|
Post by valmistusvirhe on Jun 15, 2016 19:20:42 GMT
testailen tätä kuvankokoo mut kirjotan tähän samaan postaukseen lomakkeen pian :Dd
|
|
|
Post by marianne on Jun 16, 2016 15:23:55 GMT
eijuma unohin tehä lomakkeen ja nyt mul on hirvee siivousinto pääl yritän saada sen tehdyks iltaa mennes 8)) tulka tänne nea kaisa
|
|
|
Post by nea on Jun 16, 2016 15:25:46 GMT
eijuma unohin tehä lomakkeen ja nyt mul on hirvee siivousinto pääl yritän saada sen tehdyks iltaa mennes 8)) tulka tänne nea kaisa ömöm mä siivoon ekana mun huonee enneku jumitun tähä koneel koko hemmetin illaks
|
|
awrtas
Ninja The Cat
i'm just here to roleplay. don't mind of me.
|
Post by awrtas on Jun 16, 2016 15:29:17 GMT
|
|
|
Post by marianne on Jun 16, 2016 15:31:24 GMT
eijuma unohin tehä lomakkeen ja nyt mul on hirvee siivousinto pääl yritän saada sen tehdyks iltaa mennes 8)) tulka tänne nea kaisa ömöm mä siivoon ekana mun huonee enneku jumitun tähä koneel koko hemmetin illaks hyvä joo sama ja sit se on iha kauheeta ku yritti lukee kokeisii ja näkee sukkapareja ympäri huonetta ja meikit pöydälle levitettyn D:
|
|
|
Post by taija on Jun 16, 2016 19:07:09 GMT
wewewewewew en malta oottaa et saadaa tää joskus alotettuuki ku tää on niin kiintoisa 8) ja koska tykkään roolata mun hahmolla ku oon roolannu sillä gosus varmaan kolme vuotta :'''D
ärsyttää ku kaikki ropet joko polkee paikoillaan tai ei oo alkanu vielä ;_;
|
|
|
Post by valmistusvirhe on Jun 17, 2016 13:54:32 GMT
hups ei tullu käytyy koneella eile mut kirjotan sen lomakkeen nyt sit tuoho aikasempaa viestii :'dD
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 17, 2016 14:13:14 GMT
..ainii vois itekki tehä lomakkeen. : kuva on jo tho valittu mut miä viel mietin rotua sille.
|
|
|
Post by taija on Jun 20, 2016 11:59:25 GMT
tää vissii delas tai jotai up
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 21, 2016 15:24:57 GMT
hhhyy, pakko sanoo että maaseutu on vienyt ajatukset pois tästä. ei ollut tarkotus tappaa iik. up
|
|
|
Post by MayMay on Jun 21, 2016 21:59:37 GMT
Lomake: Briala Savannah Lycie Caltrow // 17 // neiti // hetero // käärmenainen ja vampyyri // MayMay, ninie // alas MUUTA: Brialalla ei ole minkäännäköisiä suhteita ainakaan pelin alussa. Ulkonäöstä sen verran, että kuvasta poiketen Brialalla on vihreitä suomuja siellä sun täällä ihossa, muttei kuitenkaan kokonaan käärmeensuomujen peitossa. Käärmenaisen ominaisuuksiin kuuluu myös pitkä kaksihaarainen käärmeen kieli ja nenä, joka ei eritä ollenkaan räkää(miks tääkin piti mainita xdd). Koska Briala on käärmeihmisen ja vampyyrin verestä sekoittunut uusi lajike, on tällä myös vampyyrin normaalia vahvemmat kynnet, nopeus, mutta yliluonnollisen vahva tämä ei kuitenkaan ole. Myös Brialan haavat paranevat normaalia nopeammin. Lisäksi täysvampyyreista poiketen Briala pystyy olemaan päivänvalossa, eikä tämän tarve ihmisvereen ole niin suuri, vaan tälle riittää ihmisveri kerran kahdessa viikossa. Kiitämiseenkään (Supernopeaan juoksuun jolla pääsee 100km 10min) Briala ei kykene käärmeen verensä vuoksi. Koska Briala ei ole Vampyyri, hän ei myöskään ole vannonut valaa, joka estäisi pitkänmatkanaseiden käytön, joten aseiden käytössä tämä on myös haka. Luonteestaan mainittakoon, että tytön luonne on toisinaan hiukan ylimielinen, mutta tosiasiassa tämä on iloinen ja huumorintajuinen persoona. Vaikkakin päällepäin näkyy yleensä armoton kovanaaman ulkomuoto. Briala on taistellut nuoresta lähtien, joten tästä on kouliintunut hyvä taistelija, osittain myös nopeutensa vuoksi. //Alempana kuva:
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 22, 2016 10:02:23 GMT
Lomake: Briala Savannah Lycie Caltrow // 17 // neiti // hetero // käärmenainen ja vampyyri // MayMay, ninie // alas MUUTA: Brialalla ei ole minkäännäköisiä suhteita ainakaan pelin alussa. Ulkonäöstä sen verran, että kuvasta poiketen Brialalla on vihreitä suomuja siellä sun täällä ihossa, muttei kuitenkaan kokonaan käärmeensuomujen peitossa. Käärmenaisen ominaisuuksiin kuuluu myös pitkä kaksihaarainen käärmeen kieli ja nenä, joka ei eritä ollenkaan räkää(miks tääkin piti mainita xdd). Koska Briala on käärmeihmisen ja vampyyrin verestä sekoittunut uusi lajike, on tällä myös vampyyrin normaalia vahvemmat kynnet, nopeus, mutta yliluonnollisen vahva tämä ei kuitenkaan ole. Myös Brialan haavat paranevat normaalia nopeammin. Lisäksi täysvampyyreista poiketen Briala pystyy olemaan päivänvalossa, eikä tämän tarve ihmisvereen ole niin suuri, vaan tälle riittää ihmisveri kerran kahdessa viikossa. Kiitämiseenkään (Supernopeaan juoksuun jolla pääsee 100km 10min) Briala ei kykene käärmeen verensä vuoksi. Koska Briala ei ole Vampyyri, hän ei myöskään ole vannonut valaa, joka estäisi pitkänmatkanaseiden käytön, joten aseiden käytössä tämä on myös haka. Luonteestaan mainittakoon, että tytön luonne on toisinaan hiukan ylimielinen, mutta tosiasiassa tämä on iloinen ja huumorintajuinen persoona. Vaikkakin päällepäin näkyy yleensä armoton kovanaaman ulkomuoto. Briala on taistellut nuoresta lähtien, joten tästä on kouliintunut hyvä taistelija, osittain myös nopeutensa vuoksi. //Alempana kuva: jees, mukana olet. käärme vampyyri varmaan ei ole mikään "rotu", mutta ei ole pakko ollakkaan. laitas seuraavaksi se numero mulle yv'llä. muistutan, laittakaa numeronne mieluusti yv'llä. ei haittaa vaikka laittaa tänne, mutta saan samasta paikasta ne helpommin kasaan.
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 22, 2016 10:14:28 GMT
Lomake: erik alexander béstréle//20//mies//biseksuaali//lykantrooppi//awrtas, rawr//alas kun joudan
|
|
|
Post by taija on Jun 23, 2016 9:07:24 GMT
Up up vähö huvittais tehö toinenki hahmo mut kai mä ny yhelki pärjää
|
|