaos. Se tuli todistettua turhankin hyvin, sillä miehenalku ei huomannut lattialla olevaa tölkkiä vaan kompastui siihen ja lensi naama edellä kohti laattalattiaa. "AAAAAHH SHIEET!!##! Tuo kirosi ennenkuin tömähti kovalle alustalle ja löi päänsä kaappiin, onneksi vain pienesti. "Jeesus täälhä on vaarallista jo." Mies ragesi noustessaan ylös päätään hieroen. Oli parasta nostaa tölkki pöydälle, ettei siihen kompastuisi enää kukaan muu. Tämän jälkeen Lucadeas virnisti ja kaivoi kaapista neljä kaljaa, tunkien yhden mustien pillifarkkujensa takataskuun, yhden kainaloonsa ja kaksi käsiinsä. Sitten tuo käveli hieman hillitymmin takaisin olohuoneeseen, laski ohrapirtelöt keskelle pöytää ja nosti kätensä ylös tavoitteenaan saada Quaintancen huomio itseensä. "Katso ja opi honey." Tuo sanahti ottaen kasvoilleen hieman ylimielisen katseen ja polvistui matolle kaljat edessään. Kohta miehenalku oli alle kolmessakymmenessä sekunnissa saanut kaikki lasipullot auki kulmahampaillaan, ja nostanut katseensa kohti toista ottaen yhden niistä pöydältä. Bournéille oli melko ylpeä suorituksestaan, vaikkei se kummoista ollutkaan. 20-vuotias pörrötti turkoosin sävyisiä hiuksiaan ja hypähti takaisin sohvalle toisen viereen. Tuo veti syvään henkeä ja alkoi vetää kaljaa kuin viimeistä päivää. helvetti että se teki hyvää.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 21:44:58 GMT
Jimmy piti päänsä edelleen käsiensä lomassa, sillä olo oli edelleen huonovointinen. Tosin Lucadeasin jokaiset lauseet ja sanat saivat herran hymyilemään omaperäisesti, ehkä myös naurahtelemaan, koska humala tuotatti tälle melkoista nauravaisuutta. Herra nosti katseensa kaverinsa silmiin, jolloin tämä töyttäisi tätä nyrkillä hellästi olalle. Muista vastapuolen sanoista ei miekkonen pahemmin jaksanut välittää, mutta kuullessaan sanan "riehumaan" hän vasta heräsi kunnolla. " Sillä ehdolla riehumaan jos kannat sänkyyn sitten.. ", Jimmy virnisti ja nappasi Lucadeasin kädessä olevan juoman itselleen, josta tämä kaatoi suurimmanosan kurkustaan jälleen alas. Quaintance halusi todella riehua nyt kun siihen oli kaverikin — paskat tämä välitti mitään oksentamisesta. / Anteeks lyhyt oon puhelimel! Hymy toisen kasvoilla ja naurun äänet riittivät tuomaan energiaa Lucadeakseen ja vahvisti sitä, että tuo todella halusi juoda lisää. Tämä oli ollut miehen PITÄÄ TEHDÄ -listalla jo kauan aikaa, - hieno kämppä, kuumaa juomaseuraa ja paljon juomista. Saatuaan nyrkistä olkapäähän, 20-vuotias kohotti kulmakarvojaan ja katsoi tätä yllättyneenä, kun tuo sanahti että tulisi todella tarvitsemaan sänkyyn kantajaa. Leveän virneen myöntä toinen sitten nappasikin juoman tämän kädestä ja kaatoi litkun suuhunsa. "Daamn