|
Post by petefromtheshop on Sept 6, 2016 12:47:33 GMT
sun aivot on niin random et itken :''DDD älä itke okei en
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 6, 2016 13:38:44 GMT
Näin unta et mun työkaveri (joka siis ei ole mikään oikee ihminen, täs unessa olin rekkakuski) oli lurennu itelleen mewn ja myi sen 18000 eurolla jollekin ja osti rahoilla rekkaan uuden äänentoistojärjestelmän.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 6, 2016 15:34:56 GMT
Näin unta et mun työkaveri (joka siis ei ole mikään oikee ihminen, täs unessa olin rekkakuski) oli lurennu itelleen mewn ja myi sen 18000 eurolla jollekin ja osti rahoilla rekkaan uuden äänentoistojärjestelmän. :""DDD ihana
|
|
|
Post by Miopod on Sept 10, 2016 16:11:10 GMT
Näin yhtäkkiä unta Pasilasta (siitä tv-sarjasta) ja Neposta ammuttiin ja se joutu sairaalaan ja se kai kuoli tai jotain Sit olin yks poliiseista sielä ja meille tuli tieto siitä nii mä olin vaan sillee "Voi ei, Neponen oli mun lemppari! ((" ja Pöysti flippas ihan totaalisesti ja juoksi sinne sillee dramaattisesti ja huusi tyyliin jotain "SE ON MUN PARAS KAVERI" :DD: Pasila takes a dark turn.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2016 20:18:52 GMT
Näin yhtäkkiä unta Pasilasta (siitä tv-sarjasta) ja Neposta ammuttiin ja se joutu sairaalaan ja se kai kuoli tai jotain Sit olin yks poliiseista sielä ja meille tuli tieto siitä nii mä olin vaan sillee "Voi ei, Neponen oli mun lemppari! ((" ja Pöysti flippas ihan totaalisesti ja juoksi sinne sillee dramaattisesti ja huusi tyyliin jotain "SE ON MUN PARAS KAVERI" :DD: Pasila takes a dark turn. ei Neposta!! DD:: musta tuntuu et mäki nään unta pasilasta, puhuin tänään siskon kaa pasilasta ja muutenki koko päivä ollu yhtä pasilaa... :DD
|
|
|
Post by Miopod on Sept 10, 2016 23:38:28 GMT
Näin yhtäkkiä unta Pasilasta (siitä tv-sarjasta) ja Neposta ammuttiin ja se joutu sairaalaan ja se kai kuoli tai jotain Sit olin yks poliiseista sielä ja meille tuli tieto siitä nii mä olin vaan sillee "Voi ei, Neponen oli mun lemppari! ((" ja Pöysti flippas ihan totaalisesti ja juoksi sinne sillee dramaattisesti ja huusi tyyliin jotain "SE ON MUN PARAS KAVERI" :DD: Pasila takes a dark turn. ei Neposta!! DD:: musta tuntuu et mäki nään unta pasilasta, puhuin tänään siskon kaa pasilasta ja muutenki koko päivä ollu yhtä pasilaa... :DD Samas unes katoin myös kui maata lähestyi meteoriitti ja seisoin vaan tos keskellä katua ja katoin dramaattisesti horisonttiin samalla ku tuuli heilutteli yhtä dramaattisesti mun hiuksia ja vaatteita :DDDD
|
|
|
Post by adalmiia on Sept 11, 2016 5:17:21 GMT
En muista enää kunnolla mut siihen liitty mun serkku, snapchat, tukan leikkaaminen lyhyeksi ja vene joka olikin vuoristorata
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 8:06:12 GMT
ei Neposta!! DD:: musta tuntuu et mäki nään unta pasilasta, puhuin tänään siskon kaa pasilasta ja muutenki koko päivä ollu yhtä pasilaa... :DD Samas unes katoin myös kui maata lähestyi meteoriitti ja seisoin vaan tos keskellä katua ja katoin dramaattisesti horisonttiin samalla ku tuuli heilutteli yhtä dramaattisesti mun hiuksia ja vaatteita :DDDD .... :DDDDDddd apua
|
|
|
Post by rebdomine on Sept 11, 2016 9:49:56 GMT
olin team fortress 2 scout ja oikee maailma oli peliä. ei toiminu eilen illalla tf2 enää, ehkä aivot halus vielä pelata :-D
|
|
|
Post by Miopod on Sept 11, 2016 11:37:27 GMT
Tälläkertaa näin unta että olin japanissa jonki sortin pölytutkimusmatkalla mun yhen kaverin ja Stephen Fryn kanssa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 11, 2016 16:55:33 GMT
MIKS KAIKILLA ON NÄIN HAUSKOJA UNIA??? :DDD
mä en muista mun unia melkeinpä koskaan, tai jos muistan niin ne on yleensä a) hampaiden harjauksesta b) painajaisia
pffff mun alitajunta on yhtä laiska mitä minäkin
|
|
|
Post by marrasaamu on Sept 12, 2016 20:03:36 GMT
Juttelin Wapissa yhen mun luokkalaisen kanssa jostain esseestä tms ja sit FB kilisee ja ilmottaa että *henkilön nimi* (yks-jätkä-josta-olis-ehkä-voinu-olla-poikaystävämateriaalia) tykkää kohteesta Rammstein. :-D
Mun alitajunta ei oo ilmeisesti kovin hyvä metalligenreissä, koska kyseinen ihminen ei tietääkseni kuuntele Rammsteinia eikä ylipäätään industrial metallia.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 17, 2016 14:10:19 GMT
näin unta jossa näin unta että alotin baletin ja sit sen unen inpsiroimana alotin siinä unessa baletin
|
|
|
Post by Miopod on Sept 18, 2016 15:07:18 GMT
Näin unta et olin ostaas karkkia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 19, 2016 4:12:26 GMT
näin unta jossa näin unta että alotin baletin ja sit sen unen inpsiroimana alotin siinä unessa baletin miten toi on ees mahollista? :DDD
|
|