|
Post by rebdomine on Aug 10, 2016 11:26:07 GMT
~~
|
|
|
Post by swordsman on Aug 10, 2016 12:28:06 GMT
Nyt selityksiä miksei kukaan oo laittanut Colinin kuvaa tänne. Mut joo, tossa se nyt sitte on Killianin vaatteissa onhan se ihan komee joo, mut paljon muuta hyvää en Killianissa oo nähny ainakaan sarjan uudemmilla kausilla. Se on liian kiltti kapteeni Koukuks lol (sori, offtopic) //edit: oon tosiaan vasta vitoskauden alussa, ei saa spoilata
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 10, 2016 13:20:31 GMT
Nyt selityksiä miksei kukaan oo laittanut Colinin kuvaa tänne. Mut joo, tossa se nyt sitte on Killianin vaatteissa onhan se ihan komee joo, mut paljon muuta hyvää en Killianissa oo nähny ainakaan sarjan uudemmilla kausilla. Se on liian kiltti kapteeni Koukuks lol (sori, offtopic) //edit: oon tosiaan vasta vitoskauden alussa, ei saa spoilata //juu, en spoilaa (ite oon nähnyt kauden viis), mutta voin sanoo, et se on tosi hyvä!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2016 13:29:31 GMT
onhan se ihan komee joo, mut paljon muuta hyvää en Killianissa oo nähny ainakaan sarjan uudemmilla kausilla. Se on liian kiltti kapteeni Koukuks lol (sori, offtopic) //edit: oon tosiaan vasta vitoskauden alussa, ei saa spoilata //juu, en spoilaa (ite oon nähnyt kauden viis), mutta voin sanoo, et se on tosi hyvä! Jatkan tätä aiheesta poikkeemista, mutta mun mielestä viitoskauden taso oli paljon huonompi kun vertaa niihin aiempiin kausiin
|
|
|
Post by swordsman on Aug 11, 2016 8:17:16 GMT
//juu, en spoilaa (ite oon nähnyt kauden viis), mutta voin sanoo, et se on tosi hyvä! Jatkan tätä aiheesta poikkeemista, mutta mun mielestä viitoskauden taso oli paljon huonompi kun vertaa niihin aiempiin kausiin multa alko loppua mielenkiinto jo kolmoskauden jälkeen. Koko sarjan idea on muuttunu niin paljon kun vertaa vaikka ykköskauteen. Tykkäsin siitä kun mukana oli lähinnä perinteisiä satuhahmoja, joista paljastettiin yllättäviä asioita, mut nyt kun mukana on kaikkia uusien disney-leffojen tyyppejä niin plääh. Ja liian moni hyvä hahmo on häipynyt sarjasta kokonaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2016 9:59:25 GMT
Jatkan tätä aiheesta poikkeemista, mutta mun mielestä viitoskauden taso oli paljon huonompi kun vertaa niihin aiempiin kausiin multa alko loppua mielenkiinto jo kolmoskauden jälkeen. Koko sarjan idea on muuttunu niin paljon kun vertaa vaikka ykköskauteen. Tykkäsin siitä kun mukana oli lähinnä perinteisiä satuhahmoja, joista paljastettiin yllättäviä asioita, mut nyt kun mukana on kaikkia uusien disney-leffojen tyyppejä niin plääh. Ja liian moni hyvä hahmo on häipynyt sarjasta kokonaan. No joo, oon ihan samaa mieltä. Ja noi hahmot on jotenki tosi tylsiä nykyään
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 10:47:10 GMT
bae
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 10:53:12 GMT
KYL pewdiepie on hot af
|
|