|
Post by rebdomine on Sept 19, 2016 13:17:18 GMT
juttelin mun yhen lempiartistin kaa (enkuksi) ja sitten loppua kohden mun englanti huononi niin pahasti, ettei se enää ymmärtänyt mua ja lähti pois paikalta. damn you aivot mun one of my biggest insecurities D;
|
|
|
Post by Arabella on Sept 19, 2016 13:22:27 GMT
näin unta jossa näin unta että alotin baletin ja sit sen unen inpsiroimana alotin siinä unessa baletin miten toi on ees mahollista? :DDD enmä tiiä hirvee inception meininki tääki on varmaan unta
|
|
|
Post by Miopod on Sept 19, 2016 17:56:14 GMT
Otin päivällä päiväunet ja näin ekaa kertaa elämässäni unta et olin ihmisten edessä eikä mulla ollu yhtäkkiä vaatteita Tai no oikeestaan mulla oli iso t-paita ja alkkarit muttei housuja. Olin unohtanu laittaa ne ja sit menin palauttaan jostain syystä siivoustarvikkeita semmoses kärrys johki luokkaan meidän lukios ja sit se oli täynnä oppilaita. Sit sen sijaan et ne ois nauranu mulle ne oli vaan super vihasia ja alko puhuun vaan kaikkee paskaa. Sit mun kaikki vasta-argumentit oli ihan paskoja ja ne suuttu vielä enemmän. Sit sielä oli muka joku Nick Jonaksen näkönen poika jonka olin nähny siinä unessa muka muutaman kerran aikasemmin koulus ja se vaan tuijotti mua tosi vihasesti sit aattelin vaan et nyt se söpö Nick Jonaksen näkönenki poika pitää mua ihan idioottina. :
|
|
|
Post by Arabella on Sept 20, 2016 14:26:38 GMT
olin jollain saarella jossain keskellä ei mitään mun yhen kaverin kaa sit meille piti tulla sinne lento silleen parin päivän päästä että me päästään sieltä pois mutta mä olin hukannu mun puhelimen sit olin tosi ahistunu ja olin silleen enmä voi lähtee täältä ilman mun puhelinta mut mulla silti oli mun tietokone??? joka toimi??? ja sit valitin jossain tumblrissa että oon hukannu mun puhelimen sit heräsin ja tajusin että mulla on mun puhelin ja olin tosi onnellinen enooriippuvainen
sit näin yhessä vaiheessa kans unta jossa olin jossain laskettelurinteessä mun isän, pikkuveljen, yhen entisen luokkalaisen ja alex turnerin kaa mut me ei päästy sieltä pois muuten ku menemällä semmosta mäkihyppy juttua mut se oli hirveen jyrkkä nii en uskaltanu mennä siitä sit en kyl tiiä mitä tapahtu mut olin jossain vaiheessa kaupassa ostamassa nutellaa
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 20, 2016 17:43:58 GMT
nukuin tossa päikkärit ja hui, kun oli sekavaa unta :-D olin mun pikkusiskon kanssa pihalla ja sillä oli jotain teetä(?), jota halusin. se näytti mulle sen kaupan, johon pääsi joko hisseillä tai seinää kiipeemällä. en muista kumpaa mentiin, mutta kuitenkin päästiin sinne. sielä meitä odotti filty frank, idubbbz ja maxmoefoe (youtubettajia), jotka katto team fortress 2 (ylläri) cosplayasuja. siinä vaihees mun pikkusisko lähti, mutta mä halusin jäädä vielä kattomaan niitä cosplayasuja. vähän aikaa eteenpäin halusin haastaa ne tubaajat sellaseen kisaan, että ketkä on sielä kaupassa ekana käyttämällä niitä hissejä. ne toimi tässä vaiheessa kirjottamalla jonkun, ilmeisesti sen kaupan, www. osoitteen ja sitten ne lähti liikkeelle. ite en saanut sitä toimimaan, joten riuhdoin sitä, pääsin liikkeelle, mutta hävisin. yhtäkkiä olinkin takas alhaalla ja ne kolme katto mua sieltä kaupasta sellasen lasisen aidan yli. mulla ei ollut housuja ( ) ja lähdin jahtaamaan yhtä niistä. päädyttiinkin kävelemään yhdessä tätä mun kodin viereistä katua, jonka päässä oli sitten yksi mun lempibändi (hollywood undead) ja niillä oli soihtuja. en muista oliko niillä mitään muuta tekemistä minkään kanssa. mentiin sen yhden kanssa sitten meille ja meidän pihassa oli sitten orpoja kettuja/susia, jotka otettiin sitten meille sisälle (??)
