|
Post by rebdomine on Jun 9, 2017 12:57:03 GMT
kuvaa mulle sit ja vähä äkkiä!! päädyin tulostaa vähän kaikkee XDD voisin väsätä jonkun ihqun nolon fanialttarin laitan kuvaa heti kun saan sen valmiiks tosin nyt on pakko nukkua mut jos tää mun sisäisen 8-vuotiaan askarteluinto vaan säilyy niin teen sen huomenna odotan innolla!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 27, 2017 21:15:17 GMT
päädyin tulostaa vähän kaikkee XDD voisin väsätä jonkun ihqun nolon fanialttarin laitan kuvaa heti kun saan sen valmiiks tosin nyt on pakko nukkua mut jos tää mun sisäisen 8-vuotiaan askarteluinto vaan säilyy niin teen sen huomenna odotan innolla! !! unohtu (tein sen kaapin oven sisäpuolelle lol) aattelin vielä jatkaa tota joku päivä, ehkä täytän koko oven. ja tarvin jtn glittertarroja noihin väleihin
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 3, 2017 14:15:00 GMT
odotan innolla! !! unohtu (tein sen kaapin oven sisäpuolelle lol) aattelin vielä jatkaa tota joku päivä, ehkä täytän koko oven. ja tarvin jtn glittertarroja noihin väleihin UU!! se on oikein kaunis :3
|
|
|
Post by kurjakissa on Jul 4, 2017 19:45:37 GMT
siis haluin iskee tähä mieheni (lol) naamaa mut en usko et se ilahtuis MUTTA onneks voin spämmii muiden kuvii > siis bradley soileau on mun ikuinen päiväuneni, uhah ho t damN ja sit tää dorka jota fanitan iha liikaa pusipus maksaisin kymppitonnin jos saisin kuvan tän kaa ehehhe ^_^ doomy doom die dorka
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 17, 2017 11:42:45 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Dec 15, 2017 18:44:07 GMT
lel
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 15, 2017 18:53:05 GMT
Voi nyt helvetti En tahdo et toi jäbä on enää tunnettu, yks mun kaveri näyttää oikeesta kulmasta ihan siltä ja aina ku joku postaa kuvia siitä meen sellaseen ?? ?? ?? ?? ??-moodiin. STA P h
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 16, 2017 14:54:01 GMT
|
|
|
Post by Miopod on May 26, 2019 2:13:30 GMT
toi herra vasemmalla ja myös tämä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 22, 2019 13:51:50 GMT
Voihan syrvän kyylä Hauska fakta: etin ton jostain artikkelista ja siinä oli kuvatekstinä: "Possibly the gayest look John Cusack has ever given another man caught-on-film. Ever."
|
|
|
Post by Miopod on Aug 25, 2019 22:38:16 GMT
Onko elämä silloon huonolla mallilla jos oot ihastunu pikselilehmipoikiin?
|
|
|
Post by Miopod on Mar 22, 2020 2:50:11 GMT
JAKE
GYLLENHAAL
|
|
|
Post by Angelus on Mar 22, 2020 2:53:51 GMT
JAKE
GYLLENHAAL Kyllä.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 22, 2020 2:54:15 GMT
Nyt selityksiä miksei kukaan oo laittanut Colinin kuvaa tänne. Mut joo, tossa se nyt sitte on Killianin vaatteissa onhan se ihan komee joo, mut paljon muuta hyvää en Killianissa oo nähny ainakaan sarjan uudemmilla kausilla. Se on liian kiltti kapteeni Koukuks lol (sori, offtopic) //edit: oon tosiaan vasta vitoskauden alussa, ei saa spoilata KILTTI KILLIAN ON JUST IHANA
|
|
|
Post by swordsman on Mar 23, 2020 20:38:42 GMT
onhan se ihan komee joo, mut paljon muuta hyvää en Killianissa oo nähny ainakaan sarjan uudemmilla kausilla. Se on liian kiltti kapteeni Koukuks lol (sori, offtopic) //edit: oon tosiaan vasta vitoskauden alussa, ei saa spoilata KILTTI KILLIAN ON JUST IHANA Kylläpä sä kaivat esiin vanhoja keskusteluja, montakohan vuotta sitten oon kirjottanu tonkin viestin :-D (mua vähän säälittää toi mun "ei saa spoilata" koska en tainnu ikinä kattoa tota sarjaa paljon ton pidemmälle...) Mut luotan suhun enemmän kun silloisen minäni arvostelukykyyn, joten uskon et se on ihana!
|
|