Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jun 2, 2016 16:49:01 GMT
Rupesin olemaan nostalginen ja kuuntelen täällä nyt k-poppia. Jytäsin tätä aivan täysiä pari vuotta sitten ja roolasin koko ajan k-pop -ropeissa. Onko semmosia vielä olemassa? Muistan, ett niitä alettiin tekemään, koska "Tähän julkkisropeen ei sit tulla aasialaisilla!!!!" you racist. Ja jos täällä on joku, joka gosussa roolas Big Bangin T.O.P'illa mun, eli seutun kanssa, kun roolasin ite SHINeen Jonghuynilla, niin otappas yhteyttä, kun en muista sinun mallisi nimeä, mutta veikkaan, että se alko e-kirjaimella.
|
|
|
Post by Jp on Jun 2, 2016 17:48:01 GMT
Rupesin olemaan nostalginen ja kuuntelen täällä nyt k-poppia. Jytäsin tätä aivan täysiä pari vuotta sitten ja roolasin koko ajan k-pop -ropeissa. Onko semmosia vielä olemassa? Muistan, ett niitä alettiin tekemään, koska "Tähän julkkisropeen ei sit tulla aasialaisilla!!!!" you racist. Ja jos täällä on joku, joka gosussa roolas Big Bangin T.O.P'illa mun, eli seutun kanssa, kun roolasin ite SHINeen Jonghuynilla, niin otappas yhteyttä, kun en muista sinun mallisi nimeä, mutta veikkaan, että se alko e-kirjaimella. //Siis mitäh... MIKSI EI VOI TUNKEA AASIALAISIL...NE ON SÖPÖI ULKONÄÖLTÄÄN...
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on Jun 2, 2016 19:46:49 GMT
Rupesin olemaan nostalginen ja kuuntelen täällä nyt k-poppia. Jytäsin tätä aivan täysiä pari vuotta sitten ja roolasin koko ajan k-pop -ropeissa. Onko semmosia vielä olemassa? Muistan, ett niitä alettiin tekemään, koska "Tähän julkkisropeen ei sit tulla aasialaisilla!!!!" you racist. Ja jos täällä on joku, joka gosussa roolas Big Bangin T.O.P'illa mun, eli seutun kanssa, kun roolasin ite SHINeen Jonghuynilla, niin otappas yhteyttä, kun en muista sinun mallisi nimeä, mutta veikkaan, että se alko e-kirjaimella. //Siis mitäh... MIKSI EI VOI TUNKEA AASIALAISIL...NE ON SÖPÖI ULKONÄÖLTÄÄN... Niin se vaan aina meni. Ikinä ei otettu "normaaleihin" julkkisropeihin aasialaisia
|
|
|
Post by Jp on Jun 2, 2016 20:05:33 GMT
Hullua nyt kun ajattelee.
|
|