|
|
|
Post by Miopod on Sept 24, 2016 21:20:31 GMT
Viimeyönä näin unta et otin mun vanhan Tiivi-Taavipehmon taas mun unikaveriksi ja sit se kummitteli yöllä ja äiti kerto kuinka se oli nähny et se oli seissy itestään kahdella jalalla sielä mun sängys. :DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2016 5:06:33 GMT
Ensin näin unta et olin wanhojen tanssien jossain jatkobileissä ja ku niistä piti maksaa jotain ni en ollu maksanu. Sit siel piti ottaa mahollisimman monen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa selfie ( ?) ja sit kans lopulta mä törmäsin siellä yhteen nettikamuun. Sit olin kotona ja meiän takapihalle tuli joku dinosauruksen näkönen ja kokonen alien. Lähin juoksee sitä pakoon perheen kaa ja me juostiin lähellä olevaan metsään ja sanoin muille et kieritään kaikes lammikos ja mudas yms ni meiän haju peittyy ja sit me tehtiin niin. Sit mentiin piiloon yhteen koloon mut se dinosaurusalien huomas meidät ja oli just nappaamas meiät kiinni, mut me juostiin pois. Sit kuljettiin pitkään metsikössä ja syötiin jotain kärpäsii ja muita metsän antimia ja sitä dinosaurust ei näkyny missää. Tultiin sellaseen paikkaan, missä muutki ihmiset oli, ja jäätiin sinne hetkeks. Mut sit se dinosaurus tuli sinne ja me lähettiin pakoon taas. Sit me tultiin mun mummin mökille ja jäätiin sinne, ku siel oli kaikkee ruokaa ja muuta.
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 25, 2016 10:17:20 GMT
hain uuden päivän laurille (muistaakseni) töihin ja laskin pewdiepien kaa vesiliukumäestä :-D oli hauskaa
|
|
|
Post by Arabella on Sept 27, 2016 12:16:43 GMT
olin töissä semmosena avustajana jossain talent ohjelmassa ja donald trump tuli käymään siellä kuvauksissa tai jotain mut sit mä sainki tietää että se koko talent ohjelma oliki joku hirvee salaliitto sit mulla oli siinä unessa mies ja lapsi? mulla oli myös kissa sit ku sain tietää siitä salaliitosta nii donald trump ois halunnu tappaa mut että en kerro kenellekkän ja ne halus vangita mun lapsen sit otin sen mun lapsen ja sen kissan ja menin meijän talon katolle ja mun mies haki meidät siitä helikopterilla
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 27, 2016 15:26:18 GMT
olin töissä semmosena avustajana jossain talent ohjelmassa ja donald trump tuli käymään siellä kuvauksissa tai jotain mut sit mä sainki tietää että se koko talent ohjelma oliki joku hirvee salaliitto sit mulla oli siinä unessa mies ja lapsi? mulla oli myös kissa sit ku sain tietää siitä salaliitosta nii donald trump ois halunnu tappaa mut että en kerro kenellekkän ja ne halus vangita mun lapsen sit otin sen mun lapsen ja sen kissan ja menin meijän talon katolle ja mun mies haki meidät siitä helikopterilla pelottavaa tosin nauroin kyl vähän tolle helikopterille... :DDD <3
|
|
|
Post by Miopod on Sept 27, 2016 21:46:41 GMT
Luultavasti painajaisia.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Sept 28, 2016 13:43:50 GMT
Näin unta, että olin rikas mies.
Mulla oli ihan hemmetisti rahaa, sekä kaiken kukkuraks olin pirun hyvännäköne [ ainakin omasta mielestäni ]. Mulla oli päällä kallis tummansininen puku jossa oli kiinni sellane cool taskukello. Olihan mulla myös kalliit kengät ja kaikkea. Kävin joka ilta syömäs kalliis ravintolas, mut eniten mua ihmetytti et miksei mulla ollu naista? Kävin siis miehen kanssa syömässä, joka kyl varmaa selitti sen et olin homo.
hyvännäkösyydest viel, että mulla oli oranssit lyhyet hiukset ja pisamia kasvoissa.
mun uni ei ollu mitenkään selkee muuten. muistan ainoastaa mun vaatteet ja ravintolan, sekä sen että olin rikas.
unen jälkeen tuli hinku keksiä uus OC hahmo, joka olis tällainen xd
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 28, 2016 15:23:07 GMT
Että mulla oli jääkaapissa minttusuklaavanukasta, joka oli pohjaväriltään valkosta ja sit siinä oli suklaahippusia seassa.
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Oct 1, 2016 10:36:48 GMT
Näin unta et pahoinpitelin mun kaverin.
ei muuta
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 1, 2016 17:21:48 GMT
pidin jotakin kädestä. se oli jotenkin tosi söpöö
|