|
Post by semi-automatic on Jun 8, 2016 19:20:39 GMT
hei mun naiselle jotaa suhteit 8)) mun mies voi olla kelle vaan frendi tms
|
|
|
Post by marakatti on Jun 8, 2016 19:21:55 GMT
hei mun naiselle jotaa suhteit 8)) abista kaveria(: kiinnostaako sua ja katria joku kolmiodraama8))
|
|
|
Post by sini on Jun 8, 2016 19:31:53 GMT
hei mun naiselle jotaa suhteit 8)) abista kaveria(: kiinnostaako sua ja katria joku kolmiodraama8)) joo mua aineki kiinnostaa 8))
|
|
|
Post by pokemon on Jun 8, 2016 19:34:00 GMT
hei mun naiselle jotaa suhteit 8)) abista kaveria(: kiinnostaako sua ja katria joku kolmiodraama8)) minkäslaista? mut pysyyks se meidä suunnittelema jutsku viel sit? (-:
|
|
|
Post by marakatti on Jun 8, 2016 20:05:37 GMT
nii ollaa katrin kanssa suunniteltu että noelilla ja hänen muidullaan on sellanen viharakkaussuhde. eli siis julkisesti jotai riitapukareita mutta kun ovat kaksin niin:)) jos vaikka noel ja dakota olis suhteessa ja noel vähä niinku pettäis sitä katrin muidun kanssa tuli vaa mielee ja abille kans jotai
|
|
|
Post by pokemon on Jun 8, 2016 20:07:23 GMT
nii ollaa katrin kanssa suunniteltu että noelilla ja hänen muidullaan on sellanen viharakkaussuhde. eli siis julkisesti jotai riitapukareita mutta kun ovat kaksin niin:)) jos vaikka noel ja dakota olis suhteessa ja noel vähä niinku pettäis sitä katrin muidun kanssa tuli vaa mielee ja abille kans jotai joo! 8) kuulostaa erittäin kivalta. rupesin muute miettii, et tietääkö abi näide säätämisestä? + muute sini onks sul nean numeroo tai jotain et jos se pystyis tulla pelailee nyt ku mäki vihdoin sain pelailtuu sinne toisee ropee? (8
|
|
|
Post by pokemon on Jun 8, 2016 20:09:05 GMT
lomake: esmee yvonne agatha lopez / 18 ja toinen / nainen, hetero ja jonkinlainen viharakkaussuhde / huutosakkilainen / muuta nainen :: esmee yvonne agatha lopez :: 18 ja toinen :: hetero ja viharakkaussuhde :: huutosakkilainen :: katri
|
|
|
Post by sini on Jun 8, 2016 20:09:44 GMT
nii ollaa katrin kanssa suunniteltu että noelilla ja hänen muidullaan on sellanen viharakkaussuhde. eli siis julkisesti jotai riitapukareita mutta kun ovat kaksin niin:)) jos vaikka noel ja dakota olis suhteessa ja noel vähä niinku pettäis sitä katrin muidun kanssa tuli vaa mielee ja abille kans jotai joo mulle käy 8))
|
|
|
Post by sini on Jun 8, 2016 20:11:26 GMT
nii ollaa katrin kanssa suunniteltu että noelilla ja hänen muidullaan on sellanen viharakkaussuhde. eli siis julkisesti jotai riitapukareita mutta kun ovat kaksin niin:)) jos vaikka noel ja dakota olis suhteessa ja noel vähä niinku pettäis sitä katrin muidun kanssa tuli vaa mielee ja abille kans jotai joo! 8) kuulostaa erittäin kivalta. rupesin muute miettii, et tietääkö abi näide säätämisestä? + muute sini onks sul nean numeroo tai jotain et jos se pystyis tulla pelailee nyt ku mäki vihdoin sain pelailtuu sinne toisee ropee? (8 ei oo mitää :-((
|
|
|
Post by pokemon on Jun 8, 2016 20:12:10 GMT
joo! 8) kuulostaa erittäin kivalta. rupesin muute miettii, et tietääkö abi näide säätämisestä? + muute sini onks sul nean numeroo tai jotain et jos se pystyis tulla pelailee nyt ku mäki vihdoin sain pelailtuu sinne toisee ropee? (8 ei oo mitää :-(( aa, voi höh
|
|
|
Post by sini on Jun 8, 2016 20:34:00 GMT
voitais kyl alotella 8))
|
|
|
Post by marakatti on Jun 8, 2016 20:37:00 GMT
jea8)) no se vois aavistella jotai ku on kuitenki jotenkuten läheinen näitten kaikkien kolmen kanssa muttei saa noelista kuitenkaa mitää irti ssen enempää kun esmeestäkään
|
|
|
Post by semi-automatic on Jun 8, 2016 20:37:04 GMT
|
|
|
Post by marakatti on Jun 8, 2016 20:41:53 GMT
mulla tulee roolia luultavasti vasta huomenissa
|
|
|
Post by pokemon on Jun 8, 2016 20:42:18 GMT
jea8)) no se vois aavistella jotai ku on kuitenki jotenkuten läheinen näitten kaikkien kolmen kanssa muttei saa noelista kuitenkaa mitää irti ssen enempää kun esmeestäkään juuu, okei esmee vois muuttuu aina vähä vaikeeks ku ne ottais noelin puheeks ja onks abi ja esmee suunnilleen parhait kavereit tai jotain? 8)
|
|