|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:58:04 GMT
tein pewdiepielle noin neliömetrin kokosen laatikkoruuan, johon tuli jauhelihaa, jätskiä ja marmeladia ( ) oli varmaan hyvää :DDDDD jäätelölasagne
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:00:34 GMT
tein pewdiepielle noin neliömetrin kokosen laatikkoruuan, johon tuli jauhelihaa, jätskiä ja marmeladia ( ) oli varmaan hyvää :DDDDD jäätelölasagne :--------D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 16:02:05 GMT
haluan tehä sellasta XD lasagnelevyjä, niiden väliin jäätelöö ja sit uuniin nii ja sitä jauhelihaa... Ite ehkä jättäsin sen pois :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:20:08 GMT
haluan tehä sellasta XD lasagnelevyjä, niiden väliin jäätelöö ja sit uuniin nii ja sitä jauhelihaa... Ite ehkä jättäsin sen pois :-D hyi siitä jäätelöstä tulis vaa sellasta kuumaa velliä :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 16:39:53 GMT
haluan tehä sellasta XD lasagnelevyjä, niiden väliin jäätelöö ja sit uuniin nii ja sitä jauhelihaa... Ite ehkä jättäsin sen pois :-D hyi siitä jäätelöstä tulis vaa sellasta kuumaa velliä :-D :--D mut jos sitä soveltas uunijäätelöllä
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 16:53:41 GMT
hyi siitä jäätelöstä tulis vaa sellasta kuumaa velliä :-D :--D mut jos sitä soveltas uunijäätelöllä what mun piti googlata oikee, en oo tienny et tollasta on olemas :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 19:21:55 GMT
:--D mut jos sitä soveltas uunijäätelöllä what mun piti googlata oikee, en oo tienny et tollasta on olemas :--D en mäkää tienny ennen ku sims 3 ilmesty ja siinä oli sellanen resepti sit nauroin sille sanoin kaverille et simit tekee uunissa jäätelöö ja sit se oli vaan sillee "... kai sä tiiät et uunijäätelö on oikee ruoka?"
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 21:00:05 GMT
what mun piti googlata oikee, en oo tienny et tollasta on olemas :--D en mäkää tienny ennen ku sims 3 ilmesty ja siinä oli sellanen resepti sit nauroin sille sanoin kaverille et simit tekee uunissa jäätelöö ja sit se oli vaan sillee "... kai sä tiiät et uunijäätelö on oikee ruoka?" no hyvä etten ollu ainoo :~D kuulostaa nii oudolta, ettei iha heti luulis oikeeks ruuaks
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 18, 2016 11:15:21 GMT
hyi se oli ihan tunteiden vuoristorataa. olin jossain pukuhuoneen tyylisessä huoneessa ja mun kaa oli muutama mies ja nainen. sitte sinne tuli joku miesporukka, joka meinas pakottaa meidät yks kerrallaan johonki toiseen huoneeseen ilmeisesti seksuaalisesti ahdisteltavaks. mä kuitenkin pääsin ovesta ulos karkuun, mutta siel käytävällä oliki niitä miehiä lisää. mut sitten pysäytettiin ja meinattiin viedä takas, mutta pääsin karkuun juoksemalla ja lentämällä (??). sitten piilouduin jostain ilmestyneeseen sovituskoppiin, nousin penkille ettei mun jalat näy sieltä verhon alta. kurkin sitte aina välillä sieltä verhon välistä, että onko ne mun perässä vielä. sielä sitten tuli kaks youtubettajaa, toinen sellanen ku kassem g ja toista en muista. kassemia en oo kattonu pitkään aikaan enkä tiiä siitä toisesta, nii en tiiä yhtään mistä ne tuli tähän uneen. no kuiteskin, kassem sitten huomas mut ja mä säikähdin. se tuli mun kaa sinne sovituskoppiin piiloon, eikä onneks paljastanu mua niille miehille. mua rupes itkettään ja kassem sitten ystävällisyyttään lohdutti mua. ja se sit päätykin siihen, että ruvettiin pussailemaan sielä sovituskopissa ja sit en muista muuta/heräsin ?? oli herätessä vähä ristiriitaset ajatukset
|
|
|
Post by Arabella on Aug 18, 2016 14:23:08 GMT
