Deleted
Deleted Member
|
SAARA
Jun 3, 2016 14:42:52 GMT
Post by Deleted on Jun 3, 2016 14:42:52 GMT
Anteeksi jos tästä aihe on, yritin katsoa ja en löytänyt mutta jos jonnekin on hukkunut niin pahoittelen toista aihetta www.radionova.fi/uutiset/musiikki/sara-forsberg-julkaisi-veden-alla-kuvatun-musiikkivideon-katso-120739"The Urge -kappaleen musiikkivideo on mystisen kaunista katseltavaa." "SAARA, eli oikealta nimeltään Sara Forsberg, 22, julkaisi perjantaina musiikkivideon The Urge -kappaleestaan. Videolla laulaja nähdään vedenalaisissa maailmoissa, ja tunnelmaltaan tuore pätkä on mystisen elegantti." ANTEEKSI niille SAARA FANEILLE mutta siis minä en kyllä tuossa mitään kaunista näe.. kirjaimellisesti vaan siellä veden alla kiemurtelemista ja muotojen esittelyä ja ei, henkilössä ei ole mitään vikaa ja joo on minun mielestä hyvä ääni (on huonompiakin olemassa) mutta siis tuossa musiikkivideossa minä en kyllä mitään kaunista nää.. Tuosta olis voinu saada kauniin mutta siis kun joku laulaa veden alla ja sitä kuvataan, niin en sitä kyllä kauniiks sanois.. XD
|
|
|
SAARA
Jun 3, 2016 14:52:40 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Jun 3, 2016 14:52:40 GMT
No ei toi kyllä mitenkään erityisen kaunis video ollut, korkeintaan vaan poikkeuksellisen huonosti tehty.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
SAARA
Jun 3, 2016 15:02:33 GMT
Post by Deleted on Jun 3, 2016 15:02:33 GMT
No ei toi kyllä mitenkään erityisen kaunis video ollut, korkeintaan vaan poikkeuksellisen huonosti tehty. NO NIII I! Koska siis tosta olis voinu saada kauniin mutta ite en olis koko videoo kyl vedes kuvannu no mutta jokanen tavallaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 3, 2016 17:11:06 GMT
No joo, noi värit tolla videolla oli ihan nättejä mut tosta ois kyllä varmasti saanut kauniimmankin. Tää tulee siis ihmiseltä, joka rakastaa veden alla kuvattuja videoita koska vedessä kaikki vaan näyttää niin maagiselta :DD
Mut wow emt alan ehkä hiljalleen lämmetä tän ihmisen musalle koska toi biisi oli ihan mukava.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
SAARA
Jun 3, 2016 17:46:27 GMT
Post by Deleted on Jun 3, 2016 17:46:27 GMT
On toi mun mielestä ihan hieno!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
SAARA
Jun 3, 2016 17:58:51 GMT
Post by Deleted on Jun 3, 2016 17:58:51 GMT
No joo, noi värit tolla videolla oli ihan nättejä mut tosta ois kyllä varmasti saanut kauniimmankin. Tää tulee siis ihmiseltä, joka rakastaa veden alla kuvattuja videoita koska vedessä kaikki vaan näyttää niin maagiselta :DD Mut wow emt alan ehkä hiljalleen lämmetä tän ihmisen musalle koska toi biisi oli ihan mukava. Minäki tykkään veden alla kuvatuista mutta jotenki tuo ei pistäny silmään sillai. Ja siis joo, toi biisi on kyl hyvä ja ne pari muutami mitä se on nyt julkassu, koska jostain syystä hänen musiikissaan ei minun mielestä niinkaan vikaa ole mutta toi video olis voinu olla paremmin toteutettu, nii olis päässy paremmin ehkä jotenki se ite kuviin.. tai no olis voinu jotenki ehkä vähä niinkä parempia otoksia saaha artistista se nyt ei toki kiinni sinänsä ole, koska se ite ei oo tota kuvannu
|
|