kerrankin joku joka osaa juoda." Tuo mumisi ja naurahti jälleen nousten nopeasti paikaltaan ylös. "Mä pidän sua silmällä joten älä karkaa minnekkään." Bournéille totesi ja hyppeli sitten taas hieman hara -askelin keittiöön nuuskimaan lisää juomista. Tuolla ei ollut enää tietoakaan mitä juomia hän oli itse taloon ostanut, sillä keittiö oli kuta kuinkin täysi kaaos. Se tuli todistettua turhankin hyvin, sillä miehenalku ei huomannut lattialla olevaa tölkkiä vaan kompastui siihen ja lensi naama edellä kohti laattalattiaa. "AAAAAHH SHIEET!!##! Tuo kirosi ennenkuin tömähti kovalle alustalle ja löi päänsä kaappiin, onneksi vain pienesti. "Jeesus täälhä on vaarallista jo." Mies ragesi noustessaan ylös päätään hieroen. Oli parasta nostaa tölkki pöydälle, ettei siihen kompastuisi enää kukaan muu. Tämän jälkeen Lucadeas virnisti ja kaivoi kaapista neljä kaljaa, tunkien yhden mustien pillifarkkujensa takataskuun, yhden kainaloonsa ja kaksi käsiinsä. Sitten tuo käveli hieman hillitymmin takaisin olohuoneeseen, laski ohrapirtelöt keskelle pöytää ja nosti kätensä ylös tavoitteenaan saada Quaintancen huomio itseensä. "Katso ja opi honey." Tuo sanahti ottaen kasvoilleen hieman ylimielisen katseen ja polvistui matolle kaljat edessään. Kohta miehenalku oli alle kolmessakymmenessä sekunnissa saanut kaikki lasipullot auki kulmahampaillaan, ja nostanut katseensa kohti toista ottaen yhden niistä pöydältä. Bournéille oli melko ylpeä suorituksestaan, vaikkei se kummoista ollutkaan. 20-vuotias pörrötti turkoosin sävyisiä hiuksiaan ja hypähti takaisin sohvalle toisen viereen. Tuo veti syvään henkeä ja alkoi vetää kaljaa kuin viimeistä päivää. helvetti että se teki hyvää. Jimmy naureskeli kaverinsa toosailulle keittiön ja olohuoneen välisellä alueella. Miekkonen oli hetken seurannut tuon temppuja, kunnes nappasi Lucadeasin tuomista olutpulloista yhden itselleen. Musiikki jytisi kovilla äänillä ja sai vastapuolen puheen kuulostamaan epäselvältä, joten Quaintance siirtyi aavistuksen lähemmäksi tuota. " Mites aattelit et riehutaan? Hypitäänkö jossain ulkona puolialastomina, vai? ", Jimmy töksäytti kysyvästi hiukan tokkuraisena, mutta silti energisenä valmiina kyseiseen heilumiseen. " Ja mä oon sulle hanipuppeli. Tiedoks! ", Jimmy lisäsi nauraen omituisesti, tai no, niin miten humaltunut 24-vuotias nauroi ollessaan sekaisin. Oli hyvä ajatus, että Lucadeas saapui olohuoneeseen tummaverikön seuraksi — tuo vain oli niin Jimmyn tyyppiä jollain pirun oudolla tavalla. / lyhyttä, mutta ytimekästä. Aamulla syöksyn heti koneelle nii saan parempaa roolia kehiin ja kaikenlisäks kuvan liitettyy joka rooliin xd pahoittelen viel tönköst tekstist! Mie oon nii rättiväsyny että huhhu..