ajoin autoa jollain pimeellä tiellä sit siinä eessä on yhtäkkiä hirvee ruuhka ja siellä on joku työmaa sit ne tyypit siinä sanoo että siitä ei voi mennä autolla ja sit olin silleen okei meen sit kävelleen en kyl tiiä ees minne olin menossa mutta sit kävelin yksin jossain pimeellä tiellä ja sieltä jostain silleen nilkuttaa semmonen tosi hämyn näkönen tyyppi sit ku se on siinä mun kohalla se pysähtyy ja kattoo mua ja lähtee juoksemaan mua päin
sit heräsin
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 18, 2016 14:52:18 GMT
ajoin autoa jollain pimeellä tiellä sit siinä eessä on yhtäkkiä hirvee ruuhka ja siellä on joku työmaa sit ne tyypit siinä sanoo että siitä ei voi mennä autolla ja sit olin silleen okei meen sit kävelleen en kyl tiiä ees minne olin menossa mutta sit kävelin yksin jossain pimeellä tiellä ja sieltä jostain silleen nilkuttaa semmonen tosi hämyn näkönen tyyppi sit ku se on siinä mun kohalla se pysähtyy ja kattoo mua ja lähtee juoksemaan mua päin sit heräsin hui pärkl :--D
|
|
|
Post by Arabella on Sept 4, 2016 15:34:16 GMT
en ees eka muistanu tätä mut nyt tuli yhtäkkiä mieleen
mä olin jollain semmosella laivalla ja oli yö sit se laiva sytty palamaan ja olin siellä niinku jossain sisätiloissa sit siinä oli semmonen hirvee läjä ihmisten kenkiä enkä löytäny mun kenkiä sieltä nii en voinu lähtee ja etin niitä siinä hirveen kauan niinku se laiva on tulessa mut yks vaan ettii siellä sen kenkiä mut joo sit lopulta löysin ne mun kengät ja lähin sieltä sit siellä oli hermione harry potterista ja soudin sen kaa semmosella pelastusveneellä pois sieltä laivalta ja sit me katottiin kun se laiva uppos
siinä tapahtu paljo muutaki mut en muista oikeen et mitä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 5, 2016 13:25:50 GMT
en ees eka muistanu tätä mut nyt tuli yhtäkkiä mieleen mä olin jollain semmosella laivalla ja oli yö sit se laiva sytty palamaan ja olin siellä niinku jossain sisätiloissa sit siinä oli semmonen hirvee läjä ihmisten kenkiä enkä löytäny mun kenkiä sieltä nii en voinu lähtee ja etin niitä siinä hirveen kauan niinku se laiva on tulessa mut yks vaan ettii siellä sen kenkiä mut joo sit lopulta löysin ne mun kengät ja lähin sieltä sit siellä oli hermione harry potterista ja soudin sen kaa semmosella pelastusveneellä pois sieltä laivalta ja sit me katottiin kun se laiva uppos siinä tapahtu paljo muutaki mut en muista oikeen et mitä sun aivot on niin random et itken :''DDD
|
|
|
Post by Arabella on Sept 5, 2016 18:45:46 GMT
en ees eka muistanu tätä mut nyt tuli yhtäkkiä mieleen mä olin jollain semmosella laivalla ja oli yö sit se laiva sytty palamaan ja olin siellä niinku jossain sisätiloissa sit siinä oli semmonen hirvee läjä ihmisten kenkiä enkä löytäny mun kenkiä sieltä nii en voinu lähtee ja etin niitä siinä hirveen kauan niinku se laiva on tulessa mut yks vaan ettii siellä sen kenkiä mut joo sit lopulta löysin ne mun kengät ja lähin sieltä sit siellä oli hermione harry potterista ja soudin sen kaa semmosella pelastusveneellä pois sieltä laivalta ja sit me katottiin kun se laiva uppos siinä tapahtu paljo muutaki mut en muista oikeen et mitä sun aivot on niin random et itken :''DDD älä itke
|
|
|
Post by Arabella on Sept 5, 2016 18:50:44 GMT
viimeyönä näin semmosta unta jossa olin niinku tosi pieni semmonen epänormaalin pieni että kaiki muut oli niinku semmosia jättiläisiä sit mut oli vangittu johonki enkä päässy sieltä pois mut sit sinne tuli semmonen nainen pelastamaan mut ja sillä oli tosi pitkät hiukset ja sit koska olin niin pieni mä piilouduin sen hiuksiin ja se vei mut pois sieltä
sit mulla oli siinä unessa isä mut se ei ollu niinku se mun oikea isä mut se oli siinä unessa mun isä sit istuin sen mun isän kaa semmosessa pihakeinussa jossain vaiheessa ja me puhuttiin jotain tosi syvällisiä
sit siinä tapahtu vielä jotain siihen mun vankilapakoon liittyen ja se mun isä kuoli siinä ja se oli tosi dramaattista ja sit olin siinä silleen "HÄN OLI HYVÄ MIES" ja olin tosi surullinen ku se kuoli
|
|