|
Post by marianne on Jun 15, 2016 9:38:15 GMT
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 10:26:41 GMT
ooh tää kuulostaa tosi jännältä pitäisköhä tunkee homolla punasiin 0w0
|
|
|
Post by marianne on Jun 15, 2016 10:32:53 GMT
ooh tää kuulostaa tosi jännältä pitäisköhä tunkee homolla punasiin 0w0 tuu ihmees 8))
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 10:35:08 GMT
ooh tää kuulostaa tosi jännältä pitäisköhä tunkee homolla punasiin 0w0 tuu ihmees 8)) joo väsäsen lomakkeen heti ku oon käyny suihkus
|
|
awrtas
Ninja The Cat
i'm just here to roleplay. don't mind of me.
|
Post by awrtas on Jun 15, 2016 11:21:37 GMT
punaiset, *TYNTYNTYN* punaiset! *tuulettaa ponponien kanssa.*
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 11:29:49 GMT
olis vielä kiva jos olis joku kiva kuva 0w0 oon roolannu gosus aina tällä mut en tii ::DD Attachments:
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 11:46:06 GMT
ewewewe yh miks tää kuvanvalinta on aina näi vaikeeta :DD Attachments:
|
|
kuro
Ninja The Cat
so i'll paint you a clear blue sky
|
Post by kuro on Jun 15, 2016 13:13:37 GMT
haijj taija pitkästä aikaa tajusin just että mun lomake on vielki kesken oho, sen vois salee tehä loppuun
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 16:37:57 GMT
haijj taija pitkästä aikaa tajusin just että mun lomake on vielki kesken oho, sen vois salee tehä loppuun kato moi 8))) aattelinki et sä oot sä hiheehe mun piti laittaa sinul aiemminki viestiä mut en sit tiiä mikä mua nii jänisti itekki pitäs väsää nyt se lomake mut kerpele se kuva ;_; otan joko tän tai jommankumman aiemmista help Attachments:
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 15, 2016 16:48:52 GMT
haijj taija pitkästä aikaa tajusin just että mun lomake on vielki kesken oho, sen vois salee tehä loppuun kato moi 8))) aattelinki et sä oot sä hiheehe mun piti laittaa sinul aiemminki viestiä mut en sit tiiä mikä mua nii jänisti itekki pitäs väsää nyt se lomake mut kerpele se kuva ;_; otan joko tän tai jommankumman aiemmista help toi, rés tykkää en-----. krrhm, nii siis se on söpöin.
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 17:11:19 GMT
kato moi 8))) aattelinki et sä oot sä hiheehe mun piti laittaa sinul aiemminki viestiä mut en sit tiiä mikä mua nii jänisti itekki pitäs väsää nyt se lomake mut kerpele se kuva ;_; otan joko tän tai jommankumman aiemmista help toi, rés tykkää en-----. krrhm, nii siis se on söpöin. ai mikä on söpöin 0w0
|
|
awrtas
Ninja The Cat
|
Post by awrtas on Jun 15, 2016 17:22:06 GMT
toi, rés tykkää en-----. krrhm, nii siis se on söpöin. ai mikä on söpöin 0w0 toi jäbyli tos sun viimeisemmäs viestis. ^^
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 17:51:05 GMT
toi jäbyli tos sun viimeisemmäs viestis. ^^ Aaa toi pisama
|
|
kuro
Ninja The Cat
so i'll paint you a clear blue sky
|
Post by kuro on Jun 15, 2016 18:59:21 GMT
haijj taija pitkästä aikaa tajusin just että mun lomake on vielki kesken oho, sen vois salee tehä loppuun kato moi 8))) aattelinki et sä oot sä hiheehe mun piti laittaa sinul aiemminki viestiä mut en sit tiiä mikä mua nii jänisti itekki pitäs väsää nyt se lomake mut kerpele se kuva ;_; otan joko tän tai jommankumman aiemmista help mäki näin sut tänään jo aikasemmin ku selasin jotai keskusteluu mut sit olin sillee jaaaa moikkaan sit myöhemmin itekki sanoisin että paras on toi pisamaine tai sitte toi eka (͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
|
Post by taija on Jun 15, 2016 19:13:47 GMT
ahhahahaha mun Bournéille on aina se perus millä roolaan mut hmmm vois kyl ton pisaman iha vaihtelu vuoks osaan vaa roolaa Lucadeaksella parhaite 8)
ja aaa a :DDDD
|
|