|
|
|
Post by sini on Jun 18, 2016 21:50:31 GMT
JESSICA NELSON päästi hellän naurahduksen huuliltaan, kuunnellessaan Louisia, joka tuntui aina saavan naisen hyvälle päälle ja nauramaan. Ei ollut montaakaan kertaa, jolloin nainen ei ollut iloinen miehen seurassa. Nämäkin harvat kerrat olivat sellaisia, kun nainen oli jo valmiiksi huonolla tuulella, joten se ei johtunut miehestä vaan jostain ulkoisesta tekijästä. Ei näitä kertoja järinkään montaa ollut, sillä koko kolmen kuukauden ajan naisella oli ollut talossa hyvinkin hauskaa, kun koko porukkaan oli tutustunut, eikä jäännyt ulkopuoliseksi, vaikka ei nainen niin ollut kertaakaan tuntenut. Hän kuitenkin tiesi esimerkiksi Louisin aikasemmalta ajalta, sillä molempien bändit tukivat toisiaan ja saman taustan takia olivat olleet esimerkiksi samaan aikaan mukana X Factorin hyväntekeväisyyssinglellä, mutta tietenkin tilanne oli aivan erilainen nyt, kun kaksikkokin asui saman katon alla. "Voi anteeksi, Honey Boo-Boo", Jesy päätyy toteamaan kiusallaan miehelle, muodostaen pienen virneen. "En usko, että olet järin kiinnostunut keskustelemaan vaatteista ja kengistä. Sitä paitsi ei me puhuta pahaa kenestäkään sieltä, tai okei, ehkä mä sua olen siellä vähän kiusannut", tummaverikkö päätyy toteamaan miehelle. Ei hän nyt muuta kuin kertonut jotain pientä kaksikosta siellä ja todennut, että miehen siivoustaidot eivät olleet mitkään parhaimmat, mutta kaikki tytöt kertoivat kumppaneistaan siellä jotain ja jakoivat jotain hauskoja kuvia. Niin kuin nainenkin oli tehnyt. "Kai mä olen vähän nössö, mutta totta, tarviit lapsenvahtia, ettet esimerkiksi hukuttaudu tonne altaaseen yöllä", Jesy päätyy toteamaan miehelle, painaen huulensa nopeasti miehen nenän päälle. "Olenhan mä sentään se vanhempi meistä niin mun täytyy olla vastuullinen", nainen totesi, sillä oli aikasemminkin kiusannut miestä sen takia, että oli muutaman hassun kuukauden vanhempi.
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 18, 2016 22:12:34 GMT
Louis Tomlinson - naurahti Jesyn keksimälle lempinimelle. "Ei nyt mitään tollastakaan, oon aikuinen mies enkä viisivuotias", Louis marisi huulet jälleen mutrussa. Louis oli vaativa, hän tiedosti sen itsekkin mutta osittain hän teki sitä ihan tahallaan, huvittaakseen itseään. Louis virnuili itsekseen silmäillessään Jesyä. Louis oli melkeimpä satavarma, että Jesyllä menisi illan mittaan hermot humalaiseen Louisiin. Brunette kohotti kulmiaan Jessican vastatessa, ettei Louis olisi kiinnostunut puhumaan kengistä ja vaatteista. "Mistä sinä tiiät?", Louis kitisi. "Et voi tietää jos vaikka olisinkin kenkien ja vaatteiden asiantuntija", mies kohotti leukaansa ylimielisesti, tuhahtaen suu mutrussa - taas. "Tuollaiset ennakkoluulot ovat todella törkeitä, neiti Nelson", Louis puhui niin virallisella äänellä kuin vain pystyi. "Haastan sut oikeuteen jos vielä kehtaat väittää jotain tollasta. Et sä voi myöskään verrata meidän ikiä toisiimme, oot vaan ihan vähän vanhempi ja vähintään yhtä lapsellinen", Louis virnisti ja tuuppasi Jesyä hellästi olkapäästä. Louis hiljentyi ja nappasi kaljansa pöydältä, juoden siitä puolet. Louis oli jo pienessä humalassa innostuttuaan maistelemaan keittiössä erilaisia likööreitä ehkä hieman liikaa. Brunetella