|
Post by kaisa on Jun 16, 2016 18:26:51 GMT
mä voisin tunkee miehel ja naisel 8) vois tunkee alexin ja waden tähä jos teen kaksospojat nii joo, mut jos teen tytön ja pojan nii olit liia hidas XD katon mite löydän kuvii
|
|
|
Post by nea on Jun 16, 2016 18:28:08 GMT
vois tunkee alexin ja waden tähä jos teen kaksospojat nii joo, mut jos teen tytön ja pojan nii olit liia hidas XD katon mite löydän kuvii pyh teet kaksoispojat
|
|
|
Post by kaisa on Jun 16, 2016 18:29:17 GMT
jos teen kaksospojat nii joo, mut jos teen tytön ja pojan nii olit liia hidas XD katon mite löydän kuvii pyh teet kaksoispojat mul on hyvät kuvat nii teen kaksospojat mut tarviin niille jonku kivan pahis isukin
|
|
|
Post by nea on Jun 16, 2016 18:35:33 GMT
mul on hyvät kuvat nii teen kaksospojat mut tarviin niille jonku kivan pahis isukin jes hyvä 8)))
|
|
awrtas
Ninja The Cat
i'm just here to roleplay. don't mind of me.
|
Post by awrtas on Jun 16, 2016 18:36:44 GMT
..... hei joo, vedän linin pois täältä kun tuli mieleen toinen hahmo jonka lapsen haluun tänne, enkä haluu luopuu mun rakkaasta denahikakarasta enkä pysty pelaa kolmella hahmolla.
|
|
|
Post by kaisa on Jun 16, 2016 18:39:36 GMT
teen huomen jafarille kaksopojat nii voiks sini varata sen mulle ? 8)
|
|
|
Post by sini on Jun 16, 2016 18:40:26 GMT
teen huomen jafarille kaksopojat nii voiks sini varata sen mulle ? 8) joo 8))
|
|
|
Post by nea on Jun 16, 2016 18:42:16 GMT
lomake // aleksandr wade stapleton - 19, 4. tammikuuta - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - liikunta sekä hyvyystunnit - ei varsinaista klikkiä, mutta herran päälle on langennut koulun pahanpojan maine - → vaikka aleksandr on herran etunimenä, ei häntä kuitenkaan sillä nimellä kutsuta. nimittäin itse pitää enemmän toisesta nimestään, joka vuosien varrella on hänen kutsumanimekseen muuttunut → kirjotan sitä mukaa lisää ku tulee mielee pahatar - aleksandr wade stapleton - 19 - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - nea
|
|
|
Post by sini on Jun 16, 2016 18:57:50 GMT
lomake // aleksandr wade stapleton - 19, 4. tammikuuta - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - liikunta sekä hyvyystunnit - ei varsinaista klikkiä, mutta herran päälle on langennut koulun pahanpojan maine - → vaikka aleksandr on herran etunimenä, ei häntä kuitenkaan sillä nimellä kutsuta. nimittäin itse pitää enemmän toisesta nimestään, joka vuosien varrella on hänen kutsumanimekseen muuttunut → kirjotan sitä mukaa lisää ku tulee mielee pahatar - aleksandr wade stapleton - 19 - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - nea joo 8)) hei mahollisest jotaa siun miehest miun naiselle - nykyhetkee tai menneisyytee tai molempii 8))
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 16, 2016 18:59:50 GMT
lomake // amanda helga sinclair - 18, syntynyt 2. heinäkuuta - nainen, bi-seksuaali ja ehkä säätöä - ammunta(?) ja kemia - ei klikkiä - muuta helga sinclair (atlantis) - amanda helga sinclair - 18 - nainen, bi-seksuaali ja ehkä säätöä - rawr
|
|
|
Post by sini on Jun 16, 2016 19:03:01 GMT
lomake // amanda helga sinclair - 18, syntynyt 2. heinäkuuta - nainen, bi-seksuaali ja ehkä säätöä - ammunta(?) ja kemia - ei klikkiä - muuta helga sinclair (atlantis) - amanda helga sinclair - 18 - nainen, bi-seksuaali ja ehkä säätöä - rawr joo
|
|
|
Post by pokemon on Jun 16, 2016 19:07:27 GMT
varaatko mulle esmeraldan tyttären? 8) teen lomakkeen pian kun löydän kuvan!
|
|
|
Post by sini on Jun 16, 2016 19:08:57 GMT
varaatko mulle esmeraldan tyttären? 8) teen lomakkeen pian kun löydän kuvan! joo
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 16, 2016 19:11:58 GMT
|
|
|
Post by nea on Jun 16, 2016 19:18:15 GMT
lomake // aleksandr wade stapleton - 19, 4. tammikuuta - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - liikunta sekä hyvyystunnit - ei varsinaista klikkiä, mutta herran päälle on langennut koulun pahanpojan maine - → vaikka aleksandr on herran etunimenä, ei häntä kuitenkaan sillä nimellä kutsuta. nimittäin itse pitää enemmän toisesta nimestään, joka vuosien varrella on hänen kutsumanimekseen muuttunut → kirjotan sitä mukaa lisää ku tulee mielee pahatar - aleksandr wade stapleton - 19 - mies, biseksuaali, mahdollisesti säätöä - nea joo 8)) hei mahollisest jotaa siun miehest miun naiselle - nykyhetkee tai menneisyytee tai molempii 8)) ne ois voinu joskus jopa seurustella joku vuoden, pariki, mut sit ois eronnu jostai tuntemattomasta syystä 8)
|
|