|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 13:23:35 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Jan 7, 2017 18:11:35 GMT
sue perkins Oi totta muuten Sue! Oon itekki monta kertaa ihaillu sen estetiikkaa.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 7, 2017 18:12:15 GMT
kaunis mies
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 7, 2017 19:24:46 GMT
sue perkins Oi totta muuten Sue! Oon itekki monta kertaa ihaillu sen estetiikkaa. Sue on niinku pehmeempi versio Allison Bechdelistä (ja sen luonne on ihan täydellinen, ihana dorka). Jos se ikinä eroaa vaimostaan, oon valmis olemaan nuori ja rahaton toinen vaimo -ehdokas.
|
|
|
Post by Miopod on Jan 7, 2017 23:13:05 GMT
Oi totta muuten Sue! Oon itekki monta kertaa ihaillu sen estetiikkaa. Sue on niinku pehmeempi versio Allison Bechdelistä (ja sen luonne on ihan täydellinen, ihana dorka). Jos se ikinä eroaa vaimostaan, oon valmis olemaan nuori ja rahaton toinen vaimo -ehdokas. En meinannu ees tunnistaa sitä aluks tosta kuvasta, meinasin vaan tulla sanoon et hei toihan näyttää vähä Melin ja Suen Suelta mut sit luin siitä päältä et onhan se Sue :DD Se on hassua miten Mel ja Sue on ihan ku genderbend versiot Antista ja Decistä. Britannia kierrättää samaa kymmentä näyttelijää ja sit ne vaan kloonaa kaikki juontajakoomikkoduot.
|
|
|
Post by Angelus on Jan 8, 2017 0:39:22 GMT
eiköhän tässä nyt muutama ollut
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 8, 2017 10:18:12 GMT
Sue on niinku pehmeempi versio Allison Bechdelistä (ja sen luonne on ihan täydellinen, ihana dorka). Jos se ikinä eroaa vaimostaan, oon valmis olemaan nuori ja rahaton toinen vaimo -ehdokas. En meinannu ees tunnistaa sitä aluks tosta kuvasta, meinasin vaan tulla sanoon et hei toihan näyttää vähä Melin ja Suen Suelta mut sit luin siitä päältä et onhan se Sue :DD Se on hassua miten Mel ja Sue on ihan ku genderbend versiot Antista ja Decistä. Britannia kierrättää samaa kymmentä näyttelijää ja sit ne vaan kloonaa kaikki juontajakoomikkoduot. Haha :^D Toi kuva taitaa olla jostain gbbo-shootista. Plus, jos ne kloonatut nättelijät kyllästyy, ne vaan hankituttaa näyttelijöillä lapsia, joista tulee myös näyttelijöitä.
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 8, 2017 18:28:20 GMT
bae
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 9, 2017 16:46:12 GMT
dad
|
|
|
Post by Angelus on Jan 17, 2017 21:21:25 GMT
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 8, 2017 20:01:17 GMT
tämäki ketju kohta vuoden vanha!! hui
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2017 20:10:18 GMT
niin on aattelin kehystää jonkun noista ja sit laitan sen mun seinälle MIKS OON JÄTTÄNY NÄIN MAHTAVAN IDEAN TOTEUTTAMATTA damn meen kyl tulostaa nyt jonkun nuista
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 8, 2017 22:14:14 GMT
niin on aattelin kehystää jonkun noista ja sit laitan sen mun seinälle MIKS OON JÄTTÄNY NÄIN MAHTAVAN IDEAN TOTEUTTAMATTA damn meen kyl tulostaa nyt jonkun nuista kuvaa mulle sit ja vähä äkkiä!!
|
|
|
Post by Miopod on Jun 8, 2017 22:26:04 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 9, 2017 0:46:28 GMT
MIKS OON JÄTTÄNY NÄIN MAHTAVAN IDEAN TOTEUTTAMATTA damn meen kyl tulostaa nyt jonkun nuista kuvaa mulle sit ja vähä äkkiä!! päädyin tulostaa vähän kaikkee XDD voisin väsätä jonkun ihqun nolon fanialttarin laitan kuvaa heti kun saan sen valmiiks tosin nyt on pakko nukkua mut jos tää mun sisäisen 8-vuotiaan askarteluinto vaan säilyy niin teen sen huomenna
|
|