on aina ollut melko huono pää alkoholin suhteen, varsinkin vahvempien juomien. "Mitä viiniä sulla on siinä? Ei kai taas sitä missä on niitä kultahippuja pohjalla, se oli ihan kamalaa", Louis kyseli nostaen pullon sohvan viereltä käteensä. Tomlinson otti hörpyn suoraan pullosta ja nyrpisti nenäänsä. "Miten sä voit juua tätä?", Louis tuhahti silmäillessään pulloa arvostelevasti. "Ulkonäkö pettää, se näytti hyvältä muttei todellakaan oo sitä. Yks kautta viis", Louis puhui ja laski pullon takaisin paikoilleen. Miehellä oli ihan liikaa energiaa, kun tuo vain puhui ja puhui taukoamatta. Attachments:
|
|
|
Post by taija on Jun 18, 2016 22:17:15 GMT
Jimmyn juomista seuraillessa, Lucadeas ei voinut kääntää katsettaan muualle. Olihan se todella outoa olla sellaisen tuota...kuuluisuuden kanssa? Taisiis koko talo oli pelkkää julkisuutta täynnä, eikä Bournéillea itseään tuntenut juuri kukaan. Olihan tuo monia kertoja häätänyt faneja tonttien tanhuvilta kyllästyneenä, sillä hän oli ainoa kuka sen pystyi tehdä saamatta kamalaa kiljumista ja kuvien räpsimistä ylleen, - mutta hän ei ollut vieläkään sisäistänyt sitä että asui niin ihailtavien henkilöiden seurassa. Kyllähän sen myönsi että tuo itsekin omisti vuosien varrelta varsin hyödyllisiä taitoja kitaran soittamiseen ja biisien tekemiseen, mutta ei sitä kukaan tiennyt. Ja ehkä hyväkin niin, mahtoi se olla hemmetin ärsyttävää katsella itseään paljon nuorempia teinifaneja kiljumassa perässä minne ikinä meneekin. Lucas säpsähti ajatuksistaan toisen tultua lähemmäksi tätä, ja kysyttyä miten nuo riehuisivat. Jamesin idea sai tämän hymähtämään hassusti, helppoahan se oli hänen näköisenään mennä ulos hyppimään ilman rihman kiertämää. "Ei houkuta meikäläistä tuo liukas ruohikko kännissä, mutta kyllä mä tota kehoa voisinki tulla katselemaa vaikka se riisuuntumista vaatiski." 182 senttinen vastasi virnistellen ja veti viimeisetkin litkut lasipullon pohjalta siirtyen sitten seuraavaan avattuun pulloon. Juomat tuo melkein purskautti ulos kuullessaan sen toisen lausahduksen tuon kutsumistapaa koskien. "Ahaa kyllä äiti!" Tuo kiljaisi ja vei kätensä otsalleen niinkuin armeijassa konsanaan kun toteltiin kenraalia. Lucadeaksella oli tunne, että ilta päätyisi vielä todella humalassa portaita alas naama edellä laskemiseen tai vähintäänkin vaatteiden riisumiseen,- jos johonkin. No olisihan se paljon hauskempaa kuin sohvalle sammuminen , mistä hän olikin kiitollinen ettei toinen ollut sitä temppua vielä keksinyt tehdä. "No herra Quaintance, miten olisi yöuiminen hm?" Tuo ehdotti samalla pidättäen hikkaa, joka tuntui aina tulevan kun juomat alkoivat vaikuttaa kunnolla. "-mutta eka mun täytyy saada savuke." Tuo lisäsi kaivaen taskustaan askin, jonka sisältä otti huuliensa väliin tupakan. Kännitila kun tuntui jo niin pahalta, ei Bournéille miettinyt edes kahta kertaa ennenkuin sytytti sen sisällä. Luoja miten hyvältä se tuntui. /ei se mitää itelläki menee puurot ja vellit sekasi ku juon viittä juomaa samalla ku kirjotan rooleja ja pärisee kauheena mut naah :DDD
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jun 18, 2016 22:32:30 GMT
Jimmyn juomista seuraillessa, Lucadeas ei voinut kääntää katsettaan muualle. Olihan se todella outoa olla sellaisen tuota...kuuluisuuden kanssa? Taisiis koko talo oli pelkkää julkisuutta täynnä, eikä Bournéillea itseään tuntenut juuri kukaan. Olihan tuo monia kertoja häätänyt faneja tonttien tanhuvilta kyllästyneenä, sillä hän oli ainoa kuka sen pystyi tehdä saamatta kamalaa kiljumista ja kuvien räpsimistä ylleen, - mutta hän ei ollut vieläkään sisäistänyt sitä että asui niin ihailtavien henkilöiden seurassa. Kyllähän sen myönsi että tuo itsekin omisti vuosien varrelta varsin hyödyllisiä taitoja kitaran soittamiseen ja biisien tekemiseen, mutta ei sitä kukaan tiennyt. Ja ehkä hyväkin niin, mahtoi se olla hemmetin ärsyttävää katsella itseään paljon nuorempia teinifaneja kiljumassa perässä minne ikinä meneekin. Lucas säpsähti ajatuksistaan toisen tultua lähemmäksi tätä, ja kysyttyä miten nuo riehuisivat. Jamesin idea sai tämän hymähtämään hassusti, helppoahan se oli hänen näköisenään mennä ulos hyppimään ilman rihman kiertämää. "Ei houkuta meikäläistä tuo liukas ruohikko kännissä, mutta kyllä mä tota kehoa voisinki tulla katselemaa vaikka se riisuuntumista vaatiski." 182 senttinen vastasi virnistellen ja veti viimeisetkin litkut lasipullon pohjalta siirtyen sitten seuraavaan avattuun pulloon. Juomat tuo melkein purskautti ulos kuullessaan sen toisen lausahduksen tuon kutsumistapaa koskien. "Ahaa kyllä äiti!" Tuo kiljaisi ja vei kätensä otsalleen niinkuin armeijassa konsanaan kun toteltiin kenraalia. Lucadeaksella oli tunne, että ilta päätyisi vielä todella humalassa portaita alas naama edellä laskemiseen tai vähintäänkin vaatteiden riisumiseen,- jos johonkin. No olisihan se paljon hauskempaa kuin sohvalle sammuminen , mistä hän olikin kiitollinen ettei toinen ollut sitä temppua vielä keksinyt tehdä. "No herra Quaintance, miten olisi yöuiminen hm?" Tuo ehdotti samalla pidättäen hikkaa, joka tuntui aina tulevan kun juomat alkoivat vaikuttaa kunnolla. "-mutta eka mun täytyy saada savuke." Tuo lisäsi kaivaen taskustaan askin, jonka sisältä otti huuliensa väliin tupakan. Kännitila kun tuntui jo niin pahalta, ei Bournéille miettinyt edes kahta kertaa ennenkuin sytytti sen sisällä. Luoja miten hyvältä se tuntui. /ei se mitää itelläki menee puurot ja vellit sekasi ku juon viittä juomaa samalla ku kirjotan rooleja ja pärisee kauheena mut naah :DDD Lucadeasin yli-innokkuus sai Jimmyyn potkua, sillä tämä piti siitä miten tuo osasi ottaa asiat rennosti ja heittää ties millaista läppää mikä sai mallin aina nauramaan. Litkiessään viimeisetkin oluenjämät pois pullosta Quaintance siirsi tyhjyyttä täynnä olevan alkoholijuoman pois tieltä, jolloin tämä nappasi uuden juotavakseen. Kuullessaan vastapuolen virnuilun riisuutumisesta sai Jimmy melkein purskautettua juomansa suustaan lattialle. " Hah, hah. ", herra tirskui ja tönäisi Lucadesia leikkisästi. Olisi kyllä hyvä juttu jos homma menisikin vielä hullummaksi — Jimmy rakasti kaikkea päätöntä ja myös sitä, että joutui ties minkälaisiin vaikeuksiin. Tosin nyt kun mietti mallin juomaseuraa se saattaisikin toteutua. " Kyllä mulle uintireissu kävis. ", Jimmy vastasi myöntävästi toiselle leveän hymyn kera. Huomatessaan tuon savukkeen Quaintancen alkoi tehdä myös mieli. " Annahan mullekkin! ", 24-vuotias sanahti lujempaan äänensävyyn.